Aloittelin uutta liuskaa keskiviikkona ja tänään perjantaina huomasin, että yksi pilleri puuttui liuskasta. aloin ajattelemaan asiaa ja tajusin että olin ottanut liuskan aloituapäivänä kaksi pilleriä n. 3-4 tunnin väliajalla.
Nyt epätietoisena kyselenkin että mitä siitä voi seurata, mahdoll. raskaus?? vai saanko olla ihan huoletta????
Nyt epätietoisena kyselenkin että mitä siitä voi seurata, mahdoll. raskaus?? vai saanko olla ihan huoletta????
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itsellänikin kävi taannoin samallalailla. Korjasin asian siten, että otin seuraavasta liuskasta yhden "ylimääräisen" pillerin eli siis lopetin pillereiden syömisen samana päivänä kuin normaalisti. Sitten pyhitin sen liuskan, mistä puuttui ainoastaan yksi pilleri "varaliuskaksi"- oksennustaudin, ripulin ym. varalta.
Nykyiset pillerimerkit ovat kaikki niin vähähormonisia ettei kahden pillerin ottamisesta samaan aikaan ole mitään haittaa.