Hiusten värjäystä harrastavat: kuinka usein värjäätte hiuksenne? Olen itse pitänyt kahta kuukautta "ohjeellisena" välinä, mutta johan siinä ajassa tyvikasvu saa pinnan kireälle! Käyn värjäyksessä kampaajalla n. kerran kolmessa kuukaudessa ja siinä välissä teen yhden kotivärjäyksen kevytvärillä.
Ajattelin nyt laittaa taas kevytvärin ja noin viiden viikon päästä olisi iso juhla, jota ennen ajattelin käydä kampaajalla "kunnon" värjäyksessä - onko liian rankkaa hiuksille?? Omat hiukseni ovat aika ohuet, mutta muutoin ihan ok kunnossa. Mielipiteitä!
Värjäystiheys?
4
645
Vastaukset
- Hansku83
Minä värjäilen aika usein. Noin kerran kuukaudessa. Joskus siis värjään vain juuren kestovärillä, joskus laitan kestovärin koko päähän ja joskus värjään kevytvärillä joka kestää neljästä kuuteen viikkoon. Yllättävän hyvässä kunnossa hiukseni on. Olen ajatellut siirtyä kevytväreihin nyt kun hiusten pituudet ovat haluamani väriset. Eivätpähän rasittuisi enempää.
Kaupasta löysin uuden tuotteen Elvitalin hiusnaamion joka sopii värjäysten välille. Tuote valitaan oman hiusvärin mukaan. Tuo naamio antaa vähän jatkoaikaa ennen seuraavaa värjäystä. Kerran olen jo tuotetta kokeillut ja olin tyytyväinen tulokseen - hiuksia olen
värjännyt kahden viikon välein ja huono kuntosia kuukauden välein. Mä henkilökohtasesti en kestä tyvikasvua ja siks on pakko värjätä usein. Ja ei siitä mitään hirveetä tuhoo oo tullu. Ainoo et vaalennus kahen viikon välein pitkään saa kyllä hyvää tuhoo aikaseks, mut tummat värit ei tee kyllä mitään. (Ainakaan mun hiuksille vaan päinvastoin tumma väri tuntuu hoitavan hiusta). Kevyt värejähän voi käyttää halutessaan vaikka kerran viikossa, et ei mitään huolta, kunhan et vaalenna tällasella himo tahdilla. Ja ainahan on näitä parissa pesussa lähteviä värejä, minkä käytöllä ei sit hiusten puolesta ainakaan oo mitään rajotteita. Voi käyttää vaikka kahdesti vikossa jos siltä tuntuu. Eli värjää vaan ihan huoletta. Vain vaalentamista pitää rajotella ainakin hiusten pituuksissa ja latvoissa.
- maximi
kerran kahdessa kuukaudessa.
- jaa-a...
Itse käyn laittamassa raitoja n.2-3viikon välein.
Ja n. 3viikon välein myös tyvivärin samalla.
Minulla on pohjana erittäin tumma ruskea, ja haluaisin takaisin vaaleaksi, mutta hiukseni kunto huomioon ottaen, en voi kerralla täräyttää vaaleaksi, sillä hiukseni ropisevat alas kuin iloinen sade... Joten siksi vaalennus on suoritettava pienissä erissä, miedoilla aineilla..
Nyt hiukseni ovat "hunajan" väriset päältä.
Luulen, että pari kertaa vielä kunnon palkkiraidat ja se on siinä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938