Jos saa esim. 2500€/kk palkkaa ja sitten työnantaja ilmoittaa, että työpiste ja toimenkuva muuttuu. Toimenkuva muuttuu huomattavasti haastavammaksi ja työmatka pitenee siten, että työpäivä pitenee 1,5-2h/päivä. Työmatkan pitenemistä varten on ostettava uusi auto ja polttoaine maksaa maltaita.
Pitäisi sanoa pomolle summa, jolla raaskii tehdä töitä, mitä olisi muilla mielessä. Oletetaan, että autoon on sijoitettava 10000€ ja vanhan auton vaihtoarvo lähes nolla.
Mitä itse pyytäisitte?
Palkankorotuksen suuruus?
3
2599
Vastaukset
- suunnittelija kans
Mulla jo ennestään pitkähkö työmatka piteni noin 30 km suuntaansaa. Työ muuttui myös hieman haastavammaksi vaikkakin vasta ajan saatossa nähdään mikä mun työkuvaksi lopulta muodostuu.
Autoa ei tarvinnut vaihtaa...
Palkankorotuksesi pyysin 700 e/kk ja sen myös sain ilman sen kummempia neuvottelija. Enemmänkin olisin varmasti voinut pyytää, mutta urakehitys on nyt tärkeämpää! Itse HerraIsoHerra totesi palkankorotustoiveeni kuultuaan tuon summan olevan juuri sitä luokkaa mitä oli olettanutkin.
Mutta nämähän on ihan tapauskohtasia juttuja.- Mekaniikkasuunnittelija
Itse ajattelin 800€ lisää, joten vastauksesi oli aika piristävä, sillä oltiin aika lähellä.
Kiitos vielä kerran vastauksestasi. - lisää..
Mekaniikkasuunnittelija kirjoitti:
Itse ajattelin 800€ lisää, joten vastauksesi oli aika piristävä, sillä oltiin aika lähellä.
Kiitos vielä kerran vastauksestasi.Itse sain myöskin vastaavanlaiseen palkkaan 800 euroa lisää, joten suosittelen kyllä. Työaikani piteni 2 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760