Joitain naisia vain pannaan

Näin on

Se nyt vaan on niin että joidenkin naisten suurimmat lahjakkuudet ovat sänkykamarin puolella. Ulkonäkö on hyvä mutta älykkyys alhainen. Vaikka järjenjuoksu olisi keskitasoa on ongelmana asenne. Se on pinnallinen, pinnallinen ja pinnallinen. Mitään järkevää ja syvällistä keskustelua ei heidän kanssaan voi käydä. Ajatus vakavasta seurustelusta saati perheen perustamista on täysin poissuljettu.

Kyllähän sitä itse kukin humalassa ja seksin huumassa tulee sanottua kaikenlaista mutta totuus on se että jotkut naiset ovat vain panopuita. Eihän heidän kanssaan kehtaisi naimisiin mennä. Siinä olisi häpeämistä kun sukujuhlissa tämä pösilö avaisi suunsa ja paljastaisi tyhmyytensä, pinnallisuutensa.

Seksihommissa nämä naiset ovat kyllä hyviä, osa jopa aivan erinomaisia. Sillä pärjää jo aika pitkälle mutta ei fiksu mies nyt sentään sänkykamaritaitojen takia naista lastensa äidiksi valitse.

Sitten tulee näitä ikäviä kohtauksia kun on puhuttua mitä ei ole tarkoitettu. Bimbo on ottanut jutut todesta ja uhkailee kertoa vaimolle. Siinä on sitten soppa jonka läpi luoviminen vaatii taitoa.

82

4298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas ei

      Ja joitain naisia ei panna ollenkaan! kuten monelle käy kun ukko painaa ja panee vaan Murunsa kanssa, ei jää nalleja enää omalle eukolle!!

      • Laasanen-fani

        Kohusosiologi Laasanen kirjassaan Naisen seksuaalinen valta ilmaisee asian suoraan. Kun on kyse lyhyistä seksisuhteista, joissa ei ole tarkoitus aloittaa pitempää seurustelua, niin miehet joutuvat laskemaan tasovaatimuksiaan naisten suhteen, ja naiset taas saavat tilapäissuhteissa huomattavasti omaa tasoaan parempaa miesseuraa.

        Tämä johtuu siitä, että tilapäistä seksiseuraa haluavia miehiä on moninkertaisesti tilapäistä seksiseuraa haluaviin naisiin verrattuna.

        Yksi miesten keino saada panoseuraksi oman tasoinen nainen, on Laasasen mukaan seksuaalinen huijaus, jossa naiselle uskotellaan, että mies on muka rakastumassa ja haluamassa naisesta pysyvää kumppania.


      • Näin on
        Laasanen-fani kirjoitti:

        Kohusosiologi Laasanen kirjassaan Naisen seksuaalinen valta ilmaisee asian suoraan. Kun on kyse lyhyistä seksisuhteista, joissa ei ole tarkoitus aloittaa pitempää seurustelua, niin miehet joutuvat laskemaan tasovaatimuksiaan naisten suhteen, ja naiset taas saavat tilapäissuhteissa huomattavasti omaa tasoaan parempaa miesseuraa.

        Tämä johtuu siitä, että tilapäistä seksiseuraa haluavia miehiä on moninkertaisesti tilapäistä seksiseuraa haluaviin naisiin verrattuna.

        Yksi miesten keino saada panoseuraksi oman tasoinen nainen, on Laasasen mukaan seksuaalinen huijaus, jossa naiselle uskotellaan, että mies on muka rakastumassa ja haluamassa naisesta pysyvää kumppania.

        Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta kirjalta, oletko lukenut? Jos kerran naisilla on seksuaalinen valta niin ketä naisia ovan nämä ns. ykköset jotka näilläkin palstoilla itkevät miehensä pettämisiä mutta eivät miestä jätä ja keitä ovat ns. kakkoset jotka haluavat ukkomiehen vaikka vapaitakin olisi tarjolla?


      • mielenkiintoinen
        Näin on kirjoitti:

        Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta kirjalta, oletko lukenut? Jos kerran naisilla on seksuaalinen valta niin ketä naisia ovan nämä ns. ykköset jotka näilläkin palstoilla itkevät miehensä pettämisiä mutta eivät miestä jätä ja keitä ovat ns. kakkoset jotka haluavat ukkomiehen vaikka vapaitakin olisi tarjolla?

        ajatus oli tuossa Laasasen kirjassa, koski prostituutiota ja avioliittoa, näitä yhdistää se piirre että kummassakin siirtyy taloudellisia resursseja mirhiltä naisille. Siis yksinkertaistettuna avovaimot/aviovaimot ovat omalla tavallaan prostituoituja???? Hyvä kirja, laittaa ajattelemaan asioita uudelta kantilta.


      • kun...
        mielenkiintoinen kirjoitti:

        ajatus oli tuossa Laasasen kirjassa, koski prostituutiota ja avioliittoa, näitä yhdistää se piirre että kummassakin siirtyy taloudellisia resursseja mirhiltä naisille. Siis yksinkertaistettuna avovaimot/aviovaimot ovat omalla tavallaan prostituoituja???? Hyvä kirja, laittaa ajattelemaan asioita uudelta kantilta.

        en ole tuota hokannut..!!! Sen sijaan, että kannan omilla rahoillani ukolle murkinaa ja kaljaa, voisinkin rahastaa häntä... Seksikin on niin tylsää, että siitä vois melkein maksua vaatiakin.


      • Kallistakin
        kun... kirjoitti:

        en ole tuota hokannut..!!! Sen sijaan, että kannan omilla rahoillani ukolle murkinaa ja kaljaa, voisinkin rahastaa häntä... Seksikin on niin tylsää, että siitä vois melkein maksua vaatiakin.

        Älä helvetti tuollaista mene sanomaan, tässä on rahat tiukoilla muutenkin!


      • itsekin aina...
        Laasanen-fani kirjoitti:

        Kohusosiologi Laasanen kirjassaan Naisen seksuaalinen valta ilmaisee asian suoraan. Kun on kyse lyhyistä seksisuhteista, joissa ei ole tarkoitus aloittaa pitempää seurustelua, niin miehet joutuvat laskemaan tasovaatimuksiaan naisten suhteen, ja naiset taas saavat tilapäissuhteissa huomattavasti omaa tasoaan parempaa miesseuraa.

        Tämä johtuu siitä, että tilapäistä seksiseuraa haluavia miehiä on moninkertaisesti tilapäistä seksiseuraa haluaviin naisiin verrattuna.

        Yksi miesten keino saada panoseuraksi oman tasoinen nainen, on Laasasen mukaan seksuaalinen huijaus, jossa naiselle uskotellaan, että mies on muka rakastumassa ja haluamassa naisesta pysyvää kumppania.

        esitän naiselle että olen todella rakastunut häneen. Ovat muuten aivan erilaisia sängyssäkin silloin,jotenkin sellaisia vakavampia. Vähän tietysti jää huono omatunto mutta pitäisi heidän tietää nämä elämän tosiasiat.Kyllä minä esitän samaa vaimollenikin,pysyy silloin paljon paremmin ruodussa....


      • Näin on
        itsekin aina... kirjoitti:

        esitän naiselle että olen todella rakastunut häneen. Ovat muuten aivan erilaisia sängyssäkin silloin,jotenkin sellaisia vakavampia. Vähän tietysti jää huono omatunto mutta pitäisi heidän tietää nämä elämän tosiasiat.Kyllä minä esitän samaa vaimollenikin,pysyy silloin paljon paremmin ruodussa....

        Tosin jos nainen on kovin rakastunut voi se tietää ongelmia kun on aika vaihtaa kakkosta tai kun hänelle selviää ettei ole aikomustakaan jättää vaimoa.


      • tässä kartoitan
        Kallistakin kirjoitti:

        Älä helvetti tuollaista mene sanomaan, tässä on rahat tiukoilla muutenkin!

        näitä palveluitani... Halpaa ei tule olemaan, sen voin jo kertoa. Laatutavara maksaa!


      • se tietääkin...........
        Näin on kirjoitti:

        Tosin jos nainen on kovin rakastunut voi se tietää ongelmia kun on aika vaihtaa kakkosta tai kun hänelle selviää ettei ole aikomustakaan jättää vaimoa.

        siksi joskus vähän hirvittää tällainen leikki...en ole mikään paha ihminen,ja olen aina selittänyt juurta jaksain toisille naisilleni että rakastan vaimoani ja lapsiani, selittänyt että jos olisin tavannut hänet ensin HÄN olisi se ainoa...hävettää kyllä käytökseni,mutta kun mies on joskus niin heikko....


      • nainen naisellinen
        se tietääkin........... kirjoitti:

        siksi joskus vähän hirvittää tällainen leikki...en ole mikään paha ihminen,ja olen aina selittänyt juurta jaksain toisille naisilleni että rakastan vaimoani ja lapsiani, selittänyt että jos olisin tavannut hänet ensin HÄN olisi se ainoa...hävettää kyllä käytökseni,mutta kun mies on joskus niin heikko....

        Kuulostaapa tutulta! Uskooko kaikki naiset juttusi? Jotkut voi olla vaan uskovinaan. Itse olen sanonut tuollaisia puhuneelle miehelle, että sehän hyvä, jos vaimoasi rakastat ja onneksi ei ole tavattu aikaisemmin, samalla tavalla pettäisit minuakin. Ihanaahan se on naisen korville tuollainen lirkuttelu, mutta ei tepsi ainakaan minuun. Asiat asioina. Älä häpeä käytöstäsi, sä oot ihana, kun uskallat tunnustaa taktiikkasi :D.


      • nainen naisellinen
        se tietääkin........... kirjoitti:

        siksi joskus vähän hirvittää tällainen leikki...en ole mikään paha ihminen,ja olen aina selittänyt juurta jaksain toisille naisilleni että rakastan vaimoani ja lapsiani, selittänyt että jos olisin tavannut hänet ensin HÄN olisi se ainoa...hävettää kyllä käytökseni,mutta kun mies on joskus niin heikko....

        Monestiko muuten olet saanut pakit lirkutteluistasi huolimatta? Epäilen, että et koskaan ;D. Pidä sama linja!


      • naisista naisellisin....
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Monestiko muuten olet saanut pakit lirkutteluistasi huolimatta? Epäilen, että et koskaan ;D. Pidä sama linja!

        tuntuu hyvältä kun sinä tunnut ymmärtävän asioita, vai huomasinko tuollaisen ihanan ironian tuolta rivien välistä...mutta jos et vastaa niin toivotan hyvää jatkoa sinulle, jotenkin tuntuu että me olisimme ymmärtäneet toisiamme....


      • nainen naisellinen
        naisista naisellisin.... kirjoitti:

        tuntuu hyvältä kun sinä tunnut ymmärtävän asioita, vai huomasinko tuollaisen ihanan ironian tuolta rivien välistä...mutta jos et vastaa niin toivotan hyvää jatkoa sinulle, jotenkin tuntuu että me olisimme ymmärtäneet toisiamme....

        Saattoi vähän olla tahatonta ironiaakin seassa... Mutta ei pahaa? Ihan "aikuisten oikeesti" olen sitä mieltä mitä kirjoitin. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu... Tuli sama tunne, varmasti tulisimme hyvin juttuun :D.


      • onkin epäreilu.
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Saattoi vähän olla tahatonta ironiaakin seassa... Mutta ei pahaa? Ihan "aikuisten oikeesti" olen sitä mieltä mitä kirjoitin. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu... Tuli sama tunne, varmasti tulisimme hyvin juttuun :D.

        täydellisessä maailmassa olisimme tavanneet toisemme fyysisesti, puhuneet politiikkaa ja haukkuneet hallitusta, ja sen jälkeen lähteneet käsi kädessä kohti punaisena hehkuvaa auringonlaskua, eikä meidän koskaan tarvitsisi sieltä pois tulla....


      • nainen naisellinen
        onkin epäreilu. kirjoitti:

        täydellisessä maailmassa olisimme tavanneet toisemme fyysisesti, puhuneet politiikkaa ja haukkuneet hallitusta, ja sen jälkeen lähteneet käsi kädessä kohti punaisena hehkuvaa auringonlaskua, eikä meidän koskaan tarvitsisi sieltä pois tulla....

        Ja tietenkin olisimme olleet ikuisesti uskollisia toisillemme, together forever...


      • forever.....
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Ja tietenkin olisimme olleet ikuisesti uskollisia toisillemme, together forever...

        mistä tietää vaikka niin olisi ollutkin? Eikö ihminen voi olla uskoton ja surullinen vain koska ei ole löytänyt sitä oikeaa..mistä sitä tietää kuinka onnellisia olisimme olleet? minä olen parantumaton romantisti,se on kai suurinpia vikoja raavaalle miehelle..


      • nainen naisellinen
        forever..... kirjoitti:

        mistä tietää vaikka niin olisi ollutkin? Eikö ihminen voi olla uskoton ja surullinen vain koska ei ole löytänyt sitä oikeaa..mistä sitä tietää kuinka onnellisia olisimme olleet? minä olen parantumaton romantisti,se on kai suurinpia vikoja raavaalle miehelle..

        Samaa mieltä, niin se varmasti on, uskoton ja surullinen vain koska ei löydä sitä oikeaa... Onko jokaiselle ihmiselle muuten olemassa se yksi ainoa oikea? Voiko niitä olla monta? Entä jos se ainoa oikealta tuntuva onkin naimisissa toisen kanssa? Romanttisuus ei ole vika vaan luonteen piirre, jota soisin itsessänikin löytyvän.


      • että hän on
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Samaa mieltä, niin se varmasti on, uskoton ja surullinen vain koska ei löydä sitä oikeaa... Onko jokaiselle ihmiselle muuten olemassa se yksi ainoa oikea? Voiko niitä olla monta? Entä jos se ainoa oikealta tuntuva onkin naimisissa toisen kanssa? Romanttisuus ei ole vika vaan luonteen piirre, jota soisin itsessänikin löytyvän.

        aina se ainoa oikea.Eikö me ihmiset tehdä virheitä? uskon että ihmiset itse luovat sen tunteen joka heidän välilleen syntyy.Siksi voisi olla myös monta oikeaa,mutta..jotenkin vain haluan uskoa siiheen että kun näen HÄNET niin se on se HÄN.....


      • romanttisuudesta......
        että hän on kirjoitti:

        aina se ainoa oikea.Eikö me ihmiset tehdä virheitä? uskon että ihmiset itse luovat sen tunteen joka heidän välilleen syntyy.Siksi voisi olla myös monta oikeaa,mutta..jotenkin vain haluan uskoa siiheen että kun näen HÄNET niin se on se HÄN.....

        juuri sitä sinulta löytyy,unohdin äsken mainita.......


      • nainen naisellinen
        että hän on kirjoitti:

        aina se ainoa oikea.Eikö me ihmiset tehdä virheitä? uskon että ihmiset itse luovat sen tunteen joka heidän välilleen syntyy.Siksi voisi olla myös monta oikeaa,mutta..jotenkin vain haluan uskoa siiheen että kun näen HÄNET niin se on se HÄN.....

        Me ihmiset teemme koko ajan virheitä. Mistään emme mitään opi ennenkuin kantapään kautta. Jotkut ei opi mistään, tarkoitan itseäni. Kai sen sitten tietää, kun oikea vastaan tulee. Vai tietääkö? Realistina ja kyynisenä ihmisenä epäilen kaikkea ja kaikkia.


      • nainen naisellinen
        romanttisuudesta...... kirjoitti:

        juuri sitä sinulta löytyy,unohdin äsken mainita.......

        En tunnista tuota piirrettä itsessäni. Onkohan se piilevä ominaisuus? :)


      • tuntuu olevan
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Me ihmiset teemme koko ajan virheitä. Mistään emme mitään opi ennenkuin kantapään kautta. Jotkut ei opi mistään, tarkoitan itseäni. Kai sen sitten tietää, kun oikea vastaan tulee. Vai tietääkö? Realistina ja kyynisenä ihmisenä epäilen kaikkea ja kaikkia.

        paljon sellaisia positiivisia ominaisuuksia josta sinä et tiedä mitään!


      • nainen naisellinen
        tuntuu olevan kirjoitti:

        paljon sellaisia positiivisia ominaisuuksia josta sinä et tiedä mitään!

        Eiks se oo hyvä, etten niitä tiedä? Kävisin kuvittelemaan olevani täydellinen ihminen... Kaukana siitä.


      • nyt te kaksi
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Eiks se oo hyvä, etten niitä tiedä? Kävisin kuvittelemaan olevani täydellinen ihminen... Kaukana siitä.

        tällä palstalla on tarkoitus puhua uskottomuudesta....ja te vain kuhertelette...:-)
        alkakaa laputtaa muualle


      • kaukana sitten
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Eiks se oo hyvä, etten niitä tiedä? Kävisin kuvittelemaan olevani täydellinen ihminen... Kaukana siitä.

        luulet täydellisyydestä olevasi? Olet erittäin älykäs ja uskon että myös todella kaunis,äläkä kysy mistä tiedän sillä olen vain asiasta vakuuttunut.


      • kuherleentiko me..........
        nyt te kaksi kirjoitti:

        tällä palstalla on tarkoitus puhua uskottomuudesta....ja te vain kuhertelette...:-)
        alkakaa laputtaa muualle

        minä ajattelinkin hetken että miksi olen näin onnellinen...............


      • nainen naisellinen
        kaukana sitten kirjoitti:

        luulet täydellisyydestä olevasi? Olet erittäin älykäs ja uskon että myös todella kaunis,äläkä kysy mistä tiedän sillä olen vain asiasta vakuuttunut.

        Jos olisin täydellinen, en uskottomuus palstalla roikkuisi, eli jotain vikaa löytyy kyllä. Älykäs saatan olla ja kauniiksi on mainittu useamman kerran. Nauraa taas :D Ja pakenee pois koneelta, kuten joku tuossa jo ehdottikin. Hänelle tiedoksi että kuhertelu on mukavaa, uskottomuus ei niin kamalan vakavaa (vakavampiakin asioita on maailmassa) ja seksi ihanaa kumppanin siviilisäädystä riippumatta.


      • tietokoneesi
        tuntuu olevan kirjoitti:

        paljon sellaisia positiivisia ominaisuuksia josta sinä et tiedä mitään!

        viestien kulun?olisi kiva vielä jutella, mutta tietsikasta tulee kummaa viestiä.ja se seksi on muuten aina ihanaa...


      • Nainen naisellinen
        tietokoneesi kirjoitti:

        viestien kulun?olisi kiva vielä jutella, mutta tietsikasta tulee kummaa viestiä.ja se seksi on muuten aina ihanaa...

        Tyhymä tipahti kärryiltä, kun yritti seurata tuota viestiketjua vai mikä lieneekään. Koneessa ei vikaa, joku palstalla kirjoittava vaan toivoi, että kuherrella pitäisi jossain muualla. Kuka täällä kuhertelee? Uskottomuus keskustelustahan voi saada aikaan vaikka minkälaista tarinaa...


      • nainen jne.
        Nainen naisellinen kirjoitti:

        Tyhymä tipahti kärryiltä, kun yritti seurata tuota viestiketjua vai mikä lieneekään. Koneessa ei vikaa, joku palstalla kirjoittava vaan toivoi, että kuherrella pitäisi jossain muualla. Kuka täällä kuhertelee? Uskottomuus keskustelustahan voi saada aikaan vaikka minkälaista tarinaa...

        ota viestiäni vakavasti!!! se oli vitsi ;-) että kuhertelette, siltä se vai näytti ulkopuoliselta. Relaa ja jatka samaan tahtiin.


      • Anonyymi
        Laasanen-fani kirjoitti:

        Kohusosiologi Laasanen kirjassaan Naisen seksuaalinen valta ilmaisee asian suoraan. Kun on kyse lyhyistä seksisuhteista, joissa ei ole tarkoitus aloittaa pitempää seurustelua, niin miehet joutuvat laskemaan tasovaatimuksiaan naisten suhteen, ja naiset taas saavat tilapäissuhteissa huomattavasti omaa tasoaan parempaa miesseuraa.

        Tämä johtuu siitä, että tilapäistä seksiseuraa haluavia miehiä on moninkertaisesti tilapäistä seksiseuraa haluaviin naisiin verrattuna.

        Yksi miesten keino saada panoseuraksi oman tasoinen nainen, on Laasasen mukaan seksuaalinen huijaus, jossa naiselle uskotellaan, että mies on muka rakastumassa ja haluamassa naisesta pysyvää kumppania.

        Kyllä vaan, joitakin naisia pannaan vaikka ulkonäkö on kaukana miehen ihanteesta!


    • fiksu niin

      et olisi edes kirjoittanut tällaista, sinä eikä kukaan voi arvioida kenekään järjen juoksua, se mitä kutsut pinnallisuudeksi voi kätkeä taakseen sellaisen asian ettei luota toiseen niin paljon että kertoisi kaikkia mitä tuntee,joku on rikkonut vaitiolo velvollisuuden ja kertonut eteenpäin, vain bimbo kehuu näin julkisesti itseään ja nostaa korokkeelle koska kukaan muu ei sitä tee, jos aina pitää miettiä tuollaista että mitä suku sanoo niin se on merkki pinnallisuudesta ja siitä ettei itse uskalla elää vaan elää suvun varjossa, sinuna en puhuisi toisten heikkouksista mitään kun itsesikin pitää juosta vieraissa ja sitä peittää vaimoltasi, olet heikko, vailla itsetuntoa, päteminen taitaa olla sinun suurin tekosi elämässä, täytyy vain toivoa ettei sinulla ole lapsia sillä nehän tässä eniten kärsisivät tuollaisesta ihmisestä.

      • toivottavasti

        ap;lla ei ole tyttöjä, kyllähän noin räikeän esineellistävä suhtautuminen naiseen tulee esille muissakin ihmissuhteissa ja epäilen että tuollainen mies EI kykene tukemaan oman tyttärensä kasvua naiseksi. Pojastakin vaara kasvaa isänsä kaltainen. huh huh


      • Näin on

        Jos kertoo totuuden, karunkin, niin mitä pahaa siinä on? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! Minä puhun yleisesti, tosin kokemuksesta. Vaimoni on minulle lasteni äiti jota en ikinä jätä.


      • Näin on
        toivottavasti kirjoitti:

        ap;lla ei ole tyttöjä, kyllähän noin räikeän esineellistävä suhtautuminen naiseen tulee esille muissakin ihmissuhteissa ja epäilen että tuollainen mies EI kykene tukemaan oman tyttärensä kasvua naiseksi. Pojastakin vaara kasvaa isänsä kaltainen. huh huh

        Sehän on tarkoituskin että pojistani kasvaa kaltaiseni, hyvin koulutettuja taloudellisesti erinomaisesti pärjääviä miehiä. Ei tytöissä mitään vikaa ole, niitä vain ei ole avioliitossa siunaantunut. Yksi avioliiton ulkopuolinen tyttö muka olisi mutta nainen ei isyystutkimusta tahtonut ja se sopi minulle mainiosti. Tuskin isä olisin ollutkaan sen naisen tuntien.


      • vaimosi tietäisi
        Näin on kirjoitti:

        Jos kertoo totuuden, karunkin, niin mitä pahaa siinä on? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! Minä puhun yleisesti, tosin kokemuksesta. Vaimoni on minulle lasteni äiti jota en ikinä jätä.

        mitä olet munasi kanssa ympäriinsä soheltanut ja vielä lapsenkin jonkun hutsun kanssa hankkinut, niin hän jättäisi sinut, jos tietäisisi.
        Ja sohellat edelleen, mutta ehkä vaimosi on sitä tyyppiä, jolle varallisuus ja asema ovat liian tärkeät ja muutamat ukon huoraamiset voi painaa villaisella. Ja todennäköisesti olet mestari valehtelemaan. Miksi muuten juokset vieraissa?
        Mikä mättää kotirintamalla, kun pitää pusseja vieraissa käydä tyhjentämässä??


      • Näin on
        vaimosi tietäisi kirjoitti:

        mitä olet munasi kanssa ympäriinsä soheltanut ja vielä lapsenkin jonkun hutsun kanssa hankkinut, niin hän jättäisi sinut, jos tietäisisi.
        Ja sohellat edelleen, mutta ehkä vaimosi on sitä tyyppiä, jolle varallisuus ja asema ovat liian tärkeät ja muutamat ukon huoraamiset voi painaa villaisella. Ja todennäköisesti olet mestari valehtelemaan. Miksi muuten juokset vieraissa?
        Mikä mättää kotirintamalla, kun pitää pusseja vieraissa käydä tyhjentämässä??

        En tiedä tietääkö vaimoni, ehkä jotain aavistaa mutta ikinä ei ole mitään sanonut. Ja miksi sanoisikaan koska olen hyvä aviomies ja isä, mitään ei heiltä puutu.

        Kotona kaikki menee hyvin eikä makuukamarin puolellakaan ole mitään valittamista. Se nyt vaan on niin että miehet, ainakin osa meistä, tahtoo vierastakin. Uutuuden viehätys, ihastumisen huuma. Siitä ei saa ikinä tarpeeksi. Kun huuma haihtuu, vaihtuu kakkonenkin. Sitä tuntuu monen naisen olevan vaikea ymmärtää. Monet ykköset tämän ymmärtävät, kakkoset harvemmin.


      • on kokemusta
        Näin on kirjoitti:

        Jos kertoo totuuden, karunkin, niin mitä pahaa siinä on? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa! Minä puhun yleisesti, tosin kokemuksesta. Vaimoni on minulle lasteni äiti jota en ikinä jätä.

        näistä jotka toimivat sukunsa mukaisesti ja aina kyyläämässä mitä suku ajattelee, tällainen käytös on niin ajatus maailmaltaan köyhää, kuitenkin tällaisissa niin sanoituissa "hyvissä suvuissa" on paljon isättömiä lapsia ja alkoholismia sekä mielisairautta, olen katsonut erään suvun tarinaa ja ihmettelen miksi sitä sukua ylipäätään pidetään muka muita parempina kun heilläkin on rahaa ja hyvät ammatit mutta kaikkea mitä edellä mainitsin, ja suvun miehet eivät uskalla lähteä isyyskokeeseen vaan haukkuvat näitä naisia jakorasioiksi, itse olen riemukseni tavallisesta perheestä joten minua ei se kalikka kalahtanut vaan ihmetyttää ihmiset jotka pitävät itseään muka toisia parempana vaan sen vuoksi että heillä on rahaa käytös tapojen sijaan.


    • ylläpitää

      komeita kulisseja kuten sinä? Aikamoinen pöhilö mieheksi - muna kourassa juokset naisia panemassa. Ethän sinäkään ajattele muulla kuin munallasi...ja on vielä otsaa kommentoida naisia, olivatpa ne millaisia tahansa. Itse olet iso sika sieltä pahimmasta päästä...kulissi-Kalle, jolla on luurankoja siellä kaapissa.

      • Näin on

        Ei ole vielä tähän ikään (40v) tarvinnut naisten perässä juosta. Tyrkkyjä on niin paljon tarjolla että on varaa valita. Milläköhän nämä itseään tyrkyttävät naiset ajattelevat...

        Kysymys on siitä että joittenkin naisten kanssa pidetään vain hauskaa. Osa tämän ymmärtää, osa valitettavasti ei. Heistä voi tulla ongelmia.


      • tulee ongelmia
        Näin on kirjoitti:

        Ei ole vielä tähän ikään (40v) tarvinnut naisten perässä juosta. Tyrkkyjä on niin paljon tarjolla että on varaa valita. Milläköhän nämä itseään tyrkyttävät naiset ajattelevat...

        Kysymys on siitä että joittenkin naisten kanssa pidetään vain hauskaa. Osa tämän ymmärtää, osa valitettavasti ei. Heistä voi tulla ongelmia.

        naisten kanssa niin lopeta juoksemasta vieraissa ja ole sen "rakkaan vaimosi" kanssa, vai eikö vaimosi osaa pitää hauskaa vai onko hän sellainen viisas jäykkäniska joka on naitu sukuun vain tekemään viisaita lapsia, voi sanoa että jos olet jo 40 niin tuskin sinulla mitään jonoa on se on sinun oma päiväuni.


      • tää oli osuva

        kommentti! Äijä haukkuu täällä naisia, mutta katsoisi itse peiliin: jos toiset naiset ovat huoria, hän on itse huorapukki - ei yhtään sen parempi tai huonompi kuin ne naiset, joita käyskentelee panemassa. Kyllä tuli puistatus, kun tuon miehen tekstiä luki: niin kylmää ja kovaa ja naista halveeraavaa. Kyllä on mies tyhjää täynnä, kun tärkeintä elämässä on kulissien ylläpitäminen. Onnellista kulissielämää jatkossakin!


      • Näin on
        tulee ongelmia kirjoitti:

        naisten kanssa niin lopeta juoksemasta vieraissa ja ole sen "rakkaan vaimosi" kanssa, vai eikö vaimosi osaa pitää hauskaa vai onko hän sellainen viisas jäykkäniska joka on naitu sukuun vain tekemään viisaita lapsia, voi sanoa että jos olet jo 40 niin tuskin sinulla mitään jonoa on se on sinun oma päiväuni.

        Sellaista se elämä on, rapatessa roiskuu. Taidat olla kovin nuori kun pidät nelikymppisiä jo vanhuksina. Silloinhan miehet vasta ovat monen kolmikymppisen naisen mielestä kiinnostavia, ura on mallillaan, rahaa on mutta mies on vielä hyvin säilynyt. Varsinkin kun on koko ikänsä urheilua harrastanut ja muutenkin on terveelliset elintavat. Ei tässä nyt mitään parikymppisiä tyttösiä haluta vaan 30-35 vuotiaita naisia.

        On muuten tutkittu juttu että kolmikymppiset naiset ovat kaikkein kiihkeimpiä. Kokemusta on jo tullut ja biologinen kellokin alkaa tikittämään. Valitettavasti jotkut häikäilemättömästi tekaisevat itselleen äpärän. Röyhkeimmät tulevat vielä vaatimaan ruokkomaksut vaikka lapsi on naisen ihan ikioma projekti. Tämäkin osoittaa typeryyttä. Kuntahan maksaa tietyn summan vaikka lapsen isää ei tiedettäisi/ilmoitettaisi. Biologisen isän kanssa voidaan sopia kertakorvaus ja kaikki voittavat. Ns. isän ei tarvitse maksaa ruokkoja, äiti saa aivan ikioman lapsen, ei tarvitse tapaamisaikojen kanssa tapella ja vielä sievoisen summan rahaa. Lapselle voi tekaista kauniin tarinan syntymää ennen traagisesti kuolleesta isästä ja ruokkomaksut maksaa kunta. Näin asiat pitää hoitaa.


      • mutta elän reali maailmassa
        Näin on kirjoitti:

        Sellaista se elämä on, rapatessa roiskuu. Taidat olla kovin nuori kun pidät nelikymppisiä jo vanhuksina. Silloinhan miehet vasta ovat monen kolmikymppisen naisen mielestä kiinnostavia, ura on mallillaan, rahaa on mutta mies on vielä hyvin säilynyt. Varsinkin kun on koko ikänsä urheilua harrastanut ja muutenkin on terveelliset elintavat. Ei tässä nyt mitään parikymppisiä tyttösiä haluta vaan 30-35 vuotiaita naisia.

        On muuten tutkittu juttu että kolmikymppiset naiset ovat kaikkein kiihkeimpiä. Kokemusta on jo tullut ja biologinen kellokin alkaa tikittämään. Valitettavasti jotkut häikäilemättömästi tekaisevat itselleen äpärän. Röyhkeimmät tulevat vielä vaatimaan ruokkomaksut vaikka lapsi on naisen ihan ikioma projekti. Tämäkin osoittaa typeryyttä. Kuntahan maksaa tietyn summan vaikka lapsen isää ei tiedettäisi/ilmoitettaisi. Biologisen isän kanssa voidaan sopia kertakorvaus ja kaikki voittavat. Ns. isän ei tarvitse maksaa ruokkoja, äiti saa aivan ikioman lapsen, ei tarvitse tapaamisaikojen kanssa tapella ja vielä sievoisen summan rahaa. Lapselle voi tekaista kauniin tarinan syntymää ennen traagisesti kuolleesta isästä ja ruokkomaksut maksaa kunta. Näin asiat pitää hoitaa.

        en missään haavemaassa, sen ainakin tiedän että monet sinun ikäiset ovat impotenttejä tai kulkevat viagra pillerit taskussa vaikka olisivat kuinka urheilleet nuorena, toi sinun kirjoitus huokuu sitä "kadotettua nuoruutta" joka on auttamattomasti takana päin, nuo äpärä puheet voisivat olla osa omaa nuoruuttasi, onko siis oma äitisi pyöräyttänyt äpärän ja nyt poika kostaa kaikille suomen naisille, puheesi kuulostaa just siltä kuin erään tuttavan äpärä poika puhuu naisista ja kehuskelee saavansa kenet vaan ja illalla kuitenkin menee nukkumaan pumpattavan barbaran kanssa, olet säälittävä ja totuus on varmaan se ettei sinulla ole montaa naista mistä valita, haaveile sinä vaan eihän se mitään maksa.


      • Niin se vain on
        mutta elän reali maailmassa kirjoitti:

        en missään haavemaassa, sen ainakin tiedän että monet sinun ikäiset ovat impotenttejä tai kulkevat viagra pillerit taskussa vaikka olisivat kuinka urheilleet nuorena, toi sinun kirjoitus huokuu sitä "kadotettua nuoruutta" joka on auttamattomasti takana päin, nuo äpärä puheet voisivat olla osa omaa nuoruuttasi, onko siis oma äitisi pyöräyttänyt äpärän ja nyt poika kostaa kaikille suomen naisille, puheesi kuulostaa just siltä kuin erään tuttavan äpärä poika puhuu naisista ja kehuskelee saavansa kenet vaan ja illalla kuitenkin menee nukkumaan pumpattavan barbaran kanssa, olet säälittävä ja totuus on varmaan se ettei sinulla ole montaa naista mistä valita, haaveile sinä vaan eihän se mitään maksa.

        Tuskin nyt nelikymppisistä kovin moni impotentti on. Tietysti jos on kovan juomaan, polttamaan, ei liiku, ylipainoa niin silloin varmasti. Itse olen kasvanut ydinperheessa, keskiluokkaisessa. Tässä puhutaan yleisellä tasolla, on turha väitellä montako naista minulla on. Sinä saat usko aivan mitä tahansa, minä tiedän totuuden ja se riittää minulle.


      • tarkoititko
        Näin on kirjoitti:

        Sellaista se elämä on, rapatessa roiskuu. Taidat olla kovin nuori kun pidät nelikymppisiä jo vanhuksina. Silloinhan miehet vasta ovat monen kolmikymppisen naisen mielestä kiinnostavia, ura on mallillaan, rahaa on mutta mies on vielä hyvin säilynyt. Varsinkin kun on koko ikänsä urheilua harrastanut ja muutenkin on terveelliset elintavat. Ei tässä nyt mitään parikymppisiä tyttösiä haluta vaan 30-35 vuotiaita naisia.

        On muuten tutkittu juttu että kolmikymppiset naiset ovat kaikkein kiihkeimpiä. Kokemusta on jo tullut ja biologinen kellokin alkaa tikittämään. Valitettavasti jotkut häikäilemättömästi tekaisevat itselleen äpärän. Röyhkeimmät tulevat vielä vaatimaan ruokkomaksut vaikka lapsi on naisen ihan ikioma projekti. Tämäkin osoittaa typeryyttä. Kuntahan maksaa tietyn summan vaikka lapsen isää ei tiedettäisi/ilmoitettaisi. Biologisen isän kanssa voidaan sopia kertakorvaus ja kaikki voittavat. Ns. isän ei tarvitse maksaa ruokkoja, äiti saa aivan ikioman lapsen, ei tarvitse tapaamisaikojen kanssa tapella ja vielä sievoisen summan rahaa. Lapselle voi tekaista kauniin tarinan syntymää ennen traagisesti kuolleesta isästä ja ruokkomaksut maksaa kunta. Näin asiat pitää hoitaa.

        mitä, sillä, että jotkut "häikäilemättömät tekaisevat äpärän"?, heh etkö sä käytä kumia, kun käyt vieraissa? silloinhan myös sä olet hyvin 100%:sti läsnä ja mukana sitä äpärää tekaisemassa. Jos lapsi kasvaa valheiden varjossa (avioliiton tai sen ulkopuolella) niin sillä voi olla ikäviä seurauksia. Etkö välitä yhtään mitä ihmisille aiheutat?


      • Anonyymi
        Näin on kirjoitti:

        Sellaista se elämä on, rapatessa roiskuu. Taidat olla kovin nuori kun pidät nelikymppisiä jo vanhuksina. Silloinhan miehet vasta ovat monen kolmikymppisen naisen mielestä kiinnostavia, ura on mallillaan, rahaa on mutta mies on vielä hyvin säilynyt. Varsinkin kun on koko ikänsä urheilua harrastanut ja muutenkin on terveelliset elintavat. Ei tässä nyt mitään parikymppisiä tyttösiä haluta vaan 30-35 vuotiaita naisia.

        On muuten tutkittu juttu että kolmikymppiset naiset ovat kaikkein kiihkeimpiä. Kokemusta on jo tullut ja biologinen kellokin alkaa tikittämään. Valitettavasti jotkut häikäilemättömästi tekaisevat itselleen äpärän. Röyhkeimmät tulevat vielä vaatimaan ruokkomaksut vaikka lapsi on naisen ihan ikioma projekti. Tämäkin osoittaa typeryyttä. Kuntahan maksaa tietyn summan vaikka lapsen isää ei tiedettäisi/ilmoitettaisi. Biologisen isän kanssa voidaan sopia kertakorvaus ja kaikki voittavat. Ns. isän ei tarvitse maksaa ruokkoja, äiti saa aivan ikioman lapsen, ei tarvitse tapaamisaikojen kanssa tapella ja vielä sievoisen summan rahaa. Lapselle voi tekaista kauniin tarinan syntymää ennen traagisesti kuolleesta isästä ja ruokkomaksut maksaa kunta. Näin asiat pitää hoitaa.

        Kyllä ne on neliymppiset naiset kun on kiihkeimpiä...ja sitä on tutkittu.


    • kyllä, näin on

      Se nyt vaan on niin että joidenkin miesten suurimmat lahjakkuudet ovat sänkykamarin puolella. Ulkonäkö on hyvä mutta älykkyys alhainen. Vaikka järjenjuoksu olisi keskitasoa on ongelmana asenne. Se on pinnallinen, pinnallinen ja pinnallinen. Mitään järkevää ja syvällistä keskustelua ei heidän kanssaan voi käydä. Ajatus vakavasta seurustelusta saati perheen perustamista on täysin poissuljettu.

      Kyllähän sitä itse kukin humalassa ja seksin huumassa tulee sanottua kaikenlaista mutta totuus on se että jotkut miehet ovat vain panopuita. Etenkin kun miehet ovat niin persoja kehuille että uskovat ilman kritiikkiä kaiken.

      Eihän heidän kanssaan kehtaisi naimisiin mennä. Siinä olisi häpeämistä kun sukujuhlissa tämä pösilö avaisi suunsa ja paljastaisi tyhmyytensä, pinnallisuutensa.

      Seksihommissa nämä miehet ovat kyllä hyviä, osa jopa aivan erinomaisia. Sillä pärjää jo aika pitkälle mutta ei fiksu nainen nyt sentään sänkykamaritaitojen takia miestä lastensa isäksi valitse.

      Sitten tulee näitä ikäviä kohtauksia kun on puhuttua mitä ei ole tarkoitettu. Joku Jurpo on ottanut jutut todesta... No, onneksi olin sinkku :)

      Hei, toimii se näinkin päin. Sinkkuna ollessa tein pari kertaa noin. En vain saanut niistä mitään kiksejä tai tuntenut itseäni kovinkaan fiksuksi. Nykyään kunnioitan myös näitä hölmöjä. En enää härnäydy enkä lähetä vääriä viestejä. Miehetkin kun sattuvat tuntemaan tunteita... sinä tosin taidat olla vähän silleen viallinen??

    • paremmissa piireissä

      No joo. Ja mistähän johtuu, että mitä arvostetummassa asemassa ja rikkaampi mies, sitä
      kauniimpi vaimo. Mallit ja missit vain kelpaa, ei
      tavallisen näköiset koulutetut älykkäät naiset.
      Että se siitä.

    • miehille

      No joo. Ja mistähän johtuu, että mitä rikkaampi ja vaikutusvaltaisempi mies on, sitä kauniimpi
      vaimo. Vain missit ja mallit kelpaa. Ei tavalliset koulutetut älykkäät naiset. Että se siitä.

      • Näinkö on

        Ei kauneus poissulje älykkyyttä. Se nyt vain on niin että vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja älykäs ei se kaikille riitä. Vai kuvitteletko ettei kauniiden naisten puolisot petä?

        Suomessa on kymmeniä tuhansia varakkaita hyvissä asemissa olevia miehiä. Ei kaikille mitenkään missit ja mallit riittäisi. Eikä suurin osa sellaista lapsiensa äidiksi edes huolisi. Kauniiden typerysten kanssa pidetään hauskaa, ei heidän kanssa perhettä perusteta.


      • asian vierestä
        Näinkö on kirjoitti:

        Ei kauneus poissulje älykkyyttä. Se nyt vain on niin että vaikka nainen olisi kuinka kaunis ja älykäs ei se kaikille riitä. Vai kuvitteletko ettei kauniiden naisten puolisot petä?

        Suomessa on kymmeniä tuhansia varakkaita hyvissä asemissa olevia miehiä. Ei kaikille mitenkään missit ja mallit riittäisi. Eikä suurin osa sellaista lapsiensa äidiksi edes huolisi. Kauniiden typerysten kanssa pidetään hauskaa, ei heidän kanssa perhettä perusteta.

        miten tyhmä on miehen mielestä liian tyhmä. Siis mikä piirre saa miehen pitämään naista tyhmänä?


      • Näin on
        asian vierestä kirjoitti:

        miten tyhmä on miehen mielestä liian tyhmä. Siis mikä piirre saa miehen pitämään naista tyhmänä?

        Tuohon on mahdotonta sanoa oikein mitään, jokaisella on omat kriteerinsä. Jos kyse on vain ja ainoastaan seksistä niin silloin oikein tyhmäkin käy. Sellainen voi olla siihen hommaan oikein hyvä, uskoo vaikka mitä hölynpölyä. Monasti vähän liiankin hyvin.

        Tietysti tälläisen naikkosen pitää olla oikein hyvä lakanoiden välissä ja muutenkin muodollisesti pätevä. Kyllähän tuollaiseen typerykseen viisas mies aika nopeasti kyllästyy vaikka sängyssä olisi millaista menoa tahansa.


    • miehet...

      ovat hyviä vain yhdessä tai korkeintaan kahdessa asiassa... Näyttävän näköisiä ja isokullisia, mukava sellaisen kanssa on painiskella muutama yön. Mutta kun aamu koitaa, ja "uroolla" (huom.lainausmerkit) ensimmäisenä hätä korjaamaan jakaukstaan, niin hoh hoijaa... Ja kun sitten yrität saada järjellistä keskustelua aikaan, niin tulee toinen hoh hoijaa... Ihan kaikenlaisia Einsteineja ei kehtaa sukulounaalle viedä! Toiset miehet on vain luotu näyttämään hyviltä ja panemaan...

    • Make

      Otetaan nyt vaikka tapaus Kanerva ja neiti Tukiainen. Tuskin Kanerva sellaista ilmestystä olisi tahtonut muuhun kuin siihen yhteen asiaan. Kanervan avovaimo on katsonut Iken salarakkaat läpi sormien. Ison herran rouvana on niin hyvät edut että naikkoset eivät haittaa.

      • maar....

        Kanervan avopuoliso todella katsoo läpi sormien Iken seikkailuja ja seikoiluja "sellaisten naisten" kanssa kuten hän tätä viimeisintä tekstiviestikohua kommentoi. Mutta kun oma ukko on juuri sellaisten naisten perään....ja pyytelee välillä "anteeksi" avokiltaan, joka tietenkin antaa anteeksi. Ja meno jatkuu entiseen tahtiin...Ikeä vain sellaiset naiset kiinnostaa, onhan kyse seksiaddiktista...


      • Hänen avovaimo ymmärtää
        maar.... kirjoitti:

        Kanervan avopuoliso todella katsoo läpi sormien Iken seikkailuja ja seikoiluja "sellaisten naisten" kanssa kuten hän tätä viimeisintä tekstiviestikohua kommentoi. Mutta kun oma ukko on juuri sellaisten naisten perään....ja pyytelee välillä "anteeksi" avokiltaan, joka tietenkin antaa anteeksi. Ja meno jatkuu entiseen tahtiin...Ikeä vain sellaiset naiset kiinnostaa, onhan kyse seksiaddiktista...

        Varmasti Kanerva rakastaa avovaimoaan mutta Ikellä, kuten monella muullakin suurmiehellä on moninaisia seksuaalisia tarpeita joita yksi nainen ei pysty tyydyttämään. Kanervan avovaimo ymmärtää tämän, hän näyttää hyvää esimerkkiä Suomen naisille.

        Tuo on perin hupaisa diagnoosi, "seksiaddikti". On maailma mennyt todella sekaisin jos se on sairautta että mies tuntee mieltymystä nuorta naista kohtaan! Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...


      • hmm .....
        Hänen avovaimo ymmärtää kirjoitti:

        Varmasti Kanerva rakastaa avovaimoaan mutta Ikellä, kuten monella muullakin suurmiehellä on moninaisia seksuaalisia tarpeita joita yksi nainen ei pysty tyydyttämään. Kanervan avovaimo ymmärtää tämän, hän näyttää hyvää esimerkkiä Suomen naisille.

        Tuo on perin hupaisa diagnoosi, "seksiaddikti". On maailma mennyt todella sekaisin jos se on sairautta että mies tuntee mieltymystä nuorta naista kohtaan! Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...

        Riippuvuus seksistä ei ole mitenkään hupaisaa. Se on aika yleistä ja yleistyy yhä vain, koska kaikkea "suorittamista" ihannoidaan ja henkisyys on "typeryyttä".


        "Seksi- romantiikka- ja rakkausriippuvuus ovat tuskallisia riippuvuuksia, sillä ne koskettavat syvästi meidän ydintämme - minuuttamme. Ohessa muutamia indikaattoreita, joista voi tunnistaa epänormaalin seksuaalisen käytöksen. Mikäli löydät oheisesta listasta itsesi, sinun lienee syytä tehdä testi:

        * Korostunut ihastumisen tai rakastumisen tarve
        * Suojaamaton, vaarallinen tai laiton seksi
        * Seksipuhelin- tai nettipalvelujen käyttö
        * Pakonomainen tai runsas itsetyydytys
        * Irralliset ja yhdenyön seksikumppanit
        * Maksettu seksuaalinen nautinto
        * Runsas pornografian käyttö

        Lisää löydät:


        http://groups.msn.com/seksiriippuvuus


      • Hänen avovaimo ymmärtää
        hmm ..... kirjoitti:

        Riippuvuus seksistä ei ole mitenkään hupaisaa. Se on aika yleistä ja yleistyy yhä vain, koska kaikkea "suorittamista" ihannoidaan ja henkisyys on "typeryyttä".


        "Seksi- romantiikka- ja rakkausriippuvuus ovat tuskallisia riippuvuuksia, sillä ne koskettavat syvästi meidän ydintämme - minuuttamme. Ohessa muutamia indikaattoreita, joista voi tunnistaa epänormaalin seksuaalisen käytöksen. Mikäli löydät oheisesta listasta itsesi, sinun lienee syytä tehdä testi:

        * Korostunut ihastumisen tai rakastumisen tarve
        * Suojaamaton, vaarallinen tai laiton seksi
        * Seksipuhelin- tai nettipalvelujen käyttö
        * Pakonomainen tai runsas itsetyydytys
        * Irralliset ja yhdenyön seksikumppanit
        * Maksettu seksuaalinen nautinto
        * Runsas pornografian käyttö

        Lisää löydät:


        http://groups.msn.com/seksiriippuvuus

        Et kai tosissaan väitä että Kanerva olisi seksiaddikti?! Kanerva on normaali heteromies joka vielä kuusikymppisenäkin "still going strong". Toivottavasti minäkin olen 30 vuoden kuluttua, hänen iässään, yhtä viriili.

        Mitä pahaa on irrallisissa yhden illan seksikumppaneissa jos käyttää kumia? Niitähän saa olla vaikka kuinka monta kunhan muistaa suojautua. Vakipanojen kanssa ei kumia sitten tarvitsekaan. Heitäkin voi olla useita.


      • kun vaki-
        Hänen avovaimo ymmärtää kirjoitti:

        Et kai tosissaan väitä että Kanerva olisi seksiaddikti?! Kanerva on normaali heteromies joka vielä kuusikymppisenäkin "still going strong". Toivottavasti minäkin olen 30 vuoden kuluttua, hänen iässään, yhtä viriili.

        Mitä pahaa on irrallisissa yhden illan seksikumppaneissa jos käyttää kumia? Niitähän saa olla vaikka kuinka monta kunhan muistaa suojautua. Vakipanojen kanssa ei kumia sitten tarvitsekaan. Heitäkin voi olla useita.

        panollakin on muita suhteita ,eikös seksi taudit leviä , mielestäni vaki jutuillakin tarvitaan kumia.


      • mistä puhutaan
        Hänen avovaimo ymmärtää kirjoitti:

        Et kai tosissaan väitä että Kanerva olisi seksiaddikti?! Kanerva on normaali heteromies joka vielä kuusikymppisenäkin "still going strong". Toivottavasti minäkin olen 30 vuoden kuluttua, hänen iässään, yhtä viriili.

        Mitä pahaa on irrallisissa yhden illan seksikumppaneissa jos käyttää kumia? Niitähän saa olla vaikka kuinka monta kunhan muistaa suojautua. Vakipanojen kanssa ei kumia sitten tarvitsekaan. Heitäkin voi olla useita.

        asiaa. Kaiken lisäksi ajelet suurella kuormalla metsään ja vauhdilla.

        Jos ihminen tietää vahingoittavansa itseään, muttei voi sille mitään, on kyse ongelmasta. Olen varma, että Ike on ymmärtänyt riskit, mutta viestittely on tarjonnut hyvää mielialaa. Tästäkään huolimatta viestittely nuoren naisen kanssa ei ole hänen uransa eikä parisuhteensa arvoista.

        Ja huomaa! Minä en kuulu niihin, jotka olisivat valmiita laittamaan hänet virastaan siitä huolimatta. Paremminkin ohjaisin hänet hoitoon, kuten alkoholisteillekin annetaan apua työelämässä.


      • oletpa
        Hänen avovaimo ymmärtää kirjoitti:

        Et kai tosissaan väitä että Kanerva olisi seksiaddikti?! Kanerva on normaali heteromies joka vielä kuusikymppisenäkin "still going strong". Toivottavasti minäkin olen 30 vuoden kuluttua, hänen iässään, yhtä viriili.

        Mitä pahaa on irrallisissa yhden illan seksikumppaneissa jos käyttää kumia? Niitähän saa olla vaikka kuinka monta kunhan muistaa suojautua. Vakipanojen kanssa ei kumia sitten tarvitsekaan. Heitäkin voi olla useita.

        tosi tyhmä. Vakipanojen, joita voi olla useita, ei tarvitse kumia! Luuletko , ettå olet heidän ainut sänkykaveri.Juuri sinunlaisiesi tollojen vuoksi sukupuolitaudit leviävät.


      • keskusteluketjun
        Hänen avovaimo ymmärtää kirjoitti:

        Varmasti Kanerva rakastaa avovaimoaan mutta Ikellä, kuten monella muullakin suurmiehellä on moninaisia seksuaalisia tarpeita joita yksi nainen ei pysty tyydyttämään. Kanervan avovaimo ymmärtää tämän, hän näyttää hyvää esimerkkiä Suomen naisille.

        Tuo on perin hupaisa diagnoosi, "seksiaddikti". On maailma mennyt todella sekaisin jos se on sairautta että mies tuntee mieltymystä nuorta naista kohtaan! Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa...

        läpi ja oli kyllä hyvin valaiseva. Nyt valkeni mulle lopullisesti, mitä sen pettävän ukkomiehen päässä liikkuu: seksi, ei mikään muu. He sanovat rakastavansa vaimojaan, ehkä he oman käsityksensä mukaan niin tekevätkin. Mutta varma on, että kakkosnaiselta he eivät halua yhtikäs mitään muuta kuin seksiä. Huomenna lopetan suhteeni ukkomieheen, päätös kypsyi lopullisesti luettuani tämän keskustelun. Huomenna, kun hän tulee, ilmoitan, että ilmaiset huoranpalvelut ovat loppu ja jatkossa etsiköön maksullisen naisen palveluja. Se on vähintään reilua. Enää en eläissäni ryhdy kenenkään ukkomiehen ilmaiseksi huoraksi. Jos ukkomiehelle joskus annan, pyydän vastineeksi rahallisen korvauksen.


      • pitää olla!
        oletpa kirjoitti:

        tosi tyhmä. Vakipanojen, joita voi olla useita, ei tarvitse kumia! Luuletko , ettå olet heidän ainut sänkykaveri.Juuri sinunlaisiesi tollojen vuoksi sukupuolitaudit leviävät.

        Irtopainosten kanssa, joiden koko olomuksesta näkee että niitä on tosi ahkeraan porattu, pitää käyttää kumia, se on fiksua. Sensijaan vakipanojen, ns. kilttien perhetyttöjen kanssa kumia ei käytetä. Kumin käyttö on silloin tarpeetonta ja epämiellyttävää. Tietysti siinä on riskinsä mutta elämässä pitää ottaa välillä riskejä.


      • nainen naisellinen
        keskusteluketjun kirjoitti:

        läpi ja oli kyllä hyvin valaiseva. Nyt valkeni mulle lopullisesti, mitä sen pettävän ukkomiehen päässä liikkuu: seksi, ei mikään muu. He sanovat rakastavansa vaimojaan, ehkä he oman käsityksensä mukaan niin tekevätkin. Mutta varma on, että kakkosnaiselta he eivät halua yhtikäs mitään muuta kuin seksiä. Huomenna lopetan suhteeni ukkomieheen, päätös kypsyi lopullisesti luettuani tämän keskustelun. Huomenna, kun hän tulee, ilmoitan, että ilmaiset huoranpalvelut ovat loppu ja jatkossa etsiköön maksullisen naisen palveluja. Se on vähintään reilua. Enää en eläissäni ryhdy kenenkään ukkomiehen ilmaiseksi huoraksi. Jos ukkomiehelle joskus annan, pyydän vastineeksi rahallisen korvauksen.

        Hatun nosto sinulle, jos päätöksessäsi pysyt. Mutta nytkö sen vasta tajusit, että seksihän se on, joka ukkomiehiä kiehtoo? Ja sitten se jännityksen tunne, että jääkö kiinni salapanosta. Kai jokainen järkeään käyttävä kakkonen sen tajuaa? Tietysti tunteitakin voi olla mukana, etenkin jos suhde on kestänyt pitkään, mutta ei se ole rakkautta. Voi kun kaikki sen tajuaisivat, niin olisi helpompaa kaikille osapuolille. En kyllä siltikään kävisi maksua pyytämään. Pitää tehdä heti suhteen alussa selväksi, missä mennään. Sitäpaitsi seksihän on mukavaa, oli varattu tai vapaa.


      • yhtäaikaa
        keskusteluketjun kirjoitti:

        läpi ja oli kyllä hyvin valaiseva. Nyt valkeni mulle lopullisesti, mitä sen pettävän ukkomiehen päässä liikkuu: seksi, ei mikään muu. He sanovat rakastavansa vaimojaan, ehkä he oman käsityksensä mukaan niin tekevätkin. Mutta varma on, että kakkosnaiselta he eivät halua yhtikäs mitään muuta kuin seksiä. Huomenna lopetan suhteeni ukkomieheen, päätös kypsyi lopullisesti luettuani tämän keskustelun. Huomenna, kun hän tulee, ilmoitan, että ilmaiset huoranpalvelut ovat loppu ja jatkossa etsiköön maksullisen naisen palveluja. Se on vähintään reilua. Enää en eläissäni ryhdy kenenkään ukkomiehen ilmaiseksi huoraksi. Jos ukkomiehelle joskus annan, pyydän vastineeksi rahallisen korvauksen.

        Olet nyt kyllä aika kohtuuton sillä tilanne voi olla hyvin monimutkainen. Mies rakastaa sinua mutta lasten takia eroaminen ei käy kädenkäänteessä. Sinun täytyy antaa miehelle aikaa järjestääkseen asiansa. Jos todella rakastat miestä odotat, jos et rakasta on parasta että eroatte.


      • vain seksiä
        nainen naisellinen kirjoitti:

        Hatun nosto sinulle, jos päätöksessäsi pysyt. Mutta nytkö sen vasta tajusit, että seksihän se on, joka ukkomiehiä kiehtoo? Ja sitten se jännityksen tunne, että jääkö kiinni salapanosta. Kai jokainen järkeään käyttävä kakkonen sen tajuaa? Tietysti tunteitakin voi olla mukana, etenkin jos suhde on kestänyt pitkään, mutta ei se ole rakkautta. Voi kun kaikki sen tajuaisivat, niin olisi helpompaa kaikille osapuolille. En kyllä siltikään kävisi maksua pyytämään. Pitää tehdä heti suhteen alussa selväksi, missä mennään. Sitäpaitsi seksihän on mukavaa, oli varattu tai vapaa.

        todellakin, mutta se että nämä ukkomiehet satuilevat kakkosille muka tuntevansa heitä kohtaan saadakseen seksiä, se on syvältä. Se on puhdasta hyväksikäyttöä. Kirjoitat ikään kuin olisi kakkosen vika, että hän ei tiedä, että se on pelkkää seksiä. Miksei se sitten voi olla ukkomiehen taholta puhtaasti sitä, loukkaavaa ovat ne valheet muka tunteista. Paljon reilumpaa olisi, että sovittaisiin puhtaasti seksistä. Mutta varmistaakseen edelleen ilmaisen seksin saannin nämä ukot valehtelevat orastavasta rakkaudesta sun muusta. Kyllä on syvältä.


      • nainen naisellinen
        vain seksiä kirjoitti:

        todellakin, mutta se että nämä ukkomiehet satuilevat kakkosille muka tuntevansa heitä kohtaan saadakseen seksiä, se on syvältä. Se on puhdasta hyväksikäyttöä. Kirjoitat ikään kuin olisi kakkosen vika, että hän ei tiedä, että se on pelkkää seksiä. Miksei se sitten voi olla ukkomiehen taholta puhtaasti sitä, loukkaavaa ovat ne valheet muka tunteista. Paljon reilumpaa olisi, että sovittaisiin puhtaasti seksistä. Mutta varmistaakseen edelleen ilmaisen seksin saannin nämä ukot valehtelevat orastavasta rakkaudesta sun muusta. Kyllä on syvältä.

        Juuri sitähän yritin selittää, että pitää reilusti tehdä suhteen alussa selväksi, missä mennään, niin kumpikaan ei pety. Järjen käyttö lienee kuitenkin sallittua? Mikä estää kakkosta kertomaan omat toiveensa, laittaa miehen heti valinnan eteen, seksiä vai kunnon suhde ja ero vaimosta. Mielestäni voisi odottaa reiluutta myös kakkoselta. Sitten ei ainakaan tarvitsisi ruikuttaa, että olinpa pelkkä panopuu. Kysehän on kuitenkin ihmisen omista valinnoista, jotkut kakkoset haluaa pelkkää seksiä, jotkut hakevat jotain jatkuvaa. Ken kakkoseksi ryhtyy, pitää leikki myös kestää.


      • odotusaika
        yhtäaikaa kirjoitti:

        Olet nyt kyllä aika kohtuuton sillä tilanne voi olla hyvin monimutkainen. Mies rakastaa sinua mutta lasten takia eroaminen ei käy kädenkäänteessä. Sinun täytyy antaa miehelle aikaa järjestääkseen asiansa. Jos todella rakastat miestä odotat, jos et rakasta on parasta että eroatte.

        ..on juuri se ansa. Mies antaa naisen olettaa, että jotain valmista tulee. Kaipa noissa hommissa pitäisi kylmänviileästi sopia jotkut aikarajat. Pahinta kai molempien naisten kannalta, jos mies haluaa tilanteen pitää sellaisenaan. Ja usein tietysti haluaa, että hyvää tulisi molemmista tuuteista. Mutta kumpikaan homma ei siitä todellakaan kehity. Kamala itku ja parku niissä loppusoinneissa..


      • fiksuja perhe tyttöjä
        pitää olla! kirjoitti:

        Irtopainosten kanssa, joiden koko olomuksesta näkee että niitä on tosi ahkeraan porattu, pitää käyttää kumia, se on fiksua. Sensijaan vakipanojen, ns. kilttien perhetyttöjen kanssa kumia ei käytetä. Kumin käyttö on silloin tarpeetonta ja epämiellyttävää. Tietysti siinä on riskinsä mutta elämässä pitää ottaa välillä riskejä.

        olemassakaan , karvat nousi pystyyn ,kyllä nainen kuin nainen , joka tekee seksiä on kaikkea muuta kuin "kilttejä perhtyttöjä", hyi kauhistus mikä mielipide .


    • katja*

      pahasti kaksi eri asiaa: seksisuhteen ja ihmissuhteen. Kyllä bimbokin nainen tajuaa kummasta on kysymys...

      Satunpa tuntemaan läheisesti miehen, jolla on ns. avoin suhde. Hän painottaa AINA yhteisymmärrystä ryhtyessään kakkossuhteeseen. Eli sovitaan tietyt säännöt. Suhde pysyy salassa, niin kauan kuin sitä kestää. Jos jompikumpi haluaa lopettaa, suhde päätetään. Mikäli tunteita tulee kuvioon, suhde on pakko lopettaa siihen paikkaan tai ainakin pitää pitkä tauko.

      Eipä siis mikään urpo... tuo mies. Oikealla kommunikaatiolla saa ihmeitä aikaan...

    • samaa mieltä

      kanssasi! Todella munkin kakkonen on vain panemista varten hankittu narttu, sitä on kiva käydä moikkaamassa töiden jälkeen ja vapaa-ajalla. Kun ilmoitan, että oon tulossa niin voi kuinka onnellinen se on. Kun meen niin on pukenut mustat sexyt vaateet ja sängyssä on puhtaat vuodevaatteet.

      Palvoo ja passaa kuin kuningasta. Mä nautin jo siitä, sitten sexiä ja mä lähden himaan vaimon ja lasten luokse.

      On tää mun kakkonen vihjaillut, että milloinka eroon vaimosta, mutta olen ottanut spanielin ilmeen ja selittänyt, et kun muksut ovat niin pieniä vielä etten halua vielä erota. Täydestä on mennyt kuin väärä raha. Sen tiedä että jos tää mun kakkonen käräyttää mut vaimolle ja meille tulee sen vuoksi ero. Niin en varmasti tämän nartun kanssa mee yksiin. Etsin toisen naisen joka kunnioittaa itseään sen verran, ettei varatun kanssa ala pelehtimään.

      • kunnioitakkaan ketään

        et edes itseäsi, olet todella naurettava.


      • tuskin sinua varten

        on puhtaita lakanoita vaihdettu, jotkut vaan ei halua naida eikä nukkua koskaan likaisissa.


      • kunnioittaisin
        kunnioitakkaan ketään kirjoitti:

        et edes itseäsi, olet todella naurettava.

        näitä auliita naisia? Mä otan teidän kakkosten sanoilla, rusinat pullasta itselleni. Seksi on ilmaista ja kohtalaisen hyvää, suostuu sellaisiin mitä mä en vaimolta saa, niin kuin peppuseksiin. On nöyrä ja tekee kaiken mun eteen. Vaimo ei nöyristele ja vaatii multa saman työpanoksen kotona :S. Kakkonen ei vaadi luonaan ollessaan kuin vähän rakkausloruja ja paijausta.

        Mä kunnioitan itseeni ja jonkun verran vaimoakin, onhan se sentään mulle kolme lasta pukanut maailmaan.


      • oikeasti kunnioittaisit
        kunnioittaisin kirjoitti:

        näitä auliita naisia? Mä otan teidän kakkosten sanoilla, rusinat pullasta itselleni. Seksi on ilmaista ja kohtalaisen hyvää, suostuu sellaisiin mitä mä en vaimolta saa, niin kuin peppuseksiin. On nöyrä ja tekee kaiken mun eteen. Vaimo ei nöyristele ja vaatii multa saman työpanoksen kotona :S. Kakkonen ei vaadi luonaan ollessaan kuin vähän rakkausloruja ja paijausta.

        Mä kunnioitan itseeni ja jonkun verran vaimoakin, onhan se sentään mulle kolme lasta pukanut maailmaan.

        vaimoasi, et kävisi panemassa narttua. Noi puheet, että vaimo on synnyttänyt lapset, sekö tekee vaimosta pyhän? Kyllä kuule suurin osa naisista on lapsen pukannut tähän maailmaan, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaan se on luonnollista. Tällaisia kun lukee toivoo, etteivät naiset sortuisi ukkomiesten halveksimiksi viihdykkeiksi. Tiesitkö, että leikit toisten tunteilla täysin piittaamattomasti. Olet itse sata kertaa alhaisempi kuin naiset, joita käyt panemassa. Olet tunnevammainen hyväksikäyttäjä.


      • sitä kakkosta oo
        oikeasti kunnioittaisit kirjoitti:

        vaimoasi, et kävisi panemassa narttua. Noi puheet, että vaimo on synnyttänyt lapset, sekö tekee vaimosta pyhän? Kyllä kuule suurin osa naisista on lapsen pukannut tähän maailmaan, eikä siinä ole mitään ihmeellistä, vaan se on luonnollista. Tällaisia kun lukee toivoo, etteivät naiset sortuisi ukkomiesten halveksimiksi viihdykkeiksi. Tiesitkö, että leikit toisten tunteilla täysin piittaamattomasti. Olet itse sata kertaa alhaisempi kuin naiset, joita käyt panemassa. Olet tunnevammainen hyväksikäyttäjä.

        näihin hommiin pakottanut, itse tuli tyrkylle baarissa (ja yks kaveri tiesi, että se on tullut jätetyksi) niin mä ajattelin vain yhden illan juttua.

        No kävin kämpillään peuhaamassa ja tuli siinä kännipäissään annettua numerokin. Vaimo ol viimeisillään ja seksi oli kielletty, ettei synny liian aikaisin. No se juttu sitten jatku, ku piti sitä seksiä välttää kotona.

        Mut en mä oo sitä kakkosta pakottanut itse se kakkosen virkaa pyrki ja onhan se paljon halvempaa seksiä, kuin ilotytölle maksaa, säästyypi rahaa muuhun tähelisempään asiaan.


      • tiedä mitä
        kunnioittaisin kirjoitti:

        näitä auliita naisia? Mä otan teidän kakkosten sanoilla, rusinat pullasta itselleni. Seksi on ilmaista ja kohtalaisen hyvää, suostuu sellaisiin mitä mä en vaimolta saa, niin kuin peppuseksiin. On nöyrä ja tekee kaiken mun eteen. Vaimo ei nöyristele ja vaatii multa saman työpanoksen kotona :S. Kakkonen ei vaadi luonaan ollessaan kuin vähän rakkausloruja ja paijausta.

        Mä kunnioitan itseeni ja jonkun verran vaimoakin, onhan se sentään mulle kolme lasta pukanut maailmaan.

        toisen kunnioittaminen merkitsee, vaimo parka kun on saanut tuollaisen ristin kannettavakseen, toivon mukaan kärähdät niin vaimosikin näkee mihin haisevaan paska kasaan on kyntensä lyönyt.


      • tiedä, niin se ei satuta,
        tiedä mitä kirjoitti:

        toisen kunnioittaminen merkitsee, vaimo parka kun on saanut tuollaisen ristin kannettavakseen, toivon mukaan kärähdät niin vaimosikin näkee mihin haisevaan paska kasaan on kyntensä lyönyt.

        eikä tule tietämään. Vaadin kakkoseltani ehdotonta uskollisuutta ja kun alkoi mun kakkoseksi, niin vaadin myös, että kävi testeissä ettei oo mitään tauteja. Enhän mä halua mun vaimolle mitään tautia, mun salapanoltani enkä sitä et saa niin tietää tästä mun kakkosesta.


      • joku aikuinen
        tiedä, niin se ei satuta, kirjoitti:

        eikä tule tietämään. Vaadin kakkoseltani ehdotonta uskollisuutta ja kun alkoi mun kakkoseksi, niin vaadin myös, että kävi testeissä ettei oo mitään tauteja. Enhän mä halua mun vaimolle mitään tautia, mun salapanoltani enkä sitä et saa niin tietää tästä mun kakkosesta.

        jolla olisi salapano, niin tajuaisit kyllä ettet ole hänelle ehkä ainoa, joten suojautuminen taudeilta on edelleen tarpeen.


    • Anonyymi

      22.3.2008 olin pattajalla jalla jalla 🥰🥰🥰

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe