Aloinpa tässä ajankuluksi arvostelemaan nykyistä meikkivoidettani.Olisi kiva kuulla myös muiden arvosteluja meikkivoiteistaan... :D
Mulla on Lumenen Double Stay Mineral Makeup,rasvaisen ja sekaihon versio.
Sen hyvät puolet ovat:
keveys
hengittävyys
hyvä sävyvalikoima
Huonot puolet:
-huono peittävyys,ei hyvä juttu aknenkirjavalle naamalle
-epätasainen levittyvyys,kannattaa olla äärimmäisen huolellinen häivyttämisprosessissa
-hankala puteli,sitä joutuu melko väkivaltaisesti ravistelemaan,jotta sieltä saa voidetta ulos
-huono pysyvyys ja ei pysy mattana kauaa,mulla alkaa naama kiiltämään jo muutaman tunnin kuluttua
Taidan palata taas MaxFactorin kestomeikkivoiteisiin,FaceFinityyn tai Lasting Performanceen,ovat ainakin parhaimmat tähän mennessä kokeilemistani... :)
Meikkivoidearvostelu
2
613
Vastaukset
- hempukka88
minulla käytössä tuo lumenen mineraalivoidetta edeltänyt versio, eli matt touch-meikkivoide (saatavilla vielä monista paikoista)
hyvä sävy vaalea sävy vanilla
helppo levittyvyys
riittävä peitto ok-kunnossa olevalle iholle
kevyen tuntuinen
-ihon huonoina hetkinä peitto ei riitä
-pitää rasvaisen ihon kiillon kurissa vain muutaman tunnin
-kuluu päivän aikana pois kasvoilta - photogenic lumessence
Lancomen meikkivoiteet on jo kauan ollut mun luotto meikkivoiteita ja nyt kokeilin ja ostin tämän uuden.
peittävyys
luonnollisuus
levittyy helposti
kuultava iho
kestää koko päivän korjailematta
kosteuttaa
-hinta(?) 45e.
-liian kosteuttava rasvaiselle iholle? Itselläni rasvoittuva sekaiho ja toimii kyllä hyvin, en ole huomannut rasvoittumista päivän mittaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515