pettäminen

ei ylpeä

miksi toista petetään? en tajua itsenäni lainkaan. olemme seurustelleet reilu 4-vuotta ja menin humalassa suutelemaan toista miestä toistamiseen. en todellakaan tideä mitä muista haen, sitä vain tekee mieli suudella jotain toista. olenkin miettinyt jatkoa, olisiko syytä erota. en jostain syystä osaa edes katua tekojani. harmittaa vain se, että olen loukannut miestäni, ja todella syvästi! hän ei pysty enään luottamaan minuun, ymmärrettävää. voiko suhteestamme tulla enään mitään, voinko jotenkin saada varman rakkauden tunteen takaisin ja halun olla ainoastaan oman mieheni kanssa? en todellakaan tiedä miten kaiken saisi ennalleen. haluaisin kyllä elää yhdessä, sillä meillä on yhteinen lapsikin. miehessäni on alkanut moni asia tökkimään. yritänkö alitajuisesti pilata suhteemme? jos jollain hyviä neuvoja ni antakaa ihmeessä!

5

750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin?

Sulla taitaa olla huono itsetunto jolle haet pönkitystä.. Fiksu ihminen tekee niin että jos humalassa ei osaa kontrolloida itseään, lopettaa juomisen. Tai jos haluat muut, niin lopeta nykyinen suhteesi koska tuolla menolla se menee pilalle kuitenkin..

• mielestäni

mutta tiedäthän että heikon itsetunnon omaavat naiset eivät voi myöntää tuollaista todeksi sillä jos he myöntäisivät sen niin kukaan ei enää jaksaisi antaa heille huomiota. Kun seuraavan kerran pitäisi saada itsetunnolleen pönkitystä, nainen huomaisikin olevansa yksin ja suurin pelko olisi toteutunut.

• siksi juuri että

Ehkä kaikki miehessäsi tökkii juuri siksi, että se kierolla tavalla sitten oikeuttaisi enemmän sinun tekojasi. Ei tarvitsisi tuntea niin huonoa omaatuntoa. Voi olla että mielesi kääntää asian näin.

Itselläni kyseiset tunteet johtuivat jälkikäteen ajatellen varmasti kyseisestä asiasta. Puolisossa oli kaikki pielessä. Jopa itsekseni ivailin, että miten se onkaan niin tyhmä ettei tajua, mitä olen tehnyt... Halveksin häntä, koska oikeasti halveksin itseäni.

Nyt kun tuosta on aikaa, hävettää se miten häntä kohtelin. Nyt tuntuu taas siltä, että puoliso on ihana, mutta itse en ole hänen arvoinen. Toinen nainen jäi unholaan. Toivon ettei hän koskaan saa asiasta tietää, olen ollut aika idiootti.

Mieti tarkkaan, myöhemmin saattaa kostaa nuo tunteet, että toisessa on kaikki pielessä, jos ei osaa nähdä mistä se johtuu (ja harva osaakaan siinä mielentilassa). Sitten vaihdetaan lennosta ja...ONNEKSI en itse tehnyt niin.

• ap.

itsekkin joskus mietin että kuinka mieheni ei huomaa käytökseni eroa jos olen ihastunut johonkin toiseen...

ja mitä tuohon katumiseen tulee, niin joku aika sitten olimme hetken aikaa erossa (tosin olimme silti yhdessä jatkuvasti). silloin mietin kaikkea sitä hyvää mitä miehessä on, enkä halunut jonkun toisen naisen saavan häntä. kertooko tämä ajattelu rakkaudesta vaiko vain mustasukkaisuudesta? erohan on aina vaikeaa ja pitkän suhteen jälkeen on vaikeaa ajatella toiselle toista. päättelin kaikesta loppujenlopuksi että rakastan häntä edelleen ja siksi päädyimme takaisin yhteen. nyt olen kuitenkin miettinyt, että oliko kyse vain siitä että oli vaikeaa ajatella hänelle uutta, etenkin kun on yhteinen lapsi...
        en kestä ajatella uusperheestä, etenkään jos itselläni ei ole sellaista (en mitenkään itsekäs ole). ehkä me kumpikin ansaitsisimme parempaa... tai sitten olemme täydellisiä toisillemme, en vain tajua sitä.

• pettämistäkö
        ap. kirjoitti:

itsekkin joskus mietin että kuinka mieheni ei huomaa käytökseni eroa jos olen ihastunut johonkin toiseen...

ja mitä tuohon katumiseen tulee, niin joku aika sitten olimme hetken aikaa erossa (tosin olimme silti yhdessä jatkuvasti). silloin mietin kaikkea sitä hyvää mitä miehessä on, enkä halunut jonkun toisen naisen saavan häntä. kertooko tämä ajattelu rakkaudesta vaiko vain mustasukkaisuudesta? erohan on aina vaikeaa ja pitkän suhteen jälkeen on vaikeaa ajatella toiselle toista. päättelin kaikesta loppujenlopuksi että rakastan häntä edelleen ja siksi päädyimme takaisin yhteen. nyt olen kuitenkin miettinyt, että oliko kyse vain siitä että oli vaikeaa ajatella hänelle uutta, etenkin kun on yhteinen lapsi...
        en kestä ajatella uusperheestä, etenkään jos itselläni ei ole sellaista (en mitenkään itsekäs ole). ehkä me kumpikin ansaitsisimme parempaa... tai sitten olemme täydellisiä toisillemme, en vain tajua sitä.

Ei mielestäni susuteleminen ol epettämistä, jos ei pitemmälle meennä, sitähän tekevät melkein kaikki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe