Hei pikkuvaimot..

ja kakkoset.............

Uskotteko suloiset pikkuvaimot ja ihanat kakkoset mitä ihanuuksia mies teidän korvaanne lurittelee? olen mies ja voin sanoa että olen käyttänyt tuota keinoa kakkosiin saadakseni sitä nannaa jonka päälä he istuvat.Jotenkin vai säälittää kun teihin uppoaa KAIKKI kun sen vain sanoo oikein! Joten naiset, minulla olisi myynnissä hyviä rantatontteja marssista,kiinnostaako?

14

982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka

vapaa olisitkin, niin tuskinpa sinuun erityisesti panostaisin... Suht ok naama ja runko ; jutuista alkaa paras terä kadota, toistat itseäsi... Kohtuulliset kyydit sinulta kyllä saa - paremman puutteessa. Kukahan vedättää ketä, honey...

• hauska juttu

No jo oli hauskaa.

Inhoan juuri tuollaisia imeliä miehiä ja kierrän ne kaukaa. Minuun tehoaa valta, asema, raha ja älykkyys. Tuollaiset tyhjän naurattajat ei todellakaan kiinnosta ketään.

Miehet saa silloin kun annetaan, naiset silloin kun haluaa :)

Minkä hintaisia muuten nuo rantatontit on ?

• vastaus.,.,....

Sinulle se ei maksa mitään! sano vain niin tilaan meille vaikka hotellihuoneen niin voidaan rauhassa sopia asiasta.Kaupanpäälle saat vielä jotain mistä varmasti pidät.....

• valehtelija....

kyllä ajan kanssa narahtaa ja käry käy. Tekstistäsi päätellen olet varattu mulkku, joka harrastaa näitä kakkosia liukuhihnalla eli täytyy siis osata valehdella sujuvasti, valhe valheen perään. Voit varata itsellesi kuopan kuun pinnalta - munasi voi toimia ohjuksena sinne. Adios!

• on se sama

petetty nainen joka tänne kirjottaa kaiket päivät provoja. Hakeutuisi hakemaan apua, ei tämä palsta ainakaan paranna sitä.

• paskanjauhantaa
        on se sama kirjoitti:

petetty nainen joka tänne kirjottaa kaiket päivät provoja. Hakeutuisi hakemaan apua, ei tämä palsta ainakaan paranna sitä.

Sama on näkeehän tämän. EI naiset noin tyhmiin usko.

• vastaus.,.,.,........

hyvä oli vastauksesi! Kuka onkaan tämä runoilijatar?

• saa??!!

Voi sinua ukonkäppänä, etkö muuten saa naista kun valehtelemalla? Tosi miehet ovat siis toisenlaisia, otapa oppia!

• vastaus.,.,.,,

Kyllä minä naisia saan!Se vaan helpottaa asioita jos naisen korvaan kuiskuttelee esim. heidän uskomattomasta kauneudestaan,ihanista rinnoista ja ihanan kiinteästä pikku pyllystä... sekin auttaa jos on olevinaan kiinnostunut heidän harrastuksistaan jms. Kyllä yleissivistys kasvaa kun joutuu lukemaan kirjakaupalla neitosta kiinnostavista asioista...en ole mikään komea mies,mutta kyllä melkeimpä nainen kuin nainen lankeaa,jos ei heti niin kyllä viikkojen yritys yleensä palkitaan..ja vaikka sinä esitätkin tuollaista kovaa mimmiä, olisi kiva nähdä kuinka kävisi jos tavattaisiin....

• honey...

Voisin vastata sinulle samalla tavoin, että voi raukkoja ukkomiehiä ja muuten karanneita puutteessa eläviä miehiä, jotka uskovat kaiken mitä heidän korviinsa supattelee.....anna mun kaikki kestää...

• taas kerran

Ei tämän ketjun aloittaja ole mies! Tunnistin heti hänet "pikkurouvaksi" joka täällä hehkuttaa onneaan ja huorittelee toiset naiset!!! Harmi ettei sua kukaan usko ku munathan sulta puuttuu!

• vastaus.,.,.,.,

Kyllä sinun kulta pieni pitää ymmärtää, että mies ja nainen ovat erilaisia! Naiset ovat ohjelmoituja siten että sen minkä he haluavat uskoa, niin sen heidät helposti saakin uskomaan..olen kyllä usein narahtanut vaimolleni mutta aina saanut hänet uskomaan että asia olikin aivan viaton...ei ole helppoa miehelläkään jos pitää saada rauhoitettua vaimo ja pahimmillaan vielä kaksi "kakkosta"!

• uskox itekään....
        vastaus.,.,.,., kirjoitti:

Kyllä sinun kulta pieni pitää ymmärtää, että mies ja nainen ovat erilaisia! Naiset ovat ohjelmoituja siten että sen minkä he haluavat uskoa, niin sen heidät helposti saakin uskomaan..olen kyllä usein narahtanut vaimolleni mutta aina saanut hänet uskomaan että asia olikin aivan viaton...ei ole helppoa miehelläkään jos pitää saada rauhoitettua vaimo ja pahimmillaan vielä kaksi "kakkosta"!

kyl o suuret luulot sul itestäs.mahdax arvata mitä vaimos ja ne kakkoset harrastelee.taatusti o lystiä naisilla.et ookkaa täydellinen....

• Vaimo, ei pikkuinen

Totta ihmeessä uskon sen, mitä rakas aviomieheni ja paras ystäväni minulle sanoo. Mikä parisuhde se sellainen olisi, jossa ei toisen puheita uskoisi?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe