Hei! mistähän kuopiosta tai kuopion lähistöltä voisi löytää TOP DANIELSIN korkeapohjaisia kenkiä. kuopiossa pazzosta olivat koot loppuneet :/ tai onko jossakin verkkokaupassa. saa ilmoittaa myös muita kaupunkeja mistä löytyy. tässä kuva semmoisista kengistä jotka haluaisin: http://www.aijaa.com/v.php?i=1825372.jpg
TOP DANIELS ?? mistä löytyy
6
900
Vastaukset
- Jeeni
Mä en ole löytänyt noita mistään kaupoista vuoden 2001 jälkeen.Silloin oli tosi monella mutta nyt löytyy huutonetistä tai kirppiksiltä lähinnä.Omani löysin lahden kirppikseltä.Kannattaa huutonetistä käydä katsomassa hakusanoilla TD kengät tai top daniels.
- Jeenau
Yritin myös metsästää kyseisiä kenkiä monta vuotta,enkä kaupoista ole löytänyt 2001 jälkeen,noita oli silloin tosi monella.Kirppikseltä Lahdesta löysin omani,ja huuto.netissä olen pariin otteeseen nähnyt myytävänä.Hakusanoilla TD kengät pitäisi löytyä jotain.
- 483729
Eikö näitä tosiaan saa nettikupoista (olen yrittänyt kyllä etsiä)? Huutonetissä ei ainakaan tällä hetkellä ole ja kaupoista ei löydy muitakaan paksupohjaisia kenkiä.
- Tanja-Marika
Moi. Ootko jo löytänyt itsellesi kyseiset kengät? Mulla ois myytävänä käytetyt kokoa 38. En ole käyttäny kenkiä kovin paljon joten ne on ihan uudenveroiset. Vastaile jos kiinnostaa, voin laittaa sulle vaikka kuvan....
- rbk
Moi !!!
Kuinka saan sinuun yhteyden "Tanja Marika" kun olisin kiinnostunut Top Daniels merkkisistä lenkkareistasi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811238
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47654Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t234566Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305566Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7520