Moi,
Kaikki Itseruskettavia kokeilleet ovat varmaankin huomanneet ja haistaneet sen inhottavan hajun,joka syntyy ihon ja rasvan "kemiallisesta reagtiosta".
Onko kukaan törmännyt tuotteeseen joka ei jättäisi tätä hajuatai ainakaan kovin voimakasta sellasta.??
Olen testannut Doven ja Nivean ja molemmat haisee pahalle.
Vinkkejä kiitos!
Itseruskettavien inhottava käry
3
497
Vastaukset
- ...................
garnierin bodysummer ruskettava suihke haisee vähän paremmalle. tosin sitähän ei voi tietää, miten se eri ihmisten ihoilla reagoi. mulla toiminu paremmin ku muut :)
- käyttäjä
Olen itse käyttänyt usen vuoden ajan Widmerin itseruskettavaa emulsiota. En ole huomannut siinä mitään hajua, mutta voihan olla että jokaisen iho reagoi omalla tavallaan ja voi saada aikaan hajun. Yritä saada apteekista tästä
Selftanista penen näytteen, jolla voit varmistua sen sopivuudesta.- ominaishajua
Kaikki itserusekttavat perustuu samaan kemialliseen ilmiöön jossa DHA reagoi ihon aminohappojen kanssa. Tästä yhdisteestä vapautuu kyseinen haju. Ja se on ihan kaikissa. Vaikka kuinka väitetään että on hajusteeton, niin höpö, höpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954