Eräs

tarina

Mies menee ennen joulua 2007 Suomi24:n Deitti sivustolle. Hän lukee kirjautumatta muutamia
kymmeniä naisten profiileja. Hän toteaa että Suomessa on valtava määrä fiksulta vaikuttavia, kauniita naisia jotka hakevat, kuka mitäkin, tämän sivuston kautta.

Mies tekee sivustolle oman profiilin. Hän kertoo itsestään rehellisesti, ei tietenkään kaikkea,
mutta perusasioissa hän on rehellinen. Hän tekee profiilissaan selväksi, että on liikkeellä
tositarkoituksella. Hän ei etsi seikkailua tai muutakaan lyhytaikaista seuraa. Kuvaansa hän ei
profiiliinsa laita. Hän ei myöskään hyljeksi kuvattomia naisten profiileja, ulkoinen olemus ei
kerro toisesta sitä tärkeintä - sopivatko ihmiset toisilleen.

Mies odottaa naisten yhteydenottoja, hän on aluksi hyvin passiivinen. Kuluu viikkoja - profiilissa
ei edes käy ketään. Mies käy sitten kirjautuneena lukemassa joitakin profiileja, näiden
profiilien omistajat käyvät nopeasti katsomassa että kuka heitä katselee. Tämä ei vielä johda
minnekään.

Mies näkee kiinnostavan profiilin, hän ottaa yhteyttä. Kuluu pari päivää on vaihdettu muutama
viesti ja puhelinnumerotkin. Mies ja nainen käyvät kahvilla, pari kuppia kahvia kestää neljä
tuntia. Menee pari päivää käydään uudestaan kahvilla, taas tunteja. Mies ajattelee että näinkö
hyvin tässä kävi, kunnes tulee saavillinen jäävettä niskaan. Naisesta ei kuulu reiluun viikkoon mitään, hän ei vastaa mihinkään yhteydenottoon. Tätä ennen yhteydenpito on siis ollut hyvinkin tiivistä molemmin puolin. Mies saa naiselta sähköpostia, ihan kuin ei olisikaan ollut pitkää aikaa välissä, mies ei enää reagoi mitenkään. Hän ymmärtää olleensa vain varalla kun joku kiinnostavampi tapaus ei olekaan vastannut naisen odotuksia tai nainen hänen. Mutta hopea on hävitty sija, joten ei tästä sen enempää.

Mies saa flirttikutsun naiselta, jonka profiilia hän ei ole lukenut, mies hyväksyy kutsun.
Mies ja nainen vaihtavat muutamia viestejä keskenään, molemmat ovat varovaisen kiinnostuneita.
Nainen pyytää miehen kuvaa, hänenkään profiilissa ei kuvaa ole. Nainen pyytää miehen kuvaa ja
lupaa sitten lähettää oman kuvansa. Mies lähettää kuvansa, hän tietää ettei ole mitenkään erikoisen
näköinen. Kukaan ei käänny uudestaan katsomaan häntä sen enempää inhoten kuin ihaillenkaan. Nainen
saa siis kuvan, ei lähetä omaansa vaan hiljenee täysin. Näin tapahtuu kahden naisen kanssa.

Mies laittaa parille kiinnostavalle naiselle flirttikutsun, hiljaista on, ei hyväksyntää.

Mies laittaa taas flirttikutsun, tällä kertaa todella kauniille naiselle. Miehen profiilissa
ei edelleenkään siis ole kuvaa. Nainen vastaa myöntävästi. Lähetellään muutamia viestejä. Pelkkiä
päivän kuulumisia, ei mitään syvällisempää kummaltakaan suunnalta. Nainen hiljenee täysin,
enää ei tule viestejä.

Mies laittaa taas naiselle flirttikutsun ja kirjautuu saman tien ulos Suomi24:stä ja menee
nukkumaan. Nainen lähettää neljä viestiä ennen kuin mies kirjautuu seuraavana päivänä
järjestelmään. Vaihdetaan taas muutama viesti ja puhelinnumerot. Sovitaan treffit seuraavaksi
päiväksi. Nainen istuu treffipaikalla etuajassa, jo kahvikuppi edessään. Mies saapuu paikalle
jutellaan niitä näitä. Mies hakee naiselle lisää kahvia, samalla itselleenkin. Jutellaan lisää.
Treffit päättyvät, mies ilmaisee kiinnostuksensa treffien jälkeen tekstiviestillä. Myöhään, kun
mies on jo nukkumassa, tulee vastausviesti. Miestä kuvataan mukavaksi tapaukseksi ja sanotaan että
nainen haluaa tavata uudemmankin kerran. Mies vastaa tähän aamulla ja kertoo että hänkin
haluaa vielä tavata, tähän ei tule mitään vastausta. Mies laittaa illalla viestin ja kyselee että, miten päivä on mennyt? Tähänkään ei tule vastausta. Tästäkään ei siis tämän enempää.

Mies katselee ikkunasta ulos, aurinko paistaa, tiet ovat kuivia. Kohta voi taas ajaa moottoripyörällä.
Mies miettii moottoripyöräilyä harrastuksena. Sehän vie kaiken liikenevän ajan, kaikki rahat ja siitä ei
ole mitään hyötyä. Mies poistaa profiilinsa ja lähtee tekemään pyörälle keväthuoltoa. Se että onko miehen mielestä mahdollisessa naisystävässä ja moottoripyöräilyssä harrastuksena jotain samaa jää kokonaan lukijan
mielikuvituksen varaan.

Mies palaa treffisivustolle kunhan ilmat kylmenevät ja tiet ovat taas liukkaita.

25

3000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin...

voin yhtyä tarinaan ja eteenkin todeta, että on paljon parempi keksiä itselle mielekästä tekemistä kuin hakata päätä seinään täällä.

• joka-alanasiantuntija

Aamen.

• Tunteeellinen sinkkumies

Tutustun nettitreefeissä todella mukavan tuntuiseen naiseen. Vaihdamme viestejä, kuvat ja pian lähdetään treffeille. Treffien jälkeen sovitaan toiset treffit, toisien jälkeen kolmannet jne. Kuluu aikaa viikkoja, kuukausia treffeillä käydään edelleen. Olen ilmaissut selkeästi naiselle tunteeni ja tahtoni tutustua paremmin. Kuukausien kuluttua vietetään koti-iltoja, käydään leffoissa, kävelyllä yms. mutta ei vietetä öitä yhdessä. Fyysinen kontakti rajoittuu vain halaamiseen ei siis mitään pussailuja edes. Seksiin ei ole mikään kiire, koska henkilökemioiden tasolla tunteminen on mielestäni aluksi paljon tärkemämpää. Siis homma ei vaan etene ja huomaan olevani "suhteessa" se aktiivisempi osapuoli. Neljän, viiden kuukauden kuluttua sitten turhaudun kun juttu ei etene ja ilmoitan naiselle kohteliaasti ettei tästä tule yhtään mitään. Tämä on toistunut kohdallani kolme kertaa. Ihmettelen miksi ihmiset laittavat ilmoituksen nettideittipalstalle, jos eivät kuitenkaan ole valmiita suhteeseen.

• Netissä on pelimiehiä ja nä...

Joo aika turhauttavaa, itse saanut naisena kokea että kovia näyttelemään miehet ja puhuvat mitä sattuu. Tuntuu ettei voi uskoa enään oikein mitä mies puhuu.

• joka-alanasiantuntija

Olet tipahtanut(jo aikoja sitten) sinne kaveriasteelle. Jos mies ei heti alusta asti tuo sitä seksuaalista aspektia mukaan, niin käy juuri noin. Nimimerkillä kokemusta valitettavasti löytyy. Vaikka se niin surullista ehkä onkin, niin muutamien treffien jälkeen sitä seksiä tai muuten läheisyyttä on harrastettava jos suhdetta meinaa jotenkin syventää kaveruutta pitemmälle.

• m 29

Tää on just tätä.

Useat nettitreffit takana suomi24:sta. Ei tunnu urheilullinen, ok näköinen ja työssäkäyvä mies varteenotettaville suomalaisille neideille kelpaavan, ja vaikka kuinka olisin halunnut suomalaisen tavallisen naisen niin tähän on tultu.

Juuri tänään kävin vaihteeksi baarissa. Törmäsin vanhaan tuttuun naiseen joka oli joskus yötäkin...kuulemma kuulumiset on vaihdettu aikoja sitten. Yödösässä tuli myös juteltua mutta kovin oli yksipuolista jutustelun aloittaminen ja ylläpito. Ei tälläistä jaksa.

Ehkä ulkomailta sitten, ei tätä elämää ole kuitenkaan yksin elettäväksi ole tarkoitettu.

• nainen 47..

oli koskettava ja ikävää luettavaa.. valitettavasti täällä sivulla on vaikeaa löytää ihmistä joka keskittyisi ensin siihen yhteen ihmiseen johon haluaisi tutustua eikä moneen samanaikaisesti!! naiset eikä miehet osaa tai halua edetä niin vaan etsitään koko ajan kauniinpaa/komeampaa. nää on kuin jotkut markkinat ja itse saa odotella sitä joka todellakin puhuisi totta!! itse olen ajatellut että jos tapaisin jonkun miehen ja kemiat kohtaisi niin voisinko edes luottaa siihen että se toinen osapuoli olisi tosissaa ja ottaisi profiilinsa pois, vai jäisikö kuitenkin sivulle roikkumaan ja ajattelisi pitää mut varalla jos löytyisikin joku muu!! ihmiset ovat jääneet niin koukkuun koko sivustolle ja se johtaa siihen ettei enää osata sitoutua yhteen ihmiseen ja elämä onkin treffisivuilla!!

• on puolin ja

toisin. Minulla naisena on vastaavanlaisia kokemuksia. Aika monet treffit käyneenä sitä vain ihmettelee, mitä täältä oikein haetaan. Ehkä nämä nettitreffit antavat liian paljon paineita siihen, että kelpaanko enkö kelpaa.

Oman kielteisen piirteen tuo vielä ne, jotka tarkoituksellisesti huijaavat. Naisia ehkä usein arveluttaa miehen aikeet, jos hän pitää profiilia auki, vaikka on tavattu jo useamman kerran. Se on ikään kuin viesti, että haen vielä parempaa, sinä olet vain varalla. Olen monen naisten kuullut sanovan, että ei se mies oikeasti ole kiinnostunut minusta, kun sillä on vielä profiili auki ja siellä on myös käyty kirjautuneena. Suurin osa, sekä miehistä että naisista käy katsomassa, onko treffikumppanilla vielä profiili auki. Monesti on niin, että nainen on laittanut profiilin piiloon, mutta mies taas ei. Jos nainen on piilottanut profiilin, niin se on selvä merkki, että hän on kiinnostunut miehestä. Kun hän sitten huomaa miehen edelleen pitävän profiilia, niin yhteydenotot voivat loppua kuin seinään. Se vain jotenkin loukkaa, kun mies heti treffien jälkeen käy taas sivuilla. Nämä ovat aika hienovaraisia juttuja, ei sitä kuitenkaan heti voi toiselta vaatia, että laitas nyt profiili pois, niin tämä meidän juttu voi sitten vasta päästä vauhtiin. Tällaiset asiat pitää vain itse hoksata. Me ihmisethän lähetämme monenlaisia viestejä käytöksellämme. Tutustumisvaihe on hyvin herkkää aikaa, eikä silloin pidä tehdä kovin karkeita virheitä.

Kyllä se vaan niin on, että miehen pitää osata olla kohteliaita, avoin ja rehellinen. Luottamuksen voittaminen voi olla monesti aika vaikeaa, mutta kun jaksaa panostaa siihen, niin se on mitä parhain alku onnelliselle suhteelle.

• ja suljin profiilin

Osuvasti kirjoitit. Tälläistä se on puolin ja toisin. Minulla naisena on vastaavanlaisia kokemuksia. Kohtasimme nettitreffeissä, kirjoittelimme, tekstailimme, puhuimme puhelimessa. Mielenkiintoa riitti molemmin puolin, jonka ilmaisimme keskusteluissa. Tapasimme, keskustelimme lisää (kumpikin koki toisen ihastuttavaksi), joten sovimme uudet treffit. Nainen halusi keskittyä ja keskittää aikansa, tutustuakseen tähän yhteen mielenkiintoiseen mieheen, koska pohja oli jo olemassa. Nainen piilotti profiilin, mies ei. Naisen ystävällä on myös profiili treffipalstalla. Ystävä tiesi orvastavasta tuttavuudesta sekä sen etenemisestä.
        Ystävä kävi miehen sivuilla, lopputulokseksi tuli oravstavan tuttavuuden loppuminen. Mies etsi edelleen, viestitti omalla käytöksellään jo tutustumisvaiheessa, että en ole sittenkään NIIN kiinnostava. En halunnut jäädä varamieheksi, tässä tapauksessa -naiseksi, sopivintahan itselleni olin etsiskelemässä, niin varmasti myös tuo mies. Hän jatkakoon haluamallaan tavalla, toivottavasti ei ruikuttamassa täällä palstalla, millaisia naiset ovat suomi24 treffeissä.

• Näkökulma
        ja suljin profiilin kirjoitti:

Osuvasti kirjoitit. Tälläistä se on puolin ja toisin. Minulla naisena on vastaavanlaisia kokemuksia. Kohtasimme nettitreffeissä, kirjoittelimme, tekstailimme, puhuimme puhelimessa. Mielenkiintoa riitti molemmin puolin, jonka ilmaisimme keskusteluissa. Tapasimme, keskustelimme lisää (kumpikin koki toisen ihastuttavaksi), joten sovimme uudet treffit. Nainen halusi keskittyä ja keskittää aikansa, tutustuakseen tähän yhteen mielenkiintoiseen mieheen, koska pohja oli jo olemassa. Nainen piilotti profiilin, mies ei. Naisen ystävällä on myös profiili treffipalstalla. Ystävä tiesi orvastavasta tuttavuudesta sekä sen etenemisestä.
        Ystävä kävi miehen sivuilla, lopputulokseksi tuli oravstavan tuttavuuden loppuminen. Mies etsi edelleen, viestitti omalla käytöksellään jo tutustumisvaiheessa, että en ole sittenkään NIIN kiinnostava. En halunnut jäädä varamieheksi, tässä tapauksessa -naiseksi, sopivintahan itselleni olin etsiskelemässä, niin varmasti myös tuo mies. Hän jatkakoon haluamallaan tavalla, toivottavasti ei ruikuttamassa täällä palstalla, millaisia naiset ovat suomi24 treffeissä.

Kirjoitit: ”Tapasimme, keskustelimme lisää (kumpikin koki toisen ihastuttavaksi), joten sovimme uudet treffit. Nainen halusi keskittyä ja keskittää aikansa, tutustuakseen tähän yhteen mielenkiintoiseen mieheen, koska pohja oli jo olemassa. Nainen piilotti profiilin, mies ei.”

Ymmärsinkö oikein, että odotit miehen piilottavan profiilin samaan aikaan kuin sinä. Oliko profiilien poistamisesta tai muuten halusta katsoa rauhassa mitä teidän jutustanne (ei muihin kanssa samanaikaisesti) voisi kehkeytyä?

Itse saattaisin käyttäytyä kuvailemassasi tilanteessa kuten treffimiehesi. Vaikka nainen olisi kuinka kiinnostava tahansa niin jos nainen ei ole selvästi tuonut kiinnostustaan ilmi teoin tai sanoin. Kyse ei ole siitä, että etsisi sinänsä parempaa vaan sitä etsii itselleen sopivaa ja uusille naisille kirjoittelemalla alkaa jo varautumaan siihen, että nainen tekee yhtäkkisen katoamistempun.

Usein myös huomaan, että jos nainen ei osoita omaa osuuttaan aktiivisesta vuorovaikutuksesta, niin mielenkiintoni alkaa hiipumaan. Pelkkä viesteihin vastailu ja takaisinsoitto ei sitä riittävää aktiivisuutta tuo esille.

• tuo
        Näkökulma kirjoitti:

Kirjoitit: ”Tapasimme, keskustelimme lisää (kumpikin koki toisen ihastuttavaksi), joten sovimme uudet treffit. Nainen halusi keskittyä ja keskittää aikansa, tutustuakseen tähän yhteen mielenkiintoiseen mieheen, koska pohja oli jo olemassa. Nainen piilotti profiilin, mies ei.”

Ymmärsinkö oikein, että odotit miehen piilottavan profiilin samaan aikaan kuin sinä. Oliko profiilien poistamisesta tai muuten halusta katsoa rauhassa mitä teidän jutustanne (ei muihin kanssa samanaikaisesti) voisi kehkeytyä?

Itse saattaisin käyttäytyä kuvailemassasi tilanteessa kuten treffimiehesi. Vaikka nainen olisi kuinka kiinnostava tahansa niin jos nainen ei ole selvästi tuonut kiinnostustaan ilmi teoin tai sanoin. Kyse ei ole siitä, että etsisi sinänsä parempaa vaan sitä etsii itselleen sopivaa ja uusille naisille kirjoittelemalla alkaa jo varautumaan siihen, että nainen tekee yhtäkkisen katoamistempun.

Usein myös huomaan, että jos nainen ei osoita omaa osuuttaan aktiivisesta vuorovaikutuksesta, niin mielenkiintoni alkaa hiipumaan. Pelkkä viesteihin vastailu ja takaisinsoitto ei sitä riittävää aktiivisuutta tuo esille.

esille sen riittävän aktiivisuuden. Monet miehet taas "ylpistyvät" heti kun nainen osoittaa mielenkiintonsa eli tulevat ahdistuneeksi ja haluavat "vapautensa" takaisin. Eli teet niin tain kohtaaminen on vaikeaa.

• Nimetön
        tuo kirjoitti:

esille sen riittävän aktiivisuuden. Monet miehet taas "ylpistyvät" heti kun nainen osoittaa mielenkiintonsa eli tulevat ahdistuneeksi ja haluavat "vapautensa" takaisin. Eli teet niin tain kohtaaminen on vaikeaa.

Eikös tuo helpota deittailua huomattavasti. Jos mies ahdistuu naisen aktiivisuudesta, niin eikös silloin ne itselleen huonot karsiudu nopeasti pois.

Monet naiset tuntuvat tässä tilanteessa tekevän sen väärän johtopäätöksen, että jos mies katoaa/ahdistuu naisen aktiivisuuden johdosta, niin miehen katoaminen johtui siitä mitä nainen teki. Ehkä se mies ei vaan ollutkaan niin kiinnostunut alunperinkään.

Aktiivisuudellakin toki oltava kohtuulliset rajat. Miehen voi antaa olla se aktiivisempi osapuoli, mutta olla omalta osaltaan aktiivinen.

• miehet....
        Nimetön kirjoitti:

Eikös tuo helpota deittailua huomattavasti. Jos mies ahdistuu naisen aktiivisuudesta, niin eikös silloin ne itselleen huonot karsiudu nopeasti pois.

Monet naiset tuntuvat tässä tilanteessa tekevän sen väärän johtopäätöksen, että jos mies katoaa/ahdistuu naisen aktiivisuuden johdosta, niin miehen katoaminen johtui siitä mitä nainen teki. Ehkä se mies ei vaan ollutkaan niin kiinnostunut alunperinkään.

Aktiivisuudellakin toki oltava kohtuulliset rajat. Miehen voi antaa olla se aktiivisempi osapuoli, mutta olla omalta osaltaan aktiivinen.

valehtelevat, että ovat kiinnostuneita eli ihan suoraan sanovat: " Minä olen kiinnostunut sinusta". Kun nainen sitten antaa vastavuoroisesti samaa palautetta, että minäkin olen kiinnostunut sinusta, niin jo miehet ahdistuvat ja kiire on seuraavan naisen luo, joka ehkä ei ole niin tosissaan liikkeellä ja ymmärtää, ettei tuo suoraan sanottu kiinnostus tarkoita, että olisin kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan muuten vaan kiinnostunut. Ihan vaan sillai leikillään kiinnostunut, että leikitään vaan ja pidetään hauskaa ja muista hymyillä, kun olet niin kaunis kun hymyilet. Olet kiva leikkikaveri ja kaunis nukke. Näinkö se pitää ymmärtää, kun miehet sanovat, että ovat kiinnostuneita.

• Näkökulma
        miehet.... kirjoitti:

valehtelevat, että ovat kiinnostuneita eli ihan suoraan sanovat: " Minä olen kiinnostunut sinusta". Kun nainen sitten antaa vastavuoroisesti samaa palautetta, että minäkin olen kiinnostunut sinusta, niin jo miehet ahdistuvat ja kiire on seuraavan naisen luo, joka ehkä ei ole niin tosissaan liikkeellä ja ymmärtää, ettei tuo suoraan sanottu kiinnostus tarkoita, että olisin kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan muuten vaan kiinnostunut. Ihan vaan sillai leikillään kiinnostunut, että leikitään vaan ja pidetään hauskaa ja muista hymyillä, kun olet niin kaunis kun hymyilet. Olet kiva leikkikaveri ja kaunis nukke. Näinkö se pitää ymmärtää, kun miehet sanovat, että ovat kiinnostuneita.

Kuulostaa pelaavalta mieheltä, mutta alkaako se miehen ahdistus näkyä samantien kun ilmoittaa vastavuoroisesti kiinnostuksestaan.

Mistä sitten erottaa tosissaan olevan ja aidosti kiinnostuneet niinsä feikkaavista. Ehkäpä siitä, miten mies kiinnostuksessaan kertoo. Mitä itsevarmemmin ja selkeästi, sitä todennäköisemmin mies ei ole tosissaan. Oikeasti kiinnostunuthan on vähän epävarma ja ehkä miettii samalla, että onkohan nainen ollenkaan hänestä kiinnostunut. Tällöin kiinnostusta ei ilmaista kuten romanttisissa komedioissa.

• huomio....
        Näkökulma kirjoitti:

Kuulostaa pelaavalta mieheltä, mutta alkaako se miehen ahdistus näkyä samantien kun ilmoittaa vastavuoroisesti kiinnostuksestaan.

Mistä sitten erottaa tosissaan olevan ja aidosti kiinnostuneet niinsä feikkaavista. Ehkäpä siitä, miten mies kiinnostuksessaan kertoo. Mitä itsevarmemmin ja selkeästi, sitä todennäköisemmin mies ei ole tosissaan. Oikeasti kiinnostunuthan on vähän epävarma ja ehkä miettii samalla, että onkohan nainen ollenkaan hänestä kiinnostunut. Tällöin kiinnostusta ei ilmaista kuten romanttisissa komedioissa.

"Mistä sitten erottaa tosissaan olevan ja aidosti kiinnostuneet niinsä feikkaavista. Ehkäpä siitä, miten mies kiinnostuksessaan kertoo. Mitä itsevarmemmin ja selkeästi, sitä todennäköisemmin mies ei ole tosissaan."

Tuota en osannut huomioida. Mies todellakin osasi selkeäsi ja itsevarmasti kertoa kiinnostuksensa. Ja minä hölmö kun luulin, että se on hyvä merkki.
        Nyt oikeasti helpotti kun tiedän, että mies on pelaa vain omaa peliään, eikä vika olekaan minussa. Hitto, kiitos Sinulle tuntematon ystäväni.

• ...niin..
        huomio.... kirjoitti:

"Mistä sitten erottaa tosissaan olevan ja aidosti kiinnostuneet niinsä feikkaavista. Ehkäpä siitä, miten mies kiinnostuksessaan kertoo. Mitä itsevarmemmin ja selkeästi, sitä todennäköisemmin mies ei ole tosissaan."

Tuota en osannut huomioida. Mies todellakin osasi selkeäsi ja itsevarmasti kertoa kiinnostuksensa. Ja minä hölmö kun luulin, että se on hyvä merkki.
        Nyt oikeasti helpotti kun tiedän, että mies on pelaa vain omaa peliään, eikä vika olekaan minussa. Hitto, kiitos Sinulle tuntematon ystäväni.

Ettei se kuitenkaan ole välttämättä selvä merkki suuntaan tai toiseen.
        Olen tosin noviisi näissä jutuissa, mutta itse kerroin suoraan oman kiinnostukseni, enkä nyt meinaa millään jaksaa odottaa ensitreffejä (jotka on jo sovittu).
        Olen kuitenkin tosissani liikkeellä ja keskityn nyt vain tähän yhteen ihmiseen.
        Ja selvyyden vuoksi vielä: olen mies.

• kukkiako
        Näkökulma kirjoitti:

sulle pitäis tuoda että olisi aktiivinen? Kummallista kun sitä aktiivisuutta saa harrastaa vaan toinen osapuoli, tai sitä odotetaan vaan toiselta.

• Näkökulma
        kukkiako kirjoitti:

sulle pitäis tuoda että olisi aktiivinen? Kummallista kun sitä aktiivisuutta saa harrastaa vaan toinen osapuoli, tai sitä odotetaan vaan toiselta.

Luepas kirjoittamani vielä uudestaan, erityisesti kohta "aktiivisuutta omalta osaltaan".

• ja joiltain osin et
        Näkökulma kirjoitti:

"Mies etsi edelleen, viestitti omalla käytöksellään jo tutustumisvaiheessa, että en ole sittenkään NIIN kiinnostava." kirjoitin.
        Kirjoittaa olisi vielä pitänyt täydennys; kuin mitä sanoillaan ja teoillaankin viestitti.
        Hän oli myös tietoinen, että olen hänestä erittäin kiinnostunut sekä halustani tutustua yhteen ihmiseen kerrallaan. Olimme keskustelleet tämän varamies/-nais teeman. Hän oli puheissaan samoilla linjoilla kanssani, teot eivät kuitenkaan käyneet yksiin puheiden kanssa.
        Joten mihinkä voi enää luottaa ja mitä uskoa täällä netissä?

Naisena, osaan kiinnostukseni kohteelle osoittaa aktiivisuutta vuorovaikutteisesti tilanteiden kehityksen edellyttämällä tavalla. Tuntemattomaan ihmiseen tutustuminen ei ole iäisyysprojekti, ei myöskään viikon tai parin.

• lisbethi.......

heitä narikkaan tyhmän deitti sivusto ja mee elämään..sillä baarin nurkasta ..kesälaitumelta ..missä liikutkaan..sieltä löytää vaikka elämäsi naisen.
      Oon livennä tavanna monta ihanaa kumppani ehdokasta,*Ja salamoi.*

Ei jaksa jonottaakaan deiteissä ja en ukso et löytyykään kunnollista se on kohtalokysymys varmaan ko moni hehkuttaa löytäneensä kummappanin.Moni etsii koko elämänsä ja pettää siinnä itseäänkin.

• Omansa täältä löytänyt

Kuulosti niin tutulta tuo sinun kirjoituksesi. Itsekin hain ja kävin useilla treffeillä. Myös yhden komean moottoripyöräilijän kanssa :-))) Oli niin kaunista ja ihanaa puhetta. Ei kuitenkaan mitään katetta pidemmässä juoksussa. Meinasi usko loppua kokonaan, mutta sitten kolahti puolin ja toisin. Löysin viime kesänä sellaisen aarteen, että joka päivä olen hänestä onnellinen.

Eli ei kannata luovuttaa etsinnöissä, mutta on hyvä keskittyä nauttimaan omasta elämästä ja haeskella siinä sivussa. Kyllä meitä tosissaan oleviakin näillä sivustoilla on. Omani ja kumppanin profiilit kyllä poistuivat aika nopeasti ja mitään tarvetta ei ole muita katsella.

Yhden vinkin haluaisin antaa. Keskity sellaisiin profiileihin, jotka eivät ole vuosikausia vanhoja. Hyvät tyypit eivät täällä kauan ole vapaalla jalalla.

• ei pidä

täysin paikkaansa. Hyvät tyypit voivat hyvinkin olla kauan täällä. Ei vain satu yhtä hyvää vastaan. Mielestäni olen hyvä tyyppi. Silti olen palannut aina takaisin. Kun löytää jonkun niin se onkin alkoholisti, tai muuten tunnevammainen. Ei siinä auta kuin hyvän tyypin palata katsomaan uutta yritystä. Ei kaikki ole mustavalkoista.

• mnmnmnmmmmmmmmmm

Uusi profiili on vain todella helppo tehdä, eli voi olla kauankin täällä roikkunut ihminen, mutta uudella profiililla. Lisäksi voi olla ollut välillä pitkiäkin aikoja varattuna ja aktivoi sitten profiilinsa uudelleen, kun tulee ero. Tai haeskelee vain laiskasti täällä, pitää profiilia, mutta käy vain silloin tällöin lukemassa ja kirjoittelemassa viestejä (kuten minä). En ehdi olla täällä kuin silloin tällöin.

Mistä tuon muuten näkee, kuinka kauan joku on ollut täällä? Voihan sillä oma merkityksensä olla eli täytyypä alkaa katsomaan, kun se seulominen on kuitenkin niin vaikeaa...

• Tuppisuu nro2029282726252

Ei ne geenit kauaksi puusta varise.
      Vasta siitä ole kuin kaksi sukupolvea kun serkkuja naitiin.
      Syvä joki virtaa henkisen suomen takaraivolla.
      Isät hakkaa lapsiaan kun tiedostaa niiden olevan rutsattuja. Ja akan serkku.
      Se että voi vaieta digitaalisesti ei tee äänettömyyttä hienommaksi.
      Nalkutukseksi se vuoden sisällä kuitenkin muuttuu.
      Ja luuletko yhdellä lisäkupillisella pesälle pääseväs?
      Kaikki maksaa.
      Mut sähän voit aina n**sia sitä moottoripyörääs.
      Ja talvisin selata sitä mopolehtee.
      Tai nettii.

• on kyllä

Minäkin tapasin miehen, motoristin henkeen ja vereen... Halusi tavata uudelleen, pidettiin yhteyttä.

Viime vuoden moottoripyörämessujen aikoihin löysi motoristitapahtumasta uuden ihastuksen. Ei vaan kertonut sitä minulle, kertoi vain moottoripyöräharrastukseen liittyvistä kiireistään. Uskoin, kun oli lajinsa aktiivi-ihmisiä.

Jatkoi samaa rataa ja vaikka oli ainakin kahteen naiseen yhteydessä. Huomasin sen kyllä aika pian ja kertoi, kun tarpeeksi kyselin. Sanoi olevansa Ninan kanssa. Vähän säälitti se Nina kun edelleen seksijuttuja yritti munkin kanssa vääntää...

Mitä sitten miehestä kertoo sekin, että hänellä on useita moottoripyöriä? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe