pitää kirjotella että saa vastauksia...vuos yhessä,asuttukin myös (no okei,miinus pari vkoa).kun vaan alkaa kaikki vtuttaa.ei tiedä rakastaako toista oikeasti,vaikka sillon alun huumassa ei tienny mitään mistään muusta elämästä ja nyt yht´äkkiä kaikki onkin sitä tasasen harmaata arkea,jos ei surkeampaa..
välillä tajuaa,miten paljon sitä toista rakastaa,mut päällimmäisenä kuitenkin ajatus,et tää ei toimi,koska kaikki aikasemmatki suhteet kaatunu ja hlvetti hoitaa yksin kaikki kauppareissut,pyykinpesut,tiskit ja muksun..
mulla taitaa olla vääränlaiset käsitykset;et elämäs ois joka päivä pieni pala romantiikkaa,se pieni pusu tai halaus,viesti tai rakkaudentunnustus..edes jotain.ja jos rehellisiä ollaan,ni saan noita kaikkia ainakin kerran päivässä,mut se ei riitä.
en mä tiedä,onko se arki vaan tällasta?miettii et aina pitäis olla jotain uutta?
tännekö
2
257
Vastaukset
- noita hetkiä kun
mikään ei riitä. Kuullostaa siltä, että olet kotona muksun kanssa ja mies töissä. Olisit iloinen siitä mitä on, leppoisaa kotiäidinhommaa.
Jos menet palkkatöihin, tulet kyllä arvostamaan äitiysloma-aikaa, jolloin sai olla miltei oma herransa.
Minusta on reilua, että jos mies tuo fyrkat kotiin, niin nainen siivoaa. Meillä on nyt toisinpäin, olen kotona koska rakensin vaimolle talon ja pientä viilattavaa on vielä ennen lopputarkastusta.
Vaimo on ollut töissä koko raksaprojektin ajan ja minä rakentanut taloa yhdessä kahden pienen lapsen kanssa. Nyt loppusuoralla sitten olen hoitanut uutta taloa, koska mulla siihen aika hyvin on.
Se miten itse olen jaksanut rakentaa ok-talon ja hoitaa kahta pientä lasta samalla perustuu kovaan fyysiseen kuntooni. Ennen raksaprojektia 12 min juoksucooperissa meni yli 3200m. Hyvän kunnon olen saanut aikaan lumilautailemalla, purjehtimalla, purjelautailemalla, leijapurjehtimalla ja pyöräilemällä.
Terve sielu terveessä ruumissa sano:-) - Hansku83
Arki vain on sellaista. Ite olen asunut mieheni kanssa viime kesästä ja kyllä se arki on tulut vastaan. Toki on paljon niitä arjen pieniä asioita ja toinen huomioi toista. Molemmat olemme töissä joten kotitöitä teemme kumpi ehtii tai sattuu huvitamaan. Toisinaan vietämme aikaa erillään kun mies lähtee vanhemmilleen ja minä jään kotiin. Itse olen tyytyväinen tuttuun aj turvalliseen arkeen. Ei aina ole hohdokasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938