Missä vireessä soittaa six feet under tai cannibal corpse? Onko mitää sivustoo mistä nää jutut selviää?
death vire
5
253
Vastaukset
- djhj
no yleensä jos katot tabui nii niisss' lukkee esim. drop-C
- 1234567890
kiitos mä kun oon vaa tuolla guitar proolla vedelly nii siinä ei sanota
- jos vaan osaa
1234567890 kirjoitti:
kiitos mä kun oon vaa tuolla guitar proolla vedelly nii siinä ei sanota
Kun painat sieltä raidan nimen päältä niin sieltä näkyy missä vireessä se soitin on jos sulla on niitä biisejä siellä.
- 1234567890
jos vaan osaa kirjoitti:
Kun painat sieltä raidan nimen päältä niin sieltä näkyy missä vireessä se soitin on jos sulla on niitä biisejä siellä.
kiitos niinpä näkyy.mitäköhän muuta mä en tiedä guitar proosta...
- osoitus siitä...
1234567890 kirjoitti:
kiitos niinpä näkyy.mitäköhän muuta mä en tiedä guitar proosta...
miten "uusavuttomaksi" noi tablatuurit saattaa tehdä!:D Eli ei osata transponoida tai ei tiedetä, mistä sävellajista joku juttu menee, jos se ei lue missään.
Kyllä kannattaa hieman opetella asioita kuuntelemallakin, vaikka käyttäis myös tabloja.
Eli oisit laittanu sen kappaleen taustalle soimaan ja tapaillu sitä kitarallas. Kyllä se pitäis ihan aloittelijankin huomata, onko sävellaji oikea vai ei. Eihän sitä muuten pysty varmaan kitaraa edes virittämään, jos ei kerran erota vähintäänkin puolen sävelaskeleen eroa sävelten välillä?!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948