Moikka!
Tänään kävin punnittemassa itteni ja ihmetyksekseni oli tullut 700g takas, vaikka oonkin syönyt pisteiden mukaisesti tän koko viikon. Edellisviikolla tuli herkuteltua tosin kolmena päivänä ja se harmittaa... :( Mut kertokaa tuloksianne tänne! :)
RANTAKUNTOON vko 2
6
520
Vastaukset
- uusityyppiii
hei sopiiko että tulen tähän rantakuntoon mukaan? :) voi mun on nyt pakko alkaa laihduttaa! hirveetä mässäystä on ollu jo monta viikkoo :/ ahdistaa! nyt hoikaksi! tavoitteena tiputtaa about 4-5kg!
olen ajatellut että jätän nyt ainakin aluksi kaikki herkut kokonaan pois, koska ne ovat ne mihin sorrun aina sitten kun olen syönyt vaikka vain yhdenkin keksin niin tulee hirveä ahdistus ja syön tyyliin koko paketin ajatuksella "millään ei ole enää mitään väliä" ! ei nyt on pakko ottaa itseäni niskasta kiinni! liikunta kuuluu päivittäiseen elämääni ja onkin aina kuulunut joten sitä ei tarvitse lisätä, no ehkä voisin alkaa lenkkeilemään aktiivisemmin kun kevät näyttää tulevan tohinalla, juu niin teenkin :) pitää aina pongata joku kaveri mukaan niin lenkit menee niin keposti ja nopeasti huomaamattakaan!
tästä se lähtee! tsemppiä kaikille!- ~Jenni~
Kiva että saadaan lisää porukkaa mukaan! Toivottavasti onnistut tavoiteessas! Ja usko pois, mulla on ollut aivan sama ongelma kaiken herkun kans, vieläkin tarviin sen yhden päivän, jollon saan syödä niin paljon kun haluun. Mut seuraavana päivänä täytyy vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alottaa alusta. :)
- omppu2
~Jenni~ kirjoitti:
Kiva että saadaan lisää porukkaa mukaan! Toivottavasti onnistut tavoiteessas! Ja usko pois, mulla on ollut aivan sama ongelma kaiken herkun kans, vieläkin tarviin sen yhden päivän, jollon saan syödä niin paljon kun haluun. Mut seuraavana päivänä täytyy vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja alottaa alusta. :)
meni pääsiäinen ihan pipariksi. olin käymässä vanhempieni luona ja söin siellä ihan kokoajan! 8( painoa tuli lisää kaks kiloa!! mutta ei se kaikki voi millään olla rasvaa. olin siellä siis vain yhden päivän. varmaankin turvotusta sun muuta. vähän on tällä viikolla lähtenyt pois. mut ens viikko vähän tiukemmin sitten..
- uusityyppi
omppu2 kirjoitti:
meni pääsiäinen ihan pipariksi. olin käymässä vanhempieni luona ja söin siellä ihan kokoajan! 8( painoa tuli lisää kaks kiloa!! mutta ei se kaikki voi millään olla rasvaa. olin siellä siis vain yhden päivän. varmaankin turvotusta sun muuta. vähän on tällä viikolla lähtenyt pois. mut ens viikko vähän tiukemmin sitten..
joo mullakin meni pääsiäinen ihan plörinäksi! ja olisikin ollut vain se yksi päivä mutta ei.. mutta nyt niskasta kiinni! kirjoittelemisiin :)
- löysis
uusityyppi kirjoitti:
joo mullakin meni pääsiäinen ihan plörinäksi! ja olisikin ollut vain se yksi päivä mutta ei.. mutta nyt niskasta kiinni! kirjoittelemisiin :)
Yhdessä vaiheessa paino putosi jo 69 kiloon, mutta nyt jostain syystä tullut takaisin tuplana... :( Olen kyllä syöpötellyt herkkuja vähän turhan paljon. Nyt niskasta kiinni! Huomenna käyn ostamassa tarkemman vaa'an, niin näkee ne grammatkin. Saa vähän motivaatiota siitäkin jos on esim. pari sataa grammaa tippunut.
- Miljuskainen
Kolme kiloa lähtenyt tällä viikolla, ihmeellistä. Alkupaino 88, nyt 85.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763