ja sinne jäit, vaan etpä taida olla musta niin kiinnostunut, ei riitä rohkeutta. Ja mun rinnalla ei pelkurit pärjää.
Perjantai-ilta
15
1236
Vastaukset
- tuossa olikin
rohkea kirjoittaja, uskalsi kertoa tuon tänne nimettömänä. Minun rinnalla pärjää pelkurikin, olen itse niin pirun rohkea, muitten ei tarvitse olla..
- "¤#?
että pelkurina pidän sellaista, joka antaa ensin ymmärtää, mutta sitten tosipaikan tullen ei ymmärrä antaa. Ja tuo antaminen nyt voi olla vaikka tunteiden näyttämistä,..kieltää kaiken ja muuttuu kylmäksi, juuri silloin kun toinen on haavissa.
- ymmärryksestä
"¤#? kirjoitti:
että pelkurina pidän sellaista, joka antaa ensin ymmärtää, mutta sitten tosipaikan tullen ei ymmärrä antaa. Ja tuo antaminen nyt voi olla vaikka tunteiden näyttämistä,..kieltää kaiken ja muuttuu kylmäksi, juuri silloin kun toinen on haavissa.
eikä pelkuruudesta. Jos ei ymmärrä tosipaikan tulleen.
- al.
ymmärryksestä kirjoitti:
eikä pelkuruudesta. Jos ei ymmärrä tosipaikan tulleen.
sit en voi mittää. Kärsi vaan nahoissas.
- Enhän minä
al. kirjoitti:
sit en voi mittää. Kärsi vaan nahoissas.
omasta puolestani kirjoittanut, ihan juttelin vaan. Eli muoto kärsi (sinä) on väärin..sano vaan että kärsii (hän).
- al.
Enhän minä kirjoitti:
omasta puolestani kirjoittanut, ihan juttelin vaan. Eli muoto kärsi (sinä) on väärin..sano vaan että kärsii (hän).
mä nyt noin..?? Taitaa kuitenkin koskettaa tää aihe sinuakin, kun tartuit siihen niin hanakasti ;)..? Ei elämän tarkoitus ole kärsimys, vaan ilo ja onni, eiks vaan???
- al....
Enhän minä kirjoitti:
mä nyt noin..?? Taitaa kuitenkin koskettaa tää aihe sinuakin, kun tartuit siihen niin hanakasti ;)..? Ei elämän tarkoitus ole kärsimys, vaan ilo ja onni, eiks vaan???
- juuri minä jota tarkoitit
mutta itse et anna mitään :( - Sinua.
- al.
mistä tiedän? hei, antaa olla, on liian vaikea juttu mulle, koitan selvitä tästä vaikka kevätauringon avulla.
- juuri kas
al. kirjoitti:
mistä tiedän? hei, antaa olla, on liian vaikea juttu mulle, koitan selvitä tästä vaikka kevätauringon avulla.
kuinka voisitkaan. Ymmärrät haluta, mutta et ymmärrä naisen halusta.
- marise
Taidat olla ennenaikojasi kuivettunut kanttura, nääs!
- sivuhuomatuksena
olet joku ihastunut reppana, ällötys
- voi meitä
sivuhuomatuksena kirjoitti:
olet joku ihastunut reppana, ällötys
reppanoita;)
- al.
mistäs niin päättelit? Nääs pääs ons tääs järkee,....no ei oo.Hyvä sieltä on heitellä kaikenlaisia heittoja, mut annanpa sun nyt kuvitella ihan mielessäs millanen oon. Nuoret miehet on kyllä sinnikkäitä ;D
- al....
mistäs niin päättelit? Nääs pääs ons tääs järkee,....no ei oo.Hyvä sieltä on heitellä kaikenlaisia heittoja, mut annanpa sun nyt kuvitella ihan mielessäs millanen oon. Nuoret miehet on kyllä sinnikkäitä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318