Moikka!
Olisin tosi kiitollinen jos joku osais kertoa kuka on tehnyt biisin nimeltä Via Dolorosa. Sen esittää Sandi Patty, mutta säveltäjän ja sanoittajan haluaisin tietää. Ja sitten vielä jos olisi tietoa suomenkielisen version esittäjästä. Pliis, haluisin tosissaan tietää:)
Kiitos ja siunausta !
Via dolorosasta tietäiskö joku?
7
2247
Vastaukset
- Sirpaleeni
Minulla on Viktor Klimenkon levy "Tähtikooste" ja siinä on laulu "Dolorosa". Säveltäjä ja sanoittaja on Shuuichi Yamanouchi, suom.Irja Syrjä.
Kaunis laulu, toivotavasti se on etsimäsi.
Siunausta!- ***********
Tommi Läntinen on tehnyt ko. nimisen biisin, cover taitaa olla. Joskus 90-luvun alkupuolella.
- Anonyymi
Kaunis japanilainen laulu jonka äitini käänsi Kauniiksi suomenkielisiksi runoiksi
- Juuri laulun löytänyt
Terve!
Satuinpa juuri itsekin kyseistä laulua etsimään. Sävellys on Billy Spraguen ja sanat Niles Boropin ja suomalaiset sanat Seppo J. Järvisen. Laulun löytyy ainakin Päivi Sini Ristimäen levyltä Kosketus. (suomeksi siis) Myös Eija Merilä on levyttänyt laulun suomeksi, mutta sitä ei varmaan enää löydy myynnistä tai ainakaan itse en ole onnistunut löytämään.- Via Dolorosa
Myös Floridan tyttötrio esittää Via Dolorosan kasetilla Säteet auringon, Prisma RVC-6064, 1988. Tekijät tosiaan ovat Sprague ja Borop, suomentaja Järvinen.
- Jepukka
Laitoin äsken Youtuubiin, kun ei löytynyt sitä Eija Merilän versiota oikein hyvin sieltä.
https://www.youtube.com/watch?v=fQoTAo6eqks&feature=youtu.be - Anonyymi
Muutama esittäjä lisää:
http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=tiellä via dolorosan&kieli=suomi&id=db78c17a-5999-44e0-b71d-995f2a9ec0b9
Gy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019