Onko kukaan etsimassa aupair-perhetta? Olen itse aupair talla hetkella Lontoossa, mutta lahdossa Suomeen tenttaamaan paasykokeisiin ja perheeni on uuden aupparin tarpeessa.
Perheessa kaksi lasta, 3 ja 6, puhuvat suomea ja enkkua, koska aiti suomalainen ja isa englantilainen. Erittain mukava perhe!
Itse en asu perheessa, vaan vastapaata olevassa students residencessa, ( http://www.hyelm.com/home/ )
ja oon viihtyny erittain hyvin!
mutta kerron lisaa maililla ja toivon etta kiinnostuneet kertoilis myos itsestaan..
Aupair paikka Lontooseen
6
603
Vastaukset
- kiinnostunut!
kuinka pitkäksi aikaa perhe tarvitsee au pairia?
milloin tulet suomeen? itse etsin perhettä kesäksi!- Siniiiiiiii
Olen tulossa Suomeen neljan viikon paasta, huhtikuun viimeisella viikolla.
Perhe tarvitsee aupparia ilmeisesti ainakin touko- ja kesakuun ajaksi, voi menna myos heinakuulle. Mutta jos haluat lisatietoja perheesta niin mailaa mulle, kerron tarkemmin.
[email protected] - Heidiiiiiiiiiiii
Siniiiiiiii kirjoitti:
Olen tulossa Suomeen neljan viikon paasta, huhtikuun viimeisella viikolla.
Perhe tarvitsee aupparia ilmeisesti ainakin touko- ja kesakuun ajaksi, voi menna myos heinakuulle. Mutta jos haluat lisatietoja perheesta niin mailaa mulle, kerron tarkemmin.
[email protected]Ootko Nooran kaveri Sinikka? :) Nooran kämppis täällä huutelee. Sen takii täällä keskusteluissa pyörin kun itekin ajattelin nyt lähteä kesän lopulla/alkusyksystä Lontooseen au pairiks.
- Siniiiiii
Heidiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Ootko Nooran kaveri Sinikka? :) Nooran kämppis täällä huutelee. Sen takii täällä keskusteluissa pyörin kun itekin ajattelin nyt lähteä kesän lopulla/alkusyksystä Lontooseen au pairiks.
No oonhan mina! Hahhaa, oikeestikko oot lahossa? Joko on jotain kiinnostavaa loytyny?
- aleksa
hei!etsin kesällä au-pairiksi Lontoossa.voitko autta?mä olen 17 v.asun Suomessa,lapsi rakas ja etc
- hhenna1
Moikka!
Haluaisin lähteä aupairiksi jonnekkin päin maailmaa esimerkiksi lontooseen. Pystyisin olemaan aupairina muutaman kuukauden tai vaikkapa vuoden verran.
Pikku sisaruksia ja serkkuja olen hoitanut, mutta siihen se lastenhoito kokemus jääkin.
Täytin 18-vuotta viimevuoden lopulla, ajokorttia ei ole vielä.
Olisin kyllä tosi kiinnostunut lähtemään aupairiksi ja olisi kiva jos lähettäisit vaikka mailia ja kertoisit perheestä lisää ja toki kerron myös itsestäni lisää sitten enemmän :)
Terveisin Henna ([email protected])
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837