Emme päässeet tutustumaan, mikä on harmi. Olin aivan liian ihastunut sinuun, jotta olisin voinut ottaa kontaktia sinuun kuin keneen tahansa toiseen työtoveriin. Ehkä huomasit sen itsekin...kaikki ne ujot vilkuilut.
Elämä on yksi vitun umpikuja. Haluan sinua päivä päivältä enemmän, mutta mitään en kykene tekemään asian eteen. Olisi paljon helpompaa, jos tietäisin, että vihaat minua. Silloin olisi helppo unohtaa, mutta ei kun ei...
Olet niin häkellyttävän kaunis työn touhussa. Läheisyydessäsi oloni oli aivan hysteerinen, vaikka ehkä sitä ei minusta huomannutkaan.
Kiitos siitä, että sain sinulta hymyn tai hymyn tapaisen viime torstaina. Se lämmitti mieltäni suunnattoman paljon...tulen aina muistamaan sinun heleän naurusi ja kauniin hymysi.
Sinun kanssasi olisin ollut valmis vaikka mihin, mutta taitaa olla niin, että olen yksin tunteideni kanssa. Ehkä minun on parempi vain mennä eteenpäin, vaikka se kipeää tekeekin.
Hyvää kevään jatkoa sinulle!
Smurffimän
11
991
Vastaukset
- ryöväsit
ajatukseni. :)
- pukkaa..
Mihis päin maailmaa smurffimän osoittaa viestinsä..? ;)
- Smurffimän
Vanda city!
- murvinaekkonen
Uot sielunsisarein tae -velisein. Liekö uot tuttu tae ei, mutta voesimpa lohduttoo. Voespa joku minnuunii! Toevottavasti suat rohkeutta huastella tunteistasi, etkä kuihdu rusinaksi kokkoon. Min uon vielä rypäle, mutta kevätaarinko kuivattoo loputnii.
Minä ruppeen tuas kasvattammoon puutarhoo, kaekkee kaanista sieltä nousoo, tae nousoo jottaen aenannii ja onneksi hittaasti, voe tiirata mikroskoopilla taemen kasvuu. Piitteepä ostoo oekeen hyvä mikroskooppi
Halloon sinnuu "ihan salloo"! - toisesta
meillä muillakin Smurffimäellä. Joku kai jostakin..
- olisinpa
tuo kenelle tuo on minä. Minäkin hymyilin (tervehtiessä) torstaina hänelle suoraan.
- punapaa
Voi kunpa tämä olisi minulle, pienelle punapäälle Vantaalle..meillä on töissä smurffimiehiä.. Tule vaan rohkeasti juttelemaan ;-) minäkin pidän sinusta jos olet se keneksi sinut ajattelin.
- Smurffimän
Voihan se hyvinkin olla. Ko. naisella on tummat hiukset, joissa punaista sävyä...mitäs kautta suhun voisi saada yhteyttä?
- punapaa
Smurffimän kirjoitti:
Voihan se hyvinkin olla. Ko. naisella on tummat hiukset, joissa punaista sävyä...mitäs kautta suhun voisi saada yhteyttä?
..itsestäsi tuntomerkkejä.. oletkohan se ketä ajattelen ;-)
- punapaa
Smurffimän kirjoitti:
Tuli vielä mieleen tällainen asia: en muista kyllä että meidän talosta olisi lähiaikoina lähtenyt yhtään smurffia pois.. oletko sittenkään se ketä ajattelen?
- Smurffimän
punapaa kirjoitti:
..itsestäsi tuntomerkkejä.. oletkohan se ketä ajattelen ;-)
Hiusmalli lyhyehkö, liikun hieman päälle 180 senttimetrin korkeudella;) Tosin samat tuntomerkit jakaa n. n 1 suomalaismiestä, mutta siinä nyt jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938