Miten tunnustat

rakkauttasi

voiko laululla tunnustaa tunteitaan?? Mikä olisi hyvä valinta tunnustaa naiselle tunteeni? Sanat takertuu kurkkuun...

8

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis

tekstiviesti?

Onko liian kylmää? Siinä on vaan se napinpainamisen tuska. Sitä ku on painettu, niin viesti lähti, ei jää kurkkuun.

• alkaa tätä nykyä

olla aika koominen maine :]

• Sanoin kavereillekin, kun kävivät hakemassa omiin polttareihini, että teen mitä vaan, kunhan ei tarvitse laulaa. Mutta miksei tuo toimisi, jos osaa laulaa.

Tai ota pari neuvoa-antavaa, niin sanat soljuvat helpommin. ;-)

• jos sen haluu tunnustaa laulamalla niin laula vaiks tää..

http://www.youtube.com/watch?v=oOkxI2YtZXw

Mut kyllä ne sanat toimii parhaiten... Vaik ne ois miten vaikeita tahansa. Otat sitä käsistä kiinni ja kerrot hitaasti, syvälle silmiin katsoen, mitä sie tunnet ja mitä sie haluut teistä tulevan...

• Pate D.

minä ainakin saisin turpaani. Mutta,jos lauluääntä riittää,niin anna palaa. :D

• rapiskarpalo

perinteinen kirje. Oi se olis vasta ihanaa semmoinen, kun posti tuo muutenkin kaikille vaan laskuja. :))

Tota..eikö tuokin muillekin kui mulle?
      Tai no meille tulee Aku Ankkakin ja pari muuta lehteä.

Mut voi laululla tunnustaa tunteita. Minusta oli kerran mahtavaa kun eräs mies lauloi ihanan karaokebiisin naiselle, se oli niin herkkä. (paska vaa ettei mulle laulanut, mut sitä oli kuitenkin ihana katsoa)

• ex-Wastaaja

Sanot, miltä susta tuntuu. Kaikki lepää rehellisellä pohjalla, niin toimiessasi.

Eino Leinoa ei tarvitse leikkiä.;D

• Anonymous random visitor

soitti mulle ja jätti viestin vastaajaan jossa se lauloi kertosäkeen biisistä " sä olet niin pop"
      Ihan kiva, harmi että sillä oli jo kihlattu.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe