Jos miehellä on pieni?

Lise

Mitä olette mieltä. Miehelläni on tosi pieni. En ole mitannut, mutta joku 10-12cm se varmaan on ja ohut myös. Ohuempi kuin campingmakkara, sellainen nokkahuilun paksuinen. Alussa ajattelin, ettei koolla väliä, miehen muut ominaisuudet ovat niin hyvät, ja kyllä tämä tästä. Mutta nyt kun vuodet on vierineet, niin asia on minulle tosi ongelma. Olen käynyt jopa vieraissa ja saanut ihanan kokoisia, ei liian isoja. Ja haaveilen, että minunkin miehelläni olisi penis joka tuntuisi yhtä hyvältä. Tämä on tabu, tästä ei yleensä saa puhua ja varmaan nytkin saan hirveän haukkurypyn niskaani.

226

391832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Onko itselläsi pimpsa minkälaisessa timmissä? Kannattaa kokeilla jumpata pimpsaa geishakuulilla että saa turhan löysyyden pois, jos sellaista on. Jos mielestäsi sinun alapäässä ei vikaa ole vaan vika on selkeästi miehesi pienessä elimessä niin suosittelen jatkamista samaan malliin. Nautit miehesi muista ominaisuuksista täysin palkein. Jos ja kun hänen pieni koko rupeaa ahdistamaan käyt puraisemassa kiellettyä hedelmää aidan tuolla puolen niin eiköhän arki taas miehesi kanssa maistu. En usko että hyvää miestä kannattaa dumpata pienen elimen takia.
      Saattaa olla että miehesi kokee asian kiihottavana kun kerrot panneesi vierasta.

      • Lise

        Kyllä tämä värkki on aina ollut tämmöinen, synnyttänyt olen keisarinleikkauksella, niin ei ole paikat levinneet siinäkään. Vaikea on oman värkkinsä kokoa arvioida, mutta ainakaan kovin isot ei tunnu hyvältä, sattuu vain, sellainen keskikokoinen on paras. Eli turha niiden miesten on niiden isojen kanssa pullistella, ei sellainenkaan kiva ole, repeää vain paikat.


      • ohhoh

        "Jos ja kun hänen pieni koko rupeaa ahdistamaan käyt puraisemassa kiellettyä hedelmää aidan tuolla puolen niin eiköhän arki taas miehesi kanssa maistu" Jos me kaikkeen haetaan vain korvike eikä pyritä asiaa korjaamaan tulee stoppi hyvin äkkiä.
        "Saattaa olla että miehesi kokee asian kiihottavana kun kerrot panneesi vierasta". Todennäköisesti masentaa miehen lopullisesti.
        Et kysellyt naisen tavasta auttaa asiassa, vaan kehottelit pettäjän tielle. Onko jumppa ollut oikeaa, onko mies jumpannut. Mikä on paino- molemmilla.


      • adaga

        Itselläni on kutakuinkin samankokoinen kuin äijälläsi. En missään nimessä toivoisi että minun puolisoni pettäisi minua sen takia. Jos ei ukkosi peli kelpaa niin äijä vaihtoon. En minä ainakaan jäisi sellaisen akan luo jonka pitäisi käydä aina välillä vähän isompaa kokeilemassa. Siihen pitää tyytyä mitä saa ja jos ei kelpaa niin sitten pitää olla ilman.


      • Heh
        adaga kirjoitti:

        Itselläni on kutakuinkin samankokoinen kuin äijälläsi. En missään nimessä toivoisi että minun puolisoni pettäisi minua sen takia. Jos ei ukkosi peli kelpaa niin äijä vaihtoon. En minä ainakaan jäisi sellaisen akan luo jonka pitäisi käydä aina välillä vähän isompaa kokeilemassa. Siihen pitää tyytyä mitä saa ja jos ei kelpaa niin sitten pitää olla ilman.

        vielä naisesi vaihtaa sinut isomunaisempaan, kun asenteesi on tuo. JA, mistä tiedät ettei naisesi petä sinua pienimunaisuutesi vuoksi? Et mistään!


      • adaga
        Heh kirjoitti:

        vielä naisesi vaihtaa sinut isomunaisempaan, kun asenteesi on tuo. JA, mistä tiedät ettei naisesi petä sinua pienimunaisuutesi vuoksi? Et mistään!

        ettei akka petä kun ei akkaa ole. Puhuin hypoteettisesta puolisosta. Ajatus olikin että jos ei kelpaa niin se pitäisi sanoa heti eikä tuhlata molempien aikaa riutumalla suhteessa joka ei tule kestämään.


      • noh

        et miettiny et itelläs helvetinmoine viemäriaukko ku pannut muita miehiä ni ukkos muna hukkuu sinne jonneki


      • Uolevi
        Lise kirjoitti:

        Kyllä tämä värkki on aina ollut tämmöinen, synnyttänyt olen keisarinleikkauksella, niin ei ole paikat levinneet siinäkään. Vaikea on oman värkkinsä kokoa arvioida, mutta ainakaan kovin isot ei tunnu hyvältä, sattuu vain, sellainen keskikokoinen on paras. Eli turha niiden miesten on niiden isojen kanssa pullistella, ei sellainenkaan kiva ole, repeää vain paikat.

        Vaimo on jumpannut ym, mutta iso se on silti vaikka minulla on melko iso. Vaimon siskolla on mukavan pieni. Vaimon kanssa tuntuu samalta kuin heittäisi ranskanleivän porttikäytävään.


      • llllllll
        Uolevi kirjoitti:

        Vaimo on jumpannut ym, mutta iso se on silti vaikka minulla on melko iso. Vaimon siskolla on mukavan pieni. Vaimon kanssa tuntuu samalta kuin heittäisi ranskanleivän porttikäytävään.

        persettä nuolevi


      • logman
        Uolevi kirjoitti:

        Vaimo on jumpannut ym, mutta iso se on silti vaikka minulla on melko iso. Vaimon siskolla on mukavan pieni. Vaimon kanssa tuntuu samalta kuin heittäisi ranskanleivän porttikäytävään.

        ookko nää tosiaan noin tsupid


      • kiinnostunut
        logman kirjoitti:

        ookko nää tosiaan noin tsupid

        niin se joka tämän ketjun aloitti, voisit ystavällisesti kertoa miten jutussa kävi. Jätitkö ukkosi, käytkö aina silloin tällöin isompaa naimassa vai jäikö tilanne entiseen epätietoiseen tilaan.


      • Perse-Eki
        Uolevi kirjoitti:

        Vaimo on jumpannut ym, mutta iso se on silti vaikka minulla on melko iso. Vaimon siskolla on mukavan pieni. Vaimon kanssa tuntuu samalta kuin heittäisi ranskanleivän porttikäytävään.

        tuntuu samalta kuin heittäisi lasikengän puusta lavuaariin kierteellä, mutta samalla onkin kuin heittää tammikepin vuorelta alas jahka se osuu myös haisevaan mummoon...


      • Anonyymi
        Heh kirjoitti:

        vielä naisesi vaihtaa sinut isomunaisempaan, kun asenteesi on tuo. JA, mistä tiedät ettei naisesi petä sinua pienimunaisuutesi vuoksi? Et mistään!

        Tylsä provo.


      • Anonyymi
        Lise kirjoitti:

        Kyllä tämä värkki on aina ollut tämmöinen, synnyttänyt olen keisarinleikkauksella, niin ei ole paikat levinneet siinäkään. Vaikea on oman värkkinsä kokoa arvioida, mutta ainakaan kovin isot ei tunnu hyvältä, sattuu vain, sellainen keskikokoinen on paras. Eli turha niiden miesten on niiden isojen kanssa pullistella, ei sellainenkaan kiva ole, repeää vain paikat.

        Sorry mutta raskaus veltostuttaa lantionpohjanlihaksia sekä ikä. Että ei se sun torttuskaan välttis ihan priimaa ole. Mun miehellä samankokoinen ja 3 olen alakautta synnyttänyt ja kyllä tuntuu ja mieskin tuntee. Osaatko pumpata lantionpohjanihaksillasi miehesi pelistä? Jos et niin kannattaa alkaa harjoityelu. Tai ostaa joku dragon dildo.


    • Elisa

      Samaan asian kanssa painin minäkin. Kun tapasin mieheni ja ensimmäisen kerran näin hänet alasti,mietin jo siinä että voi ei,tästä ei tule mitään.Olemme kuitenkin seksiä harrastaneet ahkerastikin,mutta vuosien jälkeen haluaisin normaalikokoista.Olisi ihanaa tuntea panon jälkeen "kipua" siitä panemisesta,tuntea että tosiaan on jotain tehnyt.Ongelmaahan ei varmasti olisi jos ei koskaan olisi saanut kunnollista munaa,mutta sitä kun saanut ja muistaa miltä se tuntuu,niin tämä tilanne alkaa tuntumaan hirveältä.Miehelleni en asiasta ole sanonut mitään enkä aio sanoa.Tuntuu itsestä jo pahalta ajatellakin asiasta näin.

      • Lise

        Lohduttavista sanoistasi. Meitä kohtalotovereita siis on, mutta aihe on todella arka. Minullekaan ei tulisi mieleenkään puhua tästä mieheni kanssa, sillä näen, että asia on todella arka hänelle. Eräs hänen entinen tyttöystävänsäkin aiheutti pahat traumat kun he erosivat ilkkumalla pientä penistä ja kertomalla miten oli saanut parempaa. Se on todella raakaa. Ei ole miehen vika, jos luoja ei ole ollut antelias.


      • moig
        Lise kirjoitti:

        Lohduttavista sanoistasi. Meitä kohtalotovereita siis on, mutta aihe on todella arka. Minullekaan ei tulisi mieleenkään puhua tästä mieheni kanssa, sillä näen, että asia on todella arka hänelle. Eräs hänen entinen tyttöystävänsäkin aiheutti pahat traumat kun he erosivat ilkkumalla pientä penistä ja kertomalla miten oli saanut parempaa. Se on todella raakaa. Ei ole miehen vika, jos luoja ei ole ollut antelias.

        Onpas ollut typerä ex-akka! Entäpäs jos ottaisitte petiin dildon? Pieni penis voi olla erittäinkin riittoisa anaaliyhdyntään. Miten se maistuu?


      • Lise
        moig kirjoitti:

        Onpas ollut typerä ex-akka! Entäpäs jos ottaisitte petiin dildon? Pieni penis voi olla erittäinkin riittoisa anaaliyhdyntään. Miten se maistuu?

        Molempia. Mutta vuosin kerran tosi pahasti verta anaaliyhdynnän jälkeen, enkä sen jälkeen ole sitä halunnut harrastaa.


      • Tero

        Eli jos vaihtais isompaan, niin ei sekään kauaa riittäis. Isompaa on aina olemassa...


      • -j-
        Lise kirjoitti:

        Molempia. Mutta vuosin kerran tosi pahasti verta anaaliyhdynnän jälkeen, enkä sen jälkeen ole sitä halunnut harrastaa.

        mukaan niin kyllä se onnistuu.


      • spade

        Todennäköisesti hirttäisi itsensä. Lähde ennemmin litomaan ja selitä jotakin epämääräistä, siitä että tarvitset enemmän tilaa ja haluat kasvaa ihmisenä ja että olette kasvaneet erillenne tai jotain muuta sellaista. Keksit kyllä, mutta älä sano, että hänellä on pieni kulli.


      • eipäs
        Tero kirjoitti:

        Eli jos vaihtais isompaan, niin ei sekään kauaa riittäis. Isompaa on aina olemassa...

        Pyh.


      • 175 mm

        Kelpaisiko sellainen 175 mm:inen? Oletko harrastanut joskus balettia ja pidätkö ratsastuksesta?


    • pieni on

      .Ei tunnu oma samanmoinen riittävän kellekään.
      .En enää viitsi edes yrittää.
      .Pahus oman kehon vajavaisuutta.

      • Muna Reppuli

        pieni on mullakin ja se ei varmasti riittäne kellekkään naiselle. mut eipä hätää. mul on naamakin rumempi kuin nykytaiteen veistos joten pienistä vehkeistä ei sinänsä ole haittaa=D
        ne nai keillä on varaa naida. minen ees yritä ja hyvin tulee toimeen ilmankin. eipähän tarvii tuhlata rahojaan ees huoriin=D


      • Tiny Todger
        Muna Reppuli kirjoitti:

        pieni on mullakin ja se ei varmasti riittäne kellekkään naiselle. mut eipä hätää. mul on naamakin rumempi kuin nykytaiteen veistos joten pienistä vehkeistä ei sinänsä ole haittaa=D
        ne nai keillä on varaa naida. minen ees yritä ja hyvin tulee toimeen ilmankin. eipähän tarvii tuhlata rahojaan ees huoriin=D

        Pieni on ja halu yrittääkin on mennyt. Ei silti, on mussa paljon muutakin puutteita. Mutta mitä sitä suotta ketään rankaisemaan, jos ei riitä niin ei sitten. Eipähän tarvitse kenenkään naisen kärsiä yhtä iltaa, tai mikä pahempaa, loppuelämäänsä. Ai niin, mainitsinko että jos ei ees yritä, niin saa kaupanpäälle vielä homon maineen.
        Nyt ainoa päätettäväksi jäävä asia on ryypätäkkö vai ottaa nopeampi oikotie. :-(...:-)...:-(


      • Nainen
        Tiny Todger kirjoitti:

        Pieni on ja halu yrittääkin on mennyt. Ei silti, on mussa paljon muutakin puutteita. Mutta mitä sitä suotta ketään rankaisemaan, jos ei riitä niin ei sitten. Eipähän tarvitse kenenkään naisen kärsiä yhtä iltaa, tai mikä pahempaa, loppuelämäänsä. Ai niin, mainitsinko että jos ei ees yritä, niin saa kaupanpäälle vielä homon maineen.
        Nyt ainoa päätettäväksi jäävä asia on ryypätäkkö vai ottaa nopeampi oikotie. :-(...:-)...:-(

        Hei pojat, ymmärrän teitä täysin. Itselläni on vastaavanlainen ongelma, vaikka olenkin nainen. Värkkini on tosi väljä, vaikka en ole synnyttänyt, olen vuosikausia harrastanut lantionpohjajumppaa ja geishakuulia ja ties sun mitä. Olen muutenkin hyvässä fyysisessä kunnossa, eli tehnyt tehnyt kaiken minkä itse voin. Mutta ei voi mitään. En ole kaunis ja värkki on "kuin ämpäriä panisi". Tosi kivaa.


      • älkää murehtiko
        Nainen kirjoitti:

        Hei pojat, ymmärrän teitä täysin. Itselläni on vastaavanlainen ongelma, vaikka olenkin nainen. Värkkini on tosi väljä, vaikka en ole synnyttänyt, olen vuosikausia harrastanut lantionpohjajumppaa ja geishakuulia ja ties sun mitä. Olen muutenkin hyvässä fyysisessä kunnossa, eli tehnyt tehnyt kaiken minkä itse voin. Mutta ei voi mitään. En ole kaunis ja värkki on "kuin ämpäriä panisi". Tosi kivaa.

        ei se aina noin kamalaa ole...voin omasta kokemuksesta sanoa että n. 12cm riittää aivan mainiosti. tuntuu ettei vieläkään ihmiset tajua esileikin merkitystä, meillä sitä harrastetaan pitkään. suulla ja sormilla. sisään tuleminen on vaan osa kokonaisuutta mitä me ei muijan kanssa harrasteta välillä ollenkaan. muijalla kylläkin on vaikea saada pelkästä yhdynnästä, ellei sitten stimuloi klitorista vaikka sormilla samalla. mutta se ei ole mun koosta kiinni koska tiedän että niinkin onnistuu...se on naisesta kiinni. tietty mulla on se etu että multa tulee sitten kun haluan, senkin oppii treenaamalla. joten ei muuta kuin miehetkin treenaamaan alapään lihaksia, ei se ole vain naisten hommaa. turha menettää seksin iloja murehtimalla munansa kokoa.
        helvetti sentään!!!!

        ja ämpäri-naiselle sen verran vinkkiä että ota lopuksi suihin tai anna perseeseen, niistä me miehet tykätään enemmän kuin "tavallisesta".


      • 11cm
        älkää murehtiko kirjoitti:

        ei se aina noin kamalaa ole...voin omasta kokemuksesta sanoa että n. 12cm riittää aivan mainiosti. tuntuu ettei vieläkään ihmiset tajua esileikin merkitystä, meillä sitä harrastetaan pitkään. suulla ja sormilla. sisään tuleminen on vaan osa kokonaisuutta mitä me ei muijan kanssa harrasteta välillä ollenkaan. muijalla kylläkin on vaikea saada pelkästä yhdynnästä, ellei sitten stimuloi klitorista vaikka sormilla samalla. mutta se ei ole mun koosta kiinni koska tiedän että niinkin onnistuu...se on naisesta kiinni. tietty mulla on se etu että multa tulee sitten kun haluan, senkin oppii treenaamalla. joten ei muuta kuin miehetkin treenaamaan alapään lihaksia, ei se ole vain naisten hommaa. turha menettää seksin iloja murehtimalla munansa kokoa.
        helvetti sentään!!!!

        ja ämpäri-naiselle sen verran vinkkiä että ota lopuksi suihin tai anna perseeseen, niistä me miehet tykätään enemmän kuin "tavallisesta".

        Joo mul on kans tosi pieni. Mut nautin seksistä paljon. Ja harrastan sitä lähes joka ilta ja partnereitakin on kertynyt melkoisesti. Itsetunnon pitää olla miehellä kohdallaan. Ja kylläpä nuo naiset tuntuu nauttivan meikäläisen kyydissä. Harmi jos joku nainen ei joskus nauti mun vehkeeni takia, mut minä kuitenkin nautin. Täytynee tunnustaa, että oma nautintoni on mulle kuitenkin tärkein.


      • ongelma tääki!
        11cm kirjoitti:

        Joo mul on kans tosi pieni. Mut nautin seksistä paljon. Ja harrastan sitä lähes joka ilta ja partnereitakin on kertynyt melkoisesti. Itsetunnon pitää olla miehellä kohdallaan. Ja kylläpä nuo naiset tuntuu nauttivan meikäläisen kyydissä. Harmi jos joku nainen ei joskus nauti mun vehkeeni takia, mut minä kuitenkin nautin. Täytynee tunnustaa, että oma nautintoni on mulle kuitenkin tärkein.

        en kyl menis sanoon et pieni olis ongelma ku se on ihan oikeesti kii siitä et miten sitä käyttää!
        omalla miehellä on hyvän kokonen, aika iso ei liian ;) ja itelläni on tosi tiukka ja otan suihin ja perseeseenki ja miehet kyl tykkää ja usein tulee liianki nopeesti mut ongelma onki se et ite en saa orgasmia millään ja vuodet vaan vierii ja olo on ku jollain kynnysmatolla et repikää siitä!!!
        eiks seksin tarkotus kuiteski oo tehä lapsia ja saada orgasmi!!! ei jaksaas loputtomiin olla joku helvetin barbara!!!


    • nautiskelija

      Sitä sanotakkin ettei koolla
      väliä vaan se tekniikka,kunhan
      oikeasta reunasta hieroo niin
      avot!

      • Kokenut

        Aika pahalta tuntuu lukea noita tarinoita.
        Vaimoni on synnyttänyt 3 lasta,enkä kehu että
        hällä tiukka olisi.Mutta....
        Jos joku moittii sen pienuutta tai väljyyttä,
        vika on silloin korvien välissä.
        On monta tapaa tuottaa toiselle nautintoja,
        itse akti on vain yksiosa-alue sitä.
        Asentoja vaihtamalla saa mukavasti vaihtelua
        siihen hommaan ja "sen" koko menettää minusta
        merkityksensä.
        Jos parisuhteessa keskustellaan koosta,silloin
        moni muukin asia siinä on pielessä....minusta.


      • Lissu
        Kokenut kirjoitti:

        Aika pahalta tuntuu lukea noita tarinoita.
        Vaimoni on synnyttänyt 3 lasta,enkä kehu että
        hällä tiukka olisi.Mutta....
        Jos joku moittii sen pienuutta tai väljyyttä,
        vika on silloin korvien välissä.
        On monta tapaa tuottaa toiselle nautintoja,
        itse akti on vain yksiosa-alue sitä.
        Asentoja vaihtamalla saa mukavasti vaihtelua
        siihen hommaan ja "sen" koko menettää minusta
        merkityksensä.
        Jos parisuhteessa keskustellaan koosta,silloin
        moni muukin asia siinä on pielessä....minusta.

        Olen samaa mieltä, että suhde taitaa olla väljähtynyt ja kirjoittaja kaipaisi ehkä muutakin vaihtelua kuin pelkästään isompaa munaa.

        Kaikki kirjoittaneet naiset kyllä puhuivat ongelmasta melko nätisti. Täällähän saa lukea karmeita juttuja vaimojensa pieniin tai riippuviin rintoihin kyllästyneiltä miehiltä.

        Kun puoliso kyllästyttää (sitä ilmenee ajoittain kaikissa liitoissa), hänen ominaisuutensakin alkavat ärsyttää ja muuttuvat ongelmiksi.


      • Nainen

        Jos jompikumpi on vajaa. Homma kusee ja naiselta menee mielenkiinto.


      • zorro
        Nainen kirjoitti:

        Jos jompikumpi on vajaa. Homma kusee ja naiselta menee mielenkiinto.

        Terveisiä vaan naisille, että se seksi ei todellakaan oo pelkästään kiinni MIEHEN taidoista ja mitoista...mites omat mitat, rinnat, perse ja ym? Kehtaatteko astella sporttisten parikymppisten typyjen rinnalla rannalla?

        Itellä muuten 15 senttiä, joka on ainakin vielä kelvannut neideille.


      • ???
        Nainen kirjoitti:

        Jos jompikumpi on vajaa. Homma kusee ja naiselta menee mielenkiinto.

        iso mies joka ei osaa sitä käyttää vai hieman pienempi taitava käyttäjä?


      • pyllylä
        Kokenut kirjoitti:

        Aika pahalta tuntuu lukea noita tarinoita.
        Vaimoni on synnyttänyt 3 lasta,enkä kehu että
        hällä tiukka olisi.Mutta....
        Jos joku moittii sen pienuutta tai väljyyttä,
        vika on silloin korvien välissä.
        On monta tapaa tuottaa toiselle nautintoja,
        itse akti on vain yksiosa-alue sitä.
        Asentoja vaihtamalla saa mukavasti vaihtelua
        siihen hommaan ja "sen" koko menettää minusta
        merkityksensä.
        Jos parisuhteessa keskustellaan koosta,silloin
        moni muukin asia siinä on pielessä....minusta.

        kyllä meillä puhutaan kaikista asioista. minusta parisuhteessa jossa ei voida puhua kaikista asioista on jotakin pielessä.

        itse aina höpisen, että kumpa olisi isompi, on 15cm... mutta nainen pitää sitä oikein hyvänä.

        luulisi vain että pari senttiä isomalla saisin naiselleni paremmin orgasmin.


      • taidolla
        Nainen kirjoitti:

        Jos jompikumpi on vajaa. Homma kusee ja naiselta menee mielenkiinto.

        ei kiireellä ja vaan miehen tarpeita tyydyttäen.
        Mikä hätä miehillä muuten on?
        Minua ei ainakaan tyydytä nopea rynkytys


      • Anonyymi
        pyllylä kirjoitti:

        kyllä meillä puhutaan kaikista asioista. minusta parisuhteessa jossa ei voida puhua kaikista asioista on jotakin pielessä.

        itse aina höpisen, että kumpa olisi isompi, on 15cm... mutta nainen pitää sitä oikein hyvänä.

        luulisi vain että pari senttiä isomalla saisin naiselleni paremmin orgasmin.

        Naisillakin on erikokoisia värkkejä. Ilmeisesti sun molosi on juuri sopiva naisellesi.


    • Letku

      Mulla on hirvee letku, paksu kuin mikä ja stondis kestää niin kauan kuin on tarvis.

      Ongelma onkin, että mun akalla on iso pimpsa (ei löysä), ja kokemuksesta tiedän, että kaverin vaimolla on tosi tiukka ja mehevän kostea. Pitäisköhän mun vähän lämmitellä tuota vanhaa juttua ... niin jaksais kotona paremmin.

      • tätäm.

        Tuo sama niin sanotulle akallesi.
        Luulenpa sinun lentävän ulos kimp-
        suinesi päivinesi!


      • Letku
        tätäm. kirjoitti:

        Tuo sama niin sanotulle akallesi.
        Luulenpa sinun lentävän ulos kimp-
        suinesi päivinesi!

        En usko, että lentäisin, mulla on niin hirveen mojova letku.


      • Tellu
        Letku kirjoitti:

        En usko, että lentäisin, mulla on niin hirveen mojova letku.

        Onko kivaa olla mulkun pidikkeenä vaimolle? Sanooko hän: Hyvä mulkku mutta paskamainen mulkunteline?


      • Letku
        Tellu kirjoitti:

        Onko kivaa olla mulkun pidikkeenä vaimolle? Sanooko hän: Hyvä mulkku mutta paskamainen mulkunteline?

        Olemme keskustelleet tästä. Hän rakastaa minua miehenä ja kumppanina enemmän kuin mulkkuani. Jos minulla olisi kehno mulkku, niin hän silti sanojensa mukaan rakastaisi minua.

        Eilen illalla tuumasi, että ehkä hän on tottunut liian hyvälle ja ei osaa arvostaa mulkkuani tarpeeksi.

        Olen naimisissa kokonaisvaltaisesti älykkäimmän tuntemani ihmisen kanssa.


      • tätäm.
        Tellu kirjoitti:

        Onko kivaa olla mulkun pidikkeenä vaimolle? Sanooko hän: Hyvä mulkku mutta paskamainen mulkunteline?

        Sanottu Tellu!


      • SINI
        Letku kirjoitti:

        En usko, että lentäisin, mulla on niin hirveen mojova letku.

        vedä vaan se letku kaulasi ympärille


    • Paksu 18cm

      On tosiasia, että normaali emätin muotoutuu halkaisija- ja pituussuunnassa juuri sellaiseksi kuin miehen penis on. Mainitsemasi kokoisen peniksen tulisi riittää siinä, missä BigBoss-dildonkin. Jos naisella on hehtaarihalli, joka ei jumpallakaan tiukkene, ei voi mitään. Emätin venyy TARVITTAESSA 15cm:n mittaiseksi eli kaikki yli 15 cm:n penikset ovat tarpeettoman pitkiä.

      No, pelkästään se, että olet lähtenyt petoksen tielle, kertoo puutteiden olevan SINUN korviesi eikä miehesi jalkojen välissä.

      • Lise

        Ensinnäkään Bigbossia en saa sisääni, olen yrittänyt. Ehkä jos riittävästi venyttelee välilihaa, niin sitten mahtuisi. Toiseksi: kyllä vaikka tulitikunkokoinen vehje sinne sisälle menee, mutta eria asia on, että miltä se TUNTUU. Peniksen pitää olla vähän pidempi kuin emätin, jotta sen aiheuttama venytys tuntuu, siitä se nautinto syntyy.


      • Paksu 18cm
        Lise kirjoitti:

        Ensinnäkään Bigbossia en saa sisääni, olen yrittänyt. Ehkä jos riittävästi venyttelee välilihaa, niin sitten mahtuisi. Toiseksi: kyllä vaikka tulitikunkokoinen vehje sinne sisälle menee, mutta eria asia on, että miltä se TUNTUU. Peniksen pitää olla vähän pidempi kuin emätin, jotta sen aiheuttama venytys tuntuu, siitä se nautinto syntyy.

        Minun kokemusteni mukaan naiset ovat poikkeuksetta nimenomaan valittaneet liian syvälle työntymisestä. Yksikään ei ole tykännyt, jos on juntannut paalun pohjaan. Aina on saanut jättää muutaman sentin ulos. Eli heille se syvyys ei ole ollut mikään nautinnon lähde!

        Ja vaikka BigBoss ei mahdu, se ei tarkoita sitä, että emätin olisi silti järin tiukka. Näitä itseään tiukaksi kehuneita "ohjussiiloja" on tullut vastaan ennenkin.


      • Lise
        Paksu 18cm kirjoitti:

        Minun kokemusteni mukaan naiset ovat poikkeuksetta nimenomaan valittaneet liian syvälle työntymisestä. Yksikään ei ole tykännyt, jos on juntannut paalun pohjaan. Aina on saanut jättää muutaman sentin ulos. Eli heille se syvyys ei ole ollut mikään nautinnon lähde!

        Ja vaikka BigBoss ei mahdu, se ei tarkoita sitä, että emätin olisi silti järin tiukka. Näitä itseään tiukaksi kehuneita "ohjussiiloja" on tullut vastaan ennenkin.

        Näitä pitkiä molojaan kehuvia on täällä näemmä myös.. En ole väittänytkään, että isot molot on kivoja. Huomaa, että olet mies, kun ei tämä asia mene jakeluun. Pitää olla SOPIVAN pitkä ja SOPIVAN paksu!


      • Letku
        Lise kirjoitti:

        Näitä pitkiä molojaan kehuvia on täällä näemmä myös.. En ole väittänytkään, että isot molot on kivoja. Huomaa, että olet mies, kun ei tämä asia mene jakeluun. Pitää olla SOPIVAN pitkä ja SOPIVAN paksu!

        On tunnettua, että naisille yhtenä päivänä sopiva on toisena päivänä väärä.


      • Paksu 18cm
        Letku kirjoitti:

        On tunnettua, että naisille yhtenä päivänä sopiva on toisena päivänä väärä.

        Sen "sopivan" määritelmä vaihtelee päivittäin. Mulkku kuin mulkku muuttuu tavalla tai toisella huonoksi heti, kun pimpsa alkaa vetämään toisen vehkeen perään.


      • Paksu 18cm
        Lise kirjoitti:

        Näitä pitkiä molojaan kehuvia on täällä näemmä myös.. En ole väittänytkään, että isot molot on kivoja. Huomaa, että olet mies, kun ei tämä asia mene jakeluun. Pitää olla SOPIVAN pitkä ja SOPIVAN paksu!

        Ei 18 cm mikään erityisen pitkä ole.

        Huomaa, että olet nainen, koska logiikkasi on täysin järjetön.


      • adadad
        Lise kirjoitti:

        Ensinnäkään Bigbossia en saa sisääni, olen yrittänyt. Ehkä jos riittävästi venyttelee välilihaa, niin sitten mahtuisi. Toiseksi: kyllä vaikka tulitikunkokoinen vehje sinne sisälle menee, mutta eria asia on, että miltä se TUNTUU. Peniksen pitää olla vähän pidempi kuin emätin, jotta sen aiheuttama venytys tuntuu, siitä se nautinto syntyy.

        Jos se kaikki on kiinni emättimen venytyksestä niin eikö tuo edellä mainuttu koko ole riittävä. Siis emätinhän venymättömänä on n. 8cm. Eikös tuon venyttämiseen riitä melkein mulkku kuin mulkku.


      • Lekuri
        Lise kirjoitti:

        Ensinnäkään Bigbossia en saa sisääni, olen yrittänyt. Ehkä jos riittävästi venyttelee välilihaa, niin sitten mahtuisi. Toiseksi: kyllä vaikka tulitikunkokoinen vehje sinne sisälle menee, mutta eria asia on, että miltä se TUNTUU. Peniksen pitää olla vähän pidempi kuin emätin, jotta sen aiheuttama venytys tuntuu, siitä se nautinto syntyy.

        Jokainen nauttii rakastelusta omalla tavallaan. Lääketieteellisesti määriteltynä naisen emättimen etuseinää (virtsaputken edessä) hankaamalla saadaan aikaan eritteiden lisäys (kosteus) ja tämä kohta nimenomaan aiheuttaa orgasmin. Hyvin harvoin kukaan saa orgasmia "pohjasta".
        Mikäli sinusta tuntuu todella että miehelläsi on liian pieni, vaihtakaa rakasteluasentoa. Asettaudu vatsallesi, laita jalat tiukasti yhteen, anna miehesi tulla takaapäin jalkojesi väliin. Huomaa myös että esileikki täytyy olla jo suoritettu koska tällöin olet sopivan kostea. Tässä asennossa tunnet miehesi paremmin sisälläsi koska jalat ovat tiukasti kiinni. Mikäli haluat tehostaa kosketusta, laita tyyny vatsasi alle jotta peppusi jää hieman korkeammalle. Tämä sama asia pätee myös miehille jotka valittavat naisensa "väljyyttä". Orgasmin saamista en takaa koska jokainen kokee sen asian eri tavalla.
        Orgasmipäämääräinen elämä tulee sinulle koko ajan vaikeammaksi mitä enemmän ikää karttuu. Vanhetessaan miehet kokevat seksiasiat eri tavalla kuin naiset ja ovat passiivisempia seksin suhteen parisuhteessa. Eivät miehet ole koneita, mutta jos oma kone tökkii sinun on parempi valita nuorempi aina vaan uudelleen mikäli seksi on ensimmäinen ja tärkein asia elämässäsi.


      • Zanna
        Lekuri kirjoitti:

        Jokainen nauttii rakastelusta omalla tavallaan. Lääketieteellisesti määriteltynä naisen emättimen etuseinää (virtsaputken edessä) hankaamalla saadaan aikaan eritteiden lisäys (kosteus) ja tämä kohta nimenomaan aiheuttaa orgasmin. Hyvin harvoin kukaan saa orgasmia "pohjasta".
        Mikäli sinusta tuntuu todella että miehelläsi on liian pieni, vaihtakaa rakasteluasentoa. Asettaudu vatsallesi, laita jalat tiukasti yhteen, anna miehesi tulla takaapäin jalkojesi väliin. Huomaa myös että esileikki täytyy olla jo suoritettu koska tällöin olet sopivan kostea. Tässä asennossa tunnet miehesi paremmin sisälläsi koska jalat ovat tiukasti kiinni. Mikäli haluat tehostaa kosketusta, laita tyyny vatsasi alle jotta peppusi jää hieman korkeammalle. Tämä sama asia pätee myös miehille jotka valittavat naisensa "väljyyttä". Orgasmin saamista en takaa koska jokainen kokee sen asian eri tavalla.
        Orgasmipäämääräinen elämä tulee sinulle koko ajan vaikeammaksi mitä enemmän ikää karttuu. Vanhetessaan miehet kokevat seksiasiat eri tavalla kuin naiset ja ovat passiivisempia seksin suhteen parisuhteessa. Eivät miehet ole koneita, mutta jos oma kone tökkii sinun on parempi valita nuorempi aina vaan uudelleen mikäli seksi on ensimmäinen ja tärkein asia elämässäsi.

        Aijjaa? Minun mielestäni juuri hekuman huipulla on kaikkein mielettömin tunne se, kun muna tunkee sinne kaikkein syvimmälle. Samalla munan varsi hieroo tuota mainitsemaasi kohtaa; klitoris voi olla siinä vaiheessa jo niin kiihottunut, että sitä ei tarvitse koskea, vaan tavallaan koko yhdyntäliike "koskettaa" klitorista - eli joskus kaikki kolme "pistettä",joiden nimistä en tiedä(enkä välitä) ovat samalla aikaa käytössä.

        Tämä tuntuu erityisen hienolta silloin, kun mies laukeaa, eli muna on kaikkein suurimmillaan, ja kun spermat roiskahtavat pimpan perukoille - se on hienoin hetki :).

        Sama pätee anaaliyhdyntään: jos on kyllin kiihottunut, ei itse pimpsaa tarvitse kiihottaa.

        Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, ettei munan tarvitse olla järjettömän suuri, kunhan se seisoo kovana; joka onkin tärkeätä sen viemiseksi sisään.


      • on!
        Paksu 18cm kirjoitti:

        Ei 18 cm mikään erityisen pitkä ole.

        Huomaa, että olet nainen, koska logiikkasi on täysin järjetön.

        Itselläni on 17 senttinen, eikä ongelmia ole ollut ikinä pituuden suhteen. Joskus tosin takaapäin naidessa pitää varoa, kun kuulemma menee liian syvälle, mutta esim. lähetyssaarnaajassa ei ole yksikään nainen kivusta valittanut...


      • Medium
        Lekuri kirjoitti:

        Jokainen nauttii rakastelusta omalla tavallaan. Lääketieteellisesti määriteltynä naisen emättimen etuseinää (virtsaputken edessä) hankaamalla saadaan aikaan eritteiden lisäys (kosteus) ja tämä kohta nimenomaan aiheuttaa orgasmin. Hyvin harvoin kukaan saa orgasmia "pohjasta".
        Mikäli sinusta tuntuu todella että miehelläsi on liian pieni, vaihtakaa rakasteluasentoa. Asettaudu vatsallesi, laita jalat tiukasti yhteen, anna miehesi tulla takaapäin jalkojesi väliin. Huomaa myös että esileikki täytyy olla jo suoritettu koska tällöin olet sopivan kostea. Tässä asennossa tunnet miehesi paremmin sisälläsi koska jalat ovat tiukasti kiinni. Mikäli haluat tehostaa kosketusta, laita tyyny vatsasi alle jotta peppusi jää hieman korkeammalle. Tämä sama asia pätee myös miehille jotka valittavat naisensa "väljyyttä". Orgasmin saamista en takaa koska jokainen kokee sen asian eri tavalla.
        Orgasmipäämääräinen elämä tulee sinulle koko ajan vaikeammaksi mitä enemmän ikää karttuu. Vanhetessaan miehet kokevat seksiasiat eri tavalla kuin naiset ja ovat passiivisempia seksin suhteen parisuhteessa. Eivät miehet ole koneita, mutta jos oma kone tökkii sinun on parempi valita nuorempi aina vaan uudelleen mikäli seksi on ensimmäinen ja tärkein asia elämässäsi.

        Suosittelemasi asento on vallan mainio, mutta oman kokemukseni mukaan vaatii kyllä vähintään keskikokoisen pippelin. Jos miehellä on prinssinnakki, ei se ylety kunnolla pimpsaan asti ja molemmat turhautuvat. Ja taas saatiin traumoja liian pienestä pelistä... :-(

        Muuten kannatan myös asentoversioita, joissa nainen pitää jalat yhdessä: esim. koira-asento, tai nainen selällään, molemmat jalat miehen toisella olkapäällä: ulottuvuus on loistava, ja paikat tiukkana!


      • rajatapaus
        Lise kirjoitti:

        Näitä pitkiä molojaan kehuvia on täällä näemmä myös.. En ole väittänytkään, että isot molot on kivoja. Huomaa, että olet mies, kun ei tämä asia mene jakeluun. Pitää olla SOPIVAN pitkä ja SOPIVAN paksu!

        Luulenpa että tuo pieni penis on johtanut monen miehen kuolemaankin.
        Ei monta kertaa kukaan kestä kuulla ilkkumista, tai säälimistä pienen vehkeensä takia.
        Lienee ainut vammaisuuden laji, josta näin paljon puhutaan.
        Itse olen maannut parinsadan naisen kanssa , pienellä vehkeellä, ja makaan kai tulevaisuudessakin, jos luoja suo.
        On tullut pettymyksiä ja onnistumisia, mutta arka paikka se vaan on.
        Ei koskaan yleiseen saunaan ,uimahalliin eikä kylpylöihin


      • Anonyymi
        Lise kirjoitti:

        Näitä pitkiä molojaan kehuvia on täällä näemmä myös.. En ole väittänytkään, että isot molot on kivoja. Huomaa, että olet mies, kun ei tämä asia mene jakeluun. Pitää olla SOPIVAN pitkä ja SOPIVAN paksu!

        Eli olet niitä naisia joille ei mikään kelpaa.


    • M35

      Voin ymmärtää ongelmasi yhdynnässä, mutta mihin on jäänyt suuseksi, joka minusta ainakin on tosi upeaa. Vai onko sillä saralla estoja/kokemattomuutta??

      • Lise

        Sitä harrastamme. Peppuseksiäkin harrastetaan usein. Mutta molemmissa on se, että parhaan orgasmin saan vain G-pisteen kautta.


      • Tarkkaavainen
        Lise kirjoitti:

        Sitä harrastamme. Peppuseksiäkin harrastetaan usein. Mutta molemmissa on se, että parhaan orgasmin saan vain G-pisteen kautta.

        "Peppuseksiäkin harrastetaan usein." Koitahan nyt olla edes vähän tarkempi näissä saduissasi, koska yhdessä aikaisemmassa vastauksessasi väitit näin: " Kokeiltu on molempia. Mutta vuosin kerran tosi pahasti verta anaaliyhdynnän jälkeen, enkä sen jälkeen ole sitä halunnut harrastaa." Et taida olla edes nainen, vaan mies (tai poika).


      • Lise
        Tarkkaavainen kirjoitti:

        "Peppuseksiäkin harrastetaan usein." Koitahan nyt olla edes vähän tarkempi näissä saduissasi, koska yhdessä aikaisemmassa vastauksessasi väitit näin: " Kokeiltu on molempia. Mutta vuosin kerran tosi pahasti verta anaaliyhdynnän jälkeen, enkä sen jälkeen ole sitä halunnut harrastaa." Et taida olla edes nainen, vaan mies (tai poika).

        Tarkoitin, että peppuseksiä harrastimme usein. piti tämä mainita, koska joku epäili minua estoiseksi. Mutta tosiasia on, ettei sitä enää uskalla harrastaa sen yhden ikävän kerran jälkeen.


      • tuo on
        Tarkkaavainen kirjoitti:

        "Peppuseksiäkin harrastetaan usein." Koitahan nyt olla edes vähän tarkempi näissä saduissasi, koska yhdessä aikaisemmassa vastauksessasi väitit näin: " Kokeiltu on molempia. Mutta vuosin kerran tosi pahasti verta anaaliyhdynnän jälkeen, enkä sen jälkeen ole sitä halunnut harrastaa." Et taida olla edes nainen, vaan mies (tai poika).

        tullut selväksi jo ajat sitten, että alkuperäisen viestin kirjoittaja ei ole nainen, mutta väliäkö sillä, hyvä keskustelu tästä on joka tapauksessa kehkeytynyt. Sääli tosin niitä, jotka oikeasti yrittävät neuvoja nimimerkki Liseä...


      • joo
        Lise kirjoitti:

        Sitä harrastamme. Peppuseksiäkin harrastetaan usein. Mutta molemmissa on se, että parhaan orgasmin saan vain G-pisteen kautta.

        Jännä juttu, että saat orgasmin vain g-pisteen kautta. Harmi vain, että lääketieteellisissä tutkimuksissa naisella ei todistettavasti ole mitään g-pistettä(klitoriksen lisäksi). Ainoastaan etureunassa hieman tunnokkaampi alue. Muuten emätin on itseasiassa melko tunnoton.


    • Tapsa

      Olin naimisissa reilu kymmenen vuotta ja aloin huomaamaan vaimoni käyttäytyvän siihen malliin ettei tunnu hyvälle enää eikä orgasmia tahdo saada millään vaikka mitä tekisi. Minua alko ottaa päähän asia ja kysyin mikä mättää. Vastaus oli että vaimoni ei tunne oikein mitään koska kaluni tuntuu niin pieneltä, siihen mitä joskus sinkkuna saanut. En mitannut mutta n. 17-18 ja grillimakkaran paksuinen. Asia selvä ja rakastelut loppui melkein kokonaan, mitä nyt käsin tehtiin välillä. Sitten tuli tilaisuus ja petin vaimoani. Rakastelu tuntui hyvälle ja nainen nautti kuten minäkin. Minussa iski ajatus ja aloin iskeä naisen aina kun voin sänkyyn reissuilla eikä kukaan valitellut kuntoani tai kaluni kokoa. Sanoin vaimolle että sinun on parasta löytää itsellesi uusi mies josta nautit. Eli kalustani tuli avioeron syy. Nyt minua ei saa naimisiin enää. Onneksi meillä on lapsiin yhteishuoltajuus ja emme eronneet sotajalalla vaan ollaan ystäviä vieläkin. Parempi puhua kuin kärsiä avioliitossa. Minä kyllä tein väärin jota ei voi puolustella mutta tiedän että minustakin vielä on rakasteleen ja tyydyttämään naisen, ainakin jonkun.

    • tilastot
    • no jaa

      Vaimoni painoi 110 kg.Minun 16 senttinen kalu ei takaa ulettunut,alle en uskaltanut jäädä,päältä onnistui.En ollut liian iso,enkä pieni.Vaimoni laihdutti 70 kiloon.Kullini ulettui takaa,alle saatoin jäädä,päältä onnistui.Mutta mitä erikoisinta, pimppi tuntui pienemmältä vaimoni laihtuessa,kullia hän moitti päällä istuen liian pitkältä,perinteissä piti olla varovainen. Ja ajatella vain 16 senttinen

      • ajjaj.

        tulee mieleen se kiva asento missä nainen on päällä ja voin nuolla tissejä samalla.

        taidan työntää penikseni tänään sillä tavalla hänen sisäänsä.. ahh kun ajatuskin saa seisomaan. :)


    • nymfomaani

      Isoa kyrpää on helpoin käsitellä,,..
      tisseillä runkkaaminen ja suihinotto( olen syväkurkku) on myös visuaalisesti kiihoittavaa,,
      pieni kulli hukkuu tissiväliin,,
      pitkä ja paksu..on hekumallinen,,saa otteet kivasti,,nam,,slurps;)
      Erilaiset asennot erittäin helppoja ison meisselin kanssa;)Minulla on vaginassa suuaukolla ja pohjassa pari g-pistettä ja aivoni kyllä kääntyy melkein nurinpäin
      nautinnosta kun saan syvälle,,pohjaan..
      Eikä ole minun pimppi löysä ja iso,...
      ,,,vaginani on lihaksikas,,kuuma märkä..elävä..puristava;)
      ..kyllä koolla on väliä;)

      • jone

        nymfomaani...Lähetä ihmeessä TUHMIA VIESTEJÄ MEILINÄ...OLE KILTTI...VAIKUTAT TOSI [email protected]


    • Tuppi

      Jos ei ole melalla mittaa niin pitää olla lipevä kieli.

      Toki voisitte varmaan harkita myös hieromasauvan käyttöä?

    • mies

      ..mutta kannattaisko vähän tarkistaa elämänarvoja? En mä sua haukkumaan ala, tee mitä huvittaa, mutta haluaisin oikeastaan kysyä, että onko se seksi tosiaan noin tärkeää, että tuollaisesta asiasta pitää tehdä ongelma? Mitä sulle loppujen lopuksi jää siitä käteen kun käyt vieraissa nauttimassa isommista mulkuista? Ehkä se on hetken hauskaa, mutta onko elämässä ylipäänsä kaikki kohdallaan, jos pitää vain etsiä hetkellistä tyydytystä?

      Sitten on tämä pettäminen. Tietääkö miehesi, että käyt vieraissa? Jos ei, niin toimit melkoisen itsekkäästi. Onko sinulla kykyä empatiaan, miehesi rakastamiseen? Jos ei ole, niin sitten asia ei ole sinulle mikään ongelma, mutta ilmeisesti on kun kerran täällä kyselet ja jos aikanaan jäät kiinni niin luvassa on melkoisesti pahaa oloa.

      Sinulla siis on ongelma, mutta se ei ole miehesi peniksen koko, joka on ihan riittävä siihen alkuperäiseen tarkoitukseen ja myöskin tyydyttämään sinut. Se tyydytys kun on kiinni omasta korvien välistäsi.

      Sitä paitsi, oletko kuullut, että seksuaaliset paineet voi purkaa myös omin käsin? Koska eihän seksissä loppujen lopuksi ole kyse mistään muusta kuin syömisessä tai nukkumisessakaan.

      Eipä minulla muuta. Toivottavasti selvität asiasi.

    • realisti

      tuohon koko kysymykseen en niinkään ala kantaa ottamaan,mutta se että juokset vieraissa,ja ilmeisesti ilman miehesi "lupaa" on aikas rankkaa...eli lopun alkua.toinen asia on se,että ratkot ongelmiasi tälläisellä palstalla,etkä keskustele miehesi kanssa kuten varmaan pitäisi,vaikuttaa lähinnä oudolta..et kai tosissasi luule että asia täällä ratkeaa...? sääliksi käy miestäsi..

      • Tarja

        Ei näillä palstoilla mitään "ratkota", mutta aika monta uutta näkökulmaa asioihin voi saada, kun todella erilaiset ihmiset vastaavat.

        Itse olen sitä mieltä, ettei pienestä siittimestä pidä mennä "keskustelemaan" miehen itsensä kanssa. Sellaisista asioista keskustellaan, joille voi tehdä jotain. Vai kehotammeko miesta hakeutumaan Tiina Jylhän klikalle peniksen pidennykseen?


      • pätkyli
        Tarja kirjoitti:

        Ei näillä palstoilla mitään "ratkota", mutta aika monta uutta näkökulmaa asioihin voi saada, kun todella erilaiset ihmiset vastaavat.

        Itse olen sitä mieltä, ettei pienestä siittimestä pidä mennä "keskustelemaan" miehen itsensä kanssa. Sellaisista asioista keskustellaan, joille voi tehdä jotain. Vai kehotammeko miesta hakeutumaan Tiina Jylhän klikalle peniksen pidennykseen?

        •Onks se nakki vai erektios noin pieni?
        •Voiko sitä vai jotenkin pidentää ja
        •Miten?
        T.kysyjä


      • Tarja
        pätkyli kirjoitti:

        •Onks se nakki vai erektios noin pieni?
        •Voiko sitä vai jotenkin pidentää ja
        •Miten?
        T.kysyjä

        En ole tämän aiheen asiantuntija, mutta olen tosiaan lukenut lehdistä, että esim Tiina Jylhän klinikalla tehdään peniksen pidennysleikkauksia. Minusta se kuulosti aika hurjalta, enkä kyllä suosittelisi tervettä penistä leikkauttamaan.

        Joillakin syövän sairastaneilla miehillä on käytössä moniakin apuvälineitä: jäykistymiseen pistoksia, tekopenis oman päälle jne. Sellaisista saa tietoa seksuaaliterapeutilta ja syöpäyhdistyksistä.


    • Arnold

      Moi Lise!

      Ajattelin auttaa sinua pulmassasi. Eli tarjoan sinulle keskimääräistä isompaa kalua. Olen 100% luotettava, en todellakaan "roiku" perässä. 27 vuotias, tumma, hyvännäköinen ja lihaksikaskin. Ymmärrän toki jos sinulla jo luotettava "vakirakastaja" mutta olisin ehkä yksi vaihtoehto. Sähköpostiosoitteeni on [email protected]

      Odottaen.......

    • Nainen vm-65

      Synnyttäneenä naisena oletko koskaan miettinyt esim. rintojasi vai oletko yleensä imettänyt. Lyön vetoa että jos olet imettänyt, ei rintasi koskaan ole samanveroiset kuin synnyttämättömällä. Eli mene itseesi ja mieti tuntuisiko sinusta kivalta jos miehesi esim. täällä kertoisi ja valittaisi sinun elimillisiä vikoja tai peräti hankkisi rakastajatteren jolla on upeat tissit toisin suin sinulla. Kaikilla luojan kiitos on vikoja niin alapäässä kuin yläpäässä. Eikä onneksi täydellistä ihmistä ole olemassakaan, muuten täällä olisi aika tylsää. Miehelläni on myös aika pieni penis eikä itselläkään ole enää paikat niin timmit kuin ennen lapsia. Mutta seksi sujuu todella hyvin mielikuvituksen kanssa ja ilman. Ei tulisi mieleenikään lähteä hakemaan tyydytystä vain seksin takia muualta. Sitä paitsi jos joskus tuntuu siltä että jäin "vajavaiseksi" seksin jälkeen, aina on omat kädet apuna. Kysymys muuten sinulle? Onko miehesi lauennut joka kerta kun olette yhdessä sängyssä?

      • niksu

        Tässä oli loistava vastaus.

        Uskomatonta joidenkin ihmisten ajatuksenjuoksu (viitaten alkuperäiseen viestiin)


      • -Mika-

        Lise on melko varmasti vain joku teinipoika.


      • Lise

        Rintani on aina olleet isot, eipä ne hirmuisesti lasten jälkeen muuttuneet, pehmenivät, mutteivät roiku sen enempää kuin ennenkään. Ja vastaus toiseen kysymykseesi: Mieheni saa orgasmin joka kerta ja siinä on se toinen ongelma: hän saa LIIAN nopeasti. Minä en ehdi mukaan ollenkaan.


      • Nainen vm-65
        Lise kirjoitti:

        Rintani on aina olleet isot, eipä ne hirmuisesti lasten jälkeen muuttuneet, pehmenivät, mutteivät roiku sen enempää kuin ennenkään. Ja vastaus toiseen kysymykseesi: Mieheni saa orgasmin joka kerta ja siinä on se toinen ongelma: hän saa LIIAN nopeasti. Minä en ehdi mukaan ollenkaan.

        MIelestäni sinulla taitaa nyt todella olla ongelma eikä tuo ongelma tunnu riltä että se on alapäässä. Meillä ainakin suhteessa puhutaan avoimesti, en nyt sitä menisi sanomaan tietenkään toiselle että sinulla on liian pieni. Enkä myös haluaisi kuulla mieheltäni että minulla on liian iso. Kuitenkin toisen huomioonottaminen ja loukkaamatta jättäminen ovat aina ensimmäisenä listalla. Mutta nämä liian nopeasti ja hitaasti laukeamiset ovat aivan tavallisia asioita, oletko koskaan puhunut hänen kanssaan näistä asioista.
        Kyllä terveessä parisuhteessa täytyy uskaltaa sanoa seksin suhteen asioita. Kauheaa, jos toinen tekee jotain eikä se miellytä itseä...mutta eihän toinen voi tietää mikä miellyttää ellei sitä sanota ääneen. Luulen että moni mies tai nainen voisi olla paljon parempi rakastaja jos tietäisi millä tavalla miellyttää toista. Meillä ainakin mieheni kertoo minulle mikä tuntuu hyvältä ja samoin on toisin päin. Ja myös...impulsiivinen seksi...ihan yllättäen vaikka keskellä mustikkametsää voi todella piristää ja tuoda uusia ulottuvaisuuksia seksielämään...ei kaiken tarvitse mennä rutiinien mukaisesti, muuten suhde voi muuttua "tylsäksi". Olet onnekas jos rintasi ovat säilyneet synnytyksen jälkeen suhtkoht normaalina. Edelleen vaan et antanut vastausta siihen että mitä itse pitäisit jos miehesi kritisoisi sinua ja sinun puutteitasi..vaikka esim. isoja rintoja. Ei kaikki niistä pidä, toisten mielestä pieni on kaunista ;-) Itselläni on isot rinnat ja vaihtaisin ne koska tahansa pienempiin ihan jo hartiavaivojen takia...
        Jos haluat elää näin niinkuin nyt läpi elämäsi, tee se, mutta enpä sanoisi että elämälläsi on isompaa pohjaa tulevaisuuteen.


      • pirp

        Olen näitä viestejä lukiessani pohtinut, että olenkohan jotenkin tosi naivi, vai muut ihmiset vain yliseksuaalisia..
        Minun mieheni penis on suurinpiirtein samaa mitta/paksuusluokkaa ja minulle riittää mainiosti. Ei se minusta edes ole pieni!Olen siis synnyttänyt ja aina, kun muistan jumppaan lantionpohjalihaksia.. okei, emme ole olleet yhdessä kuin vasta muutaman vuoden, mutta... minun kiihottumiseni on kiinni aivoista! Vaikka kuinka joskus hieroisi klitorista/g pistettä, mutta jos ei pääkopassa niin "sytytä", niin voi olla varma, ettei syty alapääkään. if you know what i mean...
        Outoa puhua/kirjoittaa rakkaudesta samassa kappaleessa, jos olet miestäsi pettänyt, ja vielä täysin... tietoisesti.
        Hitto, kun ihmisten elo näyttää pyörivän seksin ympärillä kokonaan. Merkkaako kellekään se ihanansuloinen arki sen oman rakkaan kanssa??


    • M 54

      Ei niin pientä heinää, etteikö se kutittaisi.

    • Minä olen

      Minulla on pieni, samaa kaliiberia kuin miehelläsikin. Joskus tuli yrittetyä elää naisen kanssa ja tietenkin naiskennellakkin, mutta täytyy sanoa ettei se naiminen oikein koskaan tuntunut miltään. Naisen sisään laukeeminen oli työn takana, koska mitään kitkaa ei tuntunut. Silloin olin ja vieläkin olen sitä mieltä että minulla on yhdyntää varten liian pieni vehje. Ajattelin aina ettei nainenkaan kovin paljoa voinut nauttia kun minäkään en. Tulihan niitä sormi ja kielihommiakin harrastettua mutta ei sellaisella värkillä mitään kunnon panemista voi harrastaa. Totta on kyllä sekin etten ollut kovinkaan rakastunut näihin naisiin, eikä mitään suurta intohimoa suhteissa ollut. Nykyisin elän yksin, enkä onneksi seksiä tai naista edes kaipaa. Onneksi en, kun minua ei ole kerran seksiä varten rakennettu. Nainut en ole enää vuosiin ja jos paineita tulee puran ne omin käsin.

      • pitkä

        No olis kyllä kiva tietää vähän osviittaa noin niinkuin senteissä?


      • Minä
        pitkä kirjoitti:

        No olis kyllä kiva tietää vähän osviittaa noin niinkuin senteissä?

        Semmonen 10 senttinen jos ihon pinnasta mittaa, ja 3 senttiä leveä. Pikkasenkin isompi jos olisi, mutta ei kun ei.


    • neiti x

      On hyvin ikävää, että täällä nettien palstoilla kerrot kuinka pieni on miehesi penis, häpeä! Ei se ole kenenkään muun ongelma kuin sinun omasi. Etkö jo sattunut huomaamaan sitä ennen kuin menitte vihille? Ei täällä kukaan sinua voi auttaa paitsi ne ,jotka tarjoavat isompaa.

      Ajattele miltä miehestäsi tuntuisi, jos tietäisi, että täällä pohdit henkilökohtaisia asioitasi?

      neiti x

      • Erik

        Nämä palstat ovat juuri tuollaisten asioiden pohtimista varten, anonyymeinä!


      • neiti x
        Erik kirjoitti:

        Nämä palstat ovat juuri tuollaisten asioiden pohtimista varten, anonyymeinä!

        Tiedän sen miekkonen, tiedän, mutta kun täällä palstoilla ei varmaankaan kukaan pysty auttamaan muuten kuin tarjoamalla isompaa. Kun tämä onneton naimisissa oleva nainen valittaa miehensä pienuutta saa sitä täällä isommaksi, juttu on näin. Ja sitäpaitsi:kyllä on pieni maailma kun noita asioita pitää miettiä täällä!

        Asian voi ratkaista monella muulla tapaa.

        neiti x


      • Nainen28
        neiti x kirjoitti:

        Tiedän sen miekkonen, tiedän, mutta kun täällä palstoilla ei varmaankaan kukaan pysty auttamaan muuten kuin tarjoamalla isompaa. Kun tämä onneton naimisissa oleva nainen valittaa miehensä pienuutta saa sitä täällä isommaksi, juttu on näin. Ja sitäpaitsi:kyllä on pieni maailma kun noita asioita pitää miettiä täällä!

        Asian voi ratkaista monella muulla tapaa.

        neiti x

        NeitiX. Tuntuuhan Lise kysymyksellään herättäneen ainakin melkoisen keskustelun ja minusta osa on tarjonnut ihan hyviä, asiallisia neuvojakin, ja jos ei muuta, niin saaneet ainakin Lisen (ja ehkä monen muunkin saman ongelman kanssa kamppailevan)
        ajattelemaan asiaa toisiltakin kanteilta.

        Minusta Lise on saanut vähän kohtuuttoman haukkutulvan vastaan... Kyllä mun mielestä täällä paljon idioottimaisempiakin viestejä lähetellään!


      • mam
        neiti x kirjoitti:

        Tiedän sen miekkonen, tiedän, mutta kun täällä palstoilla ei varmaankaan kukaan pysty auttamaan muuten kuin tarjoamalla isompaa. Kun tämä onneton naimisissa oleva nainen valittaa miehensä pienuutta saa sitä täällä isommaksi, juttu on näin. Ja sitäpaitsi:kyllä on pieni maailma kun noita asioita pitää miettiä täällä!

        Asian voi ratkaista monella muulla tapaa.

        neiti x

        Neiti X, tämä palsta on just näille jutuille ja jos kerran tiedät miten tämän asian voi ratkaista monella muulla tapaa niin mikset kerro? Tämä saattaa olla ainoa tapa kertoa asiasta, olisko parempi että lise kertoisi asiasta ystävälleen joka tuntee miehen? Eikö se olisi kurjempi juttu?
        Eikä pidä väheksyä toisten ongelmia.


      • neiti x
        mam kirjoitti:

        Neiti X, tämä palsta on just näille jutuille ja jos kerran tiedät miten tämän asian voi ratkaista monella muulla tapaa niin mikset kerro? Tämä saattaa olla ainoa tapa kertoa asiasta, olisko parempi että lise kertoisi asiasta ystävälleen joka tuntee miehen? Eikö se olisi kurjempi juttu?
        Eikä pidä väheksyä toisten ongelmia.

        Niin kuin aikaisemmin sanoin, että ei täällä ruikuttaminen pidennä peniksen pituutta. on aika ihmeellistä, että aikuinen nainen viittii pillittää täällä kaikelle kansalle miehensä peniksen pienuudesta. En vaan voi käsittää sitä!

        En minä ainakaan tule tänne ruikuttaa miesystäväni siitä ja tästä. Ne asiat on hoideltava tahdikkaasti ja hienosti. Minulle on aivan sama miten hän ne voisi muuten hoitaa, mutta itse ehkä, jos olisin hänen housuissaan, puhuisin lähimmän ja luotettavan ystäväni kanssa tai sitten kertoisin avoimesti miehelle, että seksi ei enää maistu kanssasi, että olen käynyt vieraissa jo jonkin aikaa.

        E usko, että täällä lavertelu mitenkään helpottaa olotilaa, vaan voi pahentaa, kun vastauksiakin voi olla jos minkinlaista,PISTE


    • mies

      Itselläni on vain 13 senttiä ja kyllähän olen muijani huomannut nauttivan enemmän isosta. Ratkaisu on kuitenkin helppo. Ostakaa vain dildo joka on sopiva sinulle. Jos miehesi ei moista hyväksy, on hänessä muutakin vikaa kuin pieni muna.

    • Lady73

      Mun mielipide on että kyllä pieni aina ison voittaa, koska silloin sitä jaksaa rakastella kauemmin eikä tule paikat kipeäksi. =)

      • mam

        Yleistystä, yleistystä. Kestävyys ei ole koosta kiinni vaan siitä tunteeko mies munansa. Eikä iso satuta jos sitä ei kuivilteen ala tunkemaan. Höh.


    • miekkonen

      ...juttuja kun itselläni roikkuu jalkovälissä 18 centtinen kohtalaisen paksu aisa :)

    • SINULLE

      SAATANAN ÄMMÄ OLE TYYTYVÄINEN ,ETTÄ SAAT EDES PIENTÄ MUNAA.SINUN ULKONÄÖLLÄ EI VOI PALJON VAATIA

      • Firenze38

        Se varmaan sattuu mieheen, jolla on pieni penis.

        Mutta eihän sille voi mitään, että peniksen koolla on ennen kaikkea psykologinen, kiihottava merkitys. Iso, komea penis kiihottaa. Pieni penis ei sitä saa aikaseksi.

        Ehkäpä miehet, joilla on pieni penis, joutuvat opettelemaan monenlaisia muita keinoja ja hommia saadakseen naisen yhtä kiihottuneeksi, kuin ison, komea peniksen näkeminen saa.

        Naisen rinnoilla on hieman samankaltainen psykologinen ja kiihottava vaikutus. Useimmat miehet pitävät isoista rinnoista, koska ne nimenomaisesti kiihottavat. -Ja naiset käyvät suurentamassa rintojaan!

        Miehen peniksen koko vaikuttaa naiseen joko kiihottavasti (komea kokoinen) tai sitten ei kiihota (pieni).

        Miehille on olemassa nykyään kirurgisia ja muita toimenpiteitä, joilla peniksen kokoa saisi hieman isommaksi. -Jos sinä, nimimerkki Sinulle, olet mies, jolla on pieni penis, voisit ehkä harkita lääkärin kanssa mahdollisia toimenpiteitä peniksesi koon korjaamiseksi.


      • mam
        Firenze38 kirjoitti:

        Se varmaan sattuu mieheen, jolla on pieni penis.

        Mutta eihän sille voi mitään, että peniksen koolla on ennen kaikkea psykologinen, kiihottava merkitys. Iso, komea penis kiihottaa. Pieni penis ei sitä saa aikaseksi.

        Ehkäpä miehet, joilla on pieni penis, joutuvat opettelemaan monenlaisia muita keinoja ja hommia saadakseen naisen yhtä kiihottuneeksi, kuin ison, komea peniksen näkeminen saa.

        Naisen rinnoilla on hieman samankaltainen psykologinen ja kiihottava vaikutus. Useimmat miehet pitävät isoista rinnoista, koska ne nimenomaisesti kiihottavat. -Ja naiset käyvät suurentamassa rintojaan!

        Miehen peniksen koko vaikuttaa naiseen joko kiihottavasti (komea kokoinen) tai sitten ei kiihota (pieni).

        Miehille on olemassa nykyään kirurgisia ja muita toimenpiteitä, joilla peniksen kokoa saisi hieman isommaksi. -Jos sinä, nimimerkki Sinulle, olet mies, jolla on pieni penis, voisit ehkä harkita lääkärin kanssa mahdollisia toimenpiteitä peniksesi koon korjaamiseksi.

        ei iso penis ole pelkästään visuaalinen juttu; visuaalisuus ei ole niin tärkeää. Lyhyellä ei ylety, esim. meillä ei harrasteta takaapäin koska ei ylety. Ollaan hoikkia ihmisiä molemmat, ei oo mahoja ja prrseitä edessä. Surku. Ainoa haikeus on se, että tietää miten hyvältä tuntuisi jos ylettäisi. Ei meidän kohdalla ole pettämisen aiheuttaja koska muut jutut toimii.


      • Firenze38
        mam kirjoitti:

        ei iso penis ole pelkästään visuaalinen juttu; visuaalisuus ei ole niin tärkeää. Lyhyellä ei ylety, esim. meillä ei harrasteta takaapäin koska ei ylety. Ollaan hoikkia ihmisiä molemmat, ei oo mahoja ja prrseitä edessä. Surku. Ainoa haikeus on se, että tietää miten hyvältä tuntuisi jos ylettäisi. Ei meidän kohdalla ole pettämisen aiheuttaja koska muut jutut toimii.

        Minusta koko vaikuttaa juuri psykologisesti, niin naisten rintojen kuin miehen peniksenskin kohdalla. Isot rinnat ja kunnon kokoinen penis kiihottavat.

        Ei se varmasti ole pelkästään visuaalinen juttu, kuten kirjoitit. Mutta kyllä se on psykologisessa (kiihottavuus) mielessä aika iso juttu. Mutta parisuhteessa on varmasti "ne muutkin jutut" keskeisiä, eikä vain se koko - kuten kirjoitat.
        Muuten, olen lukenut Kama Sutraa ja siellä on muutamia neuvoja sellaisillekin pariskunnille, jossa miehellä on pieni penis. Kannattaa tsekata, jos ei jo ole tuttu juttu.


    • minäkin

      Joku voi ruveta avioliitossa haluamaan s/m seksiä, toinen taas isoa munaa. Jollekin haaveiden täyttymys on isot rinnat tai teiniposliini. Jos asia rupeaa vaivaamaan niinkuin aloittajalla niin jotain ratkaisuahan asiaan on saatva. Ongelma ei ole miehesi, vaan sinun päässäsi. Jos käy vieraissa voiko oikeasti sitoutua toiseen täysillä, rakastaa tätä hyvine ja huonoine ominaisuuksineen? Miksi ottaa hyvät asiat ja hakea muualta puuttuvat, jos toinen sitoutuu sinun hyviin ja huonoihin ominaisuuksiin? Et ole reilu kumppanillesi jos et anna hänen käydä puolestaan bylsimässä teinipimppejä....

    • Lise

      kun en harrastanut esiaviollisia suhteita, vaan menin neitsyenä naimisiin. Olin nuori ja sinisilmäinen, enkä tajunnut, että tavara kannattaa tarkistaa etukäteen. Säästelin itseäni, koska minut oli siihen kasvatettu. Eipä tämmöinen maalaistyttö paljoa tajunnut silloin. Nyt olen viisaampi. Mutta arvasin, että keskustelunavaukseni aikaansai tälläisen ryöpyn. Aihe on tabu, eikä siitä saa puhua. Pienimunaisten vaimot olkoot hiljaa ja tyytykööt osaansa.

      • minäkin

        ei muka keskustelua, kyllähän sitä on ollut, kaikki mielipiteet eivät vaan ole sitä mitä olet toivonut. Elämässä joutuu kuule tyytymään monessa asiassa osaansa, pettymyksen sietokyky on ensimmäinen asia mitä lasten tulisi oppia.

        tosin aihehan on hieman provosoiva, yhtä paljon keskustelua saisi varmaan jos puhuisi suomalaisten naisten liikalihavuudesta tai jostain muusta missä yleistettäisiin, osuttaisiin arkoihin asioihin mitkä koskettaa itsetuntoa, ovat tulkinnan varaisia ja liittyvät miehiin ja naisiin. Totta, tyhmä olit kun et harrastanut muita suhteita ennen. Saattaisi olla, että kun olisit saanut nähdä muita miehiä niin olisit ehkä nyt tyytyväinen ja arvostaisit miehesi arkisia helyydenosoituksia munan saamista enemmän. Mutta miksi valitella, olet jo käynyt vieraissa joten jatka samaan malliin. Ei se moraali siitä kulu.


      • Pienimunaisen vaimo

        Ei kukaan kiellä keskusteluja, sitä varten nämä palstat täällä ovat. Mutta rehellisesti sanottuna Vaihda Miestä. Kun olet jo saanut tuntumaa isoista mulkuista et liene enää tyytyväinen miehesi elimeen teki hän mitä tahansa. Etsi isomunainen mies ja ole onnellinen. Älä sitten vuosia myöhemmin täällä taas valita että mistä johtuu...tai miehellä on toinen yms.
        Kiitän kuitenkin sinua tästä kirjoituksestasi, koska nyt tuntuu että omat ongelmani parisuhteessa ja tässä elämässä ovat todella pieniä sinun suuren suureen ongelmaan nähden.
        Toivottavasti löydät isomunaisen miehen jotta sinun ei tarvitse enää murehtia näistä ongelmista.


      • Pippeli

        Vitut tämä asia mikään tabu ole. Näillä palstoilla on hakuttu pienimunaiset lyttyyn säännöllisin väliajoin pitkään kun muistan. Se on tabu, jos joku mies erehtyy arvostelemaan naisten värkin tiukkuutta. Sä olet saanut kuule aika lempeitä kommentteja verrattuna miehiin, jotka ovat möläyttäneet jotain vaimonsa/avopuolisonsa/tyttöystävänsä värkistä.


      • mies

        Ajatusmaailmasi tuntuu hyvin suppealta, ikävä kyllä. Kommenttisi kertovat sinusta riittävästi. Enemmän käy sääliksi miestäsi, kuin sinua joka jäät ilman isoa elintä. Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi pettäisi sinua jonkun vartaloosi liittyvän syyn vuoksi? Sinussahan toki ei voi olla mitään vikaa, ei ainakaan ajatusmaailmasi ja kommenttiesi perusteella.

        Pettäminen heijastaa yleensä suhteen muitakin ongelmia, varsinkin kun se on suunniteltua, kuten sinulla. Se on oma asiasi, miten elämääsi elät, petätkö miestäsi, ym., mutta älä ala itkemään, kun ihmiset kommentoivat suht asiallisesti esittämääsi ongelmaa täällä.


      • Aviomies

        On sinulla ongelmat..tosin se ongelma taitaa olla pääkopassasi. Vaimolla meni synnytyksen jälkeen paikat ns. väljiksi. Hän jumppasi mikään ei auttanut, kertaakaan hän ei sanonut että minulla olisi liian pieni vaikka suurempi se saisi kyllä olla. En ole harkinnut tai miettinyt edes toista suhdetta vain tiukan pillun takia. Se on vain elin, ei sen kummempaa, kyllä hyvä seksi vaimon kanssa on parempaa huonommillakin vehkeillä kuin pikapano paremmilla vehkeillä. Siitä ei jää muuta kuin moraalinen krapula.


      • wqef

        turha pistää pienen munan syyksi sitä jos miehesi on surkea sängyssä, naisen nyt saa huutamaan kiimasta vaikka pelkkää nenää käyttmällä, prkl! jospa syy onkin siinä että äijältäsi tulee liian nopeasti niinkuin valitit.
        taidatte muutenkin olla melkoisia amatöörejä lakanoiden välissä kokeiluistanne huolimatta (anaali).
        kun joskus sitten olet saanut miestä joka osaa hommansa, ja jolla oli isompi kuin miehelläsi, oletat kaiken johtuneen kyrvän koosta.
        miehesi on huono vaikka sille olisi hevosen vehkeet.


    • Teppo

      Pane miehesi käyttämään peniksenkehitintä! Jopas lähtee toteemi kasvuun. Älä vaan sitä virhetä tee että liikaa pumppaat! On pari kertaa tullu kokeiltua, ja voin kertoa että sanomista tulee...

    • kiittämötän

      akka. Kiittämätön paska. Saatana.

      • akustiina

        monelle on se sen koko tuskallinen asia.edellisessä suhteessani seksi ei toiminut .avomiehelläni oli todella pieni. nakkimakkarakin oli melkein liiottelua.ja ilmeisesti monien nöyryytyksien ja itseluottamuksen katoamisen vuoksi sekin pieni joka hänellä oli ei toiminut enää ainakaan meidän suhteessamme.eikä asiaa tehnyt paremmaksi että hän oli alkanut jossain välissä elämäänsä parannella näitä seksiogelmiaan alkoholilla.mutta asia oli hänelle tosi tuskallinen .hän oli muuten olemukseltaan miehekkäin mies jonka olen tavannut.minua ei kyyllä paljoa naurata enää tuollaiset huulen heitot sen koosta tai sen kestosta.hänen kohdallaan nämä ongelmat johtivat itsemurhaan parivuotta sitten.tosin luulen että hänellä oli ehkä muitakin tilapäisiä ogelmia juuri silloin.suhteemme ei kylläkään loppunut seksin puuttumiseen ,vaan aivan muihin asiohin.nykyisessä suhteessani seksi toimii kyllä aivan normaalisti.eikä koossakaan ole valittamista.tosi vakavia nämä seksiogelmat ,etenkin teille miehille.


      • Pirjo

        Pieni penis miehellä. Mikään ei latista kiihottuneisuutta niin kuin huomata miehen pienen peniksen.

        Olen baarista lähtenyt mukavan miehen matkaan ja sitten hänen luonaan: pieni penis!

        Nimimerkki Kiittämätön. Jos sinulla on pieni penis, niin sehän on selvää, ettei peniksesi naista kiihota. Ainakaan siitä ei voi kiittää.

        Käyttämäsi kieli kylläkin viittaa siihen, ettei sinussa muutenkaan ole mitään mistä kiitellä.

        Yritä opetella kiihottamaan naista jollakin muulla tavoin, jos kerran sinun pieni peniksesi aiheuttaa sinulle noin paljon ongelmia!


      • TosiTaistelija
        akustiina kirjoitti:

        monelle on se sen koko tuskallinen asia.edellisessä suhteessani seksi ei toiminut .avomiehelläni oli todella pieni. nakkimakkarakin oli melkein liiottelua.ja ilmeisesti monien nöyryytyksien ja itseluottamuksen katoamisen vuoksi sekin pieni joka hänellä oli ei toiminut enää ainakaan meidän suhteessamme.eikä asiaa tehnyt paremmaksi että hän oli alkanut jossain välissä elämäänsä parannella näitä seksiogelmiaan alkoholilla.mutta asia oli hänelle tosi tuskallinen .hän oli muuten olemukseltaan miehekkäin mies jonka olen tavannut.minua ei kyyllä paljoa naurata enää tuollaiset huulen heitot sen koosta tai sen kestosta.hänen kohdallaan nämä ongelmat johtivat itsemurhaan parivuotta sitten.tosin luulen että hänellä oli ehkä muitakin tilapäisiä ogelmia juuri silloin.suhteemme ei kylläkään loppunut seksin puuttumiseen ,vaan aivan muihin asiohin.nykyisessä suhteessani seksi toimii kyllä aivan normaalisti.eikä koossakaan ole valittamista.tosi vakavia nämä seksiogelmat ,etenkin teille miehille.

        Niin itsellänikin on normaalia pienempi. Jos joskus keittäisi niin sanotusti yli tuon asian takia eli alkaisi elämä menemään päin helvettiä niin sen vaan sanon että yksin en tältä pallolta lähde. Kyllä se on isompi lauma kun lähtee sanon minä.


    • Pahatar

      Mitä pahaa siinä on, että vaimo käy välillä vieraissa? Onko se siltä mieheltä pois? Tuskin. Vaimo tulee reissuiltansa kotiin iloisena ja jaksaa taas suoda miehelleen mukavia sänkyhetkiä. Molemmat on tyytyväisiä. Vaimo saattaa olla kotona hyvinkin ihana vaimo ja äiti, vaikka välillä käykin vieraissa. Hän pysyy tyytyväisenä tuolla tavoin ja jaksaa paremmin arjessa. Oletteko ihan tosissanne sitä mieltä, että hänen täytyisi vaan tyytyä osaansa ja olla harmaa kiltti nöyrä kotivaimo?

      • Ulla

        Kysymys kuuluu? Entäpä jos mies tekee samaa...onko siinä sitten jotain vikaa. Tuolla samalla periaatteella ajateltuna. Eli mies on tyytyväinen kotona, iloinen ja jaksaa arjen paremmin kun hänellä on nuori, hoikka, tiukka ja upea rakastajar. Miksi sitten aina kritisoidaan pelkkiä miesten pettämisiä...naisihmisenä ihmettelen naisia. Itse petetään se on ok. mutta auta armias jos mies tekee samoin. Hän on heti kauhea mies...mieti nyt!


      • totuudenpuhuja

        Jos suhteenee ei toimi, kuten olet jo asian ilmaissut, niin ota ero. Niin helppoa se on. Rakkautta teidän välilläne ei ole. Ainoastaan katkeruutta jos väität että rakastat häntä niin sanon että et tiedä rakkaudesta mitään. Lisäksi tuo pettäminen ja puhumattomuus on merkki siitä että et osaa käsitellä ongelmia suhteessa.

        Liitän edellise kirjoittajan tekstiä :



        Ei kotona ole kaikki hyvin jos vaimo tekee tällaista. Totuus on että uskottelet itsellesi miten tärkeä sen ison munan tuntu on. Olet tehnyt siitä valtavan suuren asian elämässäsi. Olet valmis käymään raskaat eroprosessit ja olet valmis tekemään lastesi elämästä helvettiä. Kaikki vain jotta orgasmisi olisi vähän parempi ja että pillusi olisi vähän kipeä panon jälkeen. Jos hänellä olisi iso muna pettäisit jostain muusta syystä. Olet vain sitä tyyppiä joka pettää eikä pysty luomaan hyvää parisuhdetta.


      • Sani
        totuudenpuhuja kirjoitti:

        Jos suhteenee ei toimi, kuten olet jo asian ilmaissut, niin ota ero. Niin helppoa se on. Rakkautta teidän välilläne ei ole. Ainoastaan katkeruutta jos väität että rakastat häntä niin sanon että et tiedä rakkaudesta mitään. Lisäksi tuo pettäminen ja puhumattomuus on merkki siitä että et osaa käsitellä ongelmia suhteessa.

        Liitän edellise kirjoittajan tekstiä :



        Ei kotona ole kaikki hyvin jos vaimo tekee tällaista. Totuus on että uskottelet itsellesi miten tärkeä sen ison munan tuntu on. Olet tehnyt siitä valtavan suuren asian elämässäsi. Olet valmis käymään raskaat eroprosessit ja olet valmis tekemään lastesi elämästä helvettiä. Kaikki vain jotta orgasmisi olisi vähän parempi ja että pillusi olisi vähän kipeä panon jälkeen. Jos hänellä olisi iso muna pettäisit jostain muusta syystä. Olet vain sitä tyyppiä joka pettää eikä pysty luomaan hyvää parisuhdetta.

        Tietysti naisena "täytyisi" pitää naisen puolta, mutta minusta "totuudenpuhuja" sanoi kaiken olennaisen. Jos olet valmis pettämään miestäsi hänen peniksen koon takia, tekisit sen joka tapauksessa enemmän tai myöhemmin jostain muusta "hyvästä" syystä.

        Omalla miehelläni on suht pieni, mutta kertaakaan ei ole edes käynyt mielessäni, että lähtisin sen vuoksi pettämään. Verrattuna aikaisempiin seksikumppaneihin, seksi nykyisen mieheni kanssa on paljon parempaa, vaikka penis ei niin iso olekaan. Nyt mukana on aitoa molemminpuolista tunnetta, joka tekee seksistä mahtavaa.


      • Naisihminen
        Ulla kirjoitti:

        Kysymys kuuluu? Entäpä jos mies tekee samaa...onko siinä sitten jotain vikaa. Tuolla samalla periaatteella ajateltuna. Eli mies on tyytyväinen kotona, iloinen ja jaksaa arjen paremmin kun hänellä on nuori, hoikka, tiukka ja upea rakastajar. Miksi sitten aina kritisoidaan pelkkiä miesten pettämisiä...naisihmisenä ihmettelen naisia. Itse petetään se on ok. mutta auta armias jos mies tekee samoin. Hän on heti kauhea mies...mieti nyt!

        Älähän nyt Ulla naurata! Kyllä se nyt enemmän on ollut kautta aikojen niin, että miehet ovat katsoneet omaksi oikeudekseen käydä vieraissa, kunhan vaimot vaan pysyvät hellan ääressä kotona.
        En mä usko, että edellinen kirjoittaja ("pahatar") on vaatimassa miehiltä sen suurempaa uskollisuutta kuin naisiltakaan.

        Itse olen kyllä uskollisuuden vankka puolustaja. En halua pettää enkä tulla petetyksi. Mutta jos mieheni pettäisi minua, toivoisin hänen rehellisesti kertovan sen minulle.


      • kymysys
        Naisihminen kirjoitti:

        Älähän nyt Ulla naurata! Kyllä se nyt enemmän on ollut kautta aikojen niin, että miehet ovat katsoneet omaksi oikeudekseen käydä vieraissa, kunhan vaimot vaan pysyvät hellan ääressä kotona.
        En mä usko, että edellinen kirjoittaja ("pahatar") on vaatimassa miehiltä sen suurempaa uskollisuutta kuin naisiltakaan.

        Itse olen kyllä uskollisuuden vankka puolustaja. En halua pettää enkä tulla petetyksi. Mutta jos mieheni pettäisi minua, toivoisin hänen rehellisesti kertovan sen minulle.

        ne miehet on kautta aikain käyneet vieraissa, ellei vieraissa käyvien naisten kanssa?


      • Ulla
        Naisihminen kirjoitti:

        Älähän nyt Ulla naurata! Kyllä se nyt enemmän on ollut kautta aikojen niin, että miehet ovat katsoneet omaksi oikeudekseen käydä vieraissa, kunhan vaimot vaan pysyvät hellan ääressä kotona.
        En mä usko, että edellinen kirjoittaja ("pahatar") on vaatimassa miehiltä sen suurempaa uskollisuutta kuin naisiltakaan.

        Itse olen kyllä uskollisuuden vankka puolustaja. En halua pettää enkä tulla petetyksi. Mutta jos mieheni pettäisi minua, toivoisin hänen rehellisesti kertovan sen minulle.

        Niin, kyllä kai jokainen saa käydä vieraissa tai ylipäätään tehdä mitä huvittaa. AIna löytyy vapaita tai varattuja miehiä ja naisia pettämiseen. Itse olen myös uskollisuuden puolustaja, moraaliltani tiukka mutta en suinkaan suvaitsematon. Kokemuksesta tiedän että jos aikuinen mies tai nainen on uskoton, on parisuhteessa jotain pielessä..ellei sitten jommalla kummalla ole joku sairaus.
        Mun mielestäni ei ole hyväksi opettaa tuleville sukupolville että pettäminen on luonnollista ja äidit ja isät ovat iloisempia kotona kun saavat käydä vieraissa...tätä kirjoituksellani kritisoin.
        Jokainen makaa niinkuin petaa.


      • AIkuinen
        Sani kirjoitti:

        Tietysti naisena "täytyisi" pitää naisen puolta, mutta minusta "totuudenpuhuja" sanoi kaiken olennaisen. Jos olet valmis pettämään miestäsi hänen peniksen koon takia, tekisit sen joka tapauksessa enemmän tai myöhemmin jostain muusta "hyvästä" syystä.

        Omalla miehelläni on suht pieni, mutta kertaakaan ei ole edes käynyt mielessäni, että lähtisin sen vuoksi pettämään. Verrattuna aikaisempiin seksikumppaneihin, seksi nykyisen mieheni kanssa on paljon parempaa, vaikka penis ei niin iso olekaan. Nyt mukana on aitoa molemminpuolista tunnetta, joka tekee seksistä mahtavaa.

        Hyvä vastaus! Ilmiselvästi tervejärkinen ja elämästä nauttiva nainen kyseessä ja ikä on opettanut että tunne on todella tärkeä parisuhteessa. HIENO VASTAUS!


      • Naisihminen
        kymysys kirjoitti:

        ne miehet on kautta aikain käyneet vieraissa, ellei vieraissa käyvien naisten kanssa?

        ...ilotyttöjen ja pikkupiikaressujen (jotka on sitten pamahtaneet paksuiksi, ja joutuneet kärsimään kaiken synnin jahäpeän...).

        No joo, totta kai on, että pettureita löytyy sekä miehistä että naisista. Särähti vaan korvaan (tai netissä kun ollaan niin silmään?), kun nainen tuntui teilaavan naisia niin hirveiksi pettureiksi, jotka kyllä suvaitsevat oman pettämisensä, mutta eivät miesten. Kai se vaan on niin, että olipa sitten mies tai nainen, petetyksi tuleminen satuttaa aina enemmän kuin pettäminen, vaikka sitten millaisia omantunnontuskia omista rikkeistään kärsisikin...


      • Pahatar
        Ulla kirjoitti:

        Kysymys kuuluu? Entäpä jos mies tekee samaa...onko siinä sitten jotain vikaa. Tuolla samalla periaatteella ajateltuna. Eli mies on tyytyväinen kotona, iloinen ja jaksaa arjen paremmin kun hänellä on nuori, hoikka, tiukka ja upea rakastajar. Miksi sitten aina kritisoidaan pelkkiä miesten pettämisiä...naisihmisenä ihmettelen naisia. Itse petetään se on ok. mutta auta armias jos mies tekee samoin. Hän on heti kauhea mies...mieti nyt!

        Mistä kohtaa kirjoituksestani luit, että tuomitsen pettävät miehet? Pettäminen on sitäpaitsi ihan väärä sana, sillä on niin negatiivinen kaiku. Pitäisi keksiä parempi. Minulle on ihan sama käykö minun mieheni vieraissa, siitä vaan! Ryhmäseksiäkin olisin valmis harrastamaan, ei seksi jonkun toisen kanssa nyt ole niin kamalaa, se on vähän sama kuin lavatanssit! Hih hih! vaikken kyllä niitä koskaan ole kokeillut. Mutta joka tapauksessa, siellä kaikki iloisena tanssii toistensa kanssa, eikä kukaan katso kieroon, vaikkei tanssiparina olisikaan vuodesta toiseen ja joka biisin ajan vaan se oma kulta.


      • Kulli K
        Ulla kirjoitti:

        Kysymys kuuluu? Entäpä jos mies tekee samaa...onko siinä sitten jotain vikaa. Tuolla samalla periaatteella ajateltuna. Eli mies on tyytyväinen kotona, iloinen ja jaksaa arjen paremmin kun hänellä on nuori, hoikka, tiukka ja upea rakastajar. Miksi sitten aina kritisoidaan pelkkiä miesten pettämisiä...naisihmisenä ihmettelen naisia. Itse petetään se on ok. mutta auta armias jos mies tekee samoin. Hän on heti kauhea mies...mieti nyt!

        on. Akat tosiaan ajattelevat näin itsekkäästi.


    • minäkin

      Tuli vaan mieleen miten tuo suuseksi sujuu isomunaisen kanssa, Itselläni on kuulemma niin iso että sentakia sitä ei paljoa imutella. Eli mikä olisi nannaa naiselle niin se voi olla pois miehen hupivarastosta....

    • Saara40

      Kun olet jo kokeillut niitä "isoja", etkä voi käyttää apuna fantasiaa ja ajatella kun niitä silloin kun olet miehesi kanssa. Voihan olla myös että miehesi tekee samaa sinun kanssasi ollessaan ja kuvittelee olevansa kuuman seksipommin tms. rakastelemassa. Ihmisen mieli on niin ailahtelevainen.

    • Erkki

      Pirun kiva lukea näitä, kun itsellä ei ole 15cm pitempää nyt ei voi enää luottaa edes omaan naiseen että onko se tyytyväinen vai pettääkö.
      Kiitos vaan.
      Naisille näköjään munan pituus on sittenkin vain tärkeintä.
      Jätä miehesi se ansaitsee naisen joka ei petä ja rakastaa häntä sellaisena kuin hän on!

      • ei hätää

        Toi riittää kun osaa käyttää. Seksi kun on muutakin kuin edes-taas liikettä ja siinä liikkeessäkin voi käyttää eri kulmia. HUOMASIT varmaan tuon alkuperäisen kirjoittajan muutkin ongelmat: mies tulee liian nopeasti ja nainen ei ehdi mukaan....


      • m24

        Sama vika rahikaisella. Mäkin olen vielä tähän päivään asti kuvitellut että 15 senttisellä voi tulla jotenkuten toimeen, mutta kyllä näitä lukiessa katos ne vähätkin itsetunnon rippeet. Taidankin luovuttaa nuo panohommat isomulkkusille suosiolla, ja tyytyä vastedes omaan käteen. Se ei hauku, vähättele, eikä mollaa, ja toivottavasti ei petäkkään, ainakaan kenkenkään miehen kanssa.


      • Lise
        m24 kirjoitti:

        Sama vika rahikaisella. Mäkin olen vielä tähän päivään asti kuvitellut että 15 senttisellä voi tulla jotenkuten toimeen, mutta kyllä näitä lukiessa katos ne vähätkin itsetunnon rippeet. Taidankin luovuttaa nuo panohommat isomulkkusille suosiolla, ja tyytyä vastedes omaan käteen. Se ei hauku, vähättele, eikä mollaa, ja toivottavasti ei petäkkään, ainakaan kenkenkään miehen kanssa.

        En ole koskaan väittänyt etteikö 15 senttiä ole riittävä! Lukekaas kunnolla toi mun juttu. Viistoistasenttinen on suorastaan iso. Mutku täs on kysees sellanen vähän sormea pidempi, eikä paljo paksumpi. On se nyt helvetin eri asia kuin viistoistasenntinen iso molo!


      • kymysys
        Lise kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt etteikö 15 senttiä ole riittävä! Lukekaas kunnolla toi mun juttu. Viistoistasenttinen on suorastaan iso. Mutku täs on kysees sellanen vähän sormea pidempi, eikä paljo paksumpi. On se nyt helvetin eri asia kuin viistoistasenntinen iso molo!

        eikö mies kiinnitä seksissä huomiota, saatko orgasmia? Mitenkäs onnistuu isomelaisen kanssa?


      • Nykyaikainen
        Lise kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt etteikö 15 senttiä ole riittävä! Lukekaas kunnolla toi mun juttu. Viistoistasenttinen on suorastaan iso. Mutku täs on kysees sellanen vähän sormea pidempi, eikä paljo paksumpi. On se nyt helvetin eri asia kuin viistoistasenntinen iso molo!

        Minkä ikäinen muuten Lise olet? Kun neitsyenä olet mennyt naimisiin...huh...taidat olla jo aika iäkäs, joten jos vuosikaudet olet jo tätä ongelmaa kärsinyt miksi et tehnyt jo aiemminkin jotain saati sitten vielä pikkumunaisen kanssa teit lapsia. Ajattele jos se on periytyvää ja poikasi (mikäli on) joutuu kärsimään nämä samat tuskat...


      • m24
        Lise kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt etteikö 15 senttiä ole riittävä! Lukekaas kunnolla toi mun juttu. Viistoistasenttinen on suorastaan iso. Mutku täs on kysees sellanen vähän sormea pidempi, eikä paljo paksumpi. On se nyt helvetin eri asia kuin viistoistasenntinen iso molo!

        kiinni jos muutama sentti suuntaan tai toiseen erottaa nakin "isosta molosta". Sanoit aikaisemmin että miehesi penis on n. 12cm ja n. campingmakkaran paksuinen. No voin sanoa, että eipä se mun 4/15 ole kuule paljon kummoisempi sun miehelläsikään.


      • -erkki on tosi mies-

      • Lise
        m24 kirjoitti:

        kiinni jos muutama sentti suuntaan tai toiseen erottaa nakin "isosta molosta". Sanoit aikaisemmin että miehesi penis on n. 12cm ja n. campingmakkaran paksuinen. No voin sanoa, että eipä se mun 4/15 ole kuule paljon kummoisempi sun miehelläsikään.

        Sanoin, että se on 10-12cm, ja campingnakkaraakin ohuempi, nakkia paksumpi sentäs. eli kyllä 10 senttiä ja viistoista senttiä on jo aika iso ero!


      • parempi
        Lise kirjoitti:

        Sanoin, että se on 10-12cm, ja campingnakkaraakin ohuempi, nakkia paksumpi sentäs. eli kyllä 10 senttiä ja viistoista senttiä on jo aika iso ero!

        suuseksissä, se 10 senttinen vai 20?


      • Män
        Lise kirjoitti:

        En ole koskaan väittänyt etteikö 15 senttiä ole riittävä! Lukekaas kunnolla toi mun juttu. Viistoistasenttinen on suorastaan iso. Mutku täs on kysees sellanen vähän sormea pidempi, eikä paljo paksumpi. On se nyt helvetin eri asia kuin viistoistasenntinen iso molo!

        Moni nainen sanoo, että paksuus on tärkeämpi kuin pituus.

        En ole koskaan ruvennut mittailemaan omaani, mutta partnerini ovat tykänneet. Olennaista kuitenkin on saada nainen kiihottumaan kunnolla.

        Itselleni tuottaa joskus ongelmia vaimoni pienet rinnat. Olisi mukavaa (hyvin pitkästä aikaa) hyväillä suurikokoisia rintoja. Vaimonikin kärsii pienistä rinnoista, mutta silikonit tuntuvat järjettömältä riskiltä.


      • Tomm
        -erkki on tosi mies- kirjoitti:

        oot oikeessa mut minkäs se sille voi ettei saa kunnon tyydytystä siittä :/

        http://www.outwar.com/page.php?x=670939

        http://www.outwar.com/page.php?x=670939

        ekaks niin että sellainen prinssinakin kokoinen kalu on tarkoitettu sinne b-rapun puolelle, älkää ihmeessä kovin isoon hanuriin menkö sellasta tyrkkiinkään, mummot vaan ärsyyntyy. mitä taas nokkahuiluun tulee niin ei se ihan pieni ole, mitatkaapa kenellä nurkissa lojuu... olen kuullut nokkahuilustakin erilaisia kivoja käyttötapoja!
        t. Tomppa/ baritonihuilisti


    • Minna

      Ymmärrän sinua hyvin, tukala tilanne. Pidemmän päälle suhteesi ei ehkä toimi hyvin vaikka olisi kuinka ihana aviomies. Itse en kestäisi bluffaamista. Sovussa olisi hyvä erota tai kestää syrjähypyt. Sekin käy aika raskaaksi.Ei siinä tarvitse syyllisiä etsiä. Jotkut syyttävät netti keskustelussa liian suuresta pillusta yms. höpönlöpö. Ei siinä kirkkovene tarvitse olla jos muna on pieni, niin se on pieni. Koita kestää tai eroa sovussa ja hanki suuri munainen mies. Tsemppiä!

    • Don

      Ovatko ne miehelle syitä käydä vieraissa ?

      Oletteko muuten kokeilleet muita keinoja saadaksesi tyydytyksen ? Myös sormilla ja kielellä voi tehdä ihmeitä. Ota asia puheeksi miehesi kanssa.

      Jos et kaiken jälkeenkään ole todellakaan tyytyväinen mieheesi, jätä hänet. Tuota pettämistä en ymmärrä alkuunkaan ja on kyllä osoitus siitä, että ainakaan et rakasta miestäsi.

      • dflsdfl

        Ja samoiten kysyn, Onko tämä syy naisen käydä naisen vieraissa?? Liian iso haloo tällasesta, vieraissa käydään jokatapauksessa yhä enemmin oli sitt mies tai nainen, kumpikin sitä tekee paljon nykyaikana!!!!


      • dflsdffl

        Ja samoiten kysyn, Onko tämä syy naisen kun naisen vieraissa?? Liian iso haloo tällasesta, vieraissa käydään jokatapauksessa yhä enemmin oli sitt mies tai nainen, kumpikin sitä tekee paljon nykyaikana!!!!


    • Kulli K

      ...kyllä vituttaa tämmöset jutut. Puhutaan vain miesten suoritus kyvystä ja nyt niiden mulkkujen koosta. Toisaalla huudetaan että koolla ei todellakaan ole väliä. Onko tämä suuntaus nyt oikea, siis että miestä saa hakata henkisesti ja
      nyt fyysisestikin. Akkoja hemmotellaan pienestä pitäen ja huudetaan että ottakaa aina parasta.
      Äidit miettikää mitä haluatte pojillenne, joista joskus tulee miehiä, iso ja pieni munaisia. Miettikää että miehenne on joskus ollut poikia, samanmoisia pikku tuholaisia kuin omat poikanne.
      Rakastakaa miehiänne ja toivokaa että pojillenne
      ei satu sellainen akka mikä satuttaa ja loukkaa.
      Itselläni ei ole pienen munan ongelmaa (19cm ja paksuutta liiankin)

    • Näin On

      Itse omaan sopivan kokoisen värkin ja vaimolta kysyin että haluutko isompaa munaa kun mitä mulla on ja se sanoi ettei kaipaa isompaa. No menin seksikauppaan ja ostin sille reilusti itseäni isomman dildon ja sitä se voi käyttää jos alkaa tekkeen isoonmpaa munaa mieli,..

      NO tässä tullaa siihen tilanteeseen että voitaisiin verrata naisen aktiivisuuteen eli jos ei kotona saa niin käydään vieraissa kuten jutun alullepania on viisaasti tehnyt eli jos oman miehen muna ei miellytä niin haetaan muualta..

      Sinäänsä tää on pieni ongelma jos muuten asiat toimii olisit älynnyt silloin ekakerralla pistää homma jäihin jos se oli munasta kiinni.. Tähän on aika paljolti fantasioista kiinni joilla pienimunaisuuden voi korvata mutta jos se on sellaista että raaputappa vähän oikeetakin puolta niiin ehkä se ei ole sitten nautittavaa..

      Menkää seksikauppaan sieltä löytyy kaikkee mukavaa hepin päähän jotka paksuntaa sitä ja sinäkin voisit ehkä vähän jumpata niitä lantiopoohjan lihaksia niin se pienimunaen mieheskin saa kyytiä.. no onko miehes valittanut kun on niin löytää tuoalla alakerrassa..

    • Topias

      Saanko kysyä, minkä ikäisiä olette miehesi kanssa? Rakastatko miestäsi, vai luuletko rakastavasi häntä? Miten pitkään olet pitänyt miehesi pienuutta ongelmana?

      Oletko ajatellut, että saisit itsellesi miehen, jolla olisi, sinua lainaten, 15cm suuri molo. Muutaman vuoden päästä kaipaisit taas suurempaa parrua sisääsi ja lähtisit jälleen pettämään?!

      Mahdatkohan edes ymmärtää, miten pahasti miehesi tulee loukkaantumaan pettämisestäsi? Onko hänellä yhtään itsetuntoa jäljellä, kun hänelle selviää pettämisen syy? Mielestäni tässä ketjussa on annettu hyviä neuvoja sinulle. Koskapa et selvästikään aidosti rakasta miestäsi ja tämä kikkelin pienuus taitaa vaan olla jäävuoren huippu ongelmien suhteen, harkitsisin eroa.

    • -j-

      Koettakaa keksiä jotain muuta kuin vain pelkkää sisään-ulos-liikettä ja siitä saatava mielihyvää. Monesti nuo kokojutut vaivaavat vain heitä jotka rajoittavat seksiä eivätkä edes etsi laajempaa tyydytystä erilaisista tavoista ja asennoista.

      Kamasutrassa kuvaillaan 10-12cm kokoinen hyväksi, eli ei sen kokoinen voi tarpeeton olla. Kysymys on vain siitä miten seksiä haluaa harrastaa, pitääkö sitä kokoa tärkeänä vaiko ottaako mukaan kaiken seksuaalisuuteen liittyvän yhteisen olon. Silloin yhden elimen tai rintojen, takamuksen jne. merkitys vähenee tai poistuu kokonaan.

      Kannattaa tilata jostain netin kirjakaupasta kamasutra ja sitten vain opiskelemaan.

      Jos pidät silti peniksen kokoa tärkeänä, etkä edes halua alkaa etsimään erilaisia reittejä seksualisuuteen, kehottaisin silloin kertomaan asian hienovaraisesti pettämisiä myöten. Miehellä saattaisi tulla eteen vielä vaikka miten hieno suhde jossa kumpikin osapuoli olisi tyytyväinen.

      Sinun kohdalla myös, ei ole mitään järkeä valehdella jos kerran et pidä miehestäsi 100%:sesti. Sitten jos et halua erota muista syistä ja haluat jatkaa, sittenhän sinä pidät automaattisesti miehesi läsnäoloa hyvänä asiana ja menet ostamaan sen kamasutran ym. kirjoja kun haluat seksin kuntoon. Jos taas olet haluton kokeilemaan mitään ja pidät mieheäsi riittämättömänä, eli et ole halukas kokeilemaan mitään miehesi ja suhteesi vuoksi, eikö sitten olisi kaiken järjen mukaan paras erota. Pelkkä passiivinen olo ja pettäminen on se huonoin ratkaisu, silloin valehtelet itsellesi ja puolisollesi. Mies pääsee kyllä erosta yli jos et syyllistä häntä liikaa, ero kun ei ole yksin hänen vikansa.

      • mies

        noinhan se menee, nautintoa tulee ja pilin koko, tissien koko ym. jutut ei oikeasti ole tärkeitä kun mielikuvitusta ja aktiivisuutta riittää


    • Kaurisnainen

      Kama Sutrassa on myös ohjeita (asentoja) niille, joilla on pieni/lyhyt penis. Eli asentoja, joissa pienellä peniksellä voisi mahdollisimman hyvin tyydyttää naisen. Em. asentoja ei ole paljon siinä neuvottu, mutta onpahan kuitenkin.

      Kama Sutrasta tuli muutamia vuosia sitten uusi suomennos, joten sitä kyllä on kirjakaupoista saatavilla.

      Ymmärrän, miltä sinusta tuntuu, vaikka itselläni ei olekaan pieni peniksistä miestä.

      Hyvää jatkoa.

    • KESKUSTELUUN

      jotta pääsisit miehesi kanssa asiasta keskustelemaan niin näytäpä tämä keskustelu hänelle, vai lukiskohan tuo vaikka töissä tätä jopa tietämättä että vaimo se siellä valittaa ;-)

    • pekka

      Jo on akalla puheet.Mulla on löysänä noin 8cm
      jäykkänä noin 17cm ja oon seurustellu nykyisen
      naisen kanssa 8,5 vuotta ja sen x-miehellä oli
      oikein jättikyrpä mutta ei kuulemma oo eroa orgasmissa kuulemma yhtä hyvä eikä tuu vatsanpohja kipeäksi että silleen,eikä tartte sen
      vuoksi käydä vieraissa.

      • André

        mullakin oli entisen löysäpilluisen feministinaiseni kanssa väkisin naidessa aika pieni, mutta kun löysin Tatjanan tuoksuvine pitkine hiuksineen ja kiinteine vartaloineen niin voi että kun ottaa eteen... Lähdenpä tästä eroottiseen viikonlopun viettoon, moicca vaan!


      • heippatirallaa
        André kirjoitti:

        mullakin oli entisen löysäpilluisen feministinaiseni kanssa väkisin naidessa aika pieni, mutta kun löysin Tatjanan tuoksuvine pitkine hiuksineen ja kiinteine vartaloineen niin voi että kun ottaa eteen... Lähdenpä tästä eroottiseen viikonlopun viettoon, moicca vaan!

        Tervemenoa!! Jää sinne sitten, niin ei tarvitse täällä tauteja levitellä!


    • Tilastokeskus

      Kaikki suomalaiset ovat lukeneet tämän keskustelun maaliskuuhun mennessä, näin pienestäkin voi kasvaa iso...asia =)

      • yoshi

        Joo. eli on olemassa jumppa juttuja ja kaiken laisia venytys ja pumppaus liikkeitä, jotka pystyy kasvattamaan penistä huomattavasti. siihen ei tarvita rahaa. vain oma käsi, penis ja ohjeet. valitettavasti en muista osoitetta jossa ohjeet oli, mutta eiköhän se googlen avulla löydy.
        Että sinne vaan kaikki pienten penisten kanssa kamppailevat. kuulemma parissa kuukaudessakin voi kulliaan kasvattaa yli 50% prosenttia. Itse en ohjeita testannut koska olen 14-vuotias ;). Mutta satuin kerran löytämään sivun. Tässä saattaisi olla myös suhteenne ratkaisu, lise!


      • adgadg
        yoshi kirjoitti:

        Joo. eli on olemassa jumppa juttuja ja kaiken laisia venytys ja pumppaus liikkeitä, jotka pystyy kasvattamaan penistä huomattavasti. siihen ei tarvita rahaa. vain oma käsi, penis ja ohjeet. valitettavasti en muista osoitetta jossa ohjeet oli, mutta eiköhän se googlen avulla löydy.
        Että sinne vaan kaikki pienten penisten kanssa kamppailevat. kuulemma parissa kuukaudessakin voi kulliaan kasvattaa yli 50% prosenttia. Itse en ohjeita testannut koska olen 14-vuotias ;). Mutta satuin kerran löytämään sivun. Tässä saattaisi olla myös suhteenne ratkaisu, lise!

        nuo jumpat,venytykset ja pumppaukset perustuu siihen että alistetaan mulkku alipaineeseen, josta seuraa kudosvaurio, josta seuraa nesteen kerääntyminen kudokseen, josta turpoaminen aka isompi mulkku. Eli kun jumpat lopettaa palautuu mulkku takaisin omaan muotoonsa. Sitä paitsi on varmaan äärettömän kaunista kun on muna aivan mustelmilla.


      • YoShi
        adgadg kirjoitti:

        nuo jumpat,venytykset ja pumppaukset perustuu siihen että alistetaan mulkku alipaineeseen, josta seuraa kudosvaurio, josta seuraa nesteen kerääntyminen kudokseen, josta turpoaminen aka isompi mulkku. Eli kun jumpat lopettaa palautuu mulkku takaisin omaan muotoonsa. Sitä paitsi on varmaan äärettömän kaunista kun on muna aivan mustelmilla.

        Et selvästikkään ole perillä asiasta. Ohjeissa huomautettiin moneen kertaan että ne ovat vaarattomia. Ja sanottiin että heti jos penikseen alkaa sattua on toimenpide lopetettava. Mutta jos noudattaa ohjeita oikein ei niistä pitäisi tulla mitään haittavaikutuksia, päin vastoin.
        On se kumma kun täällä vain valitetaan pienistä pileistä kun asiaan voi itse helposti vaikuttaa. Ja luulisi kumminkin olevan sen verran tärkeä asia että sille haluaisi tehdä jotain.


    • Nainen

      Etkö kestä omia valintoja ja niiden seurauksia.

      Sekä naisilla ja miehillä on eri kokoiset vehkeet haarojen välissä. Tiukkalle sopii jopa se pieni ja suuri tarvitsee suuren. Sitähän varten se mies kannattaa testata ennen vihkivalaa ja miettiä rehellisesti ja rauhassa minkälainen yhteensopivuus on myös sielä seksin puolella. Loppuelämä on pitkä aika.

      Taidat olla niitä jälkiviisaita, jotka jälkeempäin itkevät omaa typerää pikku päätään. Herää jo, jos se vaivaa riittävästi, vaihda miestä tai ehdota seksilelujen mukaan ottamista.

    • -S-

      Itselläni on päinvastainen tilanne kuin lisellä. Miehellä iso (yli 20 cm) ja sen kanssa pitää olla varovainen. Jos en ole tarpeeksi kostea ja mies tyrkkää sisään, niin kyllä koskee. Sama juttu jos toinen innostuu ja tuuppaa liian syvälle.
      Myös suuseksi on vaatinut mielikuvitusta, kun ei moinen värkki kokonaan mahdu suuhun.

      Muutenkaan ei seksissä ole niin paljon siitä koosta kiinni vaan siitä mitä on korvien välissä. Kun todella rakastaa sitä toista ihmistä niin johan tuntuu erilaiselta.

      • kaunis nainen

        Menin myös nuorena naimisiin ja tein kolme lasta.Erosimme koska en halunnut enää seksiä hänen kans,ei johtunu koosta,mutta en ollut vielä löytänyt itseäni seksuaallisesti ja rakkaus myös loppui aikanaan.Sitten kun löysin itseni ja olen erilaisten miesten kans ollut,oli pieni tai iso,olen osannut nauttia täysin siemauksin,ja miehet on aina myös nauttineet minusta.En voi oikeen uskoo tota koko juttua ollenkaa,se on se taito nauttia ja antaa toisen nauttia myös.Tuota edellistä miestäni en pettänyt koskaan,vaikka asiat oli kuin oli,en oisi voinut loukata enempää häntä.Kiitos luojan olen nyt kuitenkin vakinaisessa suhteessa ja mies on ihana,kiltti,seksikäs,,,,eikä vain pelkkä nautinto.Ole rehellinen hänelle ja myös itsellesi,,,älä turhaan loukkaa hänen tunteita kertomalla jostakin koosta hänelle.Toivotan kaikille hyvää elämää jatkossa..moi,moi


    • pieni

      Kun kerran on naisen saanut.

    • hehee

      "Alussa ajattelin, ettei koolla väliä, miehen muut ominaisuudet ovat niin hyvät, ja kyllä tämä tästä."

      Paksu lompakko on hyvä ominaisuus :)

      Itselläni on lyhyt, noin 24 cm eli lepotilassa tuon 10-12 cm. Ilmankos ei naista olekaan. ;)

      Siis tuo keskipituus 15-16 cm on lepotilassa mitattu ja sen voi todeta helposti yleisissä saunoissa pitävän paikkaansa.

    • VIHANEN

      Täällä valitatte pieniä munianne ja löysiä pillujanne.VOI HELEVETTI ETTÄ MINNUU OTTAA PÄÄHÄN

      Ottakaa vesuri käteen ja menkää kaatamaan lepikkoa.Siinä unohtuu löysät pillut ja pienet munat ja yöllä uni maittaa

      14 vuotiaasta oon itteni elättäny kovalla työllä
      eikä ole ollu aikaa ajatella joutavia

      • Sarita

        Kiva, kun sinulla ei ole ollut aikaa ajatella joutavia.

        Se, mikä sinulle on joutavaa, voi toiselle olla suuri ja tärkeä asia.

        Kyllä miehen pieni penis on erittäin tärkeä asia. Pieni penis ei kiihota. Ja se on ongelma.

        Onneksi miehille on nykyään lääketieteelliskirurgisia toimenpiteitä tarjolla, jotta sitä penistä hieman pidennettäisiin.

        Kyllä jokaisen pienellä peniksellä varustetun miehen pitäisi käydä keskustelemassa näistä asioista lääkärin kanssa.


      • mettäläinen
        Sarita kirjoitti:

        Kiva, kun sinulla ei ole ollut aikaa ajatella joutavia.

        Se, mikä sinulle on joutavaa, voi toiselle olla suuri ja tärkeä asia.

        Kyllä miehen pieni penis on erittäin tärkeä asia. Pieni penis ei kiihota. Ja se on ongelma.

        Onneksi miehille on nykyään lääketieteelliskirurgisia toimenpiteitä tarjolla, jotta sitä penistä hieman pidennettäisiin.

        Kyllä jokaisen pienellä peniksellä varustetun miehen pitäisi käydä keskustelemassa näistä asioista lääkärin kanssa.

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, että kannattaisi tehdä kunnolla ruumillista työtä, jotta typerät jutut liian pienistä tai suurista vehkeistä unohtuisivat. Työ pitää ajatukset muualla, pois jalkovälistä. Kun näyttää siltä, että tämän porukan päässä ei muu pyörikkään kuin heppikoko ja naimisen ihanuus. Kyllä ollaan alas menty.

        Jos se nyt noin mahdoton ongelma on niin jatkakoon vieraissa käyntiä entiseen malliin. Mitä sitä täällä nurisemaan.


      • Jeppe
        Sarita kirjoitti:

        Kiva, kun sinulla ei ole ollut aikaa ajatella joutavia.

        Se, mikä sinulle on joutavaa, voi toiselle olla suuri ja tärkeä asia.

        Kyllä miehen pieni penis on erittäin tärkeä asia. Pieni penis ei kiihota. Ja se on ongelma.

        Onneksi miehille on nykyään lääketieteelliskirurgisia toimenpiteitä tarjolla, jotta sitä penistä hieman pidennettäisiin.

        Kyllä jokaisen pienellä peniksellä varustetun miehen pitäisi käydä keskustelemassa näistä asioista lääkärin kanssa.

        Jokaisen yhtä itsekkään naisen kuin sinä, pitäisi käydä psykiatrin kanssa keskustelemassa tai sitten käydä rintojen silikonikohennusleikkauksessa ja rasvaimussa.


      • Esko vaan
        Jeppe kirjoitti:

        Jokaisen yhtä itsekkään naisen kuin sinä, pitäisi käydä psykiatrin kanssa keskustelemassa tai sitten käydä rintojen silikonikohennusleikkauksessa ja rasvaimussa.

        Miksi naiset suurentavat rintojaan?

        Koska miehet kiihottuvat suuri rintaisista naisista.

        Miksi miehen, jolla on pieni penis, kannattaisi suurentaa penistään?

        Jotta edes yksi nainen kiihottuisi hänestä.


      • mettäläinen
        Jeppe kirjoitti:

        Jokaisen yhtä itsekkään naisen kuin sinä, pitäisi käydä psykiatrin kanssa keskustelemassa tai sitten käydä rintojen silikonikohennusleikkauksessa ja rasvaimussa.

        niinhän se menikin, sinäpä sen sanoit!! Kyllä oli sen verran älykäs vastaus, että rupesi ihan hirvittää...


    • pervo

      kuinka vanhana penis lopettaa kasvunsa

    • Miss Clitoris

      Parempi sekin kuin ei mitään.

    • Paljastus

      ja vielä miehen päästä...mutta mistä päästä?

      *piiskaa*

    • heimo

      Ei sun miehelläsi ole liian pieni vaan olet itse liian isovittuinen.Varmaan tosi kiva pettään ton asian takia.Lutka taidat olla

      • dfdsföds

        Älä hauku naista kun asiaa ett tunne sen tarkemmin..Mieslutka olet itse...Mitäs miehet tekee vastaavasti kun naisella pienet olemattomat rinnat tms ei 'niin miehen miellyttävä mieleinen kroppa omal naisella, pettää tietysti joskus 'silloin tällöin' ett miehet tekee sitä samoin.Menkää miehet itseenne ensin...Ei tosin kaikki tee, mut valitett. moni kuitenkin!!!! Kauhean iso haloo lisestä ja voi olla niillä on sopimus 'ett käy välillä vieraissa joskus', sillo ett ole siihen sanomaan juuta etkä jaata...Sinä olet iso kyrpänen löysä jota naiset ei niin noin vaan halua, kun luulet vaan niin!!!!! Kyrpii tällanen kirjottelu!!!!


      • dfdsfsf

        Älä hauku naista kun asiaa ett tunne sen tarkemmin..Mieslutka olet itse...Mitäs miehet tekee vastaavasti kun naisella pienet olemattomat rinnat tms ei 'niin miehen miellyttävä mieleinen kroppa omal naisella, pettää tietysti joskus 'silloin tällöin' ett miehet tekee sitä samoin.Menkää miehet itseenne ensin...Ei tosin kaikki tee, mut valitett. moni kuitenkin!!!! Kauhean iso haloo lisestä ja voi olla niillä on sopimus 'ett käy välillä vieraissa joskus', sillo ett ole siihen sanomaan juuta etkä jaata...Sinä olet iso kyrpänen löysä jota naiset ei niin noin vaan halua, kun luulet vaan niin!!!!! Kyrpii tällanen kirjottelu!!!!


    • Sussu

      Mitä sitten sanoisit jos miehelläsi ei toimitsi tuo vehje ollenkaan. Olisit onnellinen että miehesi kiihottuu sinusta vaikka sinun mielestäsi hä onkin vajavainen. Ehkäpä sinä olet omasta mielestäsi niin täydellinen että sinulla on varaa arvostella miestäsi. Valitettavasti nainen ei aina itse huomaa onko hänellä tiukka vai ei...luullahan aina voi. Mutta kaipa sinä olet omat paikkasi mitannut oikein mitan kanssa kun kerskut kuinka kireä olet. Toivottavasti miehesi löytää naisen joka arvostaa häntä miehenä eikä pelkästää aisankannattajana.

    • pyllylä

      "kokeilemassa muita"

      ei jumalauta. jos miehes tietäis niin se jättäis sut samantien. ketä saatana kiinnostaa niin vähä-älyinen akka että käy vieraissa jotta saa isompaa munaa.

      semmoset akat kuuluu sinkuiksi, munahaukoiksi, ikuisesti rakkautta saamattomiksi. juoskoon sellaiset seksin perässä.

    • miehesi, Lise

      Ei enää ole liian pieni. Leikkasin sen pois kokonaan. Tuossa se on keittiön pöydällä ja siitä saa joku jatketta omaansa. Parempi ottaa pikaisesti yhteyttä, jos tarvetta on. Muuten se pilkotaan salaattiin, jonka tarjoilen Liselle..

    • Mies22

      Kun on nyt puhuttu siitä koosta niin sanokaa nyt vihdoinkin, hyvät naiset, että minkä kokoinen ja paksuinen on hyvä penis?? :) Eli mihin mittoihin skaalautuu....Itselläni on n 16-17,5cm ja varressa paksuutta 4,5cm ja terska n.5cm..(riippuen kiihotuksesta)riittääkö? Vastanneet jos viitsitte laittaa vielä ikänne niin kiitollinen olisin :)

      T: Mies22

    • apua sinulle täältä

      Voisit tehdä niinkuin joskus ennen on tehty.
      Hae aptkeeista aluna-nimistä rohtoa, kaada sitä pesuvatiin, istu iltaisin puoli tuntia perse vadissa, niin eiköhän horo reikäsi siitä tiukkene.
      t. leelia

    • derivaatta

      Kiitän. Nyt menetin vimeisetkin itsetunnon rippeet mitä 11 cm:n penikseeni tulee. Olen sikäli onnellisessa asemassa, että ikää on vain 18 enkä ole ehtinyt vielä sänkyyn hyppäämään tyttöjen kanssa. On hyvä tietää ennen suhteiden aloittamista ettei tule olemaan riittoisa naiselle.

      Ajattelin olla naiselleni tulevaisuudessa hyvä ja huolehtivainen aviomies, jolla olisi työpaikka ja lämmin koti sekä ruokaa kaapissa. Halusin myös olla hyvä isä lapsilleni, joita olisin tuon naisen kanssa tehnyt. Sänkykamarissa olisin keksinyt vaikka mitä huimia temppuja aina varttitunnin esileikeistä alkaen jotta vain olisin saanut rakkaani tyydytettyä ja samalla itselleni hyvän itsetunnon.

      Mutta nämä ominaisuudet eivät näy kelpaavan. Lisen viesteistä päätellen millään muulla ei ole merkitystä jos penis on pieni. Ja minulla se on.

      Harmi tuhota tunteensa jos rakastun johonkin tästä eteenpäin, mutta se on pienempi kärsimys kuin erota pitkän ajan jälkeen ja tuottaa mahdollisille lapsille surua. Ennenkaikkea vältyn joutumasta petetyksi ja/tai hylätyksi niin masentavan asian kuin pienen peniksen takia.

      • Jope

        Ei niille mikään riitä, vedä vaan itte jojoon siitä, niin minäkin ajattelin!


      • Jope

        Ei niille mikään riitä, vedä vaan itte jojoon siitä, niin minäkin ajattelin!


      • ajattelija

        kyllä sinä tulet pärjäämään noilla ajatuksilla joita sinulla on naisrintamalla. Ei todellakaan ole kiini siitä kuinka iso on vaan kuinka sitä käyttää...ja kuinka ottaa toisen huomioon..Liselläkin näyttää olevan ongelmana liian nopeasti laukeava mies..ei ninkään silloin ole koolla väliä vaan kuinka sitä ja suutaan ja kieltään ja sormiaan käyttää...toisen iloksi.Joten...älä poika hermoile:-)


      • vaimo 35

        ...keskustelu. Keskustelun koolla ei kyllä ole (onneksi)suoraa yhteyttä aiheen tärkeyteen.

        Älä sinä nuori mies ota tämmöisestä keskustelusta paineita itsellesi. Olet varmaan hieno persoona(ainakin upeasta kommentistasi päätellen)ja tulet pärjäämään naismarkkinoilla älykkyytesi ja viehätysvoimasi ansiosta:-)

        Esimerkkinä kommentoin sen verran, että ei kaikki naiset saa koskaan varsinaisessa yhdynnässä orgasmia, vaikka miehen peli olisi minkälainen tahansa. Rakas ja älykäs mieheni haluaa tuottaa minulle nautintoa ja hoitelee minut käsin ja kielellä tyytyväiseksi ennen omaa nautintoansa(tai sen voi hoitaa myös yhtä aikaa molemmille!)Ja en voi sanoa muuta kuin että olen erittäin tyytyväinen seksielämään juuri näin.En halua kommentoida mieheni fyysisisä ominaisuuksia, koska eihän miehenikään koskaan kommentoi pieniä rintojani; ne eivät kuulu sarjaan "muutettavissa olevat asiat".

        Eikä molemminpuoliseen rakkauteen, luottamukseen ja nautintoon tarvita isoja vehkeitä eikä huimia temppuja, riittää että on kiinnostunut toisen tarpeista ja haluaa tuottaa toiselle nautintoa.

        Paljon rakkautta sinulle elämäsi varrelle,
        terveisin elämäänsä tyytyväinen vaimo


    • Sopivan kokoinen

      Pienuudesta en tiedä mutta omani on 22 cm juhlakunnossa. Kyllä naiset ovat kehuneet. Mitäs mieltä olet ?

      • Rakastaja

        Minulla taas on n.17-18 cm mutta voin vakuuttaa että jokainen nainen jonka kanssa olen ollut hyppivät onnesta.
        Välillä ei tarvitse edes kalua kaivaa esiin jos homma on muuten pinnassa. näin se on !
        Sen olen kyllä huomannut että muutamat naiset ovat olleet vaivautuneita isosta pillustaan mutta ei se minua ole haitannut, päinvastoin, ne naiset ovat ehkä juuri kiihkeimpiä ! T: mies36


    • Lise

      Enpä olisi uskonut että tämä aihe on saanut näin valtavasti kommentteja. Tulin juuri töihin ja lukaisin viikonlopun aikana tulleet viestit. Pääasiassa kommentit on negatiivisiä, mutta niinhän minä olin etukäteen jo arvellut. Joitakin kultahippuja sentään oli joukossa, kiitos niistä. Päätin jatkaa elämääni kuten ennen, silloin tällöin vieraissa käyden, niistä kuitenkaan potematta sen suurempia tunnontuskia. Hieromasauvoja en aio käyttää, ne kun eivät tunnu oikealta "lihalta".

      • Don

        Kaikilla ei käy flaksi kumppaninvalinassa.

        Toivottavasti hänen seuraava parisuhteensa tulee perustumaan terveeseen kahden aikuisen väliseen rehellisyyteen, luottamukseen ja avoimuuteen.


      • Saku34

        Tuosta kirjoituksesta huomasin että todella olet moraaliton ihminen vailla omaatuntoa. Työssäsi kirjoittelet ja vastailet eli taitaa työntekokin jäädä vähäiseksi näiden sinun suurten ongelmien rinnalla. Enpä haluaisi olla aviomiehesi, en työnantajasi enkä rakastajasikaan. Ei tuollaista naista voi muuta kuin ylenkatsoa. Tuskinpa ne sinun "panokumppanitkaan" haluavat sinusta enempää kuin pelkkää panoa, mies haluaa arvostaa naista, ei sellainen nainen joka haluaa pelkkää panemista ole arvostamisen ja kunnioituksen arvoinen. Mutta ainahan Lisen pillu kelpaa kun sitä niin kovin tyrkytät. Laita vielä julkisesti oma puhelinnumerosi niin varmaan tulee jonossa puheluita isokullisilta miehiltä, sitten ei kun vaan valitsemaan niistä. Olisi sinullekin helppoa ja nopeaa. Ps. Oletko koskaan käynyt hevostalleilla, siellä on oreilla isot vehkeet, kannattaisi varmaan kokeilla...varmaan miehesikin tuntuisi sen jälkeen normaalilta "lihalta".


      • pena

        mahdollista että mäkin saisin sulta, kun kerran vieraissa käymistä jatkat edelleen!! ei mulkkuni suuren suuri ole, mutta sitä sinun mainostamaasi normaalikokoa kuitenkin. mieti asiaa ja kirjuuttele tänne päin...


    • m24

      Kun näitä vastauksia on lukenut niin päällimmäisenä ajatuksena jää mieleen, että vaikka kukaan nainen ei ole periaatteessa hyväksynyt pettämistä pienen vuoksi, ei toisaalta kukaan ole myöskään sanonut 12 cm campingmakkaran riittävän edes jotenkuten tyydyttävään yhdyntään, vaan on tarjonnut muita eri keinoja tyydytyksen saamiseen seksissä.

      Tästä voimme näköjään tehdä sellaisia johtopäätöksiä, että koolla näyttäisi olevan loppupeleissä paljonkin merkitystä, ja pienimunaisten miesten vaimot/tyttöystävät joutuvat elämään seksielämässään jonkinlaisessa kompromississa nimenomaan yhdynnän suhteen.

      12cm on kuitenkin pelottavan lähellä tuota legendaarista arvioitua Suomalaismiehen keskivertopippeliä, joten kyllä tässä alkaa housun puntti väpättämään itse kullakin. No harva ihminen selviää ihmisuhteistaan ilman komporomisseja, mutta enpä olisi halunnut tietää että mahdollinen tuleva tyttöystäväni, joutuu minun kanssani tekemään tämänkin asian suhteen kompromissin, kun en satu muutenkaan olemaan mitenkään täydellinen.

      Nyt voisikin esittää naisille pikku kysymyksen: Mitenkäs ne teidän kanssasisaret esim. Latinalaisessa Amerikassa tai Kaukoidässä tulevat toimeen, kun siellä on tilastojen mukaan miehillä vielä pienempi pippeli kuin Suomalaisilla?

      Voisi olla Suomalaisilla naisilla aika katsoa hiukan peiliin, ja mietiskellä josko itsessäänkin voisi olla jotain vikaa/parannettavaa.

      • mies

        Olen tähän 22 vuoden ikääni oppinut, että aina pitää jaksaa uskoa huomiseen ja ajatella positiivisesti. Olenkin tämän periaatteen mukaisesti aina elänyt ja tulen elämäänkin, mutta yksi asia tästä on viime aikoina jäänyt pois.
        Olen lyhyt, vain 172cm ja penis on vain 12cm, erektiossa. Se on nysä, kuten kantajansakin.

        Minä en siis aio kiusata ketään naista sen lyhyydellä, mikä tarkoittaa myös sitä, etten aio harrastaa seksiä naisten kanssa. Oman ideologiani mukaan en siis koskaan avioidukaan ja näin tuota jollekin ihanalle ihmiselle tuskaa riittämättömyydestäni seuranneeseen "kompromissiin". Koska olen tällaiseksi syntynyt, eikä asialle mitään voi niin tyydynkin vain nauttimaan kaikkien tuntemanieni kauniiden, älykkäiden ja ihanien naisten seurasta ja henkisestä seurasta. En halua kuitenkaan kiusata itseänikään syvällisemmällä, joten mieluummin kärsin vain pienempää tuskaa kieltäessäni ihastuksen tunteen.

        Tätä ennen kuvittelin lapsellisesti itseni muiden hyvien ominaisuuksien voivan korvata pienen peniksen aiheuttaman puutteen, mutta toivo siitä on hiipunut. Halusin ennen perhettä ja haluaisin vieläkin, mutta se elää vain ihmeen odottamisena mieleni syvimmässä sopukassa, jonka toivon itseni joskus kuitenkin yllättävän.

        Minä en halua kysyä naisilta tai keneltäkään muultakaan yhtään mitään. Meidät on luotu miksi on, joten yritän tyytyä siihen. Nauttia siitä, mitä olen saanut. Voimia ja positiivista energiaa kaikille!

        Itkisin jos voisin...


      • Outi

        Juu, naisena en ole väittänyt että 12 cm olisi liian pieni. Enkäpä ole ikinä mittaillut kenenkään poikaystävieni peniksiä, ei kyllä suoraan sanottuna ole tullut mieleenkään ;-) Ehkäpä minulla on sitten käynyt flaksi miesten suhteen, mene ja tiedä. Kuitenkin seksuaalisen tyydytyksen olen aina saanut. Joskus näissä ns. yhden illan suhteissa ja niitä ei ole monta, seksuaalinen tyydytys on todella jäänyt saamatta, joten miksipä niin tekisin koska mitään siitä ei jää, mielipahaa vaan ehkä enemmän. Nykyisessä avoliitossani seksi on välillä "rutiininomaista" ja joskus sitä tulee harrastettua harvemmin...joskus taas useinkin. Eikä kalun koolla ole merkitystä, pääkopan sisältä se tunne lähtee. Mutta vastaan ainakin kysymykseesi 10 Thaimaan reissun jälkeen...Aasialaisilla, esim. Japani on todella maailman tilastojen mukaan pienimmät penikset, kondomitkin ovat paljon pienimpiä. Mutta vastaavanlaisesti siellä on myös naisilla paljon pienemmät vehkeet.Uskaltaisin väittää että täällä neitsyt joka on suomen mittapuun mukaan kireä...hän on löysä Thaimaan mittapuun mukaan. Kokemusta minulla ei tästä ole mutta mitä olen siellä kuunnellut miehiä ja jutellut heidän kanssaan, asia on niin. Eli...jos haluaa tiukkaa ja pientä, kannattaa mennä Pattayalle rantalomalle. Tämä oli tarkoitettu miehille. Mutta luulen että jos suomalainen nainen menisi sinne seksin takia, voisi pettymys olla samanlainen kuin Lisellä nyt. Eli miksi mennä ulkomaille kun omassa maassa on paljon parempaa saatavana...tämä oli naisille :-)


      • m24
        Outi kirjoitti:

        Juu, naisena en ole väittänyt että 12 cm olisi liian pieni. Enkäpä ole ikinä mittaillut kenenkään poikaystävieni peniksiä, ei kyllä suoraan sanottuna ole tullut mieleenkään ;-) Ehkäpä minulla on sitten käynyt flaksi miesten suhteen, mene ja tiedä. Kuitenkin seksuaalisen tyydytyksen olen aina saanut. Joskus näissä ns. yhden illan suhteissa ja niitä ei ole monta, seksuaalinen tyydytys on todella jäänyt saamatta, joten miksipä niin tekisin koska mitään siitä ei jää, mielipahaa vaan ehkä enemmän. Nykyisessä avoliitossani seksi on välillä "rutiininomaista" ja joskus sitä tulee harrastettua harvemmin...joskus taas useinkin. Eikä kalun koolla ole merkitystä, pääkopan sisältä se tunne lähtee. Mutta vastaan ainakin kysymykseesi 10 Thaimaan reissun jälkeen...Aasialaisilla, esim. Japani on todella maailman tilastojen mukaan pienimmät penikset, kondomitkin ovat paljon pienimpiä. Mutta vastaavanlaisesti siellä on myös naisilla paljon pienemmät vehkeet.Uskaltaisin väittää että täällä neitsyt joka on suomen mittapuun mukaan kireä...hän on löysä Thaimaan mittapuun mukaan. Kokemusta minulla ei tästä ole mutta mitä olen siellä kuunnellut miehiä ja jutellut heidän kanssaan, asia on niin. Eli...jos haluaa tiukkaa ja pientä, kannattaa mennä Pattayalle rantalomalle. Tämä oli tarkoitettu miehille. Mutta luulen että jos suomalainen nainen menisi sinne seksin takia, voisi pettymys olla samanlainen kuin Lisellä nyt. Eli miksi mennä ulkomaille kun omassa maassa on paljon parempaa saatavana...tämä oli naisille :-)

        ne naisten värkit kuitenkaan aivan samassa suhteessa pienempiä ovat kuin paikallisten miesten pilit.

        Tuo "Eikä kalun koolla ole merkitystä" ei kuullosta oikein vakuuttavalta, kun on ensin lukenut n.40 päivastaista kommenttia naisilta. Lisäksi olen henk.kohtaisesti sitä mieltä, että tuo koko typerä fraasi kuuluu samaan luokkaan kun kysytään miehiltä onko rintojen kolla merkitystä: Kukaan fiksu tai järkevä mies ei mene paukauttaan pienirintaiselle naiselle päin naamaa että rintojen kolla on merkitystä. Ei edes näin netin välityksellä, vaikka todellisuudessa olisi aivan toista mieltä. Tämä on vaan ns. kohteliaisuutta toista ihmistä kohtaan, mutta eipä se paljon lohduta kun tietää todellisen totuuden.

        No mä en sentään aio heittää pyyhettä lopullisesti vielä kehään, kuten tämä mun toinen kommentoija aikoi tehdä, vaan aion ottaa kaiken paskan vastaan mitä on tullakseen. Mulla on kuitenkin sen verran vielä self respectiä jäljellä että aion edelleenkin, ainakin yrittää parhaani mukaan, tuottaa suunnattomia pettymyksiä Suomalaisille naisille.

        Ehkäpä kohdalle sattuu joskus sellainen nainen, joka onnistuu niin vilpittömästi vakuuttaan mut siitä että koolla ei ole hänelle merkitystä, että voisin kuvitella eläväni hänen kanssaan, tuntematta oloani luuseriksi/riittämättömäksi joka helvetin päivä.


      • nainen26
        m24 kirjoitti:

        ne naisten värkit kuitenkaan aivan samassa suhteessa pienempiä ovat kuin paikallisten miesten pilit.

        Tuo "Eikä kalun koolla ole merkitystä" ei kuullosta oikein vakuuttavalta, kun on ensin lukenut n.40 päivastaista kommenttia naisilta. Lisäksi olen henk.kohtaisesti sitä mieltä, että tuo koko typerä fraasi kuuluu samaan luokkaan kun kysytään miehiltä onko rintojen kolla merkitystä: Kukaan fiksu tai järkevä mies ei mene paukauttaan pienirintaiselle naiselle päin naamaa että rintojen kolla on merkitystä. Ei edes näin netin välityksellä, vaikka todellisuudessa olisi aivan toista mieltä. Tämä on vaan ns. kohteliaisuutta toista ihmistä kohtaan, mutta eipä se paljon lohduta kun tietää todellisen totuuden.

        No mä en sentään aio heittää pyyhettä lopullisesti vielä kehään, kuten tämä mun toinen kommentoija aikoi tehdä, vaan aion ottaa kaiken paskan vastaan mitä on tullakseen. Mulla on kuitenkin sen verran vielä self respectiä jäljellä että aion edelleenkin, ainakin yrittää parhaani mukaan, tuottaa suunnattomia pettymyksiä Suomalaisille naisille.

        Ehkäpä kohdalle sattuu joskus sellainen nainen, joka onnistuu niin vilpittömästi vakuuttaan mut siitä että koolla ei ole hänelle merkitystä, että voisin kuvitella eläväni hänen kanssaan, tuntematta oloani luuseriksi/riittämättömäksi joka helvetin päivä.

        En kaikkia kommentteja lukenut, mutta sinun viestisi oli kyllä viisaimmasta päästä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, kaikilla meillä on jokin piirre joka ei ole niin täydellinen.

        Olen kyllä samaa mieltä, ettei ihmiselle josta välittää sanota asioita joista hän loukkaantuu. Tiedän erään tytön, joka kärsii vieläkin nelikymppisenä huonosta itsetunnosta siksi, ettei kehittynyt muiden tyttöjen kanssa yhtä nopeasti, ja sitten vielä paljastui, etteivät ne rinnat koskaan kasvaneet kuten niillä koulun ihailluilla tytöillä. Tietysti hän sai kuulla asiasta aika karkeita kommentteja. Turha luulla että sellaisesta lähtökohdasta voi tasavertaiseen ihmissuhteeseen, kun jatkuvasti on tunne, että on jotenkin viallinen. Yksi loukkaava kommentti vaikuttaa aina enemmän kuin useampi kehu. Itsestä on helppo aina uskoa ennemmin jotain huonoa kuin hyvää.

        Tsemppiä sulle m24 ja hyvää kesän jatkoa! Ei noin fiksun kaverin tarvitse olla huolissaan, varmasti löydät kivan tytön joka arvostaa sinussa jotain muuta kuin kalun kokoa. En minä ainakaan miehiä peniksen koon perusteella valitse, enkä ymmärrä että kukaan terve nainen valitsisi. Ja uskon ettei perhekalleuksissasi ole mitään vikaa.


      • M26
        m24 kirjoitti:

        ne naisten värkit kuitenkaan aivan samassa suhteessa pienempiä ovat kuin paikallisten miesten pilit.

        Tuo "Eikä kalun koolla ole merkitystä" ei kuullosta oikein vakuuttavalta, kun on ensin lukenut n.40 päivastaista kommenttia naisilta. Lisäksi olen henk.kohtaisesti sitä mieltä, että tuo koko typerä fraasi kuuluu samaan luokkaan kun kysytään miehiltä onko rintojen kolla merkitystä: Kukaan fiksu tai järkevä mies ei mene paukauttaan pienirintaiselle naiselle päin naamaa että rintojen kolla on merkitystä. Ei edes näin netin välityksellä, vaikka todellisuudessa olisi aivan toista mieltä. Tämä on vaan ns. kohteliaisuutta toista ihmistä kohtaan, mutta eipä se paljon lohduta kun tietää todellisen totuuden.

        No mä en sentään aio heittää pyyhettä lopullisesti vielä kehään, kuten tämä mun toinen kommentoija aikoi tehdä, vaan aion ottaa kaiken paskan vastaan mitä on tullakseen. Mulla on kuitenkin sen verran vielä self respectiä jäljellä että aion edelleenkin, ainakin yrittää parhaani mukaan, tuottaa suunnattomia pettymyksiä Suomalaisille naisille.

        Ehkäpä kohdalle sattuu joskus sellainen nainen, joka onnistuu niin vilpittömästi vakuuttaan mut siitä että koolla ei ole hänelle merkitystä, että voisin kuvitella eläväni hänen kanssaan, tuntematta oloani luuseriksi/riittämättömäksi joka helvetin päivä.

        Pakko laittaa tähän vielä sen koosta! Itselläni on aika kookas ja päästä paksu,senpä takia sen sisään saaminen on välillä ongelma tai ainakin olen tehnyt siitä ongelman.Tykkään antaa naiselle suuseksiä ja ja käyttää käsiäni, mutta kun tulee aika varsinaiseen yhdyntään,tulee korvien välissä ongelmia.Eli naisen täytyy olla todella märkä jotta saan sen helposti sisään ja usein jos se ei heti mene niin tulee ns.laskuefekti, eli seisokki lakkaa ja menee halut. Useasti olen jäänyt ilman varsinaista yhdyntää ja saan siitä suorituspaineita seuraavia kertoja ajatellen.Nykyään pelkään mennä uuden naisen kanssa sänkyyn tämän takia. Siksi toivon että ihmiset ovat kärsivällisiä seksin suhteen ja ymmärtämystä toista kohtaan.Kaikilla meillä on ongelmamme oli "sen" koko mikä tahansa...mutta puhumalla ja opettelemalla tuntemaan toisen niistä selviää! Löysin Reilu kuukausi sitten naisen,jonka kanssa seksi tuntuu taas mahtavalta ja olen onnellinen siitä!
        Miesten ei pidä ottaa paineita peniksensä koosta,oli se sitten pieni tai iso, kyllä sitä jossain vaiheessa vastaan tulee oikean kokoinen "vastakappale" jossa "sen" on hyvä olla!=0) Ja lopuksi täytyy vielä todeta tämä vanha asia,että kyllähän kaikki on kiinni siitä yläpäästä...


    • Iines

      Mutta itsehän miehesi valitsit.
      Ja sitten kun kaikki miehet ovat vanhoja ja impotentteja ei se enää haittaa.

      • ....

        ...rauhottavaa


    • aikuinen nainen

      älyttömät mittasuhteet saanut turhanpäiväinen jaaritus, sille koolle EI itse mitään voi,turhaa miesten herjaamista. Kuten ei voi muullekaan ulkoiseen olemukseen liityviin asioihin.

      • koko ohje

        Tulee nyt.Avattu kaljapullo lattialla seisten noin 4cm sisään.Ohuempi pää sisällä,kävelet 10m hajareisin,saat 10pistettä,metristä tulee 1piste jne.Jokainen voi testata tussunsa tiukkuus asteen.Näin selvitämme onko hyviä tussuja olemassakaan.


    • Inari

      vieläkös siellä helsinkissä naihhaan.. vehkeet ne
      kutistuupi teillä siellä onhan se kumma jos ei ku
      vaan puhutaan ja kirjotellaan jonninjoutavia. täällä sitä vaan pärskytellään ja joka päivä monta kertaa, jo pyssyy vehkeet kunnossa

    • jouku juoku

      alkaakohan tämä olla niitä luetuimpia viestejä ikinä?

      ja kaikki lähti pienestä jutusta liikkelle. ei varmaan tuo nainen arvannut että näin paljon keskustelua syntyisi.

      mutta että yli satatuhatta kertaa luettu...huh-huh

      • Tuhnu

        Öh... hiukan mautonta, mutta taitaa olla ko. miehellä Suomen tunnetuin penis tätä nykyä.


      • HEH
        Tuhnu kirjoitti:

        Öh... hiukan mautonta, mutta taitaa olla ko. miehellä Suomen tunnetuin penis tätä nykyä.

        mitä tästä opimme, myös pieni voi olla hyvä


    • m24

      Kuten jo mainitsi aikaisemmissa viesteissäni, olen lukenut nämä kaikki kommentit varmaan 2x kertaa läpi ja ensimmäinen reaktioni oli vitunmoinen masennus/itsesääli/vastaava, mutta nyt yön yli mietittyäni tulin toisiin aatoksiin.

      Ensinnäkin arvoisat Suomen naiset: Jos ei vittu keskiverto,-tai muutaman sentin lyhempi penis tunnu riittävän niin suosittelen hankkiutumaan eroon siitä saatanan läskikerroksesta, mikä näistäkin vastaajista varmaankin n. 80 % on. Alkaa seksielämä kummasti paranemaan kun pystyy kokeilemaan muitakin asentoja kun sitä iänikuista lähetyssaarnaajaa. Eikait mikään maailman mulkku riitä esim. taakapäin panoon, jos persposket on ko 2 rantapalloa.

      Ja saattaa se lähetyssaarnaajakin olla miellyttävämpää, kun miehelle ei iske ahtaanpaikan kammo siellä reisien/jalkojen välissä. Ja kaiken tämän lisäksi saattaa sille teidän miehellennekin tulla uutta intoa edes yrittää saada jotain aikaiseksi, kun ensimmäinen näky ilman vaatteita ei ole riipputissit tai raskausarvet.

      Treenatkaa niitä helvetin pimppejänne. Luonto ei ole teitäkään sattunut siunaamaan valmiiksi tiukalla pillulla. Mulkkua kun nyt ei saattuneesta syystä voi suurentaa kovin helposti muuta kuin muotoilemalla se vasaralla uusiksi, mutta tulos saattaa olla pitkällä tähtäimellä heikohko (toisaalta voitte sen muotoilun jälkeen antaa sen armon napauksen sille miehelle takaraivoon, niin ei tarvitse täällä etsiä pettämisella moraalista oikeutusta).

      Vittu mulla ainakin meni loppukin kunnioitus naisia kohtaan tämän jutun perusteella, ja tilalle tuli helvetillinen vitutus. Tähän loppu ns. herrasmiehen käytös. Jos nyt satun enää koskaan pillua saamaan, ja sattuisi käymään niin hassusti että naisella olisi mun mielestä löysä pillu, niin tästedes aion siitä myös samantien mainita päin naamaa, ja vittuilla vielä mahdollisista muista huomaamistani "vioista" päälle.

      Loppu tämä naisten pillin mukaan tanssiminen ainakin mun osalta. Vittu oon sitten vaikka ennemmin ilman, kun alennun moiseen saatanana paskaan.

      • n35

        Kylläpä sinulle on todella huono itsetunto jos kirjoituksien perusteella noin hermosi menetät. Mene kuule sinne Thaimaan reissulle. Siellä saat naisia joilla ei ole persposkia, arpia yms. Siellä saat tiukkaa tuheroa, joka varmaan sopii sinun pienelle pelillesi. Ei tarvitse valitella löysyyttä. Rakkaudesta en mene sanomaan mitään mutta tuskin sinä sitä edes haet tuon kirjoituksesi perusteella. Parempi Thaimaan hoikka ja tiukka huora kuin suomalainen läski, löysäpilluinen nainen. Onneksi olen aivan tavallinen nainen, normaalipainoinen mutta varmaan sitä selluliittiakin on pepussa ja vatsassa. Tiukkuuskin katosi lapsien myötä eikä mitkään jumpat auta, mutta seksielämä on hienoa ja mieheni haluaa edelleenkin vaikka en olekaan täydellinen. Ihanaa elää tätä elämää, ihana rakastaa ja saada vastarakkautta. Sitä toivon kyllä sinullekin.


      • dfldsöfsdf

        Kylläpäs oli aikas sovinistinen kirjottelu naisista...Sinä se tässä ongelma olet PIENI LÖYSÄKULLINEN avuton mies, joka ett tiedä tästä maailmasta mitään...Tottakai jokaisella naisella saa olla rakastaja (jolla isompi kulli, huom ei isoin) ja kyllä se miehestä on kiinni osaako se käyttää sitä kullia...Hanki elämä ennenkun kirjotat tänne yms...Rakastajista on hyviä kokemuksia, ja jokaisella varmasti niitä on sekä naisilla että miehillä...Löysä pieni kulli kun ei vaan kiinnosta, siis prinssinakin kokoinen, se sopiva on sopiva ja siitä isompikin mielen mukaan...Ett täällä itke naiset sitä ja naiset tätä..Mene itseesi ennenkun lauot paskaa täällä!!!! Ja täs naiset totesi saman mitä kirjotan....Se hyvä ett erikokoisia kyrpiä, jokaiselle naiselle on mistä valita, sopii jne...Ett älä nuori mies ota itseesi tätä..suvaitsevaisuutta jne..Se joka haluaa isonkokoista kullia, sen on jokaisen naisen oma asia, muitten siihen puuttumatta...ja paksuus se hyvin oleellinen kuin niin se koko...Mut kieltämättä kiva/hauska katsoa isoa kullia, jos ei välttämättä käytännös...Jokaiselle jotakin mielikuvaa tästäkin asiasta...Terve Itsetuntoiset miehet ei näin asioita sano, vaan kannustavat naisiaan erilaisuuteen huumorin terveellä tavalla, täs miehen kalun koko asiaan, ja niitä onneksi on paljon!!!!!!


    • Utelias

      Menepäs www.msn.fi kotisivuille ja sieltä sokkotreffeille. SIellä mm. isomunainen Henry Saari hakee itselleen seuraa joten otapas yhteyttä..voit saada sieltäkin sitä kauttakin isoa munaa kun sen tarpeessa olet.
      Siellä on kuvia miehistä mutta heidän peniksien kokoja ei kyllä ole kerrottu. Joten vastaile heille ja muista kysyä ensimmäiseksi peniksen kokoa ettei taas tule pettymyksiä. Kuinka muuten haet sitä isomunaista miestä pettämisen tiellä? Kysytkö aluksi heti vai kokeiletko? Varmaan aika hurjaa miehelle vaikka tanssiparketilla jos joku kokeilee jalkovälin kokoa ;)

    • jjj

      Ne jotka täällä nyyhkii 15 cm "prinssinakkiaan" niin tiedoksi että NORMAALI MIEHEN PENIKSEN KESKIPITUUS EREKTIOSSA ON 13.5-17.5 CM(keskiarvo 6.21 tuumaa, keskihajauma 0.77 tuumaa)!! Joissain tutkimuksissa on saatu keskipituudeksi vain 14.5! Lakatkaa nyt piru vie lukemasta sitä Reginaa ja Play Girliä ja palatkaa vähitellen maan pinnalle!! Ja jos ei jollekkin diivalle kelpaa niin hankkikoon dildon tai käyköön maksullisilla... Olkaa ylpeitä prinssinakeistanne toverit älkääkä alistuko!! :) prkl!

    • äijä

      ..olet vieraissa käynyt niin miehesi pitäisi myös käydä painamassa piukkaa teinipillua joille tuon kokoinen on juuri sopiva!

      • Anonyymi

        Heh, 🤣 hyvä kommentti.


    • se on

      12 senttinenkin niin ei se ole enää pieni. 12-15 cm haarukkaan kuuluu valtaosa miehistä.

    • heh

      Telkust tulee uusintana sarja "teräsmieheni". Siinä naispääosaa esittää nuori terry hatcher, aivan ihana nainen, sen vuoksi katson sarjaa. Yhdessä jaksossa paha mies oli pienentänyt teräsmiehen tulitikkuaskin kokoiseksi ja sit se lenteli ympäriinsä. odotin koko ajan et terry sanoo: "rakas, koolla ei ole väliä", mut ei se sit sanonutkaan...

    • Riitosa

      Kyllä se on niin että pienelläkin pärjää 13cm
      Kunhan se emäntä ei maata rötkötä ja ajattele niitä muita ukkoja koko ajan. Kuka sitä kumipatjaa nussii.
      Jos huomioidaan toiset ja rakastetaan toista siinä ei pienellä ole väliä. Voihan se olla nainenki liian leveä synnytettyään muutaman kakrun ennekuin paikat kiinteytyy.

    • Ansku83

      Mielestäni tuo on aika pieni asia sen rinnalla että voit ajatella että miehelläsi on muut ominaisuudet hyvät. Osaan silti kuvitella miltä sinusta tuntuu, ja helppohan tässä on kirjoitella kun itse en seurustele edes. Ei ehkä kannata koko ajan kiinnittää huomiota vain kokoon. Jos teillä on muuten kaikki hyvin ja suhteenne toimii niin ei muuta kun puhaltakaa yhteen hiileen vain!

    • Anonyymi

      onko ukolla pieni muna

      • Anonyymi

        😂👏🏻🍤


    • Anonyymi

      Jospa työntäisit pesääsi pimperon, niin edes miehesi tuntisi.

    • Anonyymi

      Joooo se on todella vaarallista, JÄTÄ SE JO... (jos sil on pieni)

    • Anonyymi

      No, kai munn perässä juokseva Lise on parissakymmenessä vuodessa tajunnut sentään vaihtaa miestä, jos on tullut valinneeksi väärin.

      Itse en pettäisi, en mulkun koon enkä muun vuoksi. Jos mies on muuten hyvä, luonteeltaan ym., niin olkoon pieni muna, mulle kävis. Mutta en olekaan Lise. ;)

    • Anonyymi

      Vanha aloitus... Onhan naisen oma etusormikin pieni ja sillä voi silti tuottaa nautintoa. Mutta jos pitää isoista vehkeistä, niin sittenhän pitää. Ei se ole muilta pois.

    • Anonyymi

      Mitä sitten? Kyllä pienelläkin pelillä itsensä tyydyttää.

    • Anonyymi

      Monta kertaa olet pettänykun tekee mieli isompaa

    • Anonyymi

      Onko kaikki mahtut sisään Monk sanoo mulla iso mulla 12

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe