VOISITKO

SEKAANTUA

AVOLIITOSSA/NAIMISISSA OLEVAAN NAISEEN?

MIKSI ET JA MIKSI KYLLÄ?

27

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuuden puhuja

ku se tartti hyvää..

"olen paha ihminen"

• fwfewfew

mutten sekaannu. En halua pilata tai sekoittaa toisten elämää.

• sekaantua

varattuun mieheen tarvittaessa. Ei tule ongelmia jälkijunassa.

• clecleh

ns. maho?

• kyllä
        clecleh kirjoitti:

ns. maho?

lisääntymiskyvytön.

• clecleh
        kyllä kirjoitti:

lisääntymiskyvytön.

henkisesti vai fyysisesi?

• ikä..
        clecleh kirjoitti:

henkisesti vai fyysisesi?

jäänyt kesken?

• clecleh
        ikä.. kirjoitti:

jäänyt kesken?

ihmisen lopettaa kysely jossain iässä?

• sinä itse
        clecleh kirjoitti:

ihmisen lopettaa kysely jossain iässä?

varattuja vai vapaita seksin harjoittamiseen?

• clecleh
        sinä itse kirjoitti:

varattuja vai vapaita seksin harjoittamiseen?

käyttäminen kuulostaa epäinhimilliseltä hyväksikäytöltä. En käytä ketään seksiin. Voisin kuitenkin harrastaa seksiä vapaan naisen KANSSA, mikäli hän olisi kiinnostava.

• shui

• höpöhöpö..
        clecleh kirjoitti:

käyttäminen kuulostaa epäinhimilliseltä hyväksikäytöltä. En käytä ketään seksiin. Voisin kuitenkin harrastaa seksiä vapaan naisen KANSSA, mikäli hän olisi kiinnostava.

ole mies äläkä vikise siellä ja länkytä.

• MMies

Rakkaudesta ja epätoivosta.

• Karu totuus on että mulla on jotenkin aina synkannyt paremmin varattujen naisten kanssa kuin sinkkujen. Varmaan johtuu siitä että heidän kanssaan en "yritä" tai toivo mitään ja siksi osaan olla itseni ja kun osaan olla itseni olen tietenkin parhaimmillani. Tällöin yleensä juuri varatuilta naisilta saan myös eniten positiivista palautetta, tai siltä se tuntuu.

Sitten vielä kun elämäni ensimmäinen rakkaus sattui olemaan juuri varattu nainen niin mä alitajuisesti vetelen yhtäsuuruusmerkkejä. Eli tiettävästi voin ja nautin jos teen niin.

Ja juuri ylläolevista syistä mä en myöskään sekaannu varattuihin naisiin ja se on täysin tietoinen valinta. Jos varattu nainen haluaa sekaantua muhun niin se minimiehto on että punnitsee halunsa parisuhteeseen nykyisen kumppaninsa kanssa ja päättää sen suhteen jatkosta ennen kuin alkaa mun kanssa mihinkään - vapaana. Tässä asiassa valehtelelijat päätyvät kyllä kans kuilun täytteeksi riippumatta tunnepitoisuudesta.

Itsesuojeluvaisto käskee pysyyn erossa heikosta hengestä.

• Jos nainen..

on laadukas, niin mikä ettei. Ongelmahan on juuri laatunaisten puute.

• Anonymous random visitor

on niin charmikas, sexy ja hot että ajatus on käynyt mielessä kieltämättä usein. Äijä on naimisissa että jätän asian ajatusasteelle. Mitä minä siitä saisin? Toisen naisen rooli taitaa olla melkoista kärsimysnäytelmää joka ei houkuttele yhtään. Kaikki tai ei mitään.

• varattu..

nainen kerran itse seuraa hakee niin miksi siitä pitäis kieltäytyä..Monet kerrat on tullut varattua naista...
      -eternal erection-

• vänkyrä-nainen

,,,Niin varmaan ainakin tullut katseltua erektoituneessa tilassa...;)

• vato retro

Siinä lähtöö henki tai rahat.

Paitsi itäblokin tyttöjä oon tuupannu vaikka niillä on mieskin ollut.

• missä tilanteessa. Jos jossain baarissa joku varattu nainen tulis ehdotteleen pikku insta panohommia niin tottakai sitä vois sekaantua.

Sit taas jos tilanne ois sellainen että jossain muussa yhteydessä tavattu nainen alkais ehdotteleen jotain ja se että päästäis panohommiin vaatis jonkun sortin omaa panosta niin tuskin jaksaisin alkaa moiseen, ei se pillu nyt niin ihmeellistä oo.

• ei kerta

niin ihmeellistä ole, niin sitä suuremmalla syyllä: miksi ihmeessä sitten suorittaa joku kertapano varatun naisen kanssa?

• ei kerta kirjoitti:

niin ihmeellistä ole, niin sitä suuremmalla syyllä: miksi ihmeessä sitten suorittaa joku kertapano varatun naisen kanssa?

ehkä tuo oli vähän huonosti muotoiltu. Onhan se se kuitenkin sen verran mukavaa että kännissä niitä pikku miinuksia ei niin ajattele, selvinpäin miettii edes muutaman tunnin pidemmälle asioita.

• voin

ja olen sitä myös harrastanut. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos on kaksi yxsmieleistä...ja halut on kovat kummallakin.

• -----------------------

vannomatta paras. Eli mielestäni en voisi ja pystyisi sitä ja tuota tässä maailmassa..ei pidä ikinä sanoa "ei ikinä".

Ihastua voin ja olenkin, mutta teot on sitten erikseen. Rehellinen vastaukseni lienee siis että ehdottomasti en, mutta kuitenkin: jos heikko hetki ja muut olosuhteet ovat huipussaan niin täytyy kyllä myöntää että se on täysin mahdollista. Samalla sinetöisin kyllä mielestäni silloisen suhteeni = en pystyisi jatkamaan sitä.

• Asiasta.huvittunut

Eläimiin ja alaikäisiin sekaannutaan, rouvat ovat täysin laillisia.

• Pate D.

ainakin,jos en tiedä naisen olevan avo-tai avioliitossa. Muuten pyrin pysymään sinkuissa. :D
      Vannomatta paras.

• St Jude

paha ;)
        Vaan enpä sen puoleen voi omalta kannaltakaan sanoa mitään,vannomatta paras...just nyt en todellakaan vois...tietäen sen toisen osapuolen tunteet...mutta kuka sen sanoo mistä tilanteesta vielä itsensä löytää.Toivottavasti ei ikinä moisesta...

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5951
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      95
      3017
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2065
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe