Inchape vantaa kaivokselassa on varsinainen kuset...antaa monta tonnia huonomman tarjouksen kuin muut.
Kannattaa käydä monissa liikeissä.
Itse en kyllä kyseisessä liikeessä enää asioi.
vertaile ennenkuin ostat
9
1181
Vastaukset
- mausk
Ei ne puusilmät lopu,,siksi tämäkin liike elää vielä...
- x-car
Antaa huonomman tarjouksen kuin muut...
So what.
Osta sieltä mistä saat mielestäsi parhaan kaupan.
Ja se hyvityshintahan on tärkein, ei ostettavan hinta eikä laatu... - Luurikorva
Pyysit tuulipuku-corollastasi liikaa tai oletit saavasi sen mitä nettiautossa siitä pyydät.
- vaihtoa?
Hyvitys riippuu paikasta, liikkeestä, vaihdokistasi ja mihin olet vaihtamassa.
Uusissa autoissa on tinkivara erilainen ja se sitten näkyy vaihtotilanteessa hyvityksessä.
Eli eikun kiertämään kauppoja. - Velkavolvo
Niillä saattoi olla tarjoamaasi mallia ennestään liiankin monta varastossa. Ei niitä silloin haluta lisää kun entisetkään eivät mene kaupaksi. Onneksi meillä vallitsee kapitalismi ja autoliikkeitä on enemmän kuin yksi. Mene sinne missä saat monta tonnia paremman tarjouksen.
- mekkala syntyisi
jos saisit jokaisesta liikkeestä saman hyvitystarjouksen? Ole iloinen että markkinatalous toimii ja voit tehdä itse valintasi oman makusi mukaan.
- se vaan
on niin että vain vanhan auton hyvityksellä on merkitystä. Välirahalla ei ole mitään merkitystä autokaupassa. Hyvä te amatöörit.
- kannattaa vertailla
Olen vaihtamassa -05 autoani (merkkiä en kerro että ei kukaan ala haukkumaan mitään merkkiä) uuteen diisseliin. Asun keskisuomessa. Kyselyjen perusteella auto kannattaa ostaa pohjoisemmasta. Ero etelän ja pohjoisen välillä (siis vaihdokin hyvitys, uusi samanhintainen kaikilla) oli 4300€. Joten suunta on pohjoiseen autonhakuun.
- jaskjok
Niin tällä otsikolla oli tarkoitus siis kannustaa näkemään hieman vaivaa auton etsimiseen.
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa :-)
No sain muualta about 2000€ paremman hyvityksen, joten olen hyvin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760