Ettei tarvii syyttä suotta syyllistyä "massapostitukseen" Missä mättää?
Laita viestini sitten näkyviin
3
423
Vastaukset
- tilletalle
Hävisi? 1 vastaus. Mutta klikkaamalla pääsee ainakin tilletallen herjauskirjoitusta lukemaan. Olen kirjoittanut sinne vastineeni, mutta nyt taitaa joku muu sekoilla myös??
Huomenta vain kaikille. Simmut auki ja silleen. - mikkis-100
Mitäs muuten kuuluu?
Kävitkö laulamassa eilen, mieti mulla oli eka vapaa lauantai eilen :)) ja olin kuin kipee kissa..pistoksissa! onko sun sähköpostisi toimiva? laita mulle tietoa..Suomi24.postiin nikki suomi24.fi- tilletalle
Lyhyeen loppui tämän linnunlaulu! Onneksi. Sulla on pitkä rupeama sitten takana. Kävin muuten torstainakin. Tälle viikolle taitaa riittää...
Mä en tiedä mitä sähköpostia tarkoitat, toisella puolella pitäisi toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057