Olen hakenut uutta työpaikkaa jo aikankin vuoden verran, koska nykyisessö työpaikassa ei ole etenemismahdollisuuksia. Olen käynyt varmaan 20- haastattelussa ja ne ovat menneet ihan hyvin. Ei ole vain onnistunut ennen kuin nyt. Nyt kun pitäisi ilmoittaa työpaikan vastaanottamisesta, niin asia mietityttääkin ihan hirveästi ja nykyinen paikka tuntuu tosi turvalliselta ja työkaverit niin ihanilta, ettei niitä voi millään jättää. Onko muilla samoja kokemuksia ja mitä olette päättäneet? Uudessa paikassa saisin lisää vastuuta ja palkkaa, mutta epäilyttää silti. Aika hölmöä.
Työpaikan vaihto pelottaa
6
4136
Vastaukset
- eräs mies
Minä tiedän just tunteesi. Minä hain erästä paikkaa, mihin minulla ei ole koulutusta. Yllättäen pääsinkin pari vkoa sitten haastatteluun ja minut olisi palkattu, koulutettu tehtävään ja maksettu toivomani palkkatasokin. Ja minä säikähdin, jäin miettimään ja sanoin pelkurina sitten ei...
Nyt kaduttaa ja paljon.
Mene uuteen työhön. Nyt niskasta kiinni ja menoksi. Jos jäät vanhaan, Mietit kuitenkin joka yö, että jos olisinkin lähtenyt...ja ne etenemismahdollisuuksien puutteet alkavat harmittaa yhä enemmän. Työn ilo häviää täysin kun mietit, että jos olisin lähtenyt...- Vaihtaja?
Todennäköisesti siinä käy juuri niin, että muutaman viikon kuluttua viimeistään alkaa kaduttaa. No, ajattelin ilmoittaa pomolle heti pääsiäisen jälkeen, että nyt kortit pöytään, mitä on tarjota jos on. Jos ei ole tarjota mitään nyt, niin tuskin hetkenkään päästä.
- se sama mies
Vaihtaja? kirjoitti:
Todennäköisesti siinä käy juuri niin, että muutaman viikon kuluttua viimeistään alkaa kaduttaa. No, ajattelin ilmoittaa pomolle heti pääsiäisen jälkeen, että nyt kortit pöytään, mitä on tarjota jos on. Jos ei ole tarjota mitään nyt, niin tuskin hetkenkään päästä.
Jos Sinusta halutaan pitää kiinni, niin liksaa ja vastuuta tulee. Jos ei tule, niin se onkin hyvä osoitus siitä, että Olet ajatellut ihan oikein ja Teet lähtöä.
- joops90
Tottakai uudet asiat pelottavat, mutta voihan sita uutta aina kokeilla, silla luultavasti vanhaan paasee aina takasi.
Miksi jaada roikkumaan turvallisuuden ja tyokavereiden takia jonnekkinn missa ei ole enaa haastetta? itsellä.entisessä paikassa palkkakehitys tyssäsi,ja hakemuksia kehiin ja puhelimella yhteen paikkaan johon menin juttusille ja samantien sopimus allekirjoitettiin ja nyt menneenä keskiviikkona soitettiin toisesta paikasta jonne jätin hakemuksen että olis ens keskiviikkona haastattelu mutta työt alkaa nyt 31.3 joten kävin sanomassa heit entisessä paikassa ja lomarahat yms.tää kaikki on yhtä vaikeaa kuin hyppäis matolta lattialle lopulta.
- surupusero
Täällä sama ongelma. Töissä ei mitään mahdollisuuksia edetä, kouluttautua eikä saada lisää liksaa. Koen myös, että minun tekemisiä ei arvosteta kovinkaan pitkälle. Kävin haastattelussa paikassa jossa parempi liksa, paremmat edut, hyvät etenemismahdollisuudet ja kouluttautumismahdollisuus ja pääsin hakemaani paikkaan satojen hakioiden joukosta sillä seurauksella, että sopimukset on allekirjoitettu ja olen irtisanoutunut työstäni. Silti ottaa koville, sillä nykyinen työ on tuttua ja turvallista, jonka osaan täydellisesti. Minuun luotetaan sekä ylä-, että alakerrassa ja koen olevani hyvä siinä mitä teen. Itkettää ajatuskin jättää nykyiset työkaverit, mutta järjellä ajateltuna tuntui ratkaisuni oikealta. Silti surettaa todella paljon. Katuisin kuitenkin jos paikkaa en vastaan olisi ottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073195GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351022- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831