vaimoni pettää kostaakseen!

hurrigane

mitä olette mieltä, kun vaimoni haluaa kostaa minulle tapaamalla muita miehiä koska olen ollut liian "omissa oloissani" kauan. Nyt olemme keskustelleet ja kostolta vaikuttaa kun tapailee muita. Ei kuulemma ole seksiä harrastanut mutta tuota ei oikein pysty uskomaan. Oma syyni, mutta en olisi uskonut hänestä. No, moni muukin on varmaan kokenut hetken "ei ois uskonu". Ehkä olisi voinut voimallisemmin ottaa keskustelun tilanteestamme, mies kun tuntuu tarvitsevan kunnon tyrmäyksen kuunnellakseen. Rakastan häntä silti mielettömästi, mutta saa nähdä hylkääkö hän minut..

6

2110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksu

... Juu, on se kumma, että mies tarvitsee kunnollisen herätyksen ennen kuin havahtuu huomaamaan, että vaimo karkaa käsistä. Vaan eipä hätää.. vikaa on kuule vaimossakin. Miehet ja naiset ovat vain niin erilaisia ja jotta yhteiselämä sujuisi mukavammin tulee ymmärtää toisen eroavaisuudet.

Kipaisepa kirjastoon hakemaan John Gray:n kirjoittama kirja Miehet ovat marssista, naiset venuksesta. Mielettömän hyvä kirja. Kirjan luettuasi ymmärrät millainen "nahjus" olet ollut vaimosi silmissä vaikket ole tehnyt mitään väärää vaan olet ollut vain marssilainen (eli MIES). Ja ehkä sitten ymmärrät miksi kosto on naisesi mielessä. Kirja antaa neuvoja, joilla pystyt tukemaan naistasi, jotta hän tuntee sinun rakastavan häntä. Suosittelen kirjaa myös vaimollesi luettavaksi. Vaikket yleensä lue kuin lehdestä sarjakuvat, niin tämä kirja kannattaa ehdottamasti lukea!!!!!!!!!!!!!!

• lukenut

Kirjan lukeneena voin suositella sitä kaikille naisille kuinka käsitellä miestä. Se taito kun niin usein näyttää naisilta puuttuvan. Kirjaa ei tarvi lukea kuin piru raamattua ja vain naisnäkökulmasta katsottuna...

• minäkin tein niin

Katsopas osoitteesta www.apua.info --> parisuhde ja sieltä artikkeli, jossa puhutaan suhteen kehitysvaiheista. Minä en tyytynyt keskustelemaan vieraiden kanssa, vaan aloitin suhteen. Syynä oli se, että en osannut viestittää miehelleni, mitä kaipasin eikä hän ymmärtänyt minun pahaa oloani. Nyt maksan pettämisen laskua ja toivon, että olisin löytänyt ko. artikkelin silloin vuosia sitten ja saanut mieheni keskustelemaan, mikä avioliitossamme oli hyvää ja mitä kumpikin olisimme halunneet muuttaa. Teillä on vielä mahdollista muuttaa suhdettanne -keskustelkaa, keskustelkaa ja vielä kerran keskustelkaa, vaikka ko. artikkelin pohjalta!

• no jaa

Vaimoni sanoi pettäneen kostaakseen minulle koska olen tehnyt aina pahempaa kuin hän.Yritettiin keskustella ja taas yritettiin ja vieläkin yritettiin.Vaan kun ei keskustelua vaimoni puolelta tullut koska häntä oli kielletty rehellisyydestä ja toisekseen hän ei löytänyt "aina pahempaa". Vaan pettämiseen oli yritetty hakea pahaa jota kostettiin vieraissa käymisellä.Syytä tosiaan ei ole kerrottu,syytä ei ole sanottu.Eikä entiseen parisuhteeseen ole enää palattu,tuskin palataankaan,sillä kosto oli niin täydellistä.Mutta mistä,sitä en tiedä.Eikä vaimonikaan,ainoastaan oli tullut siskoltaan kehoitus kostaa miehelle jostakin "aina pahemmasta"

• harry

Taidat olla vätys.Jos vaimosi tapailee miehiä niin kyllä se niitten kanssa myös panee.Älä edes muuta luule..Anna sille jakorasiallle. kenkää ja heti.

• hurrigane

..tehdäkkin niin! Kylläkin hän on mulle antamassa tohvelia! Vittu, oisko se niin että se panee myös vaikka toisin väittää!? Kyl se avoimesti kerto muutenkin siitä tapailusta niin kai se ois kertonu enmpikin jos ois ollunna jotain.. Noh, paskamainen temppu silti!!! Kenkää vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe