Kiinalaiset naiset

kiinnostunut mies

Millaisia ovat kiinalaiset 20-30v opiskelijanaiset? Erityisesti sellaiset, jotka ovat lahteneet johonkin lansimaahan opiskelemaan. Onko kellaan mitaan kokemuksia tai ajatuksia? Miten suhtautuvat lansimaisiin miehiin?

Tunnen nimittain yhden tuollaisen arviolta vajaa 25v kiinalaisen opiskelijatyton, vaikuttaa aika kivalta. Voisin pyytaa treffeillekin.

19

6844

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

Yleensä kyllä kiinalaiset neitoset ovat kiinnostunet oman maansa hyvin toimeentulevista uroista, koska siellähän on neitosilla mistä valita (naispula). Mutta ei se pyytäminen mitään maksa. Onnea!

• mikäli uskot olevasi kunnol...

Itselläni on Kiinalainen vaimo ja useita Kiinalaisia opiskelijatyttöjä hyppää meillä kylässä tuo tuosta. On yritetty niitä parittaakin mun kavereille järjestämällä kiinalaisia ruokabileitä.

Voin kertoa että aika moni kiinalainen tyttö on kiinnostunut myös länsimaisista miehistä.

Ongelma vaan on, että heille on erityisen tärkeää että mies on kunnollinen ja länsimaisen miehen tapauksessa taustat on vaikea tarkistaa.

Kiinalaisen miehen tapauksessa, miehen täydelliset taustat selviävät heille hämmästyttävän nopeasti ystäväverkoston kautta.

Useat opiskelijatytöt on pyytänyt minua esittelemään heille kunnollisen suomalaismiehen tai sitten kysyneet vaimoltani.

Myös jotkin ovat tavanneet jonkin suomalaisen jossain ja halunneet saada selville tämän taustat. Minä olen sitten kysellyt kavereilta, jos olen sattunut tuntemaan jonkun joka on samassa työpaikassa kuin ko mies tai sitten jos tiedän jonkun jolla on samat harrastukset.

Mikäli on vähänkin epäilystä miehen konnollisuudesta, he eivät vakavampaan suhteeseen.

Toinen ongelma on se, että kaikki kiinalaiset tytöt eivät puhu kovin hyvää englantia ja ujostelevat jutella jos epäilevät omia taitojaan.

• .......

En nyt haluaisi pahoittaa kenenkään mieltä, mutta kyllä kiinalainen opiskelija on parempi valinta kuin vaikkapa thaimaalainen baarityttö.

• .n xc.knxcv

Ja thaimaalainen opiskelija on parempi valinta kuin kiinalainen baarityttö. Ei kai kukaan itsestäänselvyyksistä pahoita mieltään?

• Itselläni "sattuneesta syystä" paljonkin kokemuksia täällä asuvista kiinalaisista ja useitakin opiskelijoita sitä kautta tunnen.

Kaikki minun tuntemani opiskelija-naiset ovat raittiita ja edellyttävät sitä aika pitkälti myös mieheltä. Muutaman kaljan sentään sallivat :).
      Muutenkin heillä on suhteellisen vanhoillinen kasvatus takana, joten ei kannata edetä liian nopeasti vaan ystävyyden kautta "hivuttamalla".
      Myös englannin kielitaito on minun tuntemillani kiinalaisopiskelijoilla hyvä, joten sen suhteen ei ongelmia. Tai no - kun kiinan kielestä puuttuu R-äänne, niin tuo kuuntelu vaatii hiukan opiskelua, mutta itse olen jo niin tottunut tuohon,etten enää edes kiinnitä huomiota siihen.

• kauniita naisia..

onnistuu. Ei muuta kuin treffeille ja perhe pystyyn. Tulee väriä tähän harmaaseen suomalais massaan.

• Karikee

Kannattaa ehdottomasti pyytää treffeille. Kiinalaiset tytöt/naiset ovat suurin osa uskovaisia, ymmärtäväisiä ja tekevät todella hyvää ruokaa ! :)

• Juhpas

Uskovaisiako vai? Pask%n marjat ovat... Olen nyt asunut 3 vuotta nyt Kiinassa ja vaimokin on täältä ja en ole tavannut ketään, joka olisi tosissaan johonkin uskonu. Vähän huvin ja urheilun vuoksi kumartelevat budhismin mukaan ja polttavat kynttilöitä tradition mukaan.

• Taasnäitä

"Koskaan suomalainen nainen ei katso hyvällä kiinalaista naista."

Ketä kiinnostaa. Saavat minun puolesta tukehtua pullaansa ja katkeruuteensa.

• kiinalaisenvaimo

Minulla on paljon kiinalaisia naispuolisia ystäviä niin Suomessa kuin Kiinassakin. Tunnen myös useita suomalais-kiinalaisia pariskuntia. Sanoisin, että suurin ongelma, tai ainakin ero on odotuksilla mahdollista kumppania kohtaan.
      Kiinalaiset naiset odottavat mieheltä kunnollisuutta ja huolehtivaisuutta. Liikaa juopottelua ei katsota hyvällä. Miehen pitää myös mielellään huolehtia taloudellisesti perheestä ja suvusta.

Omasta näkökulmastani ainakin suomalaismiehet ovat jonkin verran itsekkäitä ja odottavat naisen huolehtivan monista asioista, jotka Kiinassa kuuluvat miesten hommiin. Tietysti nämä ovat vahvoja yleistyksia ja kaikki on niin yksilöllistä.
      Toisaalta taas suomimiehillä on rehellinen ja suora maine. Jos mies on kunnollinen ja ahkera, en näe mitään syytä sille miksei suhde kiinattareen toimisi mainiosti.

• Kiitos itteles

Just. Eräässä tapauksessa voisi kiinalaisvaimo olla kiinnostunut siitä miten "kunnollinen" hänen miehensä onkaan. Mutta jätän kertomatta, joutuu itse kestämään ja kärsimään. Jokaisen on maksettava oppirahansa. Onneksi pääsin siitä p...sta. Ja samaa se varmaan ajattelee minusta, joten sujut ollaan.

• Ak-47

Meikäläisellä olis pientä säpinää erään kiinalaisen kanssa. Treffeille en ole pyytänyt vielä, mutta kertokaa ihmiset lisää tuosta "taustojen tutkimisesta".
      Kiinnostaa.

Saa heittää nyt yleistyksiä heidän luonteenpiirteistään jne.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe