Kalkin lisäys veteen...

jyntsääjä........

hanat ja suihkukaappi, kalkki nokkareet kraanan sivussa, vuosia sama homma.Ja arvatkaa mikä penni menee aineisiin joita kaupasta pitää kantaa ja veteen joka kallista sit huuhella niitä myrkkyjä.

Miks kalkkia pitää veteen lisätä noin paljon???vaikuttaako se ihmisen terveyteen millään tavalla??

4

1245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järvenpääläinen

saa vähän väliä hinkata hanoja ym. patapadalla tms. Astiatkin on koneen jäljiltä hieman kirjavia jne.

Mitä aineita muuten käytät kalkin poistoon? itse kun en edes tiedä millä muulla kuin patapadalla lähtee, kalkinpoistoaineella ei oikein irtoa.

Olen asunnut muualla Suomessa eikä ikinä ole ollut vastaavaa ongelmaa. Jostain muistelen lukeneeni, että täällä käytetään eri paikasta otettua vettä. Noh, en muista tarkemmin.

• jyntsääjä.....

monenlaisia aineita kaadan sekasin kalkin poistot jne.wc-puhdistus eli aika*myrkky seos*,katson kaupassa et aine poistaa kalkkia..

liotetaan jne.Ei mee viikkoakaan kun taas kalkki jäämät näkyy taas ja aineet ne maksaa..
        Astianpesu koneessa muovikipot pitää uudelleen huuhtoa ovat ikävän valkean läntikkäitä.

Tämä on länsiuusimaata tämä alue.Vesi maksaa kyllä paljon.Ja enempi kun sitä kuluu ylimäärä.

Muualla asuessa en ole samaan ongelmaan minäkään törmännyt.

• kalkin hyvin

kahvinkeittimestä, joten se poistanee kalkin muualtakin. Etikka on halpaa ja se ei ole myrkkyä, haisee tosin pahalle ja voi aiheuttaa päänsärkyä.

Kaupan kelkinpoisto aineet, on kalliita ja myrkyllisiä. Sitruunahappo taitaa tehdä san homman ja ei haise... apteekista voip kysellä.

Jotakin sähkökäyttösiä kalkinpoistajia on tyrkyllä ja kuulemma toimivatkin.

• Lohjalainen

..vaan lohjanharjun alueen vedessä on kalkkia luonnostaan tosi paljon. Ihmisellehän siitä ei haittaa ole, ainoastaan venttiilien yms. takertelu ja jäämät astioissa ynnä suihkun seinissä. Lähtee sitruunahapolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3155
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2882
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1906
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1741
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1595
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe