Tosimiehet eivät voi sietää romanttisia elokuvia ja ainoastaan pakon edessä suostumme katsomaan niitä.
On kuitenkin olemassa ainakin yksi kyseiseen genreen liittyvä teos jossa miehen silmä lepää
ja ulkonäöstään epävarmat naiset tulevat vaivaantuneeksi.
http://www.youtube.com/watch?v=ojXajEOj_-E
"Ja epävarmoja naisia on olemassa valitettavan paljon"
MarttyyriMallari-TTt
Lisää filmejä
11
313
Vastaukset
- MaRiLyn?
Miksi vaivautuneeksi?
Marilyn on niitä harvoja naisia joita naisetkin mielellään katselee.
Tosimiehes pystyy mihin vaan, jopa romanttisia elokuvia katselemaan tosimiehekkäästi.en taaskaan onnistunut suututtamaan palstan naisia :(
(Olette ilmeisesti aika hyvän näköisiä ja itsetuntokin on kohdallaan)
"No, kyllä minä jotain vielä keksin"
MarttyyriMallari-TTt
- kuvio 3
olet niin ymmärtäväinen naisen herkkyyden päälle...
*punastuu*naisten ymmärtäminen olikin tämän viestin tarkoitus....
"Tai sitten ei ollut"
MarttyyriMallari-TTt
- asia*mies
Tuokin nyt on vähän siitä kiinni, miten romanttisuus määritellään. Jollain lailla esim. Kieslowskin leffat ovat pohjimmiltaan hyvin romanttisia olematta mitään siirappia, ja tykkään niistä.
- Lucia.
Minä en ole ikinä katsonut muuta kuin lasten elokuvia.
ilmankos olet niin lapsellisen oloinen.
"Onko Aku Ankka kivoin kaikista Disneyn hahmoista"
MarttyyriMallari-TTt- Lucia.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ilmankos olet niin lapsellisen oloinen.
"Onko Aku Ankka kivoin kaikista Disneyn hahmoista"
MarttyyriMallari-TTtmutta aion kasvaa vielä suuremmaksi. Ainaki henkisesti.
Tuo Aku Ankka ei oo mun suosikki. Enemmän tykkään prinsessoista ja sen sellaisesta.
Hajuveteni on Madame Rochas. Lucia. kirjoitti:
mutta aion kasvaa vielä suuremmaksi. Ainaki henkisesti.
Tuo Aku Ankka ei oo mun suosikki. Enemmän tykkään prinsessoista ja sen sellaisesta.
Hajuveteni on Madame Rochas.sinä oletkin kiinnostava tapaus. En osaa sinulle muuta neuvoa sanoa, kuin että: Grow up!
"Ja se ei sinua paljoa lohduta"
MarttyyriMallari-TTt- Lucia.
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
sinä oletkin kiinnostava tapaus. En osaa sinulle muuta neuvoa sanoa, kuin että: Grow up!
"Ja se ei sinua paljoa lohduta"
MarttyyriMallari-TTtVielä on merta kynnettävänä. Haluutko olla kapteeni Koukku?
Lucia. kirjoitti:
Vielä on merta kynnettävänä. Haluutko olla kapteeni Koukku?
halua olla kapteeni koukku, mutta kiitos kysymästä.
"I wanna be me"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741