itse tehty rustolävistys

sannip

moi. sellasta kyselisin, että voiko rustoon tehdä itse lävistystä ja kuinka kivuliasta se on ja mitä vaarjoa siihen liittyy? ajattelin ensin kysyä täältä yeiltä, ennen ku rupeen neulan kaa söhii;Ss ;D

12

3559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonuuuu

Kaipa siihen voi. Jos vaan kantti kestää. Tiedämpähän vain kokemuksesta sanoa että hirvittävän kivulias paikka on tuo rusto lävistyksiä tehdä. Ja saa painaa aika huolella että menee läpi.

Vaaroista en tiedä mutta ne olisi syytä tietää kaikki ennen lävistämistä.

Ihan vielä vinkkinä sanoisin että et sitten millään likaisella hakaneulalla mene sitä tekemään. Hae edes Apteekista kanyyli neula, omani maksoi 34 snt. Toki kaikkein paras olisi lävistys neula :D

• on "lävistysneula"

En oo ikinä kuullukaan...mitä eroa ???

• misfit

oon tehny ite kolme läväriä rustoon, ei se ainakaan mulla sattunut ollenkaan.
        sehän riippuu ihan ihmisestä onko se ollenkaan kivulias. ja parempi se on itse tehdä jos osaa, kuin ottaa ampumalla..

• JÖÖöööö
        on "lävistysneula" kirjoitti:

En oo ikinä kuullukaan...mitä eroa ???

Semmone ku mil lävistäjät lävistää, kanyylineula. Se on 2mm paksu, joka on sisältä ontto.

Nii ja sit injektioneula on semmonen minkä saa kiinni ruiskuun. se on 1,4 mm paksu. See taitaa olla paksuin mitä on saatavana. Niitä saa ostettua apteekista :)

toivottavasti selvensi jotenki.

• invisible_demon
        JÖÖöööö kirjoitti:

Semmone ku mil lävistäjät lävistää, kanyylineula. Se on 2mm paksu, joka on sisältä ontto.

Nii ja sit injektioneula on semmonen minkä saa kiinni ruiskuun. se on 1,4 mm paksu. See taitaa olla paksuin mitä on saatavana. Niitä saa ostettua apteekista :)

toivottavasti selvensi jotenki.

Kyllähän toi selvensi ja hyvinkin.
        Mulla iteläni ammuttiin rustoon tosa kuukaus ennen jouluu. ei tulehtunu.
        mut sit ku laitoin siihe sellasen renkaan mis oli paksu runko ni se teki mun korvaan sen reijän viereen kamalan kolon ja oli kauan aikaa kamalan kipee. mut sain sen kuntoon ku lainasin tyttöystävältäni kielikorua ja laitoin sen siihen ja nyt se on hyväs kunnos.ja kielikoru on muutenki hieno rustoreijäs.

P.S kulta saat tän sun kielikorus takas kyl pian ku saan hommattuu oman tapin siihe

Hehe selasin tätä sivustoo aika kaua hakusanal "rustokoru" ja enkä oikee löytäny. mut sit muistin ton "JÖÖöööÖ" nimimerkin ja laitoin sen hausanaks ja löysin melkee heti tän

• asdgh
        misfit kirjoitti:

oon tehny ite kolme läväriä rustoon, ei se ainakaan mulla sattunut ollenkaan.
        sehän riippuu ihan ihmisestä onko se ollenkaan kivulias. ja parempi se on itse tehdä jos osaa, kuin ottaa ampumalla..

Joo tein ite rustoon korun eikä sattunut ollenkaan, korun työntäminen reikään oli sitten toinen asia... eli kannattaa valita tarpeeksi paksu neula :') koru parantui kivasti eikä mitään tulehduksia tullut

• juuupppsss
        asdgh kirjoitti:

Joo tein ite rustoon korun eikä sattunut ollenkaan, korun työntäminen reikään oli sitten toinen asia... eli kannattaa valita tarpeeksi paksu neula :') koru parantui kivasti eikä mitään tulehduksia tullut

kävin ite ottaa tattoos rustoon nii ne teki sen neulal nii ei sattunu ollenkaa ja oon 12 :).... ja ne sano siel ettei kantsiottaa ampumalla koska se pyssy niinku repäsee sen ihan mut se neula menee suoraa läpi:D... nii minä ainaski suosittelisin neulaaa enkä sitä ampumahässäkkää:D.

• 9e9e9e

itekki ois suunitteella ottaa sen rustokorun , mutta harkitten vielä xd

• No ennemmin ite...

Moi vaan!
      Mulla tuli kans joku aika sitte kamala hinku saaha rustokoru ja niinpä käytiin tuumasti toimeen.
      Ite en itelleni ossais lävistystä tehä ja se olis meikällä nii hakuammuntaa muutenki että mieluiten luotan itteni jonku toisen varmempiin kässiin.
      Jote tämä ratkes nii että sisko teki mulle lävistyksen vanhempien kotona iha pienellä injektioruiskulla (oisko ollu noi 2 millinen, koska en halua mittää venytyskorua) eikä desinfiointiainetta säästelty.
      En ite maha olla kovin kipuherkkä tyyppi mutta jonkulaista kipua aiheutti vasta korun työntövaihe reikään, ei onneksi sentää sekkää ollu nii sietämätöntä kuitenkaan. Ja laitettii aluksi pieni hoitorengas korvaa ja se parantu hyvi eikä kippuilu jälkikätteenkää. Vaihoin just eile siihe noi 4:n viikon jälkee tavallisen nappikorun (voi olla liian aikastaki ehkä) ja se suju iha moitteettomasti neo amiseptia unohtamatta.
      Tosiaa lävistyksen desinfiointi on tärkiää varsinki parantumisvaiheessa mielellään joka ilta (okei en ite ehkä muistanu/jaksanu sitä nii säännöllisesti käyttää mutta se noppeuttaa paranemista ja ehkäsee pahemmilta tulehuksilta. Ja se kyllä kannattaa vaikka kui laiskottas; -hyi mua! ;D )
      Sisko on muute kans tehny mulle kakkosreiät korvii nyt alkukesästä (vaikka ei mikkää ammattilainen ookkaa) ja en oo kyllä tulehuksista missää vaiheesa kärsiny, ainuastaa sillo oli helvetillinen tulehuskierre ko otin korvii ekat reiät ja ne laitettii ampumalla yhessä parturikampaamoliikkeessä.
      Että kyllä suosittelen kotilävistyksiä ainaki korvii mikäli on vaan kipua kestävä ja on käytösä puhtaat välineet. Eikä rahakaa oo sillo mikkää ongelma. ;)

• Isse taas

Vielä siitä neulan koosta, en nyt iha tarkkaa muista sitä millimäärää mutta kuitenki se oli semmonen apteekista ostettu halpisneula, (just se 34:n centtiä maksava) ja nehä on kaikista hygieenisimpiä näitä lävistyshommia varten.
        Muuten muistan ko ostin kerran sen neulan apteekista ja se apteekin täti tievusteli että mitä varten tarvin sitä ja sitte kauhisteli että ei kai sitä ite korvia voi rei'ittää... :D Mutta sain kuitenki neulan ja sille on ollu paljonki käyttyä viime aikoina. :)

• moikkavaa

Mä ajattelin et joo viitinkö tehä rustolävistystä ite, aloin lukee just suomi 24 et joo ei kannata blaablaa sit vaa olin et joo vittu ihasama teen sen ja todellaki kannatti. EI mitää ongelmaa tähä asti ja rusto lävistys tos kukoistaa

• kikkelikoikkeli

btw iha normi neulalla tein ja tungin normi korviksen, meen ostaa rusto korviksen myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe