Mies

kun petät..

jos sinulla on ihastumistyyppinen tuore "suhde" jossa myös seksuaalista vetovoimaa mukana,niin tunnetko kotona huonoa omaatuntoa vai et? Yksi kaverini sanoi minulle (meillä ei se suhde) että outoa ettei hän tunne huonoa omaatuntoa kun on kyseisen naisen kanssa tekemisissä,eli missä tapauksessa tunnette huonoa omaatuntoa silloin jos olette ihastuneet naiseen ,vai ette tunne kuin himoa..? vähän sekavaa mutta kiinnostais tuo miehen logiikka tässä tapauksessa :)

7

307

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut en tajunnu sanaakaan tosta. No eipä sillä silleen oo edes väliä koska mä oon väärä ihminen vastaamaan tällasiin ihastumisjuttuihin, joko mä ihastun kaikkiin pantavan näköisiin naisiin tai en keneenkään, paha sanoa kun en tiiä miten muut ihastumisen kokee.

• kerrasta

on kulunut jo useita päiviä, niin kyllä siinä paineet alkavat olemaan jo kovat.

• edelliseen

siis että tunnetteko huonoa omaatuntoa vain siinä tapauksessa että tunnette jotain naista kohtaan ja silloin ei jos tunnette vain himoa?

• Tumma Kauris

Pää ei kestä kun joutuu ratkomaan tämmösiä luetunymmärtämistehtäviä =)

Jos nyt ymmärsin kysymyksen oikein, niin sä haluat tietää, että kärsiikö varattu mies huonosta omasta tunnosta, jos huomaa himoitsevansa vierasta naista?

Ei mulle ainakaan tollasessa tilanteessa tule mitään huonoa omaatuntoa. Sietämättömän seksikkäitä naisia pyörii joka päivä joka puolella, vaikka olisi kuinka varattu. Eihän siitä mitään tulis jos joka kerta tulis morkkis, kun vilkuilee jotain hunajapeppua.

• rautalangasta :)

Miespuolinen kaverini on ihastunut/"himostunut" yhteen naiseen ja heillä on tavallaan suhde,mutta ei vielä NIIN pitkällä.. hän sitten sanoi minulle muutama päivä sitten että outoa ettei hän tunne huonoa omaatuntoa ollessaan tuon naisen kanssa,omatunto ei siis kolkuta kotosalla. Eli olisi mielenkiintoista tietää milloin omatunto sitten miehillä yleensä kolkuttaa JOS kolkuttaa. Eli onko nainen hänelle sitä MERKITSEVÄMPI mitä enemmän omatunto kalvaa ja jos ei kalva onko tämä toinen nainen sitten sitä yhdentekevämpi? En osaa enää yksinkertaistaa tätä enempää teille rakkaat miehet joten yrittäkää ymmärtää :)

• jööutgöui
        rautalangasta :) kirjoitti:

Miespuolinen kaverini on ihastunut/"himostunut" yhteen naiseen ja heillä on tavallaan suhde,mutta ei vielä NIIN pitkällä.. hän sitten sanoi minulle muutama päivä sitten että outoa ettei hän tunne huonoa omaatuntoa ollessaan tuon naisen kanssa,omatunto ei siis kolkuta kotosalla. Eli olisi mielenkiintoista tietää milloin omatunto sitten miehillä yleensä kolkuttaa JOS kolkuttaa. Eli onko nainen hänelle sitä MERKITSEVÄMPI mitä enemmän omatunto kalvaa ja jos ei kalva onko tämä toinen nainen sitten sitä yhdentekevämpi? En osaa enää yksinkertaistaa tätä enempää teille rakkaat miehet joten yrittäkää ymmärtää :)

Voi olla, ettei omatunto kolkuta, koska siihen ei ole mitään syytä, eli suhde on täysin platoninen, eikä siitä muuksi muutu.

Jos hän oikeasti on ihastunut tuohon naiseen ja viettää vapaa-aikaansa huvikseen hänen kanssaan, muttei vaan omatunto kolkuta, ei hän sinusta kovin paljoa välitä, jos välittää kenestäkään. (ottaen siis huomioon, että sinä et haluaisi hänen tapailevan tuota naista). Voi myös olla, että ko. mies on niin surkea nössykkä, että haluaa sinun muuttuvan raivokkaan mustasukkaiseksi, että hän saa kokea olevansa haluttu.

Voi myös olla niin, että omasta kertomuksestasi pääsi unohtumaan muutama vaikuttava asia. Sinunkin käytöksesi ja tekemiset vaikuttavat miehesi tekemisiin.

• jos miehellä ....
        jööutgöui kirjoitti:

Voi olla, ettei omatunto kolkuta, koska siihen ei ole mitään syytä, eli suhde on täysin platoninen, eikä siitä muuksi muutu.

Jos hän oikeasti on ihastunut tuohon naiseen ja viettää vapaa-aikaansa huvikseen hänen kanssaan, muttei vaan omatunto kolkuta, ei hän sinusta kovin paljoa välitä, jos välittää kenestäkään. (ottaen siis huomioon, että sinä et haluaisi hänen tapailevan tuota naista). Voi myös olla, että ko. mies on niin surkea nössykkä, että haluaa sinun muuttuvan raivokkaan mustasukkaiseksi, että hän saa kokea olevansa haluttu.

Voi myös olla niin, että omasta kertomuksestasi pääsi unohtumaan muutama vaikuttava asia. Sinunkin käytöksesi ja tekemiset vaikuttavat miehesi tekemisiin.

onkin kamala morkkis vaikkei meillä vielä suhdetta ollutkaan, mut oli vähän liikaakiin toisen kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2731
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2441
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2359
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe