Minulla oli hyppysissäni unelmien mies mutta olin idiootti ja päästin hänet karkuun. Hänessä oli kaikki mitä halusin. Itse olin sitten niin epävarma itsestäni että minun piti koko ajan testata viehätysvoimaani. Olin pienenä koulukiusattu ja kannan sitä mukanani varmaan ikuisesti. Flirttailin muille, etenkin silloin kun mies oli armeijassa, koska tunsin oloni niin yksinäiseksi. En kuitenkaan koskaan pettänyt häntä, en nyt sentään niin paskiainen ole.
Kerran sanoin hänelle että minusta tuntuu niin yksinäiseltä, että saattaisin vaikka ihastua johonkin toiseen mieheen. Halusin vaan keskustella asiasta rehellisesti ja osasyy oli myös siinä, että minusta tuntui jo silloin, että mies ei katsonut minua enää sillä silmällä ja että kipinä oli suhteesta hänen osaltaan loppunut. Olin epätoivoinen... Kyllä hän minua kuitenkin vielä kolme vuotta senkin jälkeen katseli... Kunnes... hän halusi erota ja alkoi n. kolme kuukautta eron jälkeen seurustelemaan toisen naisen kanssa ja on ilmeisesti todella onnellinen. Tuo nainen on kaikkea mitä mies on halunnut...
Jos tässä oli tarkoituksena antaa minulle opetus siitä, että ei kannattaisi testailla koko ajan vetovoimaansa niin olen kyllä läksyni oppinut jo kauan sitten kun olen jo 14 kk tätä märehtinyt... miksi vielä sattuu näin paljon? Voiko tuollaisista virheistä todella ansaita näin pahan olon??? En voi antaa itselleni koskaan anteeksi...
Sattuu
4
660
Vastaukset
- Nimetön
Kysyt, että "Voiko tuollaisista virheistä todella ansaita näin pahan olon?" Petettynä tiedän, että luottamus on maailman tärkein asia. Ymmärrän miestä, joka ei uskalla luottaa jos kumppani haluaa koko ajan testata viehätysvoimaansa. Olen itse elänyt sellaisessa suhteessa ja voitko uskoa, kuinka sellainen sattuu. Tiedän myös sen, että rakkaus ja kiintymys hiipuu kumppaniin, jota pitää epäillä.
Jos et ole pettänyt, niin ole tyytyväinen siitä, että olet tunnistanut tilanteesi ajoissa ja joudut märehtimään asiaa. Et koskaan löydä unelmiesi miestä pitempään suhteeseen jos et osoita olevasi luottamuksen arvoinen.
Olen ehkä naiivi, mutta jos rakastaa toista tarpeeksi JA ei halua olla itsekäs, niin miksi haluaa flirttailla muille ja testata itseään muiden miesten silmissä? - Nimetön
Kysyt, että "Voiko tuollaisista virheistä todella ansaita näin pahan olon?" Petettynä tiedän, että luottamus on maailman tärkein asia. Ymmärrän miestä, joka ei uskalla luottaa jos kumppani haluaa koko ajan testata viehätysvoimaansa. Olen itse elänyt sellaisessa suhteessa ja voitko uskoa, kuinka sellainen sattuu. Tiedän myös sen, että rakkaus ja kiintymys hiipuu kumppaniin, jota pitää epäillä.
Jos et ole pettänyt, niin ole tyytyväinen siitä, että olet tunnistanut tilanteesi ajoissa ja joudut märehtimään asiaa. Et koskaan löydä unelmiesi miestä pitempään suhteeseen jos et osoita olevasi luottamuksen arvoinen.
Olen ehkä naiivi, mutta jos rakastaa toista tarpeeksi JA ei halua olla itsekäs, niin miksi haluaa flirttailla muille ja testata itseään muiden miesten silmissä?- siksi
että itsellä oli niin huono itseluottamus niin siitä se flirttailu kumpuaa... Ja mies ei kyllä tiennyt flirttailustani, en halunnut satuttaa häntä ja koska itse tiesin etten tulisi häntä koskaan pettämään. En tarkoittanut sitä, että olisin hänen nenän edessään vikitellyt muita miehiä vaan lähinnä silloin kun olin yksin baarissa tms... Ainut kerta jolloin siitä annoin mitään vihiä oli se kun mainitsin että tuntuu että en saa tarpeeksi huomiota ja voisin ihastuakkin johonkin toiseen.
- huoleti
siksi kirjoitti:
että itsellä oli niin huono itseluottamus niin siitä se flirttailu kumpuaa... Ja mies ei kyllä tiennyt flirttailustani, en halunnut satuttaa häntä ja koska itse tiesin etten tulisi häntä koskaan pettämään. En tarkoittanut sitä, että olisin hänen nenän edessään vikitellyt muita miehiä vaan lähinnä silloin kun olin yksin baarissa tms... Ainut kerta jolloin siitä annoin mitään vihiä oli se kun mainitsin että tuntuu että en saa tarpeeksi huomiota ja voisin ihastuakkin johonkin toiseen.
eikai nyt pelkästä flirttailusta voi ansaita yli vuoden tuskaa. Voisin väittää että luultavasti kaikki meistä tykkää pienestä viattomasta flirtistä vaikka olisi kuinka vakavissaan oman parisuhteensa kanssa. ja jos mies ei ole edes tiennyt flirttailustasi niin eihän se ole edes häntä voinut loukata. Tietysti tuollaista kommenttia varmasti säikähtää jos olet sanonut että voisit ihastua johonkin toiseen että olisit tietysti voinut muotoilla asiasi vähän paremmin jos tarkoituksenasi oli vain keskustella siitä ettei mies huomioi sinua tarpeeksi. Jos sellaisetkin ihmiset jotka pettää toisia mennen tullen saavat olla onnellisia niin kyllä sinäkin saat. Kaikki tekevät virheitä mutta hyvä puoli siinä on se, että niistä opitaan aina jotain. Ehkä seuraavassa suhteessasi osaat olla flirttailematta koska silloin vältyt myös siltä, että inhoat itseäsi tällä tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050