Huomaako korkean verenpaineen jotenkin itse? Viime syksynä mulla mitattiin jonkin verran kohonnutta verenpainetta, en muista lukuja, mutta lekurin mielestä olisi pitänyt seurata. Se nyt sitten jäi... Oon melko hyvässä kunnossa, en hengästy lenkillä reippaassa pitkän mäen nousussa. Mutta mutta... Viime aikoina on ollut erilaisia tuntemuksia: humisevaa oloa, sydämen tienoilla "pistää", pääkopassa tykyttää... Siis voisko olla verenpaineen oireita?
Verenpaine
5
1048
Vastaukset
- ap:
että kun syön antisalt tabuja, niin tuntuu jonkin verran helpottavan tuohon huminaan. Siinä on mukana kaliumia...
- sitä
mennä ihan oikeastikin sinnen lääkäriin, kun lääkäri oli jo sanonut sinulle, että verenpainettasi tarvitsee seurata. Työpaikkasi terveydenhoitaja voi tehdä seurantamittauksia, soita sinne ajanvaraus.
- nimenomaan
humiseva olo päässä, tykytys päässä ja päänsärky voivat olla oireita korkeasta verenpaineesta. Ihan vähän koholla oleva paine ei sellaista aiheuta, vaan oireet tulee vasta, kun paineet on jo vaarallisen korkealla.
- synttäreillä ja
tuli syötyä liikaa. Illalla maatapaniessa oli aika tönkkö olo ja jouduin ottamaan lusikallisen ruokasoodaakin. Kun aamuyöstä heräsin, minulla oli hirveän kuuma ja sydän hakkasi varmaan 200 kertaa minuutissa. Onkohan tuo sitä verenpaineen nousun aiheuttamaa ohimenevää oireilua?
- kuulosta,
synttäreillä ja kirjoitti:
tuli syötyä liikaa. Illalla maatapaniessa oli aika tönkkö olo ja jouduin ottamaan lusikallisen ruokasoodaakin. Kun aamuyöstä heräsin, minulla oli hirveän kuuma ja sydän hakkasi varmaan 200 kertaa minuutissa. Onkohan tuo sitä verenpaineen nousun aiheuttamaa ohimenevää oireilua?
sydämen hakkaaminen noin lujaa ei ole verenpaineen nousun oire. Varmaan oli jostain muusta kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760