Moikka!
Aloitin toissapäivänä uudessa työpaikassa. Kyse on myyntityöstä. Uutta asiaa on tullut valtavasti ja pelottaa, miten opin kaiken niin nopeasti kuin minulta oletetaan. Vastuu on iso ja minulla ei kamalasti kokemusta ole, mutta yritän parhaani!
Onko muilla tällaista ahdistusta uuden työn aloittamisesta? Onhan se normaalia, mutta ei jaksaisi odottaa, että oppii talon tavat kunnolla ja pystyy olemaan varma tekemisissään.
Uuden työn aloittaminen
3
546
Vastaukset
- pelkäät
Teet sen minkä pysytyt, opit sen minkä opit missäkin ajassa. Miksi hitossa pitää olla täydellinen heti alusta lähtien? Ei ne sua syö vaikka oppisit hitaammin kuin odottavat ja jos syövät niin älä välitä teet vain sen minkä pystyt ja sen verran kuin jaksat ilman suurta uupumusta. Alussa aina hankalaa mutta älä ajattele että sun on opittava heti kaikki täydellisesti....
Ihmiset panikoivat aivan turhaan asioista joihin ei voi vaikuttaa. Älä välitä muiden niskaan hönkimisestä, sano mä teen parhaani ja jos se ei riitä niin se ei riitä. Kuule, ei ne mutkaan olleet seppiä syntyessään.- minut irtisanottiin koeajalla
Ei ne muista millaisia olivat itse aloittaessaan työn eikä ne kaikki ole täydellsiä työntekijöitä, tekevät virheitä vaikka ovat olleet vuoden/vuosia samassa työpaikassa. Kaikki virheet vaan pistetään uuden ihmisen syyksi. Minä jouduin tämän karvaast kokemaan työpaikalla. Olin uusi, tein parhaani, opin paljon uutta minulle uudessa tehtävässä, mutta kuinka kävikään - minut irtisanotiin koeajan viimeisenä päivänä.
- --------------
minut irtisanottiin koeajalla kirjoitti:
Ei ne muista millaisia olivat itse aloittaessaan työn eikä ne kaikki ole täydellsiä työntekijöitä, tekevät virheitä vaikka ovat olleet vuoden/vuosia samassa työpaikassa. Kaikki virheet vaan pistetään uuden ihmisen syyksi. Minä jouduin tämän karvaast kokemaan työpaikalla. Olin uusi, tein parhaani, opin paljon uutta minulle uudessa tehtävässä, mutta kuinka kävikään - minut irtisanotiin koeajan viimeisenä päivänä.
kuin työpanoksessasi. Se on työnantajalle aika huono valinta pistää juuri opissa ollut työntekijä pellolle jos työntekijälle on oikeasti tarvetta ja aika surkea ja huono työntekijä pitää olla jos tästä syystä joutuu lähtemään. Veikkaanpa että syynä oli muut asiat, kuten työntekijän tarpeellisuuden uudelleenmääritys tai huonot henkilökemiat tai jotain vastaavaa tai sitten työnantajalla ei ollutkaan tarkoitus palkata pidemmäksi aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163405Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833147Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772978Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362809Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582308- 491979
- 941924
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141849Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181829- 571719