Kuinka kauan TAUKO

kestää...?

ollaan tapailtu/seurusteltu 4 kk. (aloitimme suhteemme heti hänen erottuaan entisestään) nyt yhtäkkiä mies ilmoitti miettivänsä menneitä ja ettei ole toipunut erosta..koska ei ole käsitellyt surun tunteita, hän oli "jättäjä".
hän haluaa pitää tauon, jotta saa päänsä kuntoon.kuinka kauan tauko "saa" max kestää ja miten tuona aikana ollaan yhteydessä toisiinsa`?
olen neuvoton....

4

1811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nononono.....

Ei tainnut tulla sinullekkaan yllätyksenä, että ei ole päässyt yli erosta?
      Kuitenkin jos heti lähtee uuteen suhteeseen, niin kyllä se entinen monesti palaa mieleen ennemmin tai myöhemmin. Eroa ei ole siinä vaiheessa vielä kerennyt käsitellä.

Toisaalta hyvä, että pitää tauon nyt tässä vaiheessa kun olette vasta nuin alussa.. tosin taas huono asia, että nyt jo epäröi?
      Tiedä häntä.. sinä päätät itse miltä tuntuu.

Te päätätte myös, että miten pitkän tauon pidätte.. muutaman päivän? viikon? pari viikkoa? pari kuukautta?
      Itse ehkä pitäisin ihan ehdottomana maksimina tuota paria kuukautta.
      Tauon aikana en lähtisi yhteyttä pitämään.

Pelisäännöt selviksi.. eli taukoa "sen ja sen" aikaa ja ei muita kumppaneita/saa olla muita sillä aikaa.
      Myöhemmin on helppo vedota siihen, että pelisääntöjä ei tehty selviksi.. esim. juuri seksin harrastamisesta tauon aikana.

• -75-?

omista kokemuksista voin sanoa suoraan että väliaikainen ero merkitsee AINA lopullista, ennemmin tai myöhemmin! se, missä vaiheessa suhdetta kumppani haluaa ja milläkin selityksellä väliaikaista eroa, ei johdu muusta asiasta kun siitä, että hän ei ole enää ollenkaan varma/tosissaan omista tunteistaan sinua kohtaan.
      Siis jos minulta kysytään niin itse laittaisin poikki samantien suhteen, jossa minulle esitetään taukoa! enää nimittäin en jaksa kärvistellä suhteessa, jossa ex-kumppanin kanssa ei olla lopetettu kunnolla suhdetta.....

• Laastarisuhde ei kestä

Etkö tiennyt, että ihmisen on eron jälkeen surtava? Jos mies ottaa itselleen uuden suhteen heti eron jälkeen, se tarkoittaa sitä, että erosuru on pantu vähäksi aikaa sivuun, mutta että se sieltä ennemmin tai myöhemmin pomppaa pintaan.

Heti eron jälkeen aloitettu suhde on poikkeuksetta laastarisuhde, joka irrotetaan sitten kun suremisen aika tulee. Näin se on. Kokemuksesta sen tiedän, sillä minullakin oli laastari. Olen myös lukenut asiasta paljon kirjallisuutta.

Unohda se mies. Ainakin kahdeksi vuodeksi. Jos sen jälkeen hän on vielä kiinnostunut, niin sitten teillä voi olla mahdollisuuksia..

• tottaaaa

Itse erosin reilu vuosi sitten melki 10 vuoden suhteesta ja "pörrättyä" on tullut melkoisesti ja vastakkaisen sukupuolen edustajia. Jokusia ihan oman "ihanne kumppanin" kaltaisia naisiakin on tullut tavattua ja ollut joidenkin viikkojen pituisia suhteita. Tapasin pariviikkoa sitten oikein mukavan naisen, mutta mutta nyt jälleen kerran huomaan et kun molemmat haluais jotain muuta kun kahvilla käyntejä, pikapanoja tai muuta, niin mulle tulee exä mieleen, enkä pysty keskittymään yhtään. Ilmeisesti en vaan yksinkertaisesti ole valmis mihinkään suhteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe