Minua rupesi juuri pelottamaan,kovasti.

juuri tajusin miten

YKSIN olemme täällä avaruudessa,ei saatana.
Täällä kellutaan jollain pienellä pallolla minkä asukkaat ovat suurimmalta osalta täyshulluja.
JA TÄÄLTÄ EI PÄÄSE MIHINKÄÄN KARKUUN,APUAAAA..

10

251

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

ettei aurinkokunnasta löydy älyllistä elämää.

• Ike, joka

hoitaa nuo ulkosuhteet, jos sieltä päin sattuisi joku vaara uhata. Ja sisäministeri taas hoitaa nämä sisäiset uhat.

• turva...

on loppujen lopuksi Raamatun Jumalassa. 'Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua', sanoo Jumala Raamatussa. - Googlaa Raamattua netistä.

• laajakaista??
        turva... kirjoitti:

on loppujen lopuksi Raamatun Jumalassa. 'Avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun pitää kunnioittaman minua', sanoo Jumala Raamatussa. - Googlaa Raamattua netistä.

voisi lähettää sille eemeliä?

• tää pallo

ei ole ainakaan tätä pienempi. :D

• ...

Tuli vielä mieleen että jos olisikin pelit ja vehkeet millä ihminen menisi avaruuteen, tulisiko jotain hulluja vastaan sielläkin paikoitellen xx planeetoilta? Heh. Tai muuten olisi hurjaa pienelle ihmiselle nähdä tähtimöhkäleitä avaruudessa. No tää oli mielikuvitusmatkailua. Jospa jokin fiksu olomuotokin voisi olla olemassa, toivotaan. Hyvät voittaa lopussa ainakin.

• hyvähyvä..

olet ymmärtänyt sellasen asian mitä 97% ihmisistä ei tiedosta ympäristöstään saati olemassaolostaan

mieti että kans pyöritään aika vitun kovaa vauhtia kokoajan.. :D ja siitä seuraa aika.

• BLWB

Ja mennään vinhaa vauhtia eteenpäinkin. Tai miten sen nyt ottaa, eteen vai taakse, sivulle vai ylös tai alas, mutta kuitenkin johonkin suuntaan vinhaa kyytiä koko pallo ja ne muutkin pallukat ja kokkareet sun muut materiat ja aurinko ja kaikki.
        Niin ne muka viisaat ainakin kertoo, itse en ole asiaa vielä niin tarkoin tutkinut ja todennut.

Onneksi on tällä hetkellä polla ihan klani, niin ei pääse tukka putkittumaan. Viikset vaan vipattaa ja parta. Nippa nappa viskilasi pysyy kädessä.

Eli kaiketi se sitten totta on. Otanpa toisenkin tömsyn, että aukenee asiainlaita absoluuttiseksi totuudeksi jälleen.

• BLWB

Ja mennään vinhaa vauhtia eteenpäinkin. Tai miten sen nyt ottaa, eteen vai taakse, sivulle vai ylös tai alas, mutta kuitenkin johonkin suuntaan vinhaa kyytiä koko pallo ja ne muutkin pallukat ja kokkareet sun muut materiat ja aurinko ja kaikki.
        Niin ne muka viisaat ainakin kertoo, itse en ole asiaa vielä niin tarkoin tutkinut ja todennut.

Onneksi on tällä hetkellä polla ihan klani, niin ei pääse tukka putkittumaan. Viikset vaan vipattaa ja parta. Nippa nappa viskilasi pysyy kädessä.

Eli kaiketi se sitten totta on. Otanpa toisenkin tömsyn, että aukenee asiainlaita absoluuttiseksi totuudeksi jälleen.

• BLWB
        BLWB kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus kahteen kertaan viestiä lähettää sen takia, että menisi jakeluun kaikille helpommin. Ihan vaan oma kämmi.

Äkkiä viskiä lisää, ennen kuin ajatus leviää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe