naimisissa 10v.mies ei ole kiinnoatunut peti puuhista yli 2v.olen juossut aiemmin vieraissa,saadakseni läheisyyttä,seksiä ja edes hetken tuntea olevani haluttu.Olen aika nätti,hoidan itseäni.Yleisesti ottaen muiden mielestä hyvännäköinen ikäisekseni.Mies ei halaa,pussaa,ei huomioi mitenkään.Raha ei ole ongelma ja yrittää sillä korjailla tilanteita.On hyvin ahdasmielinen ja vahingon iloinen muille.Hänellä ei ole ystäviä ja minunkin pitänyt pikkuhiljaa luopua niistä.Kaikki kun ovat jotenkin huonompia hänen mielestään.olen usein hyvinkin masentunut ja katselen ja kuuntelen muiden onnellisia tarinoita parisuhteistaan.Olen tullut jotenkin katkeraksi tunnevammaisen ihmisen seurassa,mutta hän on luotettava ja avuliaskin joissain asioissa.Yrittää auttaa minua jos on joskus tiukka paikka taloudellisesti.Antaa kyllä rahalahjoituksia muutenkin.Eli,ei raha tuo onnea,mutta kyllä luo turvallisuutta.EI tietenkään hyväksy ulkopuolista suhdetta minulle,eli elän täysin selibaatissa.Onko tämä oikein?Itselleen ei hae apua ongelmaansa,kuten sitä väittää?Olenko tuomittu yksinäisyyteen loppuelämäksi,elämään vaurasta mutta hyvin tunneköyhää ja yksinäistä elämää.Miten saan hänet muuttumaan kun ei ota tai hae apua itselleen?Auttakaa tai kertokaa jos vast.kokemusta.mikä auttaisi
surullinen
5
637
Vastaukset
- yksin tai kavereiden
kanssa. Esim Joe 17 maksaa vain 2000 eur, ja siinä voi jo yöpyäkin.
http://www.paatti.com/joe17/
Käyttöohjeeksi pino purjehduskirjoja kirjastosta. - Kaiken Kokenut Kansalainen
Ei hullumpi idea. Itse käytän joskus kajakkia; kun tarvitsee selkeyttää ajatuksia. Meloessa on keskityttävä suoritukseen, eli silloin aivot lepäävät muista asioista.
Se, että asiaa ajattelee koko ajan pahentaa vain tilannetta. Kyllä niitä kaikkia keinoja on.
Voi esimerkiksi kokeilla jotakin "luontaistuotteita" mehuun. Osa kuulemma saa jäisenkin toimimaan.
Joka tapauksessa puhumalla olisi päästävä pois lukkotilanteesta.
Moni nainen on minullekkin kertonut, että aviomies lähes tarvitsee pakottaa seksiin.
Se ei ole siis tietääkseni mitenkään ennennäkemätöntä. Yleensäkkin parien halut suuresti vaihtelevat.
Ja muista seksi ei todellakaan ole vain sitä yhtä.
Sano suoraan mitä haluat, sillä se on ainoa keino välttää tilanteen paheneminen.
Uskalla ottaa riski kertomalla kaikki avoimesti.
En ensimmäisenä suosittele eroa, sillä sen kokeneena tiedän senkin varjopuolet.
Älä kuitenkaan menetä ystäviäsi; sillä tullet vielä tarvitsemaan heitä; keskustele kuitenkin aina menemisestäsi.
Asioiden salaaminen on pahinta, mitä voi tehdä.
Totuuden kertominen on kovin juttu minkä tiedän. - kenties,,,,....
Mennyt rahan kanssa naimisiin?
Mies tuntuu ostaneen sinut omaksi turvallisuudekseen, ja sinä olet myynyt itsesi oman turvallisuuden haussa.
Sitä se raha teettää...- menin
ja rakkaudesta jaksan jatkaa.kiitos kuitenkin kommentistasi.
- Aviovaimo 41v
Kirjoituksesi oli aivan kuin minun elämästäni!
Tuntuu, että en jaksa enää tällaista. Parempi olla köyhä ja rakastettu.
Taas aloin epäillä, että miehemme ovat homoja, jotka eivät vaan uskalla tulla kaapista ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050