Kulmakoru

necklacey

Olen kohta 15-vuotias tyttö ja harkitsen vahvasti kulmakorua. Kuitenkaan, en tiedä oikein mitään lävistyksistä joten viitsisittekö te kertoa minulle jotain?

1. Mikä olisi sellainen pienin yksinkertaisin kulmakoru nimeltään? Ei rengasta, vaan joku suora.
2. Sattuuko laittaminen paljoa?
3. Miten paljon maksaa suunnilleen?
4. Miten vaikuttaa kulmakarvaan? Olen kuullut että siitä kohtaa ne karvat ei enää kasva yms.
5. Jos joskus päättää siitä luopua, millaiset arvet tai jäljet siitä jää?
6. Tulehtuuko helposti?

Ootte kivoja jos vastaatte :)

6

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on kulmakoruu :D

      GOOGLE. ei oo hankalaa,sieltä saat oikeat tiedot. lävistykset on hyvä hakusana.

    • maksaa

      kulmakoru maksaa NOIN 35-45 eur. Rengas on yleensä halvempi kuin tappi. Parantumisen kannalta tappi on parempi vaihtoehto, sillä se ei pääse liikkumaan yhtä paljon kuin rengas.

      Kivun määrää voit arvioida kun laitat YouTubeen videon hakusanaksi Piercing. Voit tsekata lävistys videoita.

      Kysymykseen kulmakarvoihin liittyen en osaa vastata, en myöskään mahdolliseen arpeen korun poistamisen jälkeen. Voit aina soittaa valitsemaasi lävistysliikkeeseen ja tiedustella mieltäsi askarruttavia asioita. Lävistäjän tulee osata vastata kysymyksiisi, jos näin ei ole, ei lävistystä kannata ottaa kyseisessä liikkeessä. Tyhmiä kysymyksiä ei ole!

      Onnea uudelle lävistyksellesi!

    • "1. Mikä olisi sellainen pienin yksinkertaisin kulmakoru nimeltään? Ei rengasta, vaan joku suora."
      Joko tarkoitat banaania taikka tappia
      "2. Sattuuko laittaminen paljoa?"
      Ei satu, suhteellisen kivuton, sekin pieni kipu mikä siitä tulee kestää asiansa osaavan lävistäjän tehdessä vain alle sekunnin verran. Jälkeenpäin saattaa olla ärtynyt.
      "3. Miten paljon maksaa suunnilleen?"
      Itselläni maksoi 45 euroa, yleisesti ottaen maksaa 35-50 euroa, liikkeestä riippuen.
      "4. Miten vaikuttaa kulmakarvaan? Olen kuullut että siitä kohtaa ne karvat ei enää kasva yms."
      Kyllä ne karvat kasvaa vaikka siinä koru onkin.
      "5. Jos joskus päättää siitä luopua, millaiset arvet tai jäljet siitä jää?"
      Jos ei kasva ulos, niin sitten yleensä maksimissaan vain lävistysreiän kokoiset (eli hyvin pienet) arvet.
      "6. Tulehtuuko helposti?"
      Jos lävistyksen hoitaa kunnolla, niin ei. Vältä liian raskaita koruja, koruja joissa liian pitkä piikki, vaihda petivaatteita usein, ja n. 2 päivässä lämpimällä vedellä KUNNOLLA peset sen lävistyksen. EI DESINFIOINTIAINEITA! Ne vain kuivattavat lävistystä ja aiheuttavat uloskasvua. Jos lävistys sattuu tulehtumaan, tarkistuta se mieluiten lävistäjällä (n. 85 % tapauksissa "mätä" ollut vain kudosnestettä) ja hae apteekista ruokasuolaliuosta (kunnollista ei voi tehdä itse), ja sitä pidät sitten päivittäin n. 15-20 minuuttia lävistyksen päällä.

    • "täti"

      Banaanikoru on minusta nätein ja niihin saa erivärisiä palloja. Googleta lävistyskorut.

      Laittaminen sattuu sekunnin verran. Todella nopeasti ohi.

      Hinnasta en nykyisin tiedä, mulle laitettiin v. 95 ja oli silloin 150 mk korun kanssa.

      Kulmakarvat kasvaa normaalisti. Jos korun ottaa pois niin kulmakarvan alla on pieni huomaamaton "reikä".

      Paraneminen oli ainakin mulla tosi hidasta.

      • aloittajaa

        Kiitoksia kovasti kun vastailette, olette mukavia :) en kyllä tiennyt että noin paljon hoitoa vaatii :o...


    • kiraaaaa

      Auttakaa kulmakoru jaa kielikoru

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe