Siskot, apua!

olen väsynyt

Kuinka kauan oman arvonsa tuntevan naisen kannattaa "odottaa" miestä? Mies näyttää ja sanoo rakastavansa, mutta pelkää suhdetta. Miten kauan kannattaa odotella ja antaa aikaa? Joskus tuntuu etten jaksa mutta sitten kuitenkin tulee olo että jaksan koska tunnen että hän on elämäni mies... Huh mikä soppa.

9

725

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saakka

kaltaisesi vatvoja odottaa eikä koskaan saa.

• ap.

Sori mutta se mies on se vatvoja tässä. Hän jahkaa haluaako minut vai ei. Minä kyllä olen rakastanut vain häntä kohta jo kolme vuotta. Joskus se raja tulee minullakin.

• sinä..

niinku odotat? On mies joka jollain muotoa taitaa tykätä,eipä siinä muuta enää tarvitakkaan..
      Jos ei seksiä ala tippumaan niin lähde sit kävelemään.

• ap.

No kyllähän sitä seksiä on. Haluan parisuhteen. Selkeän kuvion enkä mitään välimuotoja. Mies taitaa tosiaan haluta vain sitä seksiä. Se ei valitettavasti yksin riitä minulle.

• puhkupuu
        ap. kirjoitti:

No kyllähän sitä seksiä on. Haluan parisuhteen. Selkeän kuvion enkä mitään välimuotoja. Mies taitaa tosiaan haluta vain sitä seksiä. Se ei valitettavasti yksin riitä minulle.

se ratkaisu sitten onkin. Jos 3 pitkää vuotta olet häntä odottanut ja toinen ei osaa tulla vieläkään vastaan, niin täytyy häntä herätellä jotenkin tai päästää vapaaksi. Koska tuo jahkailu vain ahdistaa ja stressaa ja koko oma elämä menee pilalle. Joten kerro mitä vaadit ja jos kuviot ei täsmää, niin päästä irti. Ja haluatko miehen, joka roikkuu vain seksin perässä? Ja muista hän ei ole ainut mies tässä maailmassa. Hyviä miehiä on paljon vapaana:)

• kanssa paininut

Odotin 2 ½ kuukautta. Olen 23 vuotias nainen. Tulevaisuudessa odotan vähemmän aikaa. Keskityn yhteen mieheen kerrallaan, odotan ja annan tilaa, mutta jos ei kelpaa niin ei sitten... Poikaystävän löytäminen ei ole helppoa, mutta uskon että tässäkin puuhassa lopussa kiitos seisoo.

• Idas.

Kyllä, jos on rakkautta sitä mennään eikä vatvota. Kusipää jyystäjä, jos tuolla lailla tekee.

Usko pois, ansaitset parempaa.

http://idanblogi.com/

• vielä jyystetty
        Idas. kirjoitti:

Kyllä, jos on rakkautta sitä mennään eikä vatvota. Kusipää jyystäjä, jos tuolla lailla tekee.

Usko pois, ansaitset parempaa.

http://idanblogi.com/

Mulla oli paha aavistus alusta pitäen... Seksillä olisin jäänyt roikkumaan vieläkin pitemmäksi aikaa.

Hyvät miehet, missä olette?

• ihan liian

paljon aikaa. Leikittelee sinulla. Jos olisi tosissaan niin kolmessa vuodessa sen kyllä jo olisi näyttänyt moneen otteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      122
      1635
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1459
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1386
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1195
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1100
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      28
      799
    Aihe