Miksiköhän tuota ko. kappaletta ei ole nykyisin juuri levytetty? Meiju Suvas on tehnyt yhden version, jossa on kuitenkin vain pari säkeistöä ihmeelisesti sovitettuna.
Tietääkö joku, kuka olisi tehnyt täydellisen version puhtaan jenkan sävelin?
Talikkalan markkinoilla
5
2020
Vastaukset
- Veikko Lavi lauloi
Talvella Talikkalan markkinoilla,
ja kesällä Tampereella.
heilini soitteli Saksan polkkaa...
elämäni kanteleella.
Kuukleta...löytyy- iihop
Jotkut Espoon Mieslaulajat sen on tehnyt joskus ehkä viimeksi 1970-luvulla?? Löytyykö nyky-cd:iltä tätä kappaletta?
- vaikka kuinka monta
Menepä tuonne ja laita hakusanoiksi
talvella talikkalan markkinoilla
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/index.php - pääkaupunkiseudun kirjastoissa
Tässä CD:t ja muut julkaisut pääkaupunkiseudun kirjastoissa. Jos asut jossakin muualla, löytynee sieltä vastaavanlainen etsintäpalvelu.
http://www.helmet.fi/search*fin/?searchtype=X&searcharg=talikkalan markkinoilla&searchscope=3&sortdropdown=-&SORT=DZ&extended=0&SUBMIT=HAE&searchlimits=&searchorigarg=Xtalikkalan- iihop
Lainasin tuon 'Niin kauan minä tramppaan' cd:n, jossa Meiju Suvas esittää ko. kappaleen. Kuitenkin mielestäni tuo versio on vähän huono ja siinä lauletaan vain pari säkeistöä. Lauluun kuuluu ainakin puolet enemmän noita säkeistöä.
Ehkä noilta LP:eiltä löytyisi parempi esitys tuosta kappaleesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273493- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381369
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131139