Onkos muilla 146-heppaisen Traficin omistajilla samanlaista "ongelmaa", eli reippaasti kiihdytettäessä kone viheltää silloin tällöin?
Ääni kuuluu yli 2000rpm ja varsinkin 2- ja 3-vaihteilla sekä kuuluu sisälle kuin pilliin viheltäisi. :)
Bilian huoltomies sanoi, että "se on normaalia, on kuulemma muissakin 2.5l renuissa huomannut saman "ominaisuuden"...
Trafic viheltää kiihdytettäessä?
9
1191
Vastaukset
- Gulf
Eiköhän renussakin ole semmoinen viheltäjä kuin turboahdin - huhupuheissa ainakin moista väitetään :)
- Pete---
Jotenkin arvasin, että joku keksii yhtä älyvapaan vastauksen kuin sinä. :)
Tosiaan, kyseessä ei ole turbon normaali ääni, vaan ihan kuin joku oikeasti puhaltaisi pilliin. Ääni tulee joskus hiljempaa, joskus häiritsevän kovaa ja joskus ei ollenkaan, riippuen olosuhteista. Auto on toiminut täysin moitteetta 35tkm ajan, eli vihellyksen lisäksi sillä ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia.
Täytyy käydä toista samanlaista ajamassa ja kokeilemassa, kun kerran huoltoneuvojan mukaan tuo on normaalia... - olla
Pete--- kirjoitti:
Jotenkin arvasin, että joku keksii yhtä älyvapaan vastauksen kuin sinä. :)
Tosiaan, kyseessä ei ole turbon normaali ääni, vaan ihan kuin joku oikeasti puhaltaisi pilliin. Ääni tulee joskus hiljempaa, joskus häiritsevän kovaa ja joskus ei ollenkaan, riippuen olosuhteista. Auto on toiminut täysin moitteetta 35tkm ajan, eli vihellyksen lisäksi sillä ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia.
Täytyy käydä toista samanlaista ajamassa ja kokeilemassa, kun kerran huoltoneuvojan mukaan tuo on normaalia...hukkaportista johtuva?
- 1pekka
Minulla on Vivaro vastaavalla tekniikalla, mutta en ole huomannut vastaavaa vihellystä siinä.
- jojooooo
Turbon letku irti
- Pete---
Voisitko tarkentaa, mikä letku oli irti? Auto on nyt pajalla maalauksessa ja samalla huollon pojat voisivat selvitellä tuota vihellystä...
- jojooooo
Pete--- kirjoitti:
Voisitko tarkentaa, mikä letku oli irti? Auto on nyt pajalla maalauksessa ja samalla huollon pojat voisivat selvitellä tuota vihellystä...
Joku imupuolen letku. On helppo kiinittää alakautta jos saa nosturilleainankin masterissa.
Varmaankin huollon pojat ymmärtävät kun pyydät tarkistaa kyseisen letkun.
Oma meni takuuseen joten en itse korjannut.
- mä töitös teen
joka päivä.......vihellellään.
- Nimetön
Ompa nuo huoltomiehet melko tietäjiä. Itelläni
3v Traficissa alkoi vikan puol vuotta 2 syncro ilmeisesti takkuamaan kun isommalta 2:lle vaihdettaessa rusautti poikkeuksetta. Pyysin huoltomiestä kattomaan onko mahdollisesti kytkin loppu vai laatikossa vikaa ja lopputulos oli:
"Koeajolla ei huomattu mitään outoa vaihteistossa."
Tämä sitten riitti mulle kunnes 3 viikkoa ennen liisarin loppumista eli vaihtoa, koko laatikko jumiin.
Laatikko uusittava eikä kyseinen liike suostunut
keskustelemaan asiasta sen enempää koska asentaja muistaa että kaikki toimi ok.
Maksu 7100,- että näin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756