Kiltteys loppuu nyt !!!

En jaksa enää

Eli mulle ei ole koskaan suotu minkäänlaisia onnen hetkiä rakkaudessa. Olen yli kakskymppinen nainen ja en ole koskaan edes ollut rakastunut. Tiedän että olisin välittänyt ja rakastanut miehestä joka olisisi eteeni tupsahtanut. Nyt en ole enää niinkään varma. En jaksa enää olla kiltti kun en kuitenkaan nähtävästi antsaitse onnea. Niin ihan hyvin voin olla pettävä ja ihottava ämmä. Miksi välittää muista kun kukaan ei kuitenkaan tunnu välittävän mun tunteista.

8

1653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Theg

Tule jubaamaan! Nimimerkilläni löytyy profiilikin.

Kaikilla on paskoja kokemuksia, mutta ei saa luovuttaa. Elä rupea ilkeäksi akaksi, et pitäisi itsestäsi sellaisena.

• helvettiä

Jos et kerran ole itse ollut koskaan rakastunut niin mitä valitat? Pitäskö miesten viedä sut väkisin parisuhteeseen vaikket osoita mitään kiinnostuksen merkkejä ja odotella josko syttyisit? Ihastumisen ja rakastumisen kun meinaan huomaa toisesta, jos on vaan kylmä kala niin se tuskin sytyttää ketään.

Ihankuin rakkaus ja parisuhde olis jotain joka vaan hankitaan... Ilman ensimmäistä ei ole toistakaan.

• Kiltti mies

Kilteillä miehillä ja kilteillä naisilla on yhteinen ongelma: vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vaikeampaa kuin muille. Harmi sinänsä, koska kaksi samanlaista voisivat yhdessä muodostaa hyvinkin toimivan parin. Joten ellei näillä kahdella ole yhteistä ystävää hoitamassa parittamsta, ei auta muu kuin jomman kumman toimia.

Jaksamista Sinulle. Jos jätät tuon suunnitelmasi muodonmuutoksesta toteuttamatta, saatat hyvinkin tehdä jonain päivänä jonkun kiltin miehen hyvin onnelliseksi.

• tekopyhyyttä,

Lutkailua. Siinä pyhä kolminaisuus. Mene ja rupea narttumaiseksi lutkaksi, tiedät että haluat sitä kuitenkin. En voi estää sinua tekemästä elämäsi typerintä päätöstä. Onnea.

• M85.

Naisena on ongelmaa. Itselläni on ongelma naisen saannissa, vaikka komeaksi ja mukavaksi sanovat. Ikääkin parin kuukauden päästä 23 :(

• DE.

Ei kusipääksi kannata ryhtyä. Kannattaa miettiä millaisiin miehiin menee ihastumaan ja missä paikoissa niihin tutustuu. Jos komeus on pääkriteeri, niin ei sillä pitkälle pötkitä.

• sitäpaittens

vanhan sanonnan mukaan miehet ajattelee "kaikki parturit on huoria, mut kaikki huorat ei ole partureita".

Joten jos valmiiksi pidetään huorana, syyllistetään ym. Niin vittuako siinä sitten enää... ei muuta kun lutkailee tai miksei nyt rahaaki voi vastaanottaa jos joku sitä oikein tyrkyttää alkaa.

• inssiopiskelija(n)

oo ainoo jolle ei oo suotu onnen hetkiä rakkaudessa.

Itsekin olen kiltti ja hieman ujo, joka vaikuttaa siihen etten niin helposti tutustu uusiin ihmisiin. Mutta en vielä ole menettänyt toivoa sen oikean löytämisen suhteen.

Mieleeni ei ole koskaan tullut se, että voisin olla pettävä ja inhottava ämmä. Mää en vaan oo sellanen, enkä todellakaan aio sellaiseksi muuttua. Olen sitä mieltä, että mun on kelvattava sellaisena kuin olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe