Eikö ipodille voi ladata mistään muusta kuin itunesista musiikkia? Ja kuinka monta kappaletta ipod nano 4gt:een malliin mahtuu?
vähän kysymyksiä
3
351
Vastaukset
- 1stMacFinn
Ei, iPodia hallinoidaan vain ja ainoastaan iTunesilla. Ja hyvä niin.
Lukumäärä taas riippuu kappaleista, pakkaustiheydestä, kappaleiden pituudesta, on kalentereita, yhteystietoja, toimiiko iPod myös muistitikkuna jne, mutta keskiarvoilla lukumäärä lienee 1000.- SDFsdfSDF
Voihan ipodia käyttää vaikka Wintoosan Media Playerilla, vaati vaan lisäsoftan.
Esim. http://www.mgtek.com/dopisp/
Googlaa muita vastaavia on netti täynnä.
- jason-blue
Siis ostaa netistä vai siirtää iPodiin?
Amazon myy mp3:sia ja mikserissä on ilmaista musiikkia.
Se kappalemäärä riippuu biisien pituuksista ja pakkauslaadusta. Rockabillyä menee monin verroin thrash metalliin verrattuna. Sinfonioita menee kymmenkunta.
Mulla on 755 biisiä, 211 valokuvaa ja 194 Mt vapaana. Biisit laadulla 192kbps.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979