Naiset, mikä teitä viehättää miehissä jotka joko oma-aloitteisesti hakemalla hakee tappelua tai jotka mielellään lähtee aukomaan päätään takaisin jos joku heitä yrittää ärsyttää? Miksi pidätte aggressiivista miestä seksuaalisesti puoleensavetävänä? Tunnetteko olonne turvalliseksi tai ehkä naiselliseksi kun miehenne hakkaa jonkua baarin ulkopuolella ja te seuraatte tilannetta ikkunan toiselta puolelta?
Vai onko niin ettei miehen aggressiivisuus ja tappeleminen yhtään viehätäkään vaan te suhtaudutte siihen yhtä neutraalisti, normaalisti ja huolettomasti kuin esimerkiksi jos mies harrastaisi vaikka koripalloa?
Mikä tappelijoissa viehättää?
30
2983
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
muuten sytytä, mutta toki jos mies on mun takia valmis mätkimään jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon, niin en sitä pahanakaan pidä. Miehen pisteet puolustamisesta ja suojelusta kasvaa roimasti :)
Todellisuudessa tuollaisia tilanteita ei ole sattunut. Miehet ovat mua kohdelleet aina ihan hyvin.
Väkivalta joka muodossa pelottaa, eli en haluaisi kovinkaan väkivaltaisten ihmisten kanssa olla tekemisissä. Toki poikkeus on just tuo itsensä tai mun puolustaminen, se on ok.- naisasiamies..
"jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon"
Eli miehen on hyvä olla väkivaltainen tai vähintään siihen kykenevä kunhan väkivalta kohdistuu naisen hyväksi.
Esim. jos joku huorittelee niin silloin miehen pitää pystyä potkimaan hampaat sisään semmoiselta. - .......................
"toki jos mies on mun takia valmis mätkimään jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon, niin en sitä pahanakaan pidä."
"Väkivalta joka muodossa pelottaa, eli en haluaisi kovinkaan väkivaltaisten ihmisten kanssa olla tekemisissä. Toki poikkeus on just tuo itsensä tai mun puolustaminen, se on ok."
- Määrittele sun tai miehen itsensä puolustaminen. Joku tönäisee sinua baarissa, vaikkakin tahallaan, ja miehesi mätkii toisen sairaalakuntoon -> puolustamista? Yleensäkin hätävarjelun liioittelijalle tulee isompi tuomio kuin itse rikkomuksen aloittajalle. Valitettavan usein näitä näkee, pitää esittää - etenkin kännipäissä. - vänkyrä-nainen
naisasiamies.. kirjoitti:
"jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon"
Eli miehen on hyvä olla väkivaltainen tai vähintään siihen kykenevä kunhan väkivalta kohdistuu naisen hyväksi.
Esim. jos joku huorittelee niin silloin miehen pitää pystyä potkimaan hampaat sisään semmoiselta.niin tilannekohtaisia juttuja. Uskon et mun mahdollinen tuleva mieheni osaa hoitaa kaiken muillakin tavoin jos tarpeellista...parashan se on jos saa puhumalla toiselle jauhot suuhun ettei tarvi käydä käsiksi.. Toisaalta tohon uskoisin pystyväni itsekin.
- vänkyrä-nainen
....................... kirjoitti:
"toki jos mies on mun takia valmis mätkimään jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon, niin en sitä pahanakaan pidä."
"Väkivalta joka muodossa pelottaa, eli en haluaisi kovinkaan väkivaltaisten ihmisten kanssa olla tekemisissä. Toki poikkeus on just tuo itsensä tai mun puolustaminen, se on ok."
- Määrittele sun tai miehen itsensä puolustaminen. Joku tönäisee sinua baarissa, vaikkakin tahallaan, ja miehesi mätkii toisen sairaalakuntoon -> puolustamista? Yleensäkin hätävarjelun liioittelijalle tulee isompi tuomio kuin itse rikkomuksen aloittajalle. Valitettavan usein näitä näkee, pitää esittää - etenkin kännipäissä.sairaalakuntoon tarvi toista hakata, mut kunhan näyttää toiselle et kenen naisesta kannattaa vastedes pysyä kaukana. En kaipaa mitään retteloitsijoitä, enkä riidanhaastajia tai päänaukojia elämääni.
Jos joku tönii, niin ei se nyt niin paha, mut jos joku käy käsiksi joko sanallisesti tai fyysisesti niin silloin mun mielestä "uhri" tai joku muu saa jo tehdäkin jotain.
Mutta siis en mä tollasiin tilanteisiin ainakaan toistaiseksi oo ajautunut. Aika lailla tarvis olla kunnon syy, jos joku mies mulle niin vihainen olisi et jollain tavalla kimppuuni kävisi. - ...................
vänkyrä-nainen kirjoitti:
sairaalakuntoon tarvi toista hakata, mut kunhan näyttää toiselle et kenen naisesta kannattaa vastedes pysyä kaukana. En kaipaa mitään retteloitsijoitä, enkä riidanhaastajia tai päänaukojia elämääni.
Jos joku tönii, niin ei se nyt niin paha, mut jos joku käy käsiksi joko sanallisesti tai fyysisesti niin silloin mun mielestä "uhri" tai joku muu saa jo tehdäkin jotain.
Mutta siis en mä tollasiin tilanteisiin ainakaan toistaiseksi oo ajautunut. Aika lailla tarvis olla kunnon syy, jos joku mies mulle niin vihainen olisi et jollain tavalla kimppuuni kävisi.Yksi naamavärkkiä muovaava lyönti kasvoihin = sairaalakunto. Ja kun minun kokoinen mies lyö, se tarkoittaa jokaista lyöntiä.
- Rauhallinen mies
"ei tappelu muuten sytytä, mutta toki jos mies on mun takia valmis mätkimään jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon, niin en sitä pahanakaan pidä. Miehen pisteet puolustamisesta ja suojelusta kasvaa roimasti :)"
Teitä idoottikanoja löytyy naisista aika paljonkin, on tullut huomattua kun viihteellä on liikkunu. - vänkyrä-nainen
Rauhallinen mies kirjoitti:
"ei tappelu muuten sytytä, mutta toki jos mies on mun takia valmis mätkimään jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon, niin en sitä pahanakaan pidä. Miehen pisteet puolustamisesta ja suojelusta kasvaa roimasti :)"
Teitä idoottikanoja löytyy naisista aika paljonkin, on tullut huomattua kun viihteellä on liikkunu.sinähän hyvinkin tunnut mut tuntevan:)
Minä puolustaisin itsekin ystävääni, miestä, lastani tarvttaessa vaikka väkivaltaisestikin jos tarvetta siihen olisi, mutta ei ole koskaan ollut enkä kovin helpolla usko, et tuleekaan. - Pistemies
sinähän hyvinkin tunnut mut tuntevan:)
Minä puolustaisin itsekin ystävääni, miestä, lastani tarvttaessa vaikka väkivaltaisestikin jos tarvetta siihen olisi, mutta ei ole koskaan ollut enkä kovin helpolla usko, et tuleekaan.Oman kunnian puolustaminen ja itsensä puolustaminen on kaksi täysin eri asiaa. Jos sinua joku haukkuu ja miehesi käy häneen käsiksi niin tämä on kunnian puolustamista, ei suinkaan itsensä puolustamista.
Tuollainen raivostuminen ja käsiksi käyminen on vain osoitus siitä ettei osaa verbaliikkaa lainkaan. Jos joku sinua tönäisee niin voit ihan hyvin miehesi kanssa mennä kysymään että miksi ihmeessä tönäisit. Jos et halua vain poistua tilanteesta niin kuin fiksut ihmiset tekevät. Sitten jos mies käy käsiksi niin sitten saa käyttää myös itse väkivaltaa, koska silloin se on itsensä puolustamista. Typerää kuitenkin kun olisi vain voinut kävellä tilanteesta pois. Toki olisit menettänyt kunnian tappelupiireissä, mutta ansainnut sitä ns. paremmissa piireissä. Toki ihan oma valinta kummassa haluaa menestystä hankkia.
Omasta mielestäni väkivaltainen käyttäytyminen on itsessään jo niin säälittävää etten koe mitään tarvettä lähteä vastaamaan näihin typeriin uhoamisiin kun hän nolaa tarpeeksi itseään jo tekemällä sitä. - Rauhallinen mies
Minä puolustaisin itsekin ystävääni, miestä, lastani tarvttaessa vaikka väkivaltaisestikin jos tarvetta siihen olisi, mutta ei ole koskaan ollut enkä kovin helpolla usko, et tuleekaan."ei tappelu muuten sytytä, mutta toki jos mies on mun takia valmis mätkimään jonkun mua huonosti kohdelleen miehen naamavärkin uuteen uskoon, niin en sitä pahanakaan pidä. Miehen pisteet puolustamisesta ja suojelusta kasvaa roimasti :)"
... eli joku mies hieman huutelee sinulle tai tönäisee sinua niin ikioma luolamiehesi tulee ja tinttaa tätä miestä turpaan? Olet todellakin idootti. Tuollaisia kaltaisiasi kännilutkia on Suomi pullollaan. :( - ilmiselvästi niitä rääpäleitä,
... eli joku mies hieman huutelee sinulle tai tönäisee sinua niin ikioma luolamiehesi tulee ja tinttaa tätä miestä turpaan? Olet todellakin idootti. Tuollaisia kaltaisiasi kännilutkia on Suomi pullollaan. :(joita tosimiehet käyvät muokkaamassa uuteen kuosiin.
Opettele edes käyttäytymään, luonnevikaisuudellesi ei tietenkään mitään voi... - tolle..
Minä puolustaisin itsekin ystävääni, miestä, lastani tarvttaessa vaikka väkivaltaisestikin jos tarvetta siihen olisi, mutta ei ole koskaan ollut enkä kovin helpolla usko, et tuleekaan.linjalle kun lähdetään niin kohta täällä kaikki mätkii toisiaan..Jos tuollainen ilmapiiri on suomessa yleinen en enää ihmettele jos suomi on euroopan väkivaltaisin maa..
Tosimies/nainen on sellainen joka kääntää toisen posken,luuserit on niitä jotka hakkaa. - onkin oikeasti mies
... eli joku mies hieman huutelee sinulle tai tönäisee sinua niin ikioma luolamiehesi tulee ja tinttaa tätä miestä turpaan? Olet todellakin idootti. Tuollaisia kaltaisiasi kännilutkia on Suomi pullollaan. :(On käynyt monesti selväksi. Mutta miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes sitä huomaa.
- Pistemies
onkin oikeasti mies kirjoitti:
On käynyt monesti selväksi. Mutta miehet ovat niin tyhmiä, etteivät edes sitä huomaa.
Mutta tuollaisia naisia on oikeasti olemassa. Eihän näistä keskusteluista tulisi mitään jos jatkuvasti kyseenalaistettaisiin toisen sukupuoli ym. Ja ajateltaisiin jokaisen viestin olevan provo.
- monte1
................... kirjoitti:
Yksi naamavärkkiä muovaava lyönti kasvoihin = sairaalakunto. Ja kun minun kokoinen mies lyö, se tarkoittaa jokaista lyöntiä.
jokaista lyöntiä jonka saat osumaan ;)
- ei yhtään mikään
Ihmettelen että annat vain kaksi vaihtoehtoa, positiivinen tai neutraali suuntautuminen?
En usko että kovin monia viehättää tappelijat. Olen kyllä itsekin ihmetellyt miten jotkut naiset voivat tyynenä katsoa vierestä kun poikaystävä tappelee. Mun mielestä se on käsittämätöntä, mutta tosiaan aika harvinaista - omaan kaveripiiriin ei kuulu ketään joka tappelijoita ihannoisi, ei kyllä onneksi tappelevia miehiäkään. Minä en sietäisi aggressiivista miestä.
Minäkin voin kyllä jossain määrin ymmärtää joissain tilanteissa väkivaltaisen käytöksen. Erään kaverini siskon mies oli hakannut ko. siskon, ja nähdessään tämän miehen kaverini menetti malttinsa ja tinttasi nyrkillä. En tosiaankaan siihen kannustaisi eikä se ole mielestäni järkevää mutta ymmärrettävää. Minäkin suuttuisin todella tulisesti jos joku vahingoittaisi minun sisaruksiani.
Minun takiani en halua että kukaan alkaa tappelemaan, täytyy todella olla terveydellinen vaara kyseessä että väkivaltaiseksi pitäisi alkaa. Minä pidän parempana muuta tapaa "puolustaa kunniaani" (jos sitä haluaisin/tarvitsisin) kuin tappelu, josta ei voi seurata mitään hyvää.
Väkivalta synnyttää väkivaltaa - ei mikään turha sanonta. - Honoeyyy
En pidä. Suhde loppuu välittömästi, jos mies alkaa uhkailla väkivallalla jotain ihmistä. Minusta mies ei ole mies, jos ei osaa sanallisesti selvittää asioitaan.
Ja en tarvitse "ritaria" itseäni puolustamaan. ..tykkääkö naiset sun mielestä tappelijoista? Voin kertoa että ei tykkää. Jos jotenkin pitää yleistää niin oman kokemukseni mukaan naiset tykkää verbaalisesti lahjakkaista, sosiaalisista miehistä, jotka näyttää miehiltä. Tappelemista pidetään typeränä lowlifen junttitouhuna.
- .......
Kuvailit suunnilleen vastenmielisimmän miestyypin mitä on olemassa.
- idiootit
minä arvostan miestä joka ei provosoidu esimerkiksi vittuilusta vetämällä turpaan vaan antaa sanallisesti älykkäästi (älykkäämmin kuin aloittava osapuoli) takaisin. Olen todistanut muutaman kerran tällaista tilannetta ja kyllä niitä vittuilevia, tappelua haluavia ääliöitä vituttaa, kun ne nolataan. Yleensä he provosoituvat ja käyvät päälle, ja silloin voi tietenkin puolustaa itseään.
Takki auki tappelua hakeva, kännissä oleva "mies" on junttimainen näky ja säälittävä.
Jos mieheni olisi tuollainen, häpeäisin silmät päästäni ja miettisin vakavasti suhteen tulevaisuutta uudelleen- Pistemies
Jos tietää että sanailu johtaa tappeluun niin silloin lopputuloksen kannalta olisi täysin sama jos jos lähtisi suoraa sillä "takki auki" -asenteella. Mielestäni on parempi jättää asia sikseen. Jos tuollaista arvostusta tarvii niin mielestäni silloin kannattaisi tarkistaa onko kaikki ihan kohdallaan omassa elämässä.
Täytyy myöntää että itseänikin nuo valitukset joskus vituttaa ja joskus kyllä tulee sanottua takaisin ja ns. haastettua riitaa, mutta pääosin kyllä pyrin pysymään näistä tilanteista erossa jos vain mitenkään kykenen. En kyllä ole toistaiseksi vielä ketään joutunut lyömään, mutta voimaa olen joutunut käyttämään muutaman kerran. - ei tahallista ärsyttämistä
Pistemies kirjoitti:
Jos tietää että sanailu johtaa tappeluun niin silloin lopputuloksen kannalta olisi täysin sama jos jos lähtisi suoraa sillä "takki auki" -asenteella. Mielestäni on parempi jättää asia sikseen. Jos tuollaista arvostusta tarvii niin mielestäni silloin kannattaisi tarkistaa onko kaikki ihan kohdallaan omassa elämässä.
Täytyy myöntää että itseänikin nuo valitukset joskus vituttaa ja joskus kyllä tulee sanottua takaisin ja ns. haastettua riitaa, mutta pääosin kyllä pyrin pysymään näistä tilanteista erossa jos vain mitenkään kykenen. En kyllä ole toistaiseksi vielä ketään joutunut lyömään, mutta voimaa olen joutunut käyttämään muutaman kerran.Puolustamisella en tarkoittanut tappeluun lähtemistä, vaan itsensä suojaamista ja tilanteesta pois pääsemistä. Ja yleensä siinä on ollut kavereita auttamassa, siis pitämässä kiinni tappelun aloittajasta esim.
Ja näitä nilkkejä ottaa myös se päähän, jos EI sano mitään. "Älykäs", rauhallinen kommenttikin silti sattuu heitä. Huono tilanne.
- katrian
mikään - en pidä väkivallasta eikä ole tapanani katsella miten joku hakataan.
Jos vain mahdollista niin menen väliin ; ) - fire_stone
tyhmää lähteä hakemalla hakemaan tappelua. On se kumma ettei asioita osata puhumalla selvittää. Väkivaltasia miehiä näkee ulkomaailmassa yllättävän paljon. Heti jos tulee jotain sanaharkkaa ni ovat toistensa kimpussa nyrkeillä selvittelemässä asioita.
- Idas.
Kyllä jotkut sairaat pitää väkivaltaisista miehistä.
Se on ihan hyvä, että mies on kykenevä puolustamaan, mutta meillä ainakin olen minä se puolustaja.
http://idanblogi.com/
- että emme
elä enää millään kivikaudella. Jos nainen tarvitsee miestä puolustuksekseen, niin ei ole pullat hyvin uunissa.
Välillä tuntuu että tänne kirjoittelevat luolamiehet, ja heitä ihannoivat lutkaluolanaiset. En ole ihan väärässä, MOT. - ----
Ei viehätä. Väkivalta on aina iso miinus miehelle. En nyt tarkoita, että pitäisi olla ns "tuupittavissa", mutta sen verran miestä pitää olla, että pystyy päänaukojille ja riidan haastajille vastaamaan verbaalisesti tai kävelemään tilanteesta pois.
Toisaalta haluan mieheni näyttävän siltä, että hän halutessaan kyllä pystyisi hakkaamaan useammankin riidanhaastajan. Tunnen itseni turvalliseksi ja naiselliseksi, kun vierelläni on iso mies, joka näyttää möröltä mutta onkin kiltti nallekarhu.- Söpö mies (voi harmi)
"Tunnen itseni turvalliseksi ja naiselliseksi, kun vierelläni on iso mies, joka näyttää möröltä mutta onkin kiltti nallekarhu."
Eli tykkäät rumista miehistä. - Nimetön
Söpö mies (voi harmi) kirjoitti:
"Tunnen itseni turvalliseksi ja naiselliseksi, kun vierelläni on iso mies, joka näyttää möröltä mutta onkin kiltti nallekarhu."
Eli tykkäät rumista miehistä.Jep. Luultavasti aika moni muu nainen olisi sitä mieltä, että minun ihannemieheni ulkonäkö olisi ruma. En ole ikinä ihastunut söpöihin, tai edes perinteisellä tavalla komeisiin miehiin. Enkä usko, että koskaan voisin tuntea mitään fyysistä vetovoimaa johonkin "söpöön" mieheen.
- nainen .
Väkivalta on vastenmielistä. Mies, joka saa mut tuntemaan oloni turvallikseksi, kaihtaa tappelua eikä ryhdy edes sanallisesti kisaamaan riidanhaluisten kanssa. Hän ei mene uhoamaan baarissa jollekin humalikolle, joka on vahingossa vaikka tönäissyt minua.
Onneksi tällaisia miehiä on, ja yhden olen löytänyt saman katon alle elämäänkin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830