Esimiehillä on onneksi mahdollisuus karsia omalle uralle vaaralliset henkilöt pois kun parin vuoden välein pidetään YT-neuvotteluja.
Tämä on hyvä siksi että uhan alla työskentelevät eivät kukkoile eivätkä vaadi näin säästökaudella itselleen kuuluvia ylitöitä tai palkanoikaisuja.
Firma voi hyvin ja Uraputken mahdolliset tahrat jäävät unohduksiin.
YT;ssä eroon liikaa tietävistä.
Oikeus on minulla
3
911
Vastaukset 3
- loparit
Siltä minustakin tuntuu.
- Valtakysym
voiko jollain pikkupomolla olla valta potkia ihmiset ulos jos ei ole hänen mieleisiään?
- nyt työtön
Valtakysym kirjoitti:
voiko jollain pikkupomolla olla valta potkia ihmiset ulos jos ei ole hänen mieleisiään?
Ilmeisesti on jos pikkupomon esimies ei ole kiinnostunut alaisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597