Vaimon aiheettomat epäilyt

rasittavat

Miten ihmeessä voin todistaa vaimolleni ettei minulla ole toista naista? Minulle kuulemma tulee selittämättömiä puheluja. Eilen tuli puhelu tuntemattomasta numerosta joka katkesi melkein heti kun vastasin. Se oli vaimoni mielestä rakastajattareni joka tällä tavoin viestitti minulle jotain, esim. että soita myöhemmin. Tänään hän väitti että poistan puhelimestani puhelutietoja. En todellakaan näin ole tehnyt, vain viestit kun muisti tulee täyteen. Hän tarkasti soittaneensa minulle 18.3., tätä ei kuitenkaan puhelimestani löytynyt, kuten ei muitakaan tätä vanhempia tietoja. Voiko puhelin esim. akun mennessä täysin tyhjäksi hukata itse kaikki soitetut, vastatut ja vastaamatta jääneet puhelutiedot? Muuta selitystä minulla ei ole. Jos vain voisin jotenkin todistaa hänen epäilynsä paikkansapitämättömiksi, tekisin sen välittömästi. En juurikaan käy missään muualla kun töissä, joten vaimoni mielestä petän häntä sitten töissä. Yritin selittää että töissä tehdään töitä eikä harrasteta pettämistä, mutta kuuroille korville selitin. Aina kuulemma on aikaa senverran että ehtii pettämään. Edelläolevasta varmaan pystyy päättelemään että suhteemme on isossa kriisissä, eikä tämä sitä todellakaan auta!

8

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua asiantuntijalta

Pyydä vaimoasi menemään terapiaan tai muuten tuota menoa vaimosi menettää sinut ilman toista naistakin. Ei tuossa selittelyt auta vaan terapia. Kulutatte toisenne loppuun, jos ette saa apua.

Mustasukkaisuus johtuu epävarmuudesta, tunteesta ettei riitä ja ole tarpeeksi hyvä toiselle.
      Menettämisen pelko johtaa tuohon ja ikävä kyllä se yleensä toimii niin, että lopulta hän menettää sinut, kun väsyt jatkuvaan vahtimiseen.

Tuo teidän tilanteenne kyllä kuulostaa tosi pahalta.

• määrä puheluita

Esim. monissa malleissa säilyy 10 viimeksi vastattua puhelua.
      Vaimosi ei vaikuta ihan tervepäiseltä.

• Neuvoja.

Tilaa omatoimisesti puheluistasi puhelinerittely.
      Sekä soitetut että vastaanotetut puhelut useammalta kuukaudelta.

Saat myös selville tuntemattomasta numerosta ja salaisista numeroista soitetut puhelut. Erittelyn pitää olla kattava. Maksaa kai jonkin kympin.

• Neuvoja.

Anna hänen valita miltä kuukausilta tilaat erittelyn, ettei hän väitä että tilasit juuri siltä kuukaudelta milloin ei mitään tapahtunut. Tietysti hän voi aina väittää että soittelet prepaidista tai töistä, niin kuin fiksu pettäjä tekisi.

Pidemmän päälle, syyttömän ei kannata seurustella naisen kanssa, joka ei luota.

Minäkään en luota puolisooni ja siksi nukumme eri sängyissä. Syyt ovat vähän vakavammat.

• nainen, eronnut
        Neuvoja. kirjoitti:

Anna hänen valita miltä kuukausilta tilaat erittelyn, ettei hän väitä että tilasit juuri siltä kuukaudelta milloin ei mitään tapahtunut. Tietysti hän voi aina väittää että soittelet prepaidista tai töistä, niin kuin fiksu pettäjä tekisi.

Pidemmän päälle, syyttömän ei kannata seurustella naisen kanssa, joka ei luota.

Minäkään en luota puolisooni ja siksi nukumme eri sängyissä. Syyt ovat vähän vakavammat.

Pitkän päälle todisteleminen ei kannata, jos puoliso on oikein mustasukkainen.

Epäileväinen mieli näkee aina pettämisen mahdollisuuksia - itse päädyin eroon miehestäni siinä vaiheessa, kun hän tarkasti kaiken puhelin- ja postiliikenteeni, kellotti kauppa- ja työmatkoja eikä sittenkään uskonut, ettei mulla ollut toista miestä. Hänestä oli ihan loogista, että jos kauppareissu kestää neljä minuuttia tavanomaista kauemmin, panemassahan sitä on käyty...

• vaimollasi on

muutenkin epäluuloinen persoonallisuus - onko hänen vaikea luottaa myös muihin ihmisiin? Epäluuloiset ovat usein sairaalloisen mustasukkaisia ja asettavat puolisoa kohtaan kohtuuttomia epäilyjä, eivätkä mitkään vakuuttelut auta, vaan kyseessä on psyykkinen häiriö.

• syyllinen epäilee

Näin kävi meillä viime vuonna. Vaimo epäili ja syytteli minua, kyseli kenen kanssa olin missäkin, työmatkoilla.., jne. Kunnes loppuvuodesta paljastui, että hänellä oli itsellään ollut seksisuhde työkaveriinsa yli puolen vuoden ajan... ei sillee...

Eli syyllinen se eniten toista epäilee.

Toivottavasti ei teillä, mutta ei sitä koskaan tiedä?

• ainaista epäilyä

ja kyyläämistä, ilman mitään syytä. Mikään puhe ei auttanut, eikä selkeät näytöt hänen väärässä olostaan.
      Enää en selittele, eikä hänen tarvitse epäillä turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe