KUIVAT + KARKEAT hiukset

Mitään tehtävissä???

Hei,
minua on vaivannut seuraavanlainen ongelma niin kauan kuin muistan:
minulla on kuivat, karkeat hiukset, jotka eivät edes aukinaisinakaan laskeudu olkapäille, vaan sojottavat karheina sinne sun tänne. :(
Ikuinen ongelmani...
Minulla on ollut noin 2v sitten ns. "poikatukka", (ja tyttö olen ;)) nyt hiukset on melkein olkapäille... (ne siis myös kasvavat hitaasti...)
Minulla on hiukan luonnonkiharat hiukset, -näyttävät JÄRKYTTÄVILTÄ hiuksissa, jollaiset minulla on!!!

-Suurin toiveeni siis olisi omistaa kauniina olkapäille laskeutuvat hiukset. Olisiko joitain hyviä shampoita, mitkä tekisivät hiuksista... suoraan sanottuna -raskaat/murretta jos joku ymmärtää niin "läämyskäiset"? :D Auttaako sitruuna? Shampoot varmaan helpompi vaihtoehto...

Iiihhh! Auttakaa mua! :D
Kadehdin ihmisten hiuksia...

5

1319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taru

Mitä shampoota nyt käytät, mitä merkkiä? Hoitoainetta ja muita aineita? Ootko värjännyt, ottanut permanettia?

• kampaaja

mimmosia shampoita yms. käytät? muistathan joka kerta myös hoitoaineen?
        kyllä sunkin hiuksista sileet ja kiiltävät saa, kunhan vaan hoidat oikeilla tuotteilla ja myös föönaaminen auttaa. itellänikin on luonnonkiharat hiukset, tiiän kyllä miten ne osaa olla "karvaset" erityisesti sadesäällä, jos ei käytä esim. muotovaahtoa ja vähän hiuslakkaa.

• deko

eli tavoitteena raskaat päätä myöten valuvammat hiukset.

shampoo ja hoitoaine: mahdollisimman kosteuttavia ja hoitavia. etsi termejä: siloittava, kosteuttava, kuiville hiuksille, lisää kiiltoa. välttele kuin ruttoa termejä: tuuheuttava, rasvoittuville.

hiuksiin jätettävä hoitoaine: muista käyttää.

tehohoito: joko öljyhoitoa, kosteuttavia naamioita tai vaikka oliiviöljyä kuuriluontoisesti alkuun vaikka päivittäin ja kerran viikossa sitten kun tilanne helpottuu.

sitruuna kuivattaa hiusta entisestään, en suosittele. karhea hapsotus on yleensä aina merkki kosteuden puutteessa eli megakosteutus päälle. doven kosteuttava shampoo ja uusi garnierin maitoshampoo toimivat ainakin minun harjakseen hyvin, ja xz-öljyhoito kerran viikossa tunnin vaikutusajalla.

• MariaC

Itse hoidan hiuksiani silloin tällöin ihan tavallisella ruokaöljyllä; en uita hiuksia öljyssä vaan lorautan pikkuisen hiusharjaan ja harjaan hiuksia puolisen tuntia esim. tv:tä katsellessa. Samalla päänahasta irtoaa luontaista talia, joka myös hoitaa hiusta.

Kun peset hiukset, käytä vaikkapa hellää lasten shampoota ja sekin runsaasti vedellä laimennettuna. Ja pese vain päänahka, älä pituuksia. Latvat saavat ihan riittävästi pesua kun huuhteluvesi valuu niihin shampoota pois pestessä.

Itselläni on ollut joskus jotain Garnierin hoitoainetta, joka on sellaisessa pyöreässä vihreässä purkissa, ei siis pullossa.
      Se on melkeinpä yhtä tehokasta kuin kestoväripakkauksissa olevat tehohoitoaineet. (Se vaan on kallista makuuni, jotain about 5e purkki).

Itselläni on nyt ihan erilaiset hiukset kuin joku aika sitten. Sellaisia juttuja vielä että föönaaminen kuivattaa, tehokkaat merkkishampoot pesevät "liian hyvin", sitruuna kuivattaa, kärsivällisyys palkitsee...=) Kokeileppa vielä jotain sävyteshampoota (kestää 6-20 pesua). Ne hoitavat yleensä aika hyvin.

T: Silkkihius

• Mikki

älä vaan laimenna shampoota ,taisi olla edellisen välkyn ohje! Laimennus laimentaa lähinnä hoitavia aineita shampoosta ei niinkään pesutehoa! Joten saat kyllä varmasti pesevämmän shamppoon laimentamalla. Ehdotan että käyt kampaamossa ostamassa redkenin all soft sarjan sh ja hoidon niin tukkasi on varmasti ihanan pehmeä ja "raskas"
        Hinta on kallis mutta tulos on loistava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3762
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      198
      3656
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3352
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2220
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32