SINÄ SIINÄ JOS OSAAT LAULAA JA HALUISIT BÄNDIIN LAULAA .... hyvä koska olemme juuri aloittaneet harjoittelun .... mikki ja pa-kamat löytyy olemme noin 14-16 vuotiaita bändissämme on kaks kitaristia ,basisti, rumpali ....treeni kämppämme sijaitseee tervakoskella (janakkalassa) eli Hämeenlinnan ja riihimäen välissä eli jos kiinostaa niin vastaile.....keikkoja tiedossa...joskus
SINÄ !!! OSAATKO LAULAA.....
3
652
Vastaukset
- tarkoittaa
noin 50 vuotiaita
- laulavatyttö
eli täytän 14 pian, ja lauloin sellases musiikkiopiston bändis 4 vuotta. asun pyhäjärvellä..oulun läänissä ja mulle musiikki on elämä. jos kiinnostaa nii viestii tännepäi.
- Mikuto
Moi! Olen tässä jonkin aikaa haaveillut jonkinlaiseta laulu-urasta ja päätin ny si etsiä jos löytyisi joku johon huolitaan mukaan. Ääntäni on kehuttu, mutta taidosta en niinkään tiedä mutta nautin laulamisesta ja harjoitan itse omaa ääntäni omissaoloissani
Nimi: Tino Jansson
Syntynyt: 18.02 1991 (17v)
Asuinpaikka: Forssa
Harrastus: Piirtäminen, shoppailu, syöminen (harrastanut myös ilmaisutaitoa)
Lempi bändi: An Cafe
Kiinnostukset: Taide jossakin muodossa, laulaminen, tytöt, vaatteet, J-Rock jne
Kuviani löytyy IRC-GALLERIA:sta nimimerkillä: Mikuto
Ottakaa yhteyttää jos haluatte tietää lisää! muussatapauksessa hylätkää minut :´D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872