terve kaikki lukijat!
okei,mulla on sellainen ongelma että seurustelin muslimi pojan kanssa,sen kanssa eläminen oli/on helvettiä.ESIM. kaikki oli kieletty:diskoon meneminen,juominen,polttaminen,ja se että piti antaa rahaa koko helvetin aikana!
eikä siinä vielä kaikki,en saanut olla MINUN helvetin hyvien ystävien kanssa!
se oli todella helvettimäistä!
se ISO ONGELMA on se että rakastan sitä aivan MIELLETTÖMÄSTI!!! en tiiä olenko tyhmä vai sekaisin...
kysytään näin "voiko muslimi uskonto ehkä vaihta?"vastaus: "EI!"
joten kaverit antakaahan palautetta....ja pian!
kiitos =)
HELVETTI!
5
1381
Vastaukset
- jees mies
Neuvoja: jätä se,
älä jätä ja löydä itsesi hellan ja nyrkin välistä, älä helvetissä anna sille rahaa niin silloin saat selville minä hän pitää sinua, äläkä muutenkaan anna ja viimeinen neuvo: kasva vielä kolme vuotta ja sitten kato onko susta seurustelemaan. - kaukana!
Jätä se tai voit olla todella vaikeuksissa. Jos et muuten usko niin lue Norma Khourin kirjoittama kirja KUNNIAMURHA mikä kertoo millaiseen uskontoon poikaystäväsi kuuluu. He eivät arvosta naisia paskan vertaa. Kannattas miettiä haluutko todella pilata elämäs!
Suomalaiset miehet kuitenkin parhaita, vaikka sitten vähän juntteja:) - ????
Miksi hänelle piti antaa rahaa? Entä seksi? Sitä ei varmaankaan saanut harrastaa sinun kanssasi?
- exänä muslimi
JÄTÄ!!!!!!!!!!!
Seurustelin itse 2 vuotta muslimin kanssa ja se oli helvettiä!! Rakastin tajuttomasti, mutta suhde päättyi siihen että kaikki kaverit lähti kun niitä ei saanut tavata ja sen jälkeen elämä pyöri vain hänen ympärillään. Lisäksi ymmärsin myöhemmin kuinka paljon hän oli kusettanut mua.... - jaksatko avioliittoa?
etkä pääse mihinkään. Tilanne voi vielä muuttua entistä hankalammaksi. Kyllä rakastaa voi, mutta terveellisempää olisi ehkä vain pysyä ystävyyden tasolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958