Se on pelkkää Jumalan armoa, jos meissä näkyy Jumalan rakkaus myös uskon tekoina.
Ei niin, että teot tulisivat ensin ja me niillä pelastuksemme ansaitsisimme, vaan hyvät teot tulevat uskon kautta Jeesuksen rakkauden meissä saaman muutoksen seurauksena.
Kaikki hyvä on lahjaa Jumalalta! Sanoo
2
132
Vastaukset
- toinen adventisti
Jumala on kaikkien tapahtumien aikaansaaja. Jumala yksin tuottaa kaiken, onnen ja onnettomuuden, valon ja pimeyden, elämän ja kuoleman, korottaa ja alentaa (1 Sam.2:6-7;1 Sam.16:14 Jumala lähetti itse pahan hengen vaivaamaan Saulia, ei siis saatana
Jes.45:7 "Minä, joka luon valon ja luon pimeyden ja tuotan yhtä lailla onnen ja onnettomuuden",
Aam.3:6 "..Tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta Herran sitä aiheuttamatta?"
Tämän sadistin toiminta on nähtävissä tänäkin päivänä. Miksi yrität väittää, että vain kaikki hyvä tulisi Jumalalta?- asiaa selittää
koska ainoa ajatuksesi olisi että EI.
Todellisuus on että kaikki hyvä tulee Jumalalta.
Jos ymmärtäisit iankaikkisuuden olemuksesta edes hitusen verran, mutta kun et niin sitten et..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123665Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell302027Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441656- 871523
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.991319- 1451205
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.981063Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52749