mitäs tämä sitten...

...tarkoittaa??

Olin muutaman kerran vaihtanut pari sanaa erään samassa työpaikassa olevan tyypin kanssa jonka jälkeen päätin lähettää hänelle sähköpostia kysyäkseni häntä kahville. Vastaukseksi sain viestin jossa hän kertoi että itsellään ollut samankaltaisia ajatuksia mutta elää pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa eikä se ehkä olisi soveliasta. Lopuksi hän kuitenkin kysyi josko joskus lähtisin hänen kanssaan lounaalle. Tämä jäi sitten hetkeksi tähän..

.. kunnes oli pikkujoulujen vuoro...

Törmäsin häneen puolessa välissä iltaa kun hän tuli tuli juttelemaan minulle. Liikuttiin yhdessä suurimman osan loppuillasta, hän piti minua kädestä ja ympäriltä kiinni. Hämäräksi jäi, pussasimmeko? Hän kysyi kuitenkin miksen koskaan tule juttelemaan hänelle kun menen hänen ohitseen..

Tässä siis tarina.

Miten ymmärsitte hänen käytöksensä, onko kiinnostusta vaiko ei? En hae tähän vastausta: sehän seurustelee vaan sitä onko hän kiinnostunut vaiko ei. Mikä voisi olla hyvä seuraava askel vai annanko asian olla? Lounaalle emme koskaan menneet ja tämä tapahtui viime kesänä / viime pikkujouluissa.

6

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koomoilanen

Kerrot että mies on aikaisemmin kertonut olevansa suhteessa. Onko varmaa että tuo suhde on yhä olemassa?

Asia erikseen on se, että suhteessa olevaakin voi haluttaa. Se korostuu etenkin maistissa. Usein halut kuitenkin unohtuvat tai hillitään taas sitten selvin päin ollessa.

sitten voi myös olla niin, että olemassa oleva suhde alkaa rutinoitua ja sen tilalle (tai rinnalle!) hän oikeasti kaipaa jotain muuta.

• ... onko suhde olemassa

Eli ei ole mitään tietoa seurusteleeko kyseinen tyyppi vielä. Olen miettinyt keinoja kuinka selvittää asia. Suoraan en tohdi kysyä enkä viitikään koska siitä selviää että olen kiinnostunut. Joulukuussa se sano ettei niillä menisi kovin hyvin mut se nyt voi olla vaan puheita. Tuon olen kuullut useammankin miehen suusta ku on YRITTÄNYT tulla pokaamaan!

• että hän on sinusta kiinnostunut

• pomppoli

Anna tosiaankin olla et kait halua olla miehen kanssa joka ei ole rehellisesti naisensa kanssa vaan parempaa odotellessa (sinua),seurustelee kuitenkin ,Joskus sinä voit olla hän jonka kanssa ollaan ja mietitään jotain toista,,huh

• Tina

Anna olla tämän miehen!
      hakee vain seikkailua!
      Oma rakas kuitenkin paras ja jäät kui nalli kalliolle!

• ...

Joo, taidanpa antaa hänen olla vaikka vaikeaa onkin kun päivittäin törmään häneen. En halua "laastarisuhdetta" enkä halua vain puolikasta vaan kokonaisen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe