niin mulla on kauhean pitkät karvat käsissä. kaannattaako ajella pois?
kannattaako käsikarvat ajella pois?
8
2028
Vastaukset
- lkdfjg
Jos ne sua häiritsee hirveesti niin aja pois vaan, mutta sulle kasvaa sitten kyllä piikikäs sänki siihen jota joudut usein poistattamaan. Itse ajan käsikarvani eikä se minua haittaa vaikka usein sen joudun tekemään. Sileempi on parempi.
- uskaltaako?
Tukin tähän samaan keskusteluun kysymään, että uskaltaako poistaa käsikarvat epilaattorilla? Pelkään että se vain pahentaisi asiaa ja että käsikarvat muuttuisivat tummiksi (sääri- ja kulmakarvojen kanssa on käynyt noin)..
- ei pahenna
uskaltaako? kirjoitti:
Tukin tähän samaan keskusteluun kysymään, että uskaltaako poistaa käsikarvat epilaattorilla? Pelkään että se vain pahentaisi asiaa ja että käsikarvat muuttuisivat tummiksi (sääri- ja kulmakarvojen kanssa on käynyt noin)..
Epilaattorilla ajelu todennäköisesti heikentää karvankasvua, joten ei pitäisi mennä pahempaan suuntaan. Minulla on kadonnut karvat lähes kokonaan käsivarsista ja sääristä.
- ...
uskaltaako? kirjoitti:
Itse epilloin käsistä myös, ja loistavaa jälkeä on. En kyllä usko että sulla on yksikään karva tummentunut epilloimisen jälkeen.
- löpsy
Veetin aineita. Muualla kropassa niin vaffat karvat et ei veet niihin toiminut. Käsikarvat lähtee ja pysyy pitkäänkin poissa, eikä kasva ikävää sänkeä!!
- siitä vain
ja siitähän ne karvat vasta tykkää!! Kohta ne alkavat olla sulle todellinen ongelma, mutta täytyyhän ruikutuksenaiheita aina jokunen olla näin turhamaisia kun kerran ollaan.
- veet vaalennus
osta veetin karvojen vaalennusainetta (lila pakkaus) ainakin isommat marketit myy, esim. stokka. pääset paljon helpommalla...
- ---
Mulla ainakin paheni vaan karvojenkasvu kun oon muutaman kerran epilaattorilla nyppinyt. Nyt kasvaa puolet paksumpia, tummempia ja pidempiä karvoja käsissä. Sääristä olen epiloinut pari vuotta jo karvoja ja mulla ei ainakaan ole yhtään karvankasvu heikentynyt, päinvastoin :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708